goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
IK HEB ZEKER 7 JAREN ALLEEN MAAR SLECHTE DAGEN.

TE KOUD, VIES ETEN, LICHAMELIJKE KWALEN, FINANCIELE PROBLEMEN.

UIT PURE WANHOOP EN OVERLEVINGSDRANG GING IK IN EEN DAGBOEK NOTEREN OP WELKE SPAARZAME MOMENTEN IK WEL GELUKKIG WAS.

DAT LAS IK DAN HERHAALDELIJK EN DAT HIELP ME OP DE BEEN.

DE KRACHT VAN POSITIEF DENKEN ZULLEN WE MAAR ZEGGEN.
Alle reacties Link kopieren
Goodluck!

Ik had me zo verheugd op een dagje varen, gooit het weer roet in het eten. Heb even ik ben zielig- dagje, nuja dat heb ik al 2 maanden ofzo. Ik snap het gewoon allemaal niet meer en wil slapen en niet meer wakker worden :(. En dat huilen, dat put je echt uit.. Zo maar even een vriendin bellen, afleiding. Ik kan het op dit moment gewoon even niet meer aan, sterk zijn lukt niet meer..
Suc6 met afrijden Ibi!....ik hoop dat je het droog houdt.

Ik bedoel kwa weer dan he.
Hoezo is het kutweer om af te rijden Ibi. Het is haske mooi weer

Venti tis toch mooi weer om te varen, of woon ik in een ander land
Ibi succes straks he, ik denk aan je

Sabrina je kunt gewoon overdag weer opnieuw beginnen hoor laat je niet afschrikken door ons

Venti, hoop dat je wat steun vindt bij je vriendin.

Cynthia ook succes
He get venti, wat ellendig toch. Neem het je zelf niet kwalijk dat je niet sterk kunt zijn. Jopelijk weet je je zinnen toch wat te verzetten.

Cynthiao, fijn dat het je geholpen heeft. Zijn dan nu de zeven magere jaren voorbij?

Ieb succes. De hitte is veel minder na die bui. Zal zeker helpen!

Goeiemorgen allemaal trouwens!
Cynthia je hoeft niet te schreeuwen hoor
Nee Mika hier begint het heel donker te worden, en vanochtend was het al heel erg onweer in zeeland, en dat komt zo omhoog, dus zal nu wel bij iebs zijn. En het gaat 2x onweren vandaag zegt men...
Ik hou heel erg van de zomer, de wamte maar onweer is echt een nadeel van mooi weer. Ben erg bang voor onweer
En nog goede morgen allemaal

En Ibi je best doen he op de meet wil ik een roze kaartje zien
Hey mama chat is er ook, en tante mika,

ALs chat mama is, en mika tante, zijn jullie dan zussen?
Hier in de hofstad pleurt het al een tijdje hoor.
Ja hoor yellow dan zijn wij zussen
Hier is het nog droog...

Ik denk dat dit een opruimdag gaat worden, mag ook wel weer eens gebeuren..
Pff yellow nu!! Met dit weer!! Gewoon rustig op de bank blijven en niet bewegen. Alhoewel ik straks nog naar de winkel moet en daar kijk ik niet naar uit
Ja maar mijn huis is echt ontploft, en ik had mijn moeder overgehaald om te komen helpen opruimen zondag maar nu blijkt dat mijn weekendafspraak echt zondag wordt ipv zaterdag (ga fietsen met een vriendin) dus dan moet ik het maar alleen doen he

Als jij nou ook voor mij naar de winkel gaat , hoeft er maar 1 van ons 2 naar buiten!
Oke ik ga ook voor jou naar de winkel haal je het dan wel even zelf hier op? Kan je moeder je niet op een andere dag helpen yellow

Leuk dat je samen met een vriendin gaat fietsen

Ik plof ff op de bank was vanmorgen veels te vroeg wakker. De zon schijnt op mijn raam smorgens en dan is het bloedje heet. Dus tot latersss
ik moet ook opruimen, maar ga vandaag mijn bed niet uitkomen, wat voel ik me beroerd. Ik heb nog wat vragen over poep yellow, kan ik die aan jou stellen? daar ben jij toch hoofd van?
Ja tuurlijk sabrina kom maar op met je poepvraag

Veel plezier op de bank MIka
Huh hier was het ronduit storm zag mijn lampen bewegen van de onweerklappen. Werd haast bang en had zelfs geen bereik meer op mijn mobiel. Inmiddels is het stil en zelfs zon.

Internet doet het nog steeds niet straks als ik terug ben ff UPC bellen nu te weinig tijd voor.
Ik heb het al gevonden op wiki yellow. Scheelt weer. Ze hebben trouwens een hele ontlastingspagina op wiki. Errug handig.

Ibi, heb je nog een beetje geslapen??
anoniem_1482 wijzigde dit bericht op 28-06-2011 11:31
Reden: tikfouten
% gewijzigd
Hoop dat het nu droog blijft Iebs!!

Een ontlastingspagina op wiki?! Tsssk, ik ga alles weghalen en dan doorverwijzen naar dit topic haha
haha dan ga je het nog druk krijgen :-)
duim duim duim voor ibi duim duim duim
En Iebs? Hoe ging het?

He Yellow, ik vind dat we samen hoofd poep zijn. Ik heb op mn 6e ofzo een eitje uitgepoept.

Voelde me zo trots! Maar uit opwinding heb ik doorgetrokken want ik wilde het mijn moeder vertellen en het was bij de overburen. Daar ging mijn ei.. En niemand gelooft me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven