Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
ik ga ook akkoord met 16 juli!

Jij sanne?
quote:SanneK schreef op 17 juni 2011 @ 23:18:

Hallo mika en chat, hoe is jullie avond. Oeh , buuf kwam thuis en heeft de meiden weg gestuurd. Was dus niet de bedoeling. Gelukkig...

Hmmm... Vriend was altijd al zo onzeker. Nog steeds bij zijn familie. Maar ja, hij moet t toch zelf doen.

Balen chat! Is geen weer om vrij te zijn. Misschien wordt het nog beter. Anders leuke uitjes plannen?Bij zijn eigen familie Sanne? Bijzonder is dat. Geen hartelijke mensen?
meisjes, ik breek ff in, kreeg net een telefoontje van Chooc, alles gaat goed, ze hebben heerlijk weer en ze vroeg of ik jullie de groeten wilde doen

"breekt weer uit"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mika65 schreef op 17 juni 2011 @ 23:18:

[...]

Beste peerd van stal word altied vergeetnEen raspeerd!
quote:rosanna08 schreef op 17 juni 2011 @ 23:24:

meisjes, ik breek ff in, kreeg net een telefoontje van Chooc, alles gaat goed, ze hebben heerlijk weer en ze vroeg of ik jullie de groeten wilde doen

"breekt weer uit" Wat leuk en heerlijk voor haar!
Jeej dankjewel ROsanna voor het vertellen!

tante mikhaah en mama chat, wat hebben jullie vandaag beleefd?
Chat heb je Grease ook aanstaan? Jeugdsentiment he, lekker zwijmelen bij Danny
Vader is de 16e jarig, maar waarschijnlijk zelf op vakantie. Verdorie, zijn die meiden toch weer terug...

Ow, fijn dat het goed gaat met choco!

Ja, inderdaad heel bijzonder. Lieve mensen, maar niet zo goed in het ondersteunen, etc. Ik heb altijd geleerd dat je alles kan wat je wilt en mocht nooit negatief zijn over mezelf (of een ander). Dat is daar anders.
quote:mika65 schreef op 17 juni 2011 @ 23:26:

Chat heb je Grease ook aanstaan? Jeugdsentiment he, lekker zwijmelen bij Danny

Man zit naar een film te kijken

Mama Mia heb ik ook al gemist, maar die heb ik op dvd.

Ik ben wezen pilatessen vanmorgen Yellow. De was van mn vader gedaan, op de koffie bij hem geweest. Boodschappen gedaan en vanavond heb ik een paar uur zitten Warcraften. En nu ben ik hier.
oooh, maar goed dat ik hier even kwam kijken, Grease op tv!

Ik heb die film zo vaak gezien, niet normaal meer.

Even iets anders, bewegen de smileys bij jullie ook niet meer?
Ik heb de hele middag op zwager gepast, was tegen 6 uur thuis en ben toen op de bank gaan liggen. Was gewoon moe van het niets doen. Had bijna een half stuk appeltaart van haar gekregen en die heb ik net verorbert
quote:Ste_ schreef op 17 juni 2011 @ 23:30:

oooh, maar goed dat ik hier even kwam kijken, Grease op tv!

Ik heb die film zo vaak gezien, niet normaal meer.

Even iets anders, bewegen de smileys bij jullie ook niet meer?Hij beweegt hoor Steetje! Hoe gaat het met je?
He Ste hallo, hoe is het met jou? En je smiley beweegt wel hoor
Wat gek, bij mij niet!

Mja, nogal met ups en downs, de laatste dagen minder, veel stress, heel somber, heel moe.

Moet de komende weken gaan beslissen wat en of ik in september weer iets ga studeren, en zit tegelijkertijd met heel veel werkstress (heb ik over een week nog werk, en zo nee, moet ik weer gaan zoeken en solliciteren)

Word er moedeloos van.
Chat mijn dochter is deze week ook weer begonnen met WoW en ze is weer helemaal verslaafd. Zij is Healer en wat ben jij?
Maar ff over de Meet. Die houden we dus op de 16e.

Hoeveel personen?

Wat gaan we doen?

Waar in Amsterdam?

Struinen?

Eten?

Kroeg?
Ik ben Hunter

Nightelf Hunter level 80

En nu ben ik Human Hunter...vind dat schieten met pijl en boog wel wat hebben haha
Bij mij beweegt het ook, maar ik las ergens al dat andere mensen ook stilstaande smileys hebben. Ik geloof dat je weer cookies moest weggooien ofzo?

Lekker Mikhah, appeltaart mjam

Chat, wat gezond Pilates!

Ik heb echt niks gedaan heel slecht...

Wel net al mijn vakken opgeschreven waarvoor ik me in moet schrijven, dat is altijd hysterica vanaf het 2e jaar omdat iedereen een chill rooster probeert te fiksen en alle gunstige tijden (12uur ipv 09 uur) snel volzitten.
quote:Ste_ schreef op 17 juni 2011 @ 23:34:

Wat gek, bij mij niet!

Mja, nogal met ups en downs, de laatste dagen minder, veel stress, heel somber, heel moe.

Moet de komende weken gaan beslissen wat en of ik in september weer iets ga studeren, en zit tegelijkertijd met heel veel werkstress (heb ik over een week nog werk, en zo nee, moet ik weer gaan zoeken en solliciteren)

Word er moedeloos van.Oh je was al begonnen met werk Ste_? dat heb ik gemist dan. Gaat dat goed? En hoezo ben ik daar over een week nog?
Omdat het werk tijdelijker bleek te zijn dan ik dacht... Het kan zomaar zijn dat ik weken of maanden zonder werk zit omdat ze geen onderzoeken meer hebben. En ik had iets anders lopen waarvan ik net gehoord heb dat iemand anders het geworden is...

Dusja, heel veel onzekerheid, bah.
Hoi ste, ken je nog niet echt, maar al die onzekerheid waar je zelf geen invloed op kan uitoefen lijkt me rot. Heb je voldoende opties, of ook een ingewikkelde branche?
Nee, heb helemaal niet veel opties, omdat ik alleen nog maar een havo-diploma heb (ja, HBO-P gehaald, maar daar heb je geen reet aan als startkwalificatie natuurlijk), en nauwelijks werkervaring ergens in.

Dus het is supermoeilijk om een baantje te vinden. Was erg blij dat ik eindelijk iets gevonden had, maar daar zijn ze destijds niet erg duidelijk geweest over de tijdelijkheid ervan.

:(
Wanneer moet je de rooster dan inleveren Yellow. Ik neem aan zo snel mogelijk anders zit je op rare uren. Pff je zal maar om 9 uur op school moeten zijn
Das heel rot. En de baantjes in een winkel etc. zal ook niet zijn waar je naar opzoek bent, denk ik.
quote:Chatterly schreef op 17 juni 2011 @ 23:35:

Ik ben Hunter

Nightelf Hunter level 80

En nu ben ik Human Hunter...vind dat schieten met pijl en boog wel wat hebben haha

Wat ben je ook een lekker cool wijf Stoer hoor

Ik ben niet bekend in A'dam dus de locatie laat ik aan jullie over.

Sowieso wel even in kroeg in toch voor de koffie en wat lekkers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven