Wie is er nog wakker...

zaterdag 25 juni 2011 om 02:36
Kan de slaap ook niet echt vatten Te koude voeten, te pijnlijke tong en keel.
Vooral dat laatste vind ik erg irritant - sinds gisteren last van. Wijs ik met het puntje van m'n tong naar rechts, dan lijkt de aanhechting links onder los gescheurd te zijn. Als ik een tijdje m'n tong niet beweeg en daarna wel beweeg, dan voelt het als spierpijn in m'n tong. En nee... niets bijzonder gedaan met m'n tong
Slikken is pijnlijk en de klieren opgezet.
Goed... ik ga maar 's douchen en een aspirientje slikken.
Vooral dat laatste vind ik erg irritant - sinds gisteren last van. Wijs ik met het puntje van m'n tong naar rechts, dan lijkt de aanhechting links onder los gescheurd te zijn. Als ik een tijdje m'n tong niet beweeg en daarna wel beweeg, dan voelt het als spierpijn in m'n tong. En nee... niets bijzonder gedaan met m'n tong
Slikken is pijnlijk en de klieren opgezet.
Goed... ik ga maar 's douchen en een aspirientje slikken.
zaterdag 25 juni 2011 om 02:38
zaterdag 25 juni 2011 om 02:41
zaterdag 25 juni 2011 om 02:56
Bedankt meiden Slaap lekker alvast...
@Aubrey
Ik heb 3 weken geleden al mijn bloed laten testen, want had het vermoeden een tekort ergens van te hebben (ijzer, B12, vit.D). Kon een week later bellen ivm de uitslag, maar mijn HA bleek 3 weken op vakantie te zijn
Maandag is hij weer aanwezig, dus ik moet nog even geduld hebben.
@Kalli
Goede tip, bedankt! Ik heb Trachitol in huis, dus dat ga ik maar 's pakken. Had al een Ibuprofen geslikt, maar dat doet weinig
@Aubrey
Ik heb 3 weken geleden al mijn bloed laten testen, want had het vermoeden een tekort ergens van te hebben (ijzer, B12, vit.D). Kon een week later bellen ivm de uitslag, maar mijn HA bleek 3 weken op vakantie te zijn
Maandag is hij weer aanwezig, dus ik moet nog even geduld hebben.
@Kalli
Goede tip, bedankt! Ik heb Trachitol in huis, dus dat ga ik maar 's pakken. Had al een Ibuprofen geslikt, maar dat doet weinig

zaterdag 25 juni 2011 om 03:01
Lizzl, ik heb jaren geleden zoiets gehad. Kon op 'n gegeven moment niet meer goed slikken (opgezette klieren), bleek het na 2 maanden Pfeiffer te zijn. Daar hadden ze in 1e instantie niet op getest. Blijven aandringen, hoor, zolang je klieren pijnlijk en opgezet zijn. Vitamine B of ijzer tekort zou ook kunnen, hopelijk is dat het.
zaterdag 25 juni 2011 om 03:06
Vandaar dat je het over een bloedtest had.
Ik heb ooit Pfeiffer gehad, maar kan me niet herinneren dat ik zo'n pijnlijke tong had. Het is niet zo dat het een continue pijn is - alleen bij bewegen en dan ook voornamelijk als ik 'm na een tijdje stil te hebben gehouden, weer beweeg.
Ik gok op ijzergebrek - morgen maar weer 's appelstroop lepelen en een biefstukje bakken
Ik heb ooit Pfeiffer gehad, maar kan me niet herinneren dat ik zo'n pijnlijke tong had. Het is niet zo dat het een continue pijn is - alleen bij bewegen en dan ook voornamelijk als ik 'm na een tijdje stil te hebben gehouden, weer beweeg.
Ik gok op ijzergebrek - morgen maar weer 's appelstroop lepelen en een biefstukje bakken

zaterdag 25 juni 2011 om 03:34
Heel heel heel lang balen van een vriendinnetje dat me liet zitten..
Ik ga niet zo vaak uit.. We zouden vanavond cocktails gaan drinken ter ere van haar afstuderen..
Miscommunicatie.. Zij dacht 1 wijntje doen thuis .. Amehoela, dat was de afspraak niet...
Ik heb me zo op lopen vreten dat ik de hele avond+nacht sims gepseeld heb ...
Jij?
Ik ga niet zo vaak uit.. We zouden vanavond cocktails gaan drinken ter ere van haar afstuderen..
Miscommunicatie.. Zij dacht 1 wijntje doen thuis .. Amehoela, dat was de afspraak niet...
Ik heb me zo op lopen vreten dat ik de hele avond+nacht sims gepseeld heb ...
Jij?

zaterdag 25 juni 2011 om 03:39
Ah, dat is shit, Perse. Heb je je nog wel een beetje overheen kunnen zetten/vermaakt?
Ik had een bankhangavond gepland maar ben uiteindelijk op stap gegaan met m'n beste vriend. Hij ligt inmiddels al te slapen en ik ben nog helemaal in de mood voor muziek, dus ik zit in m'n huiskamer naar muziek te luisteren.
Ik had een bankhangavond gepland maar ben uiteindelijk op stap gegaan met m'n beste vriend. Hij ligt inmiddels al te slapen en ik ben nog helemaal in de mood voor muziek, dus ik zit in m'n huiskamer naar muziek te luisteren.