Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge Summer,

kan me voorstellen dat je het pas geloofd als je het ziet maar er is dus wel degelijk hoop. Het moet voor jou wel heen onwerkelijk voelen dat dit allemaal gebeurd. Niet teveel je vriend afkatten, die heb je waarschijnlijk nog hard nodig de komende tijd..
Ja dametje je hebt gelijk... Arme jongen, ik besef het maar al te goed. Hij kan er gelukkig wel om lachen.
Pffff, Summer, nog steeds geen zekerheid, maar wel weer meer hoop. Wat onwerkelijk allemaal voor je. En die arme vriend van je... gelukkig kunnen jullie erom lachen.

Af en toe loop ik hier ook te katten en dan reageert mijn man eerst geirriteerd en dan zeg ik dat ik dat mag zeggen, omdat ik zwanger ben (lekker onredelijk) en dan beginnen we allebei te lachen. Hij zit me nu ook regelmatig na te doen en dan moet ik daar ook wel weer van lachen.

Wat ga je vandaag doen, heb je een beetje afleiding? Weer een lekker wandelingetje en lekker eten kopen voor jezelf?
Nieuwschierig, ..wie heeft er boer zoekt vrouw gekeken en wie Peter R de Vries?
Ik heb allebei gekeken Dametje, jij ook dus? Zielig he, die Jan..arme man. En Joran v/d Sloot.. wat zal ik ervan zeggen..

Freddy haha.. jij dus ook lekkere buitjes. Wij barsten ook steeds weer in lachen uit. Ben net even naar de ah en de dierenwinkel gefietst, even stoom afblazen. Ben weer normaal.. Geen snoepjes gekocht dit keer .

En ik lig nu he-le-maal dubbel. Ik heb dus een kat en daar had ik een mega krabpaal voor gekocht inclusief hangmatje enzo. Maar meneer wilde NIET in de krabpaal. Heb net spray gehaald bij de dierenwinkel, soort lokspray. Heb ik de krabpaal mee volgespoten. Nu wordt hij helemaal wild van dat spul! Hij ligt in dat hangmatje rondjes te draaien en half te rijden op zn rug. Ben er echt blij mee. Goed spul dus!

We hebben een nieuwe hoekbank besteld. Die komt vandaag of morgen, straks maar even bellen wanneer precies. Ben er echt blij mee, want we hadden eerst een Ikea bank en die zit echt niet lekker. Bovendien was hij beige en zie je alle vlekken erop. Geen succes dus!
Oja en mijn werk had me min of meer excuses aangeboden en ik ben nog steeds welkom...
Ik heb Peter R de Vries gekeken. had de zaak nooit zo gevolgd en dacht dat even in een keer in te halen. Maar nu zit ik me dus op een ander topic vanalles af te vragen?

Wat was er gebeurd dan op je werk Summer?

Ik heb pas buien sinds ik over de drie maanden ben, heel gek. Maar misschien komt het omdat de heftige familytroubles wat gewend zijn waardoor ik weer contact met mijn gevoel durf te maken. Klinkt zweverig maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.
Ik snap ook niet alles hoor Dametje, maar het was wel een spannende uitzending toch?

Over mn werk, ik heb een topic geopend op het prive forum, 'Summer heeft ontslag genomen', daar staat het hele verhaal.

Ik snap eigenlijk je laatste stukje niet zo goed, als ik eerlijk ben .
Heb ook alleen Peter R gekeken, was toch wel heftig allemaal! Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat!

Summer, terecht dat ze excuses hebben gemaakt! Maar wil je nog wel terug en weer gaan werken?

Dametje, ik denk dat ik je wel begrijp, je had door alle familytroubls al genoeg emoties dat je niet bent toegekomen aan je eigen zwangergevoel. Afgezien van jouw familytroubles hoor je wel vaker dat vrouwen de eerste maanden veel meer in zichzelf gekeerd zijn en minder emoties tonen, dat komt pas later. Ik heb het een beetje omgekeerd, kan om vanalles gaan huilen en ben waarschijnlijk snel geirriteerd omdat ik zoooooo moe ben. Kom vandaag ook bijna niet aan studeren toe, denk dat ik vanmiddag maar even een uurtje ga slapen. Ohja, en nieuwe beha's kopen.... weer een maatje groter....

liefs Freddy
He Freddy,

precies dat bedoel ik. Maar vind het nu nog steeds lastig om gevoel toe te laten dus als het gebeurd is het gelijk zo extreem. Tenminste, ik heb gister een uur zitten huilen, vind ik toch wel veel. Maar gelukkig gaat het steeds beter.

Veel plezier met bh's kopen!
Hoi Hoi

Hier even een berichtje van mij.

Summer wat balen zeg dat je nog zolang moet wachten. Nou ik ben vanmorgen heen geweest alles is goed hoe het zover is gekomen mag joost weten maar alles ziet er goed uit zelfs het hartje doet het.

Wil het even uit gillen hoor hier bij jullie IK BEN ZWANGER!!

Liefs Kreta
Kreta wat gaaf voor je, echt geweldig. En wat een bijzonder verhaal erbij. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe voelde je je? Toen je opeens dat frummeltje zag? En hoever ben je?
Summer morgen dus een echo! Spannend zeg! En de dokter gaat er dus wel vanuit dat je zwanger bent. Ik ben heel benieuwd naar je echo van morgen.

Kreta!!! GEFELICITEERD!!!! hoe lang ben je nu zwanger?
Ja Lady_Bug, morgen.... nog 1 nachtje zweten dus! Ja de dokter zei letterlijk:

"jij hoort dus bij de groep vrouwen met een bloeding die geen miskraam heeft gehad"

Staat ook op de verwijsbrief: Lijkt dus geen miskraam.

Maar het is nog wel spannend...
Summer klikt goed ben erg benieuwd. Hoever zou je zwanger zijn dan???

Ik ben nog steeds erg in de war maar het is toch echt zo

Ben nu dan ongeveer 7 weken ik hoor over 2 weken hoever precies was nu wat moeilijk schatten met de echo maar het hartje klopt dus verder dan 6 weken dus klinkt allemaal erg goed. Maar moet nog wel even aan het idee wennen ben erg blij maar ook nog wel een beetje onzeker is allemaal zo raar gegaan
Kreta begrijpelijk, je had het helemaal nog niet verwacht toch! maar het is ook blij nieuws toch?

Kan me voorstellen dat je even aan het nieuws moet wennen, maar hey: Wat een wonder!
gefeliciteerd kreta! super en wat snel! jij mag ook naar het bovenste rijtje!

summer, ik hoop echt dat je nu morgen definitief zwanger bent!! zoiu wel super zijn natuurlijk, als je morgen zwanger blijkt hoe lang ben je dan al?

verder hier lekker weekend gehad, ik heb peter R gekeken, rare jongen die joram. BZV ga ik nog even op internet kijken want dat volg ik ook!

liefs
mibb, hoe was je weekend weg?
Wow Kreta gefeliciteerd, weer een zwangere erbij. Ook al zo snel!!!

En summer ik weet zeker dat ook jij morgen een vreugdedansje gaat maken, als de dokter je feliciteert zit het vast goed...succes morgen. Wat een verhaal trouwens over je werk zeg, pff, wat zijn nu je plannen nu ze excusus hebben aangeboden?
Kreta, daar komen de pompoenetjes weer.... gefeliciteerd!! Waarschijnlijk zijn we ongeveer even lang zwanger, ik ben bijna 7 weken. De eerste dag van mijn laatste menstruatiedag was 19 december.

Heb studie voor vandaag even opgegeven, ga lekker op de bank liggen. Heb gelukkig al boodschappen gedaan. Drukke werkweek met veel afspraken, dus even wat rust kan vast geen kwaad.

liefs Freddy
Vlinder, als ik zwanger blijk, ben ik 6 weken.

Ka_30 helemaal geen plannen meer met ze, want ik heb inmiddels een leuk ander baantje gevonden voor tijdelijk, dus beter kan niet!

Freddy, relax-se! Ga ontspannen, als je lichaam om rust vraagt moet je het ook zeker nemen!
@Kreta, van harte gefeliciteerd!!!! Super!!!!

*wat zijn jullie allemaal snel zwanger!*

@Summer, wat een crimi!! Ben heel benieuwd naar morgen!! Ik leef met je mee!!

Hier nog niks. Wel een heleboel pukkels op mijn hals. Dat ik de vorige keer ook. Nou ja, ik heb niks te vertellen duss......
Heb je nog niet getest Liubi??
Neuh, heb ik geen zin in. We hebben niet geklust na mijn eisprong. Manlief was naar een conferentie. Ik verwacht vrijdag of zaterdag ongesteld te worden.

En dan ben ik natuurlijk net ongesteld als we 5 dagen naar Rome gaan.
Ooh meid ik zou me niet in kunnen houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven