Pijpen en slikken :-)

21-06-2011 12:53 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zag op het forum diverse berichten over pijpen en niet pijpen.

Ik (vrouw 48) ben al jaren een onderdanig slorie. Ik bedien mijn man zovaak hij daar behoefte aan heeft. Dat kan zijn vaak heel vaak maar ook soms. Hij heeft het het liefst in de ochtend voor dat hij gaat werken. De laatse tijd moet het op me knieën handen op me rug (hebben we gezien in een film) op het laats trekt hij zich af en moet ik me mond open houden en het goed hem laten zien voor dat ik het moet doorslikken. Voel me op die momenten erg onderdanig en een sloerie van je welste. Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.

Dus pijpen ja dat doe ik.

À.
quote:Friia schreef op 21 juni 2011 @ 16:00:

Ik vraag me vooral af, welke naam in godsnaam met een À begint...Nou dat vraag ik me dus ook af he...ik googlen maare gewoon niks he!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Friia schreef op 21 juni 2011 @ 16:00:

Ik vraag me vooral af, welke naam in godsnaam met een À begint...

ts.. de enige canadese superheld natuurlijk!

Á MAN!!!

Ik vroeg het me al af, maar dus met korte pijpen.
odi et amo
Is gewoon Anne maar me iPhone maakt er À van.

Echt wat een kinderen hier zeg echt een Viva oude wijven forum met een stel mannen er tussen.
Heeft iemand het nu al gevraagd? Schat wil thee of een PB?

À.
quote:Charlotte69 schreef op 21 juni 2011 @ 16:17:

[...]

Volgens mij ben jij een man die zich graag even wilde aftrekken op de Viva Vrouwtjes omdat je geen normale vrouw kan vinden die jou even wil pijpen. Mijn idee! Een eenzaam rukkertje
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 18:18:

Is gewoon Anne maar me iPhone maakt er À van.

Echt wat een kinderen hier zeg echt een Viva oude wijven forum met een stel mannen er tussen.Ja, wat zijn we nou? Kinderen of oude wijven. Make up your mind, man!
Jammer had hier meer van verwacht 
Vertel dan eens even precies wat je hiervan verwacht had?

Wie weet kunnen we het topic nog ombuigen naar wat jij graag zou willen?
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 18:19:

Heeft iemand het nu al gevraagd? Schat wil thee of een PB?

À.Mijn vent wil vooral eerst eten nu...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
mijn vent heeft al gegeten...wil zo eerst koffie met muffin, daarna gaat hij er nog ff over nadenken...
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:37:

Ja bel je man op, en pijp hem klaar. Ben benieuwd naar zijn reactie. En ja laat je lekker vastbinden en beffen. Misschien heb je dan dit forum niet meer nodig.

A dit was een voorbeeld!!

Het was gewoon een spontane reactie op de berichten over het niet pijpen. Maar nogmaals en verwachte helemaal geen goedkeuring of wat dan ook.

B had dan je reactie op een ander topic geschreven er staan er genoeg!!.

Wel of niet pijpen , wel of niet slikken, niet lekker/wel lekker enz.

À.
Misschien is hmv28 gewoon een kerel die zijn fantasieën op een meidenforum zet en hoopt op geile reacties ....
Ik kan me niet voorstellen hmv28 géén kerel is... En eentje die al een hele tijd geen vrouw heeft gezien en ik heb een vermoeden waarom dat zo is.

Sterkte, vent.
Hmm, was dit het waard om een topic te openen? Kon je toch ook bij de topic wel/niet pijpen zetten?

*kijkt nog verveelder naar het scherm*
Albert, Arno, Arie of hoe je ook heet, lieverd, er zijn ook mensen die niet van pijpen houden en vinden dat een plasser is bedoeld om mee te plassen. Heb je zo'n nare ervaring meegemaakt in het verleden? Wellicht was het een hygiëne zaak of lukte het gewoon niet. Ik vind het uitermate jammer dat je daardoor ons, wij kinderen slash oude wijven hier op het forum, de schuld van krijgen. Weet je dat het hebben van een hobby, ik noem een zangverenweging of boetseren, ook heel veel bevrediging kan bieden?

Veel liefs,

Annie
ja ik snap ook niet wat je hier kom doen ,je doet net of het iets bijzonders is wij vrouwen genieten ook allemaal hoor ,en of jij of hij onderdanig wil zijn ,so what?
TO ... Grote meid hoor !
Bedankt dat je deze info met ons wilde delen.

Voor mij is het net zoiets, als je er aan begint moet je het ook helemaal afmaken.... Maar het gebeurt alleen als ík het wil.

Als ik echt supergeil ben, dan maakt het me niet zoveel uit.
Leven en laten leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven