goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HGT kijk ik met vriend, wat daarna komt met forum. Lees alleen mee dan.
had taxi genomen van metro naar het ziekenhuis waar client lag. Was gelukkig goed gekomen alleen zonde van mijn geld maar ach is niet anders.

Nog wel het een en ander gedaan maar zit nu lekker rustig. Natuurlijk weer niks kunnen eten dus net een yoghurtje op.

Zo maar richting bed.
Wel goed eten hoor Iebs! Is wel belangrijk (ja ik klink net als een juf zo sorry)

Veel plezier met je tv avondje met vriend Sanne
Nee gypse kijk ik alleen. Vriend is naar 'zijn' kamer. Wat doen jullie?

Eens met yellow ibi, goed eten hoor!
truste lieve meiden!
rampennacht weer. Heb zus aan de telefoon.
Iebs, hoop dat het een beetje gaat, zie je bericht nu pas

Sorry sanne, ook niet gezien Hoop dat je lekker slaapt
quote:Chatterly schreef op 05 augustus 2011 @ 11:18:

Mikaatje, welke ereader heb jij nou? Ik wil er eentje voor mn verjaardag vragen, niet te duur. Lijkt me heerlijk om boeken te downlooien.

Sorry chat ben vandaag niet op viva geweest.

Ik zal een link plakken van de reader die ik heb.

reader

Hieronder nog een link van de website Kieskeurig, kun je kijken welke de beste koop is of het goedkoopst. Veel snuffel plezier

kieskeurig

Ik ben er tot nog toe heel tevreden mee, maar hier op viva staan ook onderwerpen over e-readers. Maar die hebben het meest een dure bebook of een sony die natuurlijk wel beter zijn.

Ga nu naar bed, gaaaap
en ik ben weer wakker. Krijg telefoon niet uit zijn lock systeem reageer niet meer op mijn touch.
goeie morgen allemaal. Ibi, hoe gaat het nu met je? Hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Fijne dag!
Morning!

Kadoos zijn bevallen, altijd fijn!

Nu ff douchen, optutten, eten en nog ff schoonmaken. Dan mn moeder ophalen en de taart geven! Heb er zin in!

Tot morgen dames! X
Issie vandaag jarig Chooc? Van harte dan

Iebel hoop dat je wat gekalmeerd bent en dat je een fijn en productief weekend hebt met elkaar.

Mika, bedankt. Ik ga eens lekker neuzen

Ga je nog wat leuks doen Sanne?

Yelliow ook nog niet gemeld hier?

Een fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Kutdag, ruzie meteen met vriendin. En dan merk ik dat ik niet gewoon kan denken, ok nou het zal wel weer loslopen, nee lekker doemdenken want dat helpt .. ofzo

Bah bah bah

Iedereen een hele fijne dag gewenst, ikkom later inhoudelijk reageren ok :hug;
Vervelend yellow, maar wel herkenbaar. Zo begon mijn ochtend ook. Vriend heeft altijd moeite met wakker worden, dus toen ik om half 11 tegen hem ging praten was hij meteen chaggie. Dus ben opgestaan, was gedaan, afwas, hele huis schoongemaakt en nu klaar. Vriend is inmiddels bijgetrokken, dus gaan zo naar de stad.
Chooc gefeliciteerd met je moeder en geniet van de taart

Yellow dikke knuf meid
Zeikenat geregend, maar wel mooie schoenen.

Nu op de bank, kijken of er nog wat op is...
De rust is in mijn huis terug gekeerd Het huis is weer van mij Yeeeee
Yeaaaah eindelijk rust mika. Geniet ervan
Goeie morgen mensen! Waar is iedereen?
Hier in bed
Ik ook choco, maar ga er zo uit. Zonnetje schijnt hier.
Hier weet ik het niet. Bij mij is mijn natuurlijke lichtje uit (lees: kater).. Gordijnen gaan nog lang niet open!
Mika is gemaild!
Goedemorgen!

Net wakker. Hoe is het nu met iedereen?

Ben moehoe...

Straks huis opruimen, is weer een troep!
Oh choco, ik heb de taart gezien op facebook, ziet er prachtig uit! Gefeliciteerd met man alsnog van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven