Werk & Studie alle pijlers

Hoeveel uur per week werk jij?

22-10-2009 15:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al : ik ben benieuwd naar hoeveel uren per week jullie werken, en vooral, waarom dat aantal uren...Ik ben zelf nog zoekende naar het ideale aantal uren per week werken.

Hierin meegenomen: de financieen en combinatie werk en prive.

Ik werk nu 32 uur maar vond 24 uur ook wel erg prettig ( vanwege iets meer ruimte in privetijd). Voor het werk is 32 uur weer meer ideaal.
Ik werk er ongeveer 50, maar ik werk vanuit huis als zelfstandig ondernemer dus geen reistijd. Werk en privé loopt in elkaar over omdat ik mijn werk geweldig leuk vind om te doen. Vorige maanden was het 60 uur per week of meer. (Niet om op te scheppen of te klagen over oh oh wat werk ik toch enorm hard, ik vind mijn werk erg leuk en ik heb leuke projecten onder handen, dus maak ik volle weken).
Ik werk 37 uur, daarin zit automatisch 2 uur overwerk bij, zodat ik alle (school)vakanties dus vrij ben (zoals nu)
Gewoon 40 uur! Maar ik ben nog jong :-) ! Ga nu een huis kopen dus heb dat ook wel nodig!
36 uur.
36 uur, gewoon omdat dat in mijn contract fulltime is

vind het ook 'n prima aantal uren, want lekker op vrijdagmiddag vroeger klaar
40 uur minimaal. In drukke periodes kan dat oplopen tot 60 uur. Maar flexibel, dus voel dat niet zo drukkend.
Ik werk 40 uur, reis ongeveer 1,5uur per dag (maar dat staat helaas niet op mijn loonstrookje ) en ik doe daarnaast nog 2 à 4 uur vrijwilligerswerk per week. (ohja, en ik forum )
36 uur, de ene week vier en de andere week vijf dagen. Helemaal prima!
Ik werk 28 uur p.w. (incl. 2 uur per week overwerk om schoolvakanties vrij te zijn). Dit is goed te combineren met gezin (2 kinderen van 8 en 10 jr)
32 uur, ik werkte eerst meer maar de reistijd werd toen echt teveel.. en ik heb liever een dag vrij dan meer geld