December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne: GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje!! Mooie naam!! Klinkt als een goede bevalling. Heel benieuwd naar het verhaal en de foto's!

Tinus: Het moet nog steeds heel onwerkelijk voor jullie zijn. En ik vind het een beetje raar om hier nu over te beginnen met al jouw verdriet maar ik MOET het even kwijt... Niemand weet het nog verder want ik ken hem echt net dus dan maar even hier

Ik heb een leuke man ontmoet En hij is zooooooo leuk Hij komt morgen weer langs
Jaaa Yora, we zijn gék op leuke mannen!! En vooral als ze bij jou langskomen! Meer info aub op hangmoeders, wil er áááálles over horen

Joni; gelukkig ben je weer wat opgeknapt!! Nils 2,5 week naar Indonesie, sjee dat is best lang...

Kidon; jij bent ook een lieverd

Ik heb heerlijke high tea gehad met vriendinnen, was erg gezellig en heeerlijk gegeten!

xx
ik vind jullie ook allemaal lief!

haha

Yora meeeeer over de leuke man!
Tinus heb regelmatig aan jullie gedacht vandaag

Joni fijn dat je weer beter bent! En wel lang hoor 2,5 week, dat Nils er niet is. Succes daarmee alvast. En ik hoop echt dat Boyd snel van de jeuk af is enzo lijkt me toch niet zo fijn voor zo'n klein knulletje.

Marloes/Kidon het was erg gezellig ben weer helemaal bijgekomen. Ik had gister avond gewoon geen stem meer bijna door de vermoeidheid hihihi. Davina slaapt gelukkig een heel stuk beter weer. Ze ligt trouwens nu nog te slapen had haar er om 4 uur in gelegd slaapkopje. Nou ja gister avond ging het ook goed dus hopen dat het vanavond ook gewoon weer goed gaat.

Marloes leuk zo'n fiets!! Ik wil ook heel graag een moederfiets hebben. Ik vind zo'n Gazelle bloom helemaal het einde, lijkt me echt een super fiets. Maar ja beetje prijzig.

Uhm nu weet ik het verder ff niet meer ahahaha. Ik ga maar eens op ebay neuzen kijken of ik nog mooie kraaltjes op de kop kan tikken.
Oooh jah Yora super een leuke man!!! Ik hoop echt dat hij een blijfertje is dan!!!

En ik vind jullie ook allemaal heel erg lief. Ben nog steeds zo blij dat ik ooit dat topic heb geopend hihihi zou niet weten wat ik anders zou moeten zonder mijn digidinnetjes.
Nou dat lange slaapje heeft een hoop goed gedaan hahaha ze loopt in enen een stuk stabieler en ze rend zelfs langs de bank! Dat heeft ze nog nooit gedaan hihihi.
Hoi lieve lieve lieve meiden. Kidon heeft helemaal gelijk: jullie zijn stuk voor stuk schatten en jullie zijn ook best belangrijk voor me geworden. Lekker om mijn verhaal kwijt te kunnen en even te spuien.

Indian: Ben hartstikke blij voor jullie. Wat ontzettend leuk dat jullie een meissie krijgen. Een koningsgezin noemen ze dat toch?

Yora: Ja joh, kom op met alle smeuïge details!!

Wij hebben weer een moeilijke dag gehad. Gelukkig hebben we goed geslapen van 20.30 tot 10 uur vanmorgen. Dat hadden we allebei ontzettend nodig, want de nacht ervoor hadden we bijna niks geslapen en alle emoties trekken je echt leeg.

We zijn weer bij JP's ouderlijk huis geweest. We kwamen net op het verkeerde moment binnen want ze hadden net zijn vader gebracht en waren nog met hem bezig. Dat hadden we liever niet gezien, maar het zij zo... Toen hij netjes was zijn we wezen kijken en dat was echt heel raar. Zo definitief om te zien dat iemand van je heel veel hebt gehouden er niet meer is. Ik heb niet veel dode mensen gezien, maar ik had nog nooit iemand van zo dichtbij verloren. Hij was het wel, maar toch ook niet.

En verder kwamen er af en aan mensen binnen en tussen de chaos door moesten we dingen regelen voor de kerkdienst en de uitvaart. Op zich wel prettig om nuttig bezig te zijn, dan heb je nog het idee dat je echt iets doet.

Aan het einde van de middag zijn we weer naar ons lieve mannetje gegaan. Ik had door alle emoties zoveel zin om met hem te knuffelen!! Hij heeft bij mijn ouders best goed geslapen, maar hij was gisteren wel heel erg aan het huilen en heel moeilijk omdat hij zich niet lekker voelde. Gelukkig was het vandaag al weet stukken beter. Mijn ouders hebben ons echt geweldig ontlast door voor hem te zorgen dit weekend.

Hoe het verder allemaal gaat de komende dagen zien we wel. Ik denk dat ik wel ga werken dinsdag en woensdag, maar JP weet het nog niet. De afleiding is wel fijn, maar of hij zijn hoofd erbij kan houden? Hij moet het nog maar zien. Er is ook nog wel veel te regelen voor donderdag.

Het volgende is best confronterend (niet naar hoor) maar voor wie meer van het ongeluk wil zien, kan gaan naar: deze link
Ow, Damn, ben idd een beetje scheel!

Indian: Een meid! leuk joh! meiden zíjn gewoon leuk!!!!!

Yora:

Vertelllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!! tell us more!!

Mette:

Nou, het begin is dr van die stukjes maar we hebben nog wel een aantal bij eenkomsten nodig hoor!

tinus:

Ik denk aan jullie...

*Zwaait naar de rest*

Vanmiddag een duowagen gekocht, erg fijn!

Ga nu een filmpje kijken.... we hebben een drukke dag gehad... wil binnenkort echt bij gaan lezen... regel wel een middag oppas oid hahaha!

Dikke zoen!!
Ow, Tinus... ben dr stil van... Dikke kus....
Jeetje Tinus ik ben er ook stil van zeg!

Verder is Davina weer vervelend ze is erg hard aan het huilen. Ga zo nog maar even kijken hoewel ze nu wel even stil is. Hopelijk gaat ze nu gewoon slapen. Ik heb trouwens mijn hobby site nu in gebruik er staan nu een aantal foto's op.
Voor wie wil lachen ik heb een filmpje op mijn site gezet van Davina die yoghurt "eet".
hahaha erg leuk!
Mette, tja heb het er maar niet op gewaagd met de foto!! Vraag het H binnenkort wel een keer.

Gezellig zo'n high tea!

Kidon, ja het was gisteren heerlijk fiets weer!

En ik ben het met je eens, we hebben een topcluppie hier!

Joni, fijn dat je weer bent opgeknapt!

Balen dat Boyd zo reageert op de pillen en dat hij steeds meer last krijgt van de exzeem...

Succes deze weken zonder je man.

Yora, ik hoop dat dit de vent van je dromen is! Details graag!!

Maincoon, ik had ook echt geluk dat de fietsenboer er 1 had staan en hem voor zo'n leuk prijsje in wou ruilen! Ik heb de sparta amazone.

Leuk dat Davina zo aan het stappen is!

Leuk filmpje! en je site is ook leuk!

Tinus, ik heb het artikel gelezen, heftig hoor!

Kan me voorstellen dat het hele zware dagen zijn.

Jammer dat jullie eigenlijk "te vroeg" waren gisteren.

Nurse, dat zal wel goed van pas komen een duowagen!

Zo ga eens even wat nuttigs doen hier!

Vanmiddag nog even met Amber langs de huisarts, toch even haar oor na laten kijken.

Gisteren overdag heeft ze helemaal niet geslapen, vannacht gelukkig wel, maar ze was wel vroeg wakker (6:00) en zit soms nog wel aan haar oor of slaat tegen haar hoofd. Verder is ze wel vrolijk, maar toch maar even voor de zekerheid laten kijken.

Marloes
Tinus: Het zijn sowieso al best nare foto's maar het is voor jullie natuurlijk heel naar deze foto's. Wel mooi hoor dat die persoon die het zag gebeuren er achteraan sprong. Vind ik toch wel een mooie gedachte.

Nurse: Ik ben heel benieuwd hoe dat spiraaltje van je dan heet. Ik had net mijn huisarts aan de telefoon en die had er echt nog nooit van gehoord en dat ding wat hij wel kende daar was hij niet zo over te spreken daar had hij iets over gelezen. Dus ik moet nu een koperspiraaltje. Hij wilde eigenlijk dat ik eerst nog even langskwam om alle mogelijkheden te bespreken maar dat vond ik een beetje onzinnig.

Ik wilde eigenlijk al een tijdje een spiraaltje en dat ding kan toch zo'n 5 jaar blijven zitten en ik zit eigenlijk niet te wachten op nog een cadeautje dus nu is wel het moment. En ook al is dit niet "de vent van mijn dromen" ik hoop toch nog wel iemand tegen te komen dan de komende 5 jaar Ik ben op jacht

Ik vind mijn huisarts trouwens stom. Ik heb hem nog steeds omdat dit ook de huisarts van mijn moeder is maar het is zo'n homeopatisch geval. En ik heb gewoon niet zoveel met hem nooit gehad ook.

Hij vond het ook raar dat Yora nog borstvoeding kreeg ( voor mij een reden om geen mirena te nemen) en hij wilde weten hoe lang ik nog van plan was om door te gaan omdat dit toch wel erg lang was enzo. Ik wilde eigenlijk zeggen totdat ze 10 is maar had zoiets van laat maar. En dat het helemaal niet goed was voor kindjes om zo lang borstvoeding te krijgen. En ik vind dat gewoon raar voor een huisarts.

Marloes: Lijkt me handig ja om even langs de huisarts te gaan hoop dat het niks is.

Mainecoon ik ga zeker nog kijken hoor op je site.

Ga nu eerst even naar Yora toe die is net wakker geworden. Ze is nu bij mijn moeder want ik was bezig met een werkstuk.

En over die man volgt later meer maar het is ook gewoon leuk om weer eens wat nieuws over de vloer te hebben
ff snel uit mn hoofd...

Nurse handig die duowagen! Loopt Roxanne al een beetje?

Marloes hoe was t met Amber bij de huisarts?

Joni slim dat je begonnen bent met de hormoonzalf smeren. Ben je al eens bij een dermatoloog geweest met Boyd. Hij heeft nu al zo lang last van exzeem. En sterkte he de komende 2 weken alleen.

Tinus hoe is het met jullie vandaag?

Vandaag met Brian naar de speeltuin geweest. Zit hier op de hoek van de straat. Wij wonen het 5e huis van de hoek.

Dus erheen lopen, duurde ongeveer 10 minuten hahah.

De glijbaan vond hij super!

Verder nog zielig. Vrijdag had hij 2 keer tand door zn lip. Vrijdag nacht huilen huilen huilen. Hele dikke lip, het leek wel een snaveltje :( Fles drinken en eten met een lepeltje deed pijn.

Nou goed zaterdag trok t al weg. Maar nu iedere keer als hij maar een beetje zachtjes zn lip stoot, zoals net tegen zn handje. Dan bloed t weer. Echt sneu. Maar iets anders dan sabbelen op een spuugdoekje met koud water weer ik ook eigenlijk niet.

Iemand nog een idee?
oh Yora ik heb altijd een koperspiraaltje gehad en dat is prima bevallen hoor. Wel iets heftiger ongesteld dan daarvoor.
Hou het even ego, moet zo namelijk weer weg (bakkie bij mijn schoonmoeder doen).

Amber d'r oor was nog wel wat roze, maar niet echt ontstoken, dus weer even flink aan de neusspray en eventueel paracetamol en dan maar hopen dat het daar mee over gaat. Zo niet weer retour!

Justin is ook mee geweest. Die is vanmorgen weer naar school geweest na onze vakantie en wou net al niet meer, huilen, buikpijn (heeft hij het vaak over, is pas al naar gekeken, maar niks uitgekomen) en moe (is hij ook vaak). ook moet hij veel plassen (tussen de middag 6 keer!!!!!!) Heb dus maar wat opgevangen en meegenomen, maar daar kwam nu niks uit, morgen nog een keer ochtendurine brengen dus. Ze heeft ook zijn oren bekeken, die waren ook wat rose, dus ook maar aan de neusspray! (ze zij dat kinderen ook vaak over hun buik beginnen bij oorpijn.

We maken ons met vlagen wel zorgen om hem omdat hij zo vaak buikpijn heeft en moe is, maar aan de andere kant is het ook wel weer erg selectief, zet hem voor een speeltuin/ zwembad noem maar op en meneer heeft nergens meer last van....

Lastig hoor als ze zich nog zo moeilijk uit kunnen drukken....

We kijken het maar weer even aan...

Marloes
Hee Marloes dat klopt inderdaad dat kindjes over buikpijn hebben of, bij de leeftijd van Brian en Amber, aan hun buik zitten als ze oorpijn hebben.

De moeder van een vriendin van mij vertelde dat tegen me. Ik ging er op letten toen Brian een paar keer oorontsteking had en inderdaad, hij sloeg op zn buik.

Ik hoop dat het snel duidelijk is wat Justin dan heeft. Want 6x plassen tussen de middag is wel heel veel
Hoi allemaal,

Ik hou het even ego: Vandaag was Jp alleen naar zijn ouderlijk huis gegaan. Ik ben thuis gebleven met Manuel, want hij gaat de komende 4 dagen ook alweer naar mijn moeder of naar de opvang en ik heb hem het weekend ook al moeten missen. Ik ga gewoon mijn normale dagen werken en donderdag is de uitvaart. Helaas werkt Manuel even niet zo mee met het makkelijk maken voor ons. Hij is 's nachts vaak wakker en heeft vanmiddag ook zijn middagslaapje overgeslagen. Hij lag maar te kletsen daar boven in zijn bedje dus heb hem er maar uit gehaald en net extra vroeg in bed gelegd.

Hij is nog flink verkouden maar wel lekker vrolijk en druk aan het spelen. Hij eet alleen weer heel slecht. Zelfs zijn flesje wil niet zo. Nou ja, gaat wel weer over als de verkoudheid voorbij is.

JP is nu weer naar zijn familie. De man die zijn vader uit het water heeft gehaald kwam langs om te praten. Hopelijk weet hij ook wat antwoorden want we hebben best wat vragen over hoe het precies is gegaan. De foto's van de website die ik gisteren noemde helpen al heel goed om een beeld te krijgen van wat er is gebeurd.

JP is vanmiddag ook met een paar van zijn broers naar de politie geweest om de bus te bekijken. Hij laat hem overbrengen naar zijn werk, zodat hij total-loss kan worden verklaard.

Het begint wel steeds meer door te dringen nu dat zijn vader echt nooit meer terug komt. De meeste dingen rond de uitvaart zijn nu geregeld en JP en ik praten veel over de toekomst van zijn stiefmoeder en zijn broers en zusjes. Zijn vader laat 8 kinderen achter. Op zich wel een troost dat ze met zoveel zijn, want ze hebben veel steun aan elkaar.

@Tinus

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke

*** zwaait naar Iedereen ***

smsje van Ainne op zondag 27 januari:

Alles prima met Aimee,voedt goed, mn melk is aan t inkomen. wel erg gespookt vannacht dus ben moe. Lig op kamer met maar 1 andere moeder,midwives zijn super. Lichamelijk nergens last van maar bloeddruk wel te hoog dus moet nogn nacht blijven. Dus nog even geen forum voor mij!

Denk aan jullie!

Liefs

GUCCi

voor jullie Tinus..

Heftige foto's, ik kreeg er zelfs een brok van het idee dat daar je schoonvader lag. Kan me niet eens indenken hoe het voor jullie moet zijn. Ik hoop dat JP's familie vanavond wat duidelijkheid krijgt over het hoe en wat rond het ongeluk.

Oef; ik weet niet wat je Brian altijd geeft, maar als je bv diksap geeft, kun je wat in van die ijslolliedingen doen, en hem op dat ijsje laten sabbelen. Helpt vaak wel tegen de zwelling. Of een raketwaterijsje, is wel zoet maar wel een stuk makkelijker haha!

Stoer dat hij naar het speeltuintje loopt!

Ik hou het verders kort, heb gewerkt en ben erg moe. Ons nieuwe bed is geleverd dus ik duik er vanaaf lekker vroeg in!!

Dikke kus!
Nou hèhè, ik ben thuis! Ik hou het even kort, kom vandeweek weer bijlezen enzo.

Vrijdagmiddag om half twee kwam schoonmoeder aan en een paar uur later voelde ik wat lichte krampjes. Ik grapte nog dat het nu mocht hoor! Om half 10 naar bed, voelde me niet helemaal top. Om 23 uur zei ik nog tegen Vent dat we misschien vannacht wel naar het ziekenhuis moesten. Een half uur later werd ik toch wel erg onrustig, dus de auto in. We waren iets na twaalven in het ziekenhuis en was net na half 1 ingecheckt toen het losbarstte! Een midwife zette alles klaar voor de arts, vroeg of ik een ruggeprik wilde (ja!) en draaide zich om om dat te organiseren, toen ik ineens de baby voelde komen. Dus ik gil naar haar dat ze terug moest komen en Aimee schoot er zo uit! Zonder pijn, scheurtje of wat dan ook, nou jaaaa, zo wil ik er nog wel drie! Wat een verschil met de eerste bevalling.

Uiteindelijk wel drie nachten moeten blijven omdat mijn bloeddruk maar niet omlaag wilde, maar was niet zo erg, zat in een privékamer met maar 1 andere moeder en ze zorgen daar onwijs goed voor je. Borstvoeding is inmiddels ook helemaal op gang en Aimee is er een natuurtalent voor, vanaf de eerste hap ging het goed. De eerste nacht was ze erg onrustig, maar vannacht is ze maar 1 keer wakker geworden voor een voeding, waarna ze zo weer verder sliep, wahay!

Leah wordt inmiddels helemaal moegespeeld door schoonmoeder, dus daar geen omkijken naar. We moeten Aimee wel een beetje uit haar buurt houden, want Leah zit een beetje in een "slaan"-fase! Maar goed, komt allemaal vanzelf wel.

Right, ik ga relaxen!! Tot vandeweek weer.

Tinus, wat een vreselijk verdrietig nieuws, gecondoleerd. Ik hoop maar dat ie niets gemerkt heeft en dat ie gelijk buiten westen was na de hartaanval/-infarct.

Heel veel sterkte met dit verlies.
Gucci; bedankt voor je update! Ainne, doe lekker rustig aan, ook als je thuis bent, we wachten hier geduldig hoor!!

Kus voor jou en je meisjes!
Nils is vanochtend naar Schiphol vertrokken. Zijn ouders en Boyd gingen hem wegbrengen. Boyd vond het allemaal erg interessant allemaal en heeft al weer geflirt met een stewardess en gepraat met een meneer die daar de hekjes aan het opruimen was. Hij kreeg zelfs zijn visitekaartje.

Yora,

oeh spannend hoor. Vind die leuke man jouw ook leuk?

Tinus

Wat een held is die man die je schoonvader uit het water heeft gehaald, ondanks dat het helaas niet op tijd is geweest. Hebben jullie die man nog gezien? Oh, ik lees nu dat jullie hem hebben gesproken. Wel fijn dat die man dat ook wil. Het zal voor zijn verwerkingsproces ook goed zijn.

Geef je een knuffel aan JP van ons Viva-meiden? (en natuurlijk ook voor jou en Manu)

Oef

Ik loop nu bij de chinese arts met zijn eczeem, en dat ga ik eerst eens proberen. Mocht dat verder niet gaan helpen, ga ik wel verder het circuit in om uit te zoeken waar het eczeem vandaan komt.
Crosspost!

Wauw wat een schatje, echt een prachtig meiske!!

Dat heb je super gedaan wijffie!!

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven