groepsseks avonden
dinsdag 2 augustus 2011 om 19:01
Met groepssex bedoel ik dus geen commerciele parenclub, maar sexen met een groep gelijkgestemden op afgesproken verenigingsavonden. Vroeger had je van die verenigingen zoals de NVSH die dus... in een afgehuurde gelegenheid samen gingen sexen, Gewone mensen vaak beetje alternatief.. en bestuderd.
Bestaat dat helemaal niet meer?
p.s.
In parenclubs kom je veel getatoeerde opgeblazen heren tegen met van die afgelebberde dames. Parencubs op niveau ken ik niet. Wel dure parenclubs maar die zitten dan weer vol omhooggevallen frietboeren.
Bestaat dat helemaal niet meer?
p.s.
In parenclubs kom je veel getatoeerde opgeblazen heren tegen met van die afgelebberde dames. Parencubs op niveau ken ik niet. Wel dure parenclubs maar die zitten dan weer vol omhooggevallen frietboeren.
woensdag 3 augustus 2011 om 00:52
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:
met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.
De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.
Dat soort types kom je tegen in de duurdere parenclub.
Uiteraard. Je neukt liever gelijkgestemde statusgevoelige, pretentieuze kutjes
N.b. ongenuanceerde meningen wijzen meestal op een niet bijster hoog intelligentie en ontwikkelingsniveau.
met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.
De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.
Uiteraard. Je neukt liever gelijkgestemde statusgevoelige, pretentieuze kutjes
N.b. ongenuanceerde meningen wijzen meestal op een niet bijster hoog intelligentie en ontwikkelingsniveau.
woensdag 3 augustus 2011 om 01:49
woensdag 3 augustus 2011 om 05:13
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:
Wat bomt het jou hoe iemand de entree verdient?
Misschien eens bij je arts/advocaat/therapeut vragen waar hij groepssekst.
Wat bomt het jou hoe iemand de entree verdient?
Misschien eens bij je arts/advocaat/therapeut vragen waar hij groepssekst.
woensdag 3 augustus 2011 om 11:58
woensdag 3 augustus 2011 om 14:43