Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ja, ik zal blij zijn als het voorbij is. Nou ik moet nu dus over anderhalve week 2, en als ik een andere ook niet gehaald heb, dan moet ik er 3..
Morgen Yellow
Kun je niet bv minder uren gaan werken sanne? Omda tje je werk wel heel leuk vindt. Dat je ipv 40 bv 30 doet. Of gaat dat niet financieel?
wat jammer Yellow!
ik wilde wat schrijven.... en ben t nu alweer vergeten.

oja Yellow, kut van je tentamen. Dat wilde ik zeggen.

Ik heb gegeten, dus eigenlijk heb ik alle nuttige dingen gedaan die ik vandaag moest doen.

(onee... was moet nog opgehangen)
Oh choco Ik was al helemaal in de war de hele tijd

Thanks Ieb

Vandaag toch nog een keer met een bibliotheekgast gepraat oer dat boek, zegt hij :huh dat boek is al maanden kwijt, dat heb ik in de catalogus gezet... ??!! Dus dat wief heeft dat boek gejat (ik zag de rode niet uitleensticker erop zitten) toen iets van binnen gemold waar die magneer inzit, en gaat er daarna doodleuk mee in de bieb zitten nou ja zeg.
Financieel kan dat net, maar qua werkzaamheden niet. Das beetje het overall probleem bij ons op het werk. Iedereen vind het leuk, maar het wordt teveel.
Als ze m al gejat heeft, waarom gaat ze er dan niet huis mee zitten?

*snapt het niet meer*
Jammer Sanne. Ja ik dacht ik probeer mee te denken, maar dit had je natuurlijk zelf al bedacht.

Ik snap het ook niet Moon. Voel je je beter?

Ibi dat monopoly is gaaf. Ik zie alleen nog niet in hoe wij echt tegen elkaar kunnnen, k denk dat we gewoon tegelijkertijd op ja moeten drukken en hopen dat de comp ons koppelt.
Nee niet echt beter. Maar dat ik vanavond niks meer moet (behalve was ophangen) is wel fijn.
Hey ladies, hier nog 1 met griep, spugen en 39 graden (onder tong gemeten komt gemiddeld nog 1/2 graad bij)

het lijkt wel te heersen inderdad!

Als ik zo vrij mag zijn pak ik ook wat uit die fruitmand is er nog een kiwi en n banaan over?

Het is denk ik allemaal teveel geweest, en duurt tot op dag v vandaag nog voort met ex (weer paar keer politie). Mijn lichaam heeft er genoeg van denk ik...

Ga zo weer plat, zelfs het internetten is te vermoeiend nu :(

Beterschap en sterkte iedereen
Beterschap panter

Geniet van je kiwi.
Yellow, lief dat je meedenkt hoor! Kan wel een frisse blik gebruiken.

O jee panter, jij ook al? Beterschap!

Heerlijk hè moon? Ik ben de hele middag al aan het hangen. Alleen wat wasjes gedraaid en gekookt. En voor vanavond: niks
Shit moet ook was ophangen..

Pantertje Beterschap lieverd. Al die ellende toch...
bedankt Moon

jij veel ook beterschaps!!!
Shit, Yellow ik lees dat je dat tentamn niet hebt gehaald, echt balen zeg!!

Hoop voor je dat de rest wel lukt en dat je over paar weken lekker van je vakantie mag genieten!
panter neem lekker een fruitstuk en ook voor jou: beterschap!

Yello, wat een belachelijke actie! trouwens wel vreemd dat de bieb zo'n boek dan niet vervangt.

ik zal straks zo even gaan kijken voor die monopoly lijkt me idd. erg leuk
ow hier gelukkig een droger dus geen was ophang gedoe maar moet nu echt eens mijn bed verschonen en gestreken kleding in de kast doen en kleding die gestreken moet worden in een tas doen.
Ibi, die laatste zin maakt me wel nieuwsgierig. Strijkt die tas t?
Ja ik heb net een potje gespeeld tegen iemand ene charlie. maar ik heb het afgekapt. best lullig van me trouwens. Maar ik wilde kijken of ik iemand kon uitnodigen voor het spelletje...
Duurt het net zo lang als het gewone spel?

Wij waren er in de kerstvakantie wel eens drie dagen zoet mee...
Choco fijne vakantie meid! Geniet ervan!

Panter ook al ziek? Beterschap, doe lekker rustig aan

Jammer yellow van je tentamen. Je niet laten ontmoedigen hoor. Kijk eens naar wat je wel bereikt hebt. Ik heb trouwens een heel lief mailtje van opa S gekregen.

Sanne ook beterschap!

Lekker he Iebje, een strijktas. Ik wil hem ook niet meer missen!

Ik heb een saaie dag gehad. Niet veel bijzonders gedaan. Ja paar wassen gedraaid en andere huishoudelijke klusjes. Niet echt uitdagend maar het hoort erbij. Rotzooi kan ik ook niet echt tegen. Nu ff naar AH. Wijn is op.
Ik heb het dus weggedrukt heel lullig..

Je kunt max met zn vieren dus maak een account aan zeg ik.

http://yahoo.pogo.com/games/monopoly?sort=nameup

Ibi heeft een strijkster denk ik!

Ik wil een schoonmaakster.. Gewoon 1x per week dat mijn huis helemaal aan de kant is...
quote:SanneK schreef op 08 juni 2011 @ 18:59:

Ibi, die laatste zin maakt me wel nieuwsgierig. Strijkt die tas t? haha nee zo simpel gaat het ook weer niet maar ik heb idd. iemand die mijn strijk doet zo heerlijk!
computer is nu java aan het instaleren.

Hoera heb al sinds dec. de veronica magazine en heb er zojuist voor het eerst in gekeken om te kijken wat er vanavond komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven