goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar mrfluf, wie bent u?
Stopte niet op Blaak Ieb. Goed dat je uitgestapt bent.

Zit al in de bus. Over een kwartier ben ik thuis.

Het was gezellig meisjes!
Bijna thuis Chat, fijn! Hoop dat iedereen veilig thuiskomt!
Choco en ik hebben een after party met menthol peuken, bullit en hoeren.
quote:_yellowlove_ schreef op 16 juli 2011 @ 21:30:

Maar mrfluf, wie bent u?fluf toch?
Ehm om preciezer te zijn, heeft u ook klachten? Of wilt u gewoon af en toe hoi zeggen?
Ik heb lekker gedouched en zit nu warm en droog op de bank.

Hahaha, die sigaretten herinner ik me, maar de rest...
Hola! Ik ben veilig thuis!

Yellow, bent u al gedouched/haar gewassen?
En yellow, sms me ff, heb ik jouw nr ook!
Ik ben ook al een tijdje thuis. Nu Mika en Ieb nog.

Mensen, wat ben ik moe! Zere voeten.

Ik vond het heel leuk en jullie zijn leuke wieven. Ben aan het oefenen voor de meet in Drenthe
Ik zal je nu smsen! En nee ik heb nog niet gedoucht.. Ga ik zo doen. nog geen bericht van boomstamman ook trouwens, tssk
Chat, op de een of andere manier vind ik jouw berichten de laatste tijd half sexueel ofzo hahaaa

Sanne, ja de hoerne kwamen net nadat jij weg was! Jammer dat je er niet bij was
quote:_yellowlove_ schreef op 16 juli 2011 @ 22:47:

Chat, op de een of andere manier vind ik jouw berichten de laatste tijd half sexueel ofzo hahaaa

Sanne, ja de hoerne kwamen net nadat jij weg was! Jammer dat je er niet bij was Huh, meen je dat nou? Dat is nou niet de bedoeling heur!
Het kan ook aan mij liggen natuurlijk... Met je hulpstukken En je oefenen
Hmmm... Dus als ik vertrek komen de hoeren? Hahaha volgende keer toch pyamaparty!
ben ook al ff thuis hoor!

Chooc, zijn vergeten je nummer te geven aan mika sorry!
Bijna iedereen thuis , hoop dat tante mikhah ook veilig thuis is gekomen

Ik vond het echt leu vandaag, jammer van het weer, maar leuk dat we hier met zijn allen hebben lopen snacken haha
quote:SanneK schreef op 16 juli 2011 @ 22:52:

Hmmm... Dus als ik vertrek komen de hoeren? Hahaha volgende keer toch pyamaparty!Kijk, dat is de instelling!
Ik ben ook thuis. Zit de buschauffeur hier te vertellen dat het de hele dag mooi weer is geweest. En tegen de avond was het begonnen met regenen. Moest nog 5 minuten lopen naar huis en ben zeiknat geworden. Ik had onderweg met de trein nog snel een bak koffie gekocht had ik zo'n zin in. Nipt de trein gehaald. En ben nu moe. Ga zo een etage hoger. Maar ik vond het heel gezellig vandaag en had ook het gevoel dat het direct wel tussen ons klikte. Dus ik hoop dat het voor herhaling vatbaar was

Maar Yellow wat was dat met de hoeren? Ik snap het niet helemaal
Haha Mika, Yellow en ik waren gek aan het doen. Dus je mist niks

Lekker weer daaro?!
Tante Mikah ik maak maar een grapje Ik weet niet hoe ik erop kwam, ik begon zomaar ineens over hoeren te praten ofzo. Er waren natuurlijk niet echt hoeren hier in huis!
Fijn dat je ook weer thuis bent Mika. Ik snap ook niet veel van dat gehoer. Ik wil het ook niet snappen

Ieb je boek is mooi. Dank je wel meid. Gaat het weer een beetje, kreeg het zelf ook bijna te kwaad in de trein. Sterkte meis en veel plezier morgen bij HP

Oh was nog niet klaar. Helemaal blij met mijn kettingen. Ik heel enthousiast aan mn man vragen of hj enig idee heeft wat ze kostten? Hij dacht wel van ¤ 20 per stuk. Neeeee joh, in de stad is dat heel anders!
Mijn ketting is ook fantastisch! Ik ga hem zo omdoen met uitgaan.

Iebs, ik heb net al 1 strip uitgelezen!!!

jammer dat ik geen plaatjes kan plakken van dankbare star trek fans enzo

Morgen ga ik jouw CD luisteren Chattie.
Man hier gaf geen reactie op de kettingen. Hij vond de sjokolaatjes interressanter

Dames, wij gaan naar bed. Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Oat morn
Ga je nog lekker stappen yellow? Geniet ervan. Goed dat de verkoopster een betere kijk op het jurkje hadden dan wij. Had je mooi voor aap gelopen.

Leuk hè nu forummen. Hebben we tenminste een beeld bij de berichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven