HABEO+ POH
vrijdag 8 mei 2026 om 10:35
Goedemorgen,
Ik wil graag eind dit jaar starten met de online vooropleiding voor POH bij Habeo+ en dan daarna de online opleiding POH daar achteraan doen. Ik ben op zoek naar ervaringen over haalbaarheid, studiebelasting enzovoorts! Ik werk nu 3 dagen in de zorg en zal dat blijven doen naast de opleiding. Wellicht terug naar 2 als dat makkelijker is naast de studie. Ik hoor het graag! Bedankt alvast voor de moeite.
Ik wil graag eind dit jaar starten met de online vooropleiding voor POH bij Habeo+ en dan daarna de online opleiding POH daar achteraan doen. Ik ben op zoek naar ervaringen over haalbaarheid, studiebelasting enzovoorts! Ik werk nu 3 dagen in de zorg en zal dat blijven doen naast de opleiding. Wellicht terug naar 2 als dat makkelijker is naast de studie. Ik hoor het graag! Bedankt alvast voor de moeite.
zaterdag 9 mei 2026 om 17:47
Ik vind dit een vrij wonderlijke draai. Je wil richting de GGZ, maar als blijkt dat dat niet zo gemakkelijk gaat, dan maar kijken naar de somatische kant.misokoekje schreef: ↑09-05-2026 09:47Nee daarom zei ik al, ik ging te snel. Dit leidt op tot poh idd niet poh ggz. Ik ga even kijken of ik dat ga doen.
Heb je wel helder wat je überhaupt wil?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in