goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Ik wacht op goeie berichten van ons Ieb
Alle reacties Link kopieren
Ben nu wel benieuwd naar wat je poepvraag was sabrina.

Enne cynthia, links boven het midden zit een toets waar CAP LOCK op staat. Wil je daar 1 x op drukken?

Maar wat vervelend 7 jaar ongelukkig zijn. Hoe komt dat zo? En wat chat zei, is het dan nu over?

Ik ben moe
Hoi Chat, gaat het weer een beetje?
En waar is Moon?

Moon ik mis je

Hoop dat het een teken is dat het goed gaat
Ik hoop zo dat iebs het gehaald heeft, maar wat de uitkomst ook is, ik ben trots op je hoor iebels

Een echt ei choco?! Wat goed van je!!!! Ik gelofo je hoor
Ik ook. En of het nou in 1 of 10 keer is, het gaat erom dat je goed in die auto rijdt en niet hoeveel lessen/examens je hebt gehad.

Ja kweenie wat voor ei. Twas een klein ei, soort paasei maar dan wittig. Mn moeder was boos dat ik had doorgetrokken haha.

Hmm ik heb net afgesproken bij vriendin te eten maar lees nu pas echt goed over het weer. Hoe is het in Amsterdam Yellow? Ik wil er rond 17 uur zijn maar twijfel nog..
Oh nee ik weet waarom Cynthia zo schreef. Het is internationale capslockday. Oh god..
Verdorrie gezakt door spanning grrr hij zegt ik zie dat je het kan laat me dan slagen!!!
Naja wat een sukkel zeg..
Moetie dat niet zeggen, had ie je moeten laten slagen idd.. Sukkel..
Het regende net heel hard, maar het is nu alweer opgehouden!!

Begrijp dat je moeder boos was, hier had ze dikke knaken mee kunnen verdienen hahaa
Nou nog 1 keer mop, zonde van alle centen maar je krijgt er wat voor terug
Haha yellow, is maar 1 keer gebeurd helaas..
Meiden ik ga ff een tukkie doen. Trek het niet meer.

Yellow, laat je het weten als het slecht weer word in amsterdam? Ik rijd hier rond 16.30 weg dus lees voor die tijd wel weer bij.

Pff gaap.. Tot straks!
Is goed, het is nu blauwe lucht hier hoor . slaap lekker
Wat jammer Ibi, ik zakte ook elke keer door spanning, maar is klote meid. Ik had je het zo gegund
Ibi ik heb dit onderste opgezocht voor jou, ik ben geslaagd met staatsexamen. Maar ik dacht dat het niet meer bestond, wel dus. Als je er aan toe bent moet je het maar eens doornemen

Informatie over het staatsexamen of BNOR

Ongeveer 7% van alle rijexamen kandidaten lukt het niet om in 4 keer het rijbewijs te halen. Zij komen terecht bij het BNOR, het Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, waar zij middels een speciaal examen (ook wel het staatsexamen genoemd) opnieuw het praktijkexamen kunnen doen. In dit artikel lees je hier meer over.

volledige artikel
Jammer ieb. Volgende keer beter joh!

Mika bedankt voor je mail. Heb 'm opgeslagen.

Gaat weer beter hoor choco, thanks.
Ibi k had het net niet gezien

Sorry meid

Wat jammer zeg... Ik vind het wel heeeel goed dat je vooruit gegaan bent, en de instructeur ziet dat je vooruitgegaan bent. Het is vast een teleurstelling, maar volgende keer kan je het
het ging heel raar ik moest op papier in barendrecht examen doen terwijl de vorige keer het in spijkenisse was. Komen we daar aan was het dus toch in Spijkenisse en was er een heel gedoe. Uiteindelijk kon ik wel afrijden maar dan moest mijn instructeur toestemming geven dat de extra kosten van de ANWB waren. Dus dat leverde nog veel meer spanning op.

Ik ga de volgende keer een faalangst examen aanvragen kost wat meer maar hoop het dan wel te redden.

Nou ja genoeg over gepaat nu ben er wel weer klaar mee voor even.
Nog een en ik hou erover op, maar je mag er altijd weer wat over zeggen als je wilt he iebs

Voor choco het is hier stralend weer! Ik moet even naar fietsenwinkel, tot zo.
Iebie jammer dat je niet gehaald hebt....balen.

*biecht*.

Ik heb mijn rijbewijs nooit gehaald. Ik heb geloof ik vijf keer examen gedaan waarvan ik een keer mijn theorie-examen was vergeten (dus voor niks betaald). De eerste keer was ik bijna geslaagd, maar daarna kreeg ik zoveel examenangst dat ik niet eens meer wist waar het gaspedaal zat tijdens afrijden. Zelfs het staatsexamen ging niet. Toen ben ik ermee gekapt en ik ben nooit meer opnieuw begonnen (dat was 15 jaar geleden). Nu ben ziek en kan het niet meer...echt jammer want ik wil zooo graag een rijbewijs.

**einde biecht, misschien haal ik hem later nog weg**

Het is hier al de hele dag mooi weer (behalve dan dat uurtje dat het vanmorgen regende). Eigenlijk heb ik liever dat het keihard regent als ik toch in bed lig.
puf puf puf ik zit hier echt helemaal te zweten, kom nu bij de winkel vandaan. Thuis gekomen direct weer hemdje aan en korte broek. En heb nu een heerlijk glas cola met veel ijsklontjes. Voor het eten van vanavond heb ik slaatje met stokbrood meegenomen. Heb geen zin in eten koken
Sabrina dat is toch geen schande! Ik heb de 5 keer met staatsexamen mijn rijbewijs gehaald. Ik was ook elke keer te zenuwachtig en met staatsexamen stelde die man mij op mijn gemak en toen maakte ik ook nog een fout en die mocht ik over doen en slaagde toch. Ik kan nu rijden als de beste heb alleen geen auto meer wat ik erg jammer vind want ik vind auto rijden erg leuk
De eerste keer ging ik spookrijden.

Ik twijfel of ik naar Amsterdam ga. Wat vinden jullie? Ik moet een half uur heen en half uur terug over alleen maar snelweg. Doen of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven