Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Jin, hoe is het met je borstontsteking?
*** Julian en Shanna, GEFELICITEERD!!!***
Hallo schatjes!!

Julian en Shanna, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

Hebben jullie een leuke dag?

Jin, hoest met de (.)(.)??

Allemaal ontzettend bedankt voor al jullie kaarten namens Juultje, we hebben ze samen open gemaakt en ze was helemaal blij met de "boekjes"

Verder alles ok? Ff kijken...
Zo lekker rustig dagje geweest hier... Fijn, scheelt een hoop bijlezen

Mamax, 48 kilo??? Ik heb je nooit gezien maar hoe lang ben je dan?

Tss, 2x zoveel is wat overdreven maar beduidend meer dekt de lading wel, ha ha ha.

Kokos, ben je nerveus voor morgen of is het niet zo spannend? En hoe is het nu met je vrienden?

Bridge, is je vriendinnetje al weer zwanger? Hoop dat het snel weer lukt....

En met jou? Laatste loodjes zwaar?

CD, zop, d-day gekomen en gegaan? Hoe is het met pijn? Sterkte!

Hellus, je bent goed bezig daar in E... Lachen man! Snel afspreken? Ik ben in maart 3 weken vrij als het goed is maar eerder moet ook wel lukken, toch?

Ik moet koken, Juul heeft trek.

Ben alleen thuis vanavond dus u ziet me hier wel weer
Een goedenavond!

Mamax, wat vervelend dat je zo mager bent. Heb je de dietist al te pakken gehad? Niet letterlijk he... Mijn gewicht gaat nu beter, helemaal na de dertig en twee kinderen, maar drie jaar geleden met mijn trouwen woog ik met veel moeite 52 kilo, ik weet hoe het is! Sterkte.

Suze, de freule heeft dus een fijne verjaardag gehad! Leuk! Wat heeft ze van jullie gekregen? Hoe reageerden ze op je werk op het ontslag?

Bam, hoe vindt Julian de keuken?

Bridges, geen nieuws is goed nieuws. Houd vol!

CD, ik las dat je ischias hebt, vervelende kwaal he? Ik had het ook tijdens deze zwangerschap, maar kind is eruit en totaal geen last meer van. Nog even volhouden dus!
Met de borstontsteking gaat het beter. Koortsvrij en nog wel een rode dikke schijf, maar wordt minder gelukkig. Er is hoop!
En morgen lekker bezoek. Broer met vriendin, zwager en vader komen een dagje op en neer. Leuk he?
Mal, wat heerlijk dat je lekker aan het uitwaaien bent. Dat is jullie zo gegund!
Goedeavond :-)

Suze, ik begin zenuwachtig te worden voor morgen. Maar.... da's gezond.

Jin, gelukkig gaat het weer beter met je! Inderdaad leuk dat jullie visite krijgen, gezellige dag!

CD, dikke knuffel meid!

Ik laat het hierbij, wil even relaxen. Ik kan niet zo goed tegen zo'n volgeplande week en ik voel me nog steeds niet fit, dus ga ik lekker naar beneden.
Hieperdepiephoera voor Julian en Shanna!

De kaartjes zijn onderweg, ben wat verlaat deze week .
Gezellig Jin al die visite, komt je moeder niet mee? Is Jinnyman nog thuis?

Relax ze Kokos!

Suze wat heb je gekookt?
Ha die Juud, ws ben je al weg maar goed: macaroni met ham en kaas... te simpel en heel erg lekker. Jij?

Kokos joe go girl morgen!
hoi hoi

Thx lieve allemaal voor de kaartjes en de kakadootjes.

Mal: Leuke kaart heeft Mr J gestuurd, super

Juul is onwijs verwend, nu al en morgen is het eigenlijke feest pas, zelfs de buren kwamen kadootjes brengen.

Gisteren Bert en ernie op de ramen geschilderd, valt nog niet mee om op ramen te painten.

Julian kreeg vandaag een eigen Ernie taartje en hij vond hem zo mooi dat hij hem niet aanraakte, haha. we moesten hem aansnijden voordat ie ervan ging eten, cute!!

Zal eens kijken of ik zo een plaatje ken plakken
Ciara, van harte gefeliciteerd!!!! Heb je een lekkere taart en ben je goed verwend????
Ben ik dan echt de enige hier vandaag????
Ciara, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben echt al een paar dagen kots en kots misselijk, dus ik ben niet veel achter de computer te vinden. Misschien morgen weer.

Fijn weekend allemaal
Een heleboel hierperdpiephoeraatjes voor Julian en Shanna! En voor Ciara ook nog, maar die hebben we vanochtend al irl gefliciteerd!

Mmm, vrees dat ik ook niet zo vele inspiratie heb. Kabouter slaapt nog, due ik ga nog even van m'n rust genieten (de hele zaterdagkrant al gelezen, nu de bijlage nog ). Ow, daar is ze al. Nou, baai dan...
wat een luxe Hel! De hele krant!
ha ha, lekker klein!
ja ja jaaaaa!!! eindelijk kan ik ook foto's plakken
Hieperdepiephoera voor Ciara!

Heb je een leuke dag gehad met papa, mama en al je vriendjes?
voor Amalia!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven