Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wat lief van LJ dat ie zo lief smst HM!

Dankje voor jullie knuffels. Ik ben idd niet zo blij dat ik niets heb gehoord van Ex. Had het wel verwacht maar niet gehoopt. Ben nu toch een beetje verdrietig.

Ik weet dat ik heel goed zonder Ex kan leven, zolang hij mij maar met rust laat. Dat is in die periode waarin we elkaar met rust lieten ook prima gelukt. Pas toen hij weer contact zocht en zeid dat hij mij mist, ging ik weer meer voor hem voelen. Hij duikt steeds weer op maar kan blijkbaar toch niet voor 100% voor mij gaan. Daar kan ik niet tegen, dan kan hij maar beter helemaal uit mij leven verdwijnen. Hoe hard het ook is.
Kan me goed voorstellen dat je toch een beetje verdrietig bent. Moet eerlijk zeggen dat ik het nogal gemeen van Ex vindt, want door te zeggen dat hij je mist, wekt ie de indruk ervoor te willen gaan en doet hij de hoop weer oplaaien, maar als puntje bij paaltje komt, laat ie je (opnieuw...) in de kou staan... das niet leuk en stiekum ook extra kwetsend....

(hehe... knuffel wel erg zoetsappig, maar gemeend hoor Sun )
Peas on earth!
Voel me trouwens alweer/nog steeds beroerd....

Ben nog steeds misselijk, en cracker staat hier ook nog voor m'n neus... brrrr.... kan me niet voorstellen dat ik OOIT weer es iets kan eten... yegh....

(Prinses op de erwt straks )
Peas on earth!
Het is idd niet aardig van Ex om steeds weer op te duiken Sun. Mijn ex had daar ook een handje van, weet je nog? Totdat ik echt heel boos op hem ben geworden en hem heel duidelijk heb gemaakt dat ie weg moest blijven! Wij maakten toen de 'afspraak' dat als we echt om elkaar gaven, we elkaar los moesten laten, dat dit het meest waardevolle was wat we elkaar nog konden geven. Ik heb hem toen ook de tekst van het liedje "laat me gaan" van Marco Borsato gestuurd, toen snapte hij het geloof ik wel...

Als ik jou was zou ik het nu laten rusten, maar mocht ie ineens weer boven water komen, hem dit ook duidelijk zeggen. Jij kan alleen echt doorgaan als hij wegblijft, hoe moeilijk dat ook is!
Belh Prinses, dat je je zo voelt. Mijn moeder zegt altijd dat wanneer je misselijk bent (geweest) en je bij het zien van eten al een onpasselijk gevoel krijgt, je ook gewoon niet moet eten, omdat het er anders zeker uitkomt. Dus gewoon laten staan die cracker, zolang je maar kan drinken is dat echt niet erg. Voor de meeste mensen werkt het zo dat de kilo's die eraf gaan als je ziek bent, er zo weer aan vliegen als je weer beter bent, en je lijf kan echt wel wat hebben. Beterschap!

(grrr en ik ga nu echt de was afhalen!!!)
Prinses gaat naar HM's moeder luisteren!

(en zou het niet erg vinden als de te verliezen kilo's er niet meer aankwamen, maar helaas, kleine kans ).
Peas on earth!
Prinses, heel veel beterschap en een dikke knuffel terug! Die kun jij ook wel gebruiken!

Net wat HM zegt, zorg dat je genoeg drinken binnenkrijgt. Als ik misselijk ben vind ik appelsap een goed drankje tegen de misselijkheid.

HM, die afspraak die jij met je ex hebt gemaakt, moet ik ook gaan maken, mocht mijn Ex nog opduiken. Het doet mij te veel pijn om dit zo te ervaren. Ik voel me in deze situatie echt niet gelukkig.
@Sun: wat lullig zeg, dat ie zo'n sms stuurt en dan vervolgens niks meer van zich laat horen. Kan me voorstellen dat het toch pijn doet, ook al hield je rekening met de mogelijkheid dat hij niet zou reageren. En laat inderdaad niet met je sollen, mocht hij toch nog iets laten horen (hoor wie het zegt )
Dankjewel Leaf! Je hebt gelijk. Ik weet idd wie het zegt haha, maar ik weet ook heel goed dat het vaak gemakkelijker is om het tegen iemand anders te zeggen dan het zelf te doen, dus ik vind het erg fijn om het zo veel mogelijk te horen, dan ben ik zelf ook meer van overtuigd.
quote:sunshineforever schreef op 29 januari 2008 @ 15:50:

dus ik vind het erg fijn om het zo veel mogelijk te horen, dan ben ik zelf ook meer van overtuigd.

Ex moet via ijskast in prullenbak gemieterd!

Hoe vaak wil je 't horen Sun?

(tis duidelijk dat Prinses nog niet beter is.... )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 januari 2008 @ 12:39:

Hans, als ze onderwijsassistente is, is het misschien ook vooral als opbouwende kritiek/feedback naar haar bedoeld. Tis op zich niet raar om dat soort dingen te moeten leren. Het is tenslotte niet altijd eenvoudig om je houding ten opzichte van een klas te bepalen.

Ik zie het trouwens precies zo. En H. ken ik goed, want hij is een goed teamleider, aan wiens bekwaamheid ik geen moment twijfel.

Een tijd geleden - ik zit in een woonvorm voor mensen met autisme - hadden we een begeleidster die normaal gewend was om om te gaan met mensen met een verstandelijke handicap. Toen ze bij ons op de woonvorm was, werd het voor haar pijnlijk duidelijk dat autisten totaal anders in elkaar zitten. Wij hebben een autisme-indicatie, zijn minimaal 18 jaar en hebben een IQ van minimaal 90 (ikzelf ben ook hoogbegaafd, ben Asperger-achtig en heb een IQ van 135). Ik vond haar te aanrakerig en te amicaal. Ze is zeer aantrekkelijk - en het is een paar keer gebeurd dat een bewoner verliefd op haar is geworden. Ik wilde met haar een bewoner-begeleider-relatie dus zij moet haar aanrakingen beperken. Ik wil bijv. niet dat ze haar handen legt of wrijft op mijn schouders of knie, zachtjes tikken op mijn schouders vind ik niet erg; een enkele keer doe ik dat ook bij anderen. Het verwonderde mij ook niet, dat ze op een gegeven moment ontslagen werd. Ze was niet gediplomeerd. Nu hebben we autisme-experts die noodzakelijk zijn om om te kunnen gaan met ons problematiek.

Om misverstanden uit te sluiten (ik ben schoolassistent) raakt ik leerlingen nooit ofte nimmer aan, ga ik niet mee naar schoolfeesten of ski-activiteiten, en stel ik aanrakingen van leerlingen niet op prijs. Ik ben trouwens wel in voor een grapje met leerlingen die verder vriendelijk zijn.
World of Warcraft: Legion
Denk dat er inderdaad zeker een link is tussen de houding van een onderwijsassistent/leraar en een begeleider in een woonvorm (wat voor woonvorm dan ook). Teveel fysiek contact impliceert, zeker bij mensen die dat niet goed kunnen plaatsen en/of hun eigen houding ten aanzien van afstand/nabijheid niet goed kunnen bepalen, een meer persoonlijk en minder professioneel contact. Los van het feit dat ik het weinig professioneel vind, vind ik het ook nog eens een contra-indicatie voor het werken met mensen met autisme (of ASS), en maakt het inderdaad duidelijk dat ze daar niet in opgeleid is (hoewel ik me ook ten zeeerrrrste afvraag in hoeverre het WEL handig is bij mensen met een verstandelijke handicap...).

Het goede nieuws van vandaag: een cracker met kaas
Peas on earth!
Ik denk dat mensen met een verstandelijke handicap misschien anders reageren op aanrakingen. Hoewel... ik denk dat ook in een thuis voor verstandelijk gehandicapten enige afstand wel op zijn plaats is, het is niet alleen voor scholen en woonvormen met autisten.

Ter informatie: de school waar de lerares, H. en ik werken is een VMBO. Wij hebben te maken met leerlingen tussen 14 en 18 jaar.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 29 januari 2008 @ 16:30:

Ik denk dat mensen met een verstandelijke handicap misschien anders reageren op aanrakingen. Hoewel... ik denk dat ook in een thuis voor verstandelijk gehandicapten enige afstand wel op zijn plaats is, het is niet alleen voor scholen en woonvormen met autisten.

Ik denk dat dus ook Hans... Misschien zelfs wel des te ongewenster in een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking, omdat zij lang niet altijd in staat zijn duidelijk te maken dat ze daar niet mee om kunnen gaan. Zo te lezen, kun jij dat wel (wellicht door mate van beperking, intelligentie, etc), maar dat zal voor veel mensen met een vergelijkbare beperking niet zo zijn.

Vleertje trouwens al uitgepoetst inmiddels...?! en onderweg naar huis van Prinses om daar verder te poetsen...
Peas on earth!
Cracker met kaas binnen kunnen houden Prinsesseke?

Hoi trouwens...I'm back!

Haaaaiii allemaal!

4W....W E L K O M ! ! ! !

En haaaai Sun!
" Ex moet via ijskast in prullenbak gemieterd! "

Klopt deze zin wel...klinkt raar en is grammatisch grammaticaal niet verantwoord....

EDIT: grammatisch MAG gebruikt worden....
quote:Xander68 schreef op 29 januari 2008 @ 16:37:

Klopt deze zin wel...klinkt raar en is grammatisch niet verantwoord....Ik ben ziek, en dus op grammaticaal gebied volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 29 januari 2008 @ 16:37:

Klopt deze zin wel...klinkt raar en is grammatisch niet verantwoord....Psssst Xan, het is grammaticaal
quote:Leaf schreef op 29 januari 2008 @ 16:48:

[...]

Psssst Xan, het is grammaticaal

Wauw... thanks Leaf...

Ziejewel... ik ben ECHT ziek... ik zie niet eens dat Xan een fout maakt
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 29 januari 2008 @ 16:35:

Cracker met kaas binnen kunnen houden Prinsesseke?

Hoi trouwens...I'm back!

Vooralsnog.... (Prinses zal rest van de forummers de ranzige details van eerder op de dag besparen)....
Peas on earth!
Prinses, dankjewel voor je steun! Haha, het vrolijkt mij in ieder geval errug op!

Wat goed van je cracker met kaas! Ik leef met je mee hoor!

Hoi Xan!
En de cracker is blijven zitten?

LK( = leuke kerel) is een afkorting die ik een paar keer gebruikt heb. Maar ja, dat wordt ook niks. Ik was vandaag op mn werk even heel sneu, omdat ik bedacht dat het wel heel lang gaat duren zo voor er een kerel om de hoek komt en ik wil ook eerst trouwen en dan pas kindjes krijgen. Straks heb geen tijd meer!!! *paniekmodus uit*

Moet er nog niet aan denken om een kind op moeten te voeden!

Verder ben ik zo druk met mn werk bezig dat ik vanochtend flink chagerijnig op mn werk aankwam. Die kids hebben het dan ook moeten bezuren, zielig he?? In de loop van de ochtend kon ik ze wel weer waarderen, maar ben de hele dag een strenge snertjuf geweest.

Hans, ik werk met jonge kinderen, en ik ben juist erg van het aanraken bij veel van de kids, dat hebben ze nog nodig. Ik heb een leerling gehad met autisme, maar die kon ik niet aanraken, en daar moet ik dan heel bewust mee bezig zijn. Het is mijn tweede natuur geworden, om er een schouderklopje, aai over de bol en soms een knuffel te geven!
Hey hey! Ben ik weer!!

Gezellig om hier weer te zijn...

Wat een verhalen allemaal weer!!

Prinses, beterschap... kan Xan niet even goed voor je zorgen??

Halvemaan, jeetje dat die barman opeens weer contact zoekt!! En nu??

Pop, ik weet zeker dat er voor jou ook een leuke man is!!!!!!!! Maar kan me voorstellen dat je wel behoefte hebt aan een arm om je heen... echt, geef het tijd, maar het komt!! (mag ik vragen hoe oud je bent, als je je druk maakt over kindjes krijgen?)

Het verhaal omtrent Sun heb ik even gemist?? Sorry Sun, maar hoop dat het goed met je gaat!

En ik zie veel nieuwe gezichten...

Oh ja iemand had het over de betekenis van de afkorting FBM..klopt het is ook de ex van Lief Meisje... maar officieel staat het voor: Foute Bezette Man...

Over FBM gesproken... hij heeft zelfs het lef gehad me te mailen.. gisterochtend kwam ik op kantoor, zie ik opeens een mailtje van hem in mijn inbox! (en mailen deden we eigenlijk nooit...) Hij was in het bijzonder geinteresseerd of ik al een nieuwe baan gevonden had, en wilde graag weten of deze baan niet toevallig op zijn eiland zou zijn... Hoezo?? Wil hij de oude situatie graag daar voortzetten? Tjezus... Daarbij een heel verhaal dat hij benieuwd was hoe het nu met me ging en hoe hij de eerste paar weken daar heeft ervaren...

Ik heb er een raar gevoel bij... die SMS kon ik goed negeren, maar dat mailtje deed me meer... Ik heb besloten het te negeren en dan zie ik wel of hij nog een poging doet om contact te zoeken. Zo ja dan ga ik hard zijn, want ik heb helemaal niks aan het feit dat hij daar zit en ik hier... hij moet UIT mijn leven...Hij heeft zijn keuze gemaakt en voor haar gekozen, dus waarom zoekt hij in godsnaam na 3 weken na hun vertrek alweer contact met mij... tja die relatie spoort van geen kanten dus!

Nou ja dit even voor zover een update over FBM! Met "vriendje" gaat nog steeds leuk... al is het moeilijk om niet te gaan vergelijken met FBM.... en hoe slecht ook, dan kan ik nog zeggen dat ik meer voelde voor FBM dan voor nieuw vriendje

Nou we zien wel...
quote:liefmeisje2 schreef op 29 januari 2008 @ 19:38:

Hey hey! Ben ik weer!!

Gezellig om hier weer te zijn...

Wat een verhalen allemaal weer!!

Prinses, beterschap... kan Xan niet even goed voor je zorgen??

Halvemaan, jeetje dat die barman opeens weer contact zoekt!! En nu??

Pop, ik weet zeker dat er voor jou ook een leuke man is!!!!!!!! Maar kan me voorstellen dat je wel behoefte hebt aan een arm om je heen... echt, geef het tijd, maar het komt!! (mag ik vragen hoe oud je bent, als je je druk maakt over kindjes krijgen?)

Het verhaal omtrent Sun heb ik even gemist?? Sorry Sun, maar hoop dat het goed met je gaat!

En ik zie veel nieuwe gezichten...

Oh ja iemand had het over de betekenis van de afkorting FBM..klopt het is ook de ex van Lief Meisje... maar officieel staat het voor: Foute Bezette Man...

Over FBM gesproken... hij heeft zelfs het lef gehad me te mailen.. gisterochtend kwam ik op kantoor, zie ik opeens een mailtje van hem in mijn inbox! (en mailen deden we eigenlijk nooit...) Hij was in het bijzonder geinteresseerd of ik al een nieuwe baan gevonden had, en wilde graag weten of deze baan niet toevallig op zijn eiland zou zijn... Hoezo?? Wil hij de oude situatie graag daar voortzetten? Tjezus... Daarbij een heel verhaal dat hij benieuwd was hoe het nu met me ging en hoe hij de eerste paar weken daar heeft ervaren...

Ik heb er een raar gevoel bij... die SMS kon ik goed negeren, maar dat mailtje deed me meer... Ik heb besloten het te negeren en dan zie ik wel of hij nog een poging doet om contact te zoeken. Zo ja dan ga ik hard zijn, want ik heb helemaal niks aan het feit dat hij daar zit en ik hier... hij moet UIT mijn leven...Hij heeft zijn keuze gemaakt en voor haar gekozen, dus waarom zoekt hij in godsnaam na 3 weken na hun vertrek alweer contact met mij... tja die relatie spoort van geen kanten dus!

Nou ja dit even voor zover een update over FBM! Met "vriendje" gaat nog steeds leuk... al is het moeilijk om niet te gaan vergelijken met FBM.... en hoe slecht ook, dan kan ik nog zeggen dat ik meer voelde voor FBM dan voor nieuw vriendje

Nou we zien wel...

Hi LM,

Tja, Prinses ziek...zorg best wel voor haar hoor, alleen lastig dat zij in het westen woont, en ik in het oosten des lands Is ze in het weekend nog ziek....dan zal ik goed voor d'r zorgen als ik naar het westen ga...

Rare FBM hoor LM! Zijn keus was toch duidelijk? Negeren is het beste lijkt me...want wat schiet JIJ ermee op? Enkel dat je weer in de war komt door dat vage gedoe voor hem.

Hij hoopt natuurlijk dat jij op hem reageert, want dat maakt het voor hem juist weer spannend! Lekker blijven negeren dus, dan is de lol er snel vanaf! (volhouden he???)

Alles goed verder met je?
Bladerblaaaa....

Berichtje gewijzigd omdat Xan een fout had gemaakt en Prinses Xan daarop 'gepakt' had, maar dat nu niet meer van toepassing is. Prinses heeft op zeeerrr nadrukkelijk en smekend verzoek van Xan het berichtje daarom nu aangepast.

Alsjeblieft Xan
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven