Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 31 januari 2008 om 16:43
donderdag 31 januari 2008 om 16:43
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 16:33:
Vleer, we missen je hier hoor!!!
Daantjuh, universiteit van brussel heeft het ook online staan. Moet je even googlen op Evy, podcast, universiteit en Brussel, dan krijg je de link wel waar je het ook kunt downloaden.
Xander, leuk topic! Durfde je hier niet te vertellen dat je je nogal stoort aan de afkortingen?
We kunnen er nog wel een paar bedenken hoor!!! Haha!Ik ga wel even kijken! dank je...
Vleer, we missen je hier hoor!!!
Daantjuh, universiteit van brussel heeft het ook online staan. Moet je even googlen op Evy, podcast, universiteit en Brussel, dan krijg je de link wel waar je het ook kunt downloaden.
Xander, leuk topic! Durfde je hier niet te vertellen dat je je nogal stoort aan de afkortingen?
donderdag 31 januari 2008 om 17:00
Ik ben weer veilig thuis Ben ook wel blij eigenlijk dat ik er vandaag niet meer uit hoef. Vanavond denk ik lekker met een filmpje of boek op de bank en lekker vroeg slapen.
Leaf-ex belde net weer. Hij vroeg of het ernstig was wat ik wilde bespreken. Laat hem maar eens denken. Hij zou toch moeten snappen dat het over hem gaat. Misschien heeft ie toch wel een vermoeden en krijgt ie nu al de kriebels en denkt ie 'daar is ze weer'
Ach, we'll see
Leaf-ex belde net weer. Hij vroeg of het ernstig was wat ik wilde bespreken. Laat hem maar eens denken. Hij zou toch moeten snappen dat het over hem gaat. Misschien heeft ie toch wel een vermoeden en krijgt ie nu al de kriebels en denkt ie 'daar is ze weer'
Ach, we'll see
donderdag 31 januari 2008 om 20:43
quote:Vleermuis28 schreef op 31 januari 2008 @ 19:38:
even kijken of ik t nog allemaal begrijp :
Leaf heeft contact opgenomen met ex... waarom ?? (haha)
Xan & Prinses hebben verkering (oehhh)
Ehhh wat was de rest nou allemaal ?
Vleer is aan het gamen...
Daantjuh gaat op zoek naar leuke mannen!
Leaf is bang voor de storm
Miranda haar eerste date was niks, tweede date was leuk. We wachten nog steeds op het verslag..
Ex van Sun heeft haar gebeld en Sun en Ex hebben volgende week afgesproken. Zucht.
even kijken of ik t nog allemaal begrijp :
Leaf heeft contact opgenomen met ex... waarom ?? (haha)
Xan & Prinses hebben verkering (oehhh)
Ehhh wat was de rest nou allemaal ?
Vleer is aan het gamen...
Daantjuh gaat op zoek naar leuke mannen!
Leaf is bang voor de storm
Miranda haar eerste date was niks, tweede date was leuk. We wachten nog steeds op het verslag..
Ex van Sun heeft haar gebeld en Sun en Ex hebben volgende week afgesproken. Zucht.
donderdag 31 januari 2008 om 20:46
donderdag 31 januari 2008 om 21:02
Ok, date 1 was toch niet helemaal mijn type zoals verwacht....en date 2 is echt erg leuke vent. Ik had daar ook al bepaalde verwachtingen bij, was best beetje zenuwachtig vooraf en dat heb ik niet gauw.... en het bleek erg gezellig, leuk, lief, hij kijkt dwars door me heen etc... er is alleen 1 ding waar ik normaal niet op val, hij is nl. kaal.........er valt dus niks meer te plukken