Hoeveel uur per week werk jij?
donderdag 22 oktober 2009 om 15:55
De titel zegt het al : ik ben benieuwd naar hoeveel uren per week jullie werken, en vooral, waarom dat aantal uren...Ik ben zelf nog zoekende naar het ideale aantal uren per week werken.
Hierin meegenomen: de financieen en combinatie werk en prive.
Ik werk nu 32 uur maar vond 24 uur ook wel erg prettig ( vanwege iets meer ruimte in privetijd). Voor het werk is 32 uur weer meer ideaal.
Hierin meegenomen: de financieen en combinatie werk en prive.
Ik werk nu 32 uur maar vond 24 uur ook wel erg prettig ( vanwege iets meer ruimte in privetijd). Voor het werk is 32 uur weer meer ideaal.

zondag 25 oktober 2009 om 22:01
quote:shoppen schreef op 25 oktober 2009 @ 19:49:
ik werk 12 uur per week
3 uur per dag, op de dagen dat mijn zoontje op school zit
mijn man heeft een eigen bedrijf, ik hoef van hem niet te werken, ik werk meer voor mijn plezier, want hele dagen thuis zitten lijkt me vreselijkIk zou dat even zwart op wit laten vastleggen voor het onverhoopte geval jullie uit elkaar gaan. Of geldt dit alleen ten tijde van jullie huwelijk?
ik werk 12 uur per week
3 uur per dag, op de dagen dat mijn zoontje op school zit
mijn man heeft een eigen bedrijf, ik hoef van hem niet te werken, ik werk meer voor mijn plezier, want hele dagen thuis zitten lijkt me vreselijkIk zou dat even zwart op wit laten vastleggen voor het onverhoopte geval jullie uit elkaar gaan. Of geldt dit alleen ten tijde van jullie huwelijk?