foute mannen
zondag 31 juli 2011 om 01:16
Hey dit is mijn eerste keer lees vaak over allerlei onderwerpen op 't viva forum maar heb nog niks over foute mannen gelezen.
Wat ik me afvraag zijn er nog meer vrouwen hier die dit probleem ook hebben..Heb mijn vriend tijdens zijn detentie leren kennen dus je kan zeggen je wist waar je aan begon en tuurlijk is dat ook zo,maar de aantrekkingskracht is te sterk om er een eind aan te maken nu van de week is hij weer gearesteerd de 4e keer al in de 4 jaar dat hij vrij is sinds ik m ken 2 keer ging t niet echt ergens over,1 keer heeft hij 2 maanden gezeten en deze keer ziet t er niet goed uit maar hoop natuurlijk dat t goedkomt.
Aan de ene kant is de behoefte om er voor m te zijn erg groot aan de andere kant hij heeft mij zoveel pijn gedaan door leugens en andere vrouwen altijd dat kan ik ook niet meer naast me neerleggen zover ben ik ook wel weer na al die tijd.Maar waarom als ik naar m kijk voel ik toch die drang om alles voor m te doen,waar zijn die andere vrouwen als hij voor de zoveelste keer in de problemen zit dan ben ik toch weer de enige die er voor m is.
En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik van ik weet t niet meer..Ik weet t wel maar kan m niet loslaten,daarom vroeg ik me af zijn er meer vrouwen,meiden die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om???
Wat ik me afvraag zijn er nog meer vrouwen hier die dit probleem ook hebben..Heb mijn vriend tijdens zijn detentie leren kennen dus je kan zeggen je wist waar je aan begon en tuurlijk is dat ook zo,maar de aantrekkingskracht is te sterk om er een eind aan te maken nu van de week is hij weer gearesteerd de 4e keer al in de 4 jaar dat hij vrij is sinds ik m ken 2 keer ging t niet echt ergens over,1 keer heeft hij 2 maanden gezeten en deze keer ziet t er niet goed uit maar hoop natuurlijk dat t goedkomt.
Aan de ene kant is de behoefte om er voor m te zijn erg groot aan de andere kant hij heeft mij zoveel pijn gedaan door leugens en andere vrouwen altijd dat kan ik ook niet meer naast me neerleggen zover ben ik ook wel weer na al die tijd.Maar waarom als ik naar m kijk voel ik toch die drang om alles voor m te doen,waar zijn die andere vrouwen als hij voor de zoveelste keer in de problemen zit dan ben ik toch weer de enige die er voor m is.
En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik van ik weet t niet meer..Ik weet t wel maar kan m niet loslaten,daarom vroeg ik me af zijn er meer vrouwen,meiden die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om???
zondag 31 juli 2011 om 01:24
Is dit echt serieus?
Je hebt hem tijdens zijn detentie leren kennen?
Hoe dan,was hij op proefverlof,werk je in de gevangenis,was hij in de aanbieding op internet etc....
Je kunt hem niet loslaten?
Tuurlijk wel,je WILT hem niet loslaten dat is iets heel anders..
Waar is hij deze keer voor opgepakt?
Een overval,zware mishandeling?
Je hebt hem tijdens zijn detentie leren kennen?
Hoe dan,was hij op proefverlof,werk je in de gevangenis,was hij in de aanbieding op internet etc....
Je kunt hem niet loslaten?
Tuurlijk wel,je WILT hem niet loslaten dat is iets heel anders..
Waar is hij deze keer voor opgepakt?
Een overval,zware mishandeling?
zondag 31 juli 2011 om 01:28
Stoppen Nina. Zoals je zelf al weet is dit een foute man. Gaat niet verbeteren. Hij heeft namelijk andere belangen naar jou toe dan jij naar hem. Denk daar maar eens over na. Het is eigenlijk zo triest, twee mensen die iets met elkaar denken te hebben en in twee totaal verschillende werelden leven. Gebruik je verstand..
zondag 31 juli 2011 om 01:28
quote:alexisss schreef op 31 juli 2011 @ 01:25:
Hoe kan je nou een relatie met een crimineel hebben?? Keur je goed wat hij doet?
Kijk nu toevallig naar een of andere docu op holland doc over de crips in Nederland. Wat een puinhoop maken zij van hun leven zeg. Triest om te zien.Ach,alexisss zelfs psychopaten als Joran vd Sloot krijgen postzakken vol met huwelijksaanzoeken van vrouwen die verslaafd aan drama zijn.
Hoe kan je nou een relatie met een crimineel hebben?? Keur je goed wat hij doet?
Kijk nu toevallig naar een of andere docu op holland doc over de crips in Nederland. Wat een puinhoop maken zij van hun leven zeg. Triest om te zien.Ach,alexisss zelfs psychopaten als Joran vd Sloot krijgen postzakken vol met huwelijksaanzoeken van vrouwen die verslaafd aan drama zijn.
zondag 31 juli 2011 om 01:32
zondag 31 juli 2011 om 01:32
.......Maar waarom als ik naar m kijk voel ik toch die drang om alles voor m te doen,waar zijn die andere vrouwen als hij voor de zoveelste keer in de problemen zit dan ben ik toch weer de enige die er voor m is.
En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik.....
Die andere vrouwen hebben geen zin om ge- en misbruikt te worden. Ik hoop dat jij daar ook zo over gaat denken.
Sterkte TO.
En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik.....
Die andere vrouwen hebben geen zin om ge- en misbruikt te worden. Ik hoop dat jij daar ook zo over gaat denken.
Sterkte TO.
zondag 31 juli 2011 om 01:44
quote:xalvadora schreef op 31 juli 2011 @ 01:39:
Ik voel me gewoon belazerd!
Ik zou wraak nemen op zowel de nerd als de fitnessleraar.
Waarom open je niet gewoon gezellig even een topic,dan denken wij hier even leuk met je mee over welke wraak nou het meest effectief is.
Beetje dramatische titel en OP verzinnen dan komt het helemaal goed..
Capslock aan,veel !!!!!!! enzo en dan komt het helemaal goed..
Ik voel me gewoon belazerd!
Ik zou wraak nemen op zowel de nerd als de fitnessleraar.
Waarom open je niet gewoon gezellig even een topic,dan denken wij hier even leuk met je mee over welke wraak nou het meest effectief is.
Beetje dramatische titel en OP verzinnen dan komt het helemaal goed..
Capslock aan,veel !!!!!!! enzo en dan komt het helemaal goed..