Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

jeetje wat een gekakel hier. Lijkt onderhand wel een heuse legbatterij met al die eieren:-)

Ladybug, helemaal super. Zit je nu ook op je roze of blauwe wolkje? Wel geining dat je dochter jullie geheim heeft verkkapt. haha opa en oma blij.

Wel een paar dagen met allerlei tegentelllingen. Vind het allemaal best heftig om zoveel positieve, maar helaas ook negatieve verhalen te lezen.

Summer, top dat je het op kan vatten en vol goede moed door kan gaan. Let je wel een beetje op jezelf en gun je jezelf ook en beetje rust?

heb je trouwens ook zonet een mailtje gestuurd. Ben benieuwd!

India, inderdaad heftig dat je man leukemie heeft gehad. Wel mazzel dat ze er toen aan hebben gedacht om wat in de vriezer te leggen.
Mibb, Deze is voor in het schema

Begonnen met foliumzuur 27 januari
Plukkie, lief dat je aan me denkt. Ik heb mezelf ziekgemeld op mijn werk, dus ik heb zeker rust. Vandaag heerlijk gewandeld met de hond en mn vriend op de Veluwe. Even in de natuur, dingetjes op een rijtje zetten en genieten van elkaar.
Zus ik heb je test gezien, vreemd hoor!! Er is idd wel een beetje een lijntje te zien....

Bah India.. leukemie... Ik kan me voorstellen dat je het dan zou willen checken nog een keer.

Plukkie idd dagen met behoorlijk wat tegenstellingen... vreemd allemaal...

Ik zit tot nu toe op mijn halve blauwe, halve roze wolk (heb je ook niets aan he). Ik ben wel benieuwd wat het word, maar ik weet nog niet of ik het wil weten. Ik zie wel!!!

Oh ja, ik ben ook op het nieuwe forum geweest. Super summer!!! ik heb meteen wat foto's geplaatst en de naam van mijn dochter staat daar ook. (komt nogal weinig voor, vandaar dat ik hem niet hier neerzet)
Ja Lady_Bug die test van Zus is echt heel vreemd.. Ik heb hem gezien en hij is echt roze en superduidelijk. Ik had echt het idee dat ze zwanger was. Ze zouden het moeten verbieden..

Leg eens uit je roze/blauwe wolk? Weet je nog niet zogoed hoe je je moet voelen? :-)
Ja idd, dat soort testen per direct van de markt!! En ook het geld terug enz.

Weet je ook niet waar je aan toe bent?

Blauw (jongetje) roze (meisje) vandaar. Voel me verder nog steeds redelijk. Beetje moe, maar dat ben ik wel vaker.
Goed..............

Het kwartje valt al..haha.. ik begreep je even niet dus.

Ik zou dolgraag willen weten wat het wordt! Zoals Kluun prachtig omschrijft: Het is geen suprise ei. Haha.
hihi, suprise ei idd!! Vond ik wel een leuke!!

Ik zit dit keer wel te twijvelen of ik het wil weten of niet, bij de vorige zwangerschappen wist ik het, ik ben wel benieuwd hoe het is om het niet te weten. (al denk ik wel dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ze erom gaan vragen).

Ach ik zie het wel, het is idd geen suprise ei! (we houden hem erin!!)
Hi girls,

Zal zo ook wat trouwfoto's plaatsen op de privesite
ja lady, mooie naam heeft je dochtertje, heb ik daar ook al gezegd, maar goed.

ik denk niet dat ik zou willen weten wat het wordt.maar misschien dat dat wel anders is als ik zwanger ben.

ja lastig he summer roze en blauw net als de muisjes weet je haha...
Jaa Plukkie, leuk!!!! :-D
ja plukkie, foto's!!!
ik heb er ene paar op gezet.

Voor vandaag laat ik het verder even afweten. Moet nog even een klein beetje werken. Morgen zal ik nog wat meer over mijzelf en Plukkieman vertellen.

Leuk leuk leuk Summer. Goed idee!!!!!!!!!!
ben benieuwd plukkie!

dames ik ga lekker in bed nog even filmpje kijken!

tot morgen!

weltrusten!
@lady bug: gefeliciteerd!!! Dat is ook snel gegaan zeg. Al een beetje van het idee bijgekomen?

@summer: hele dikke kunffel, wat een teleurstelling net een paar dagen na het goede nieuws. Je bent niet bij de pakken neer gaan zitten gezien het prive forum dat je in elkaar hebt geknutseld.

Foto's plaatsen lukt me alleen nog niet helaas.

De rest reageer ik later nog wel op, ik ben nu heel moe want heb de hele dag gewerkt, ook vanavond thuis en tussendoor druk met Floor want manlief was niet lekker.
Meiden!! Is er de schrijveritus uitgebroken ofzo? Wat gaan jullie hard ineens!!!

Lady_bug, ben weer zo goed als op geknapt hoor. Het was vooral keelpijn en ontzettend zere armen en benen. Ben nog wel heel moe, maar zal wel komen omdat het nog steeds zo lang donker is ofzo!

Leuk dat er zo enthousiast gereageerd werd door je ouders en zus!

India, heftig zeg, leukemie. Ik hoop dat het % goed zaad meevalt!
Ja het is hier erg gezellig! Haha!

Iedereen gaat slapen, ik ook! Hoef vrijdag pas weer te werken, dus ik ga heerlijk lang uitslapen mmmmmmmmmmmmmmm!
Welterusten voor iedereen die gaat slapen dan! Ik ga ook zo, ben moehoe!!! pffff.... Eerst nog even een bakkie thee!
Ja en foto's kijken op het forum, leuk hoor!
Jaaaaa, hihi, ook foto's kijken! Zal morgen ook een foto van mij zoeken!
Het is hier echt gezellig zeg!!! Leuke foto's allemaal!

Mibb gelukkig ben je weer opgeknapt, niets aan he die donkere dagen....

Pebbles dank je wel, is idd ook snel gegaan bij ons... We waren ook wel een beetje perplex, en nog steeds vind ik het een "vreemd" idee ofzo..

Heeft je man griep? Beterschap.
tjee kijk 2 uurtjes niet en het hele forum staat vol geschreven, leuk hoor!

Ga zo snel op ons prive forum kijken ben benieuwd wat daar allemaal staat, en daarna heerlijk mijn bedje in :-)
hoe kom je op het prive forum?
India, Summer heeft een link van haar e-mail adres hier geplaatst (inmiddels denk ik dat die ook al wel weer een paar pagina's terug is).

Daar kan je een mail naar sturen, en dan krijg je de link van het prive forum teruggestuurd.
Jongens wat hebben jullie ongelofelijk veel geschreven!

@Vlinder, gefeliciteerd nog met je verjaardag! (was even langs me heen gegaan). En fijn dat je neefje weer thuis is. Alhoewel het wel stom is dat dat ze niet weten wat het nou veroorzaakt heeft. Nou ja, hij knapt weer op.

@Summer, ik vind dat jet harstikke goed doet meis. Verdriet hebben en tegelijkertijd kunnen denken, volgende keer beter. En, met het risico als tante tut te klinken, je bent nog superjong, dus alle tijd toch?

@Ka, Jaa vertel, wat voor jurk wat voor bruiloft, alles wat je erover kwijt wil

Ik ben geloof ik een van de weinige niet getrouwden hier dus voor mij zijn alle verhalen een soort van ‘voorpret’(en voor de gehuwde dames een vorm van napret ongetwijfeld)

@snok, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds niet begrijp hoe het nou zit met al die tegenstrijdige artsenberichten. Maar ze weten allemaal zeker dat je niet meer zwanger bent? Ik vind het zo vervelend voor je dat het zo blijft slepen.

@Plukkie, jammer dat je naar de HA moet. Maar komt vast wel goed.

@Beer, fijn he dat de energie weer terug komt! Althans, gister had ik een hele lange dag en heb me vandaag mooi verslapen. Dat dan toch nog wel. Maar met drie dagen werken is het heel goed te doen natuurlijk. Hoeveel uur werk jij eigenlijk?

@Lady bug, ik moest echt pagina’s teruglezen, maar gefeliciteerd!! Harstikke leuk! Hoe is het met mister Bug?

@Freddie, ik snap wat je bedoeld, het is heel raar hoe hoop, raak en mis elkaar op dit topic kunnen afwisselen. Ik had mijn echo trouwens met tien weken, ze hadden wel tegen met gezegd dat ie met twaalf weken ‘mooier’ was maar alsof het me daarom ging!

@Pluis, ja ik lees me ook helemaal suf. Het lijkt hier wel Pasen met al die soorten eieren.

Is er nu een fototopic of kan er ook geschreven, hoe werkt dat? Kan iemand nog een keer het adres neerzetten?

@zus, wat een testen jaag jij er doorheen. Komt echt niet sneller een baby van hoor

@Liubi, hoe is het? Zit je nog in spanning?

@Hoi India, gerustellend idee dat ze destijds er wel aan gedacht hebben om wat in te vriezen. Heb je zin in je stage?

@ Hallo Pebbles, vervelend dat manlief nu niet lekker is. Hoe voel jij je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven