goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
maandag 11 juli 2011 om 22:14
nee niet leeggegeten had weinig trek. Nou ja in ieder geval iets op. Ben niet echt ziek alleen menstruatiepijn wel vervelend dat wel.
Zo code is binnen en geld overgemaakt. Wel erg blij mee zat er een beetje mee in mijn maag.
Wat houdt dat in yellow de tinnituspoli?
Dank je voor de waarschuwing zit nu in dubio want zit harry potter te kijken. Zou dat programma terug te zien zijn via uitzendinggemist?
Zo code is binnen en geld overgemaakt. Wel erg blij mee zat er een beetje mee in mijn maag.
Wat houdt dat in yellow de tinnituspoli?
Dank je voor de waarschuwing zit nu in dubio want zit harry potter te kijken. Zou dat programma terug te zien zijn via uitzendinggemist?
maandag 11 juli 2011 om 22:17
dinsdag 12 juli 2011 om 00:09
Ik neem zaterdag iets mee voor jullie om tot rust te komen.
Sterkte Iebeltje en sanne.
Yellow ik heb je verhaal gelezen over de tinitus tin
ik weet het niet meer. Maar wel van iemand gehoord dat het goed schijnt te helpen. Een overheersend geluidje tegen jouw bijgeluiden. Zoiets is het toch?
Mikaaaa tot zaterdag! Leuk hè?
Choco hopse
En weltrusten voor iedereen die al op één oor ligt.
Sterkte Iebeltje en sanne.
Yellow ik heb je verhaal gelezen over de tinitus tin
ik weet het niet meer. Maar wel van iemand gehoord dat het goed schijnt te helpen. Een overheersend geluidje tegen jouw bijgeluiden. Zoiets is het toch?
Mikaaaa tot zaterdag! Leuk hè?
Choco hopse
En weltrusten voor iedereen die al op één oor ligt.
dinsdag 12 juli 2011 om 00:18
dinsdag 12 juli 2011 om 00:27
Misschien moeten we nog even een mailcirkel maken, dan hebben we elkaars telefoonnr voor als dingen uitlopen (vertraging van trein bv)
yellowloveviva@gmail.com
Ik stem voor 12 uur, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig
yellowloveviva@gmail.com
Ik stem voor 12 uur, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig