Klanten uit de Hel
dinsdag 11 juni 2013 om 15:41
Ik heb echt de meest grappige website gevonden: clientsfromhell.net
Er staan korte conversaties op tussen klant en degene die een opdracht uitvoert voor de klant. Ik vind het hilarisch en aangezien ik ook met klanten werk, zo herkenbaar!!!
Wellicht dat we hier een Nederlandse variant kunnen starten?
Er staan korte conversaties op tussen klant en degene die een opdracht uitvoert voor de klant. Ik vind het hilarisch en aangezien ik ook met klanten werk, zo herkenbaar!!!
Wellicht dat we hier een Nederlandse variant kunnen starten?
zaterdag 15 juni 2013 om 11:21
quote:Ster__ schreef op 15 juni 2013 @ 11:13:
Ik ben van 08.00-19.00 van huis door werk. Dan doe ik liever op zaterdag m'n boodschappen.
ah heeft nu een service dat je alles online kan bestellen en dan hoef je het alleen maar op te halen bij een vestiging. Of je laat het bezorgen...
Als het even kan ga ik liever ook niet op zaterdagmiddag, maar als ik er eens niet aan ontkom, leg ik me er bij neer dat het gewoon druk is.
Ik ben van 08.00-19.00 van huis door werk. Dan doe ik liever op zaterdag m'n boodschappen.
ah heeft nu een service dat je alles online kan bestellen en dan hoef je het alleen maar op te halen bij een vestiging. Of je laat het bezorgen...
Als het even kan ga ik liever ook niet op zaterdagmiddag, maar als ik er eens niet aan ontkom, leg ik me er bij neer dat het gewoon druk is.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:27
quote:misssuus schreef op 13 juni 2013 @ 22:03:
Sorry mijn hele verhaal kwam niet mee:
Ik werk als stewardess en had een aantal jaar geleden een vlucht naar las palmas, waarop er bij het instappen een vrouw woest naar me toe komt en met haar vinger in mijn gezicht begint:
" EN NIEMAND HEEFT MIJ GEZEGD DAT WIJ EEN TUSSENLANDING MAKEN, Ik vind het belachelijk, schadevergoeding blablabla"
Dus ik zeg een beetje flabbergasted: " mevrouw we maken helemaal geen tussenlanding, we vliegen rechtstreeks naar las palmas"
Zij weer: "ja wel en het staat boven en dan ook nog zo'n aggenebbes bestemming die ik niet eens kan uitspreken"
Dus enigszins nieuwsgierig ga ik met haar mee naar boven om te kijken waar ze het nou over heeft.
Ze wijst het aan zegt: " zie je nou wel, jullie zijn zo dom dat jullie niet eens weten waar je naartoe gaat, kijk maar Las Palmas - Deelaajét
Ik kon nog net uitbrengen voordat ik m'n kin van de grond raapte: "mevrouw er staat dat we 10
Minuten Delayed zijn"
Hahaha!
Doet me denken aan een bejaarde vrouw die ik op straat tegen haar vriendin hoorde zeggen: "Laten we een broodje eten bij [phonetisch Engels] L-E PLEES"... (in plaats van het Frans uitgesproken "La Place" van V&D)
Sorry mijn hele verhaal kwam niet mee:
Ik werk als stewardess en had een aantal jaar geleden een vlucht naar las palmas, waarop er bij het instappen een vrouw woest naar me toe komt en met haar vinger in mijn gezicht begint:
" EN NIEMAND HEEFT MIJ GEZEGD DAT WIJ EEN TUSSENLANDING MAKEN, Ik vind het belachelijk, schadevergoeding blablabla"
Dus ik zeg een beetje flabbergasted: " mevrouw we maken helemaal geen tussenlanding, we vliegen rechtstreeks naar las palmas"
Zij weer: "ja wel en het staat boven en dan ook nog zo'n aggenebbes bestemming die ik niet eens kan uitspreken"
Dus enigszins nieuwsgierig ga ik met haar mee naar boven om te kijken waar ze het nou over heeft.
Ze wijst het aan zegt: " zie je nou wel, jullie zijn zo dom dat jullie niet eens weten waar je naartoe gaat, kijk maar Las Palmas - Deelaajét
Ik kon nog net uitbrengen voordat ik m'n kin van de grond raapte: "mevrouw er staat dat we 10
Minuten Delayed zijn"
Hahaha!
Doet me denken aan een bejaarde vrouw die ik op straat tegen haar vriendin hoorde zeggen: "Laten we een broodje eten bij [phonetisch Engels] L-E PLEES"... (in plaats van het Frans uitgesproken "La Place" van V&D)
zaterdag 15 juni 2013 om 11:27
Ik heb geen auto en de supermarkt zit om de hoek. Maar om 19.00 ben ik moe en hongerig en kan ik beter geen boodschappen doen maar gewoon wat uit het keukenkastje trekken. Ik erger me ook niet als het dan zo druk is, maar reageerde meer op diegene die zei 'doe dan geen boodschappen op zaterdagmiddag'
27 mensen vinden dit leuk.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:34
Geinig topic.
Ik spring wel eens bij op een camping op dagen dat het druk is. Zo deed ik eens een uurtje de receptie. Ik kreeg echt een briljante klacht. De camping was geweldig, maar de kikkers bij de vijver maakten wel erg veel herrie.
Met mijn meest charmante glimlach heb ik de meneer plechtig beloofd dat ik zou vragen of ze voortaan wat zachter willen doen.
Ik spring wel eens bij op een camping op dagen dat het druk is. Zo deed ik eens een uurtje de receptie. Ik kreeg echt een briljante klacht. De camping was geweldig, maar de kikkers bij de vijver maakten wel erg veel herrie.
Met mijn meest charmante glimlach heb ik de meneer plechtig beloofd dat ik zou vragen of ze voortaan wat zachter willen doen.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:38
quote:roza34 schreef op 15 juni 2013 @ 11:34:
Geinig topic.
Met mijn meest charmante glimlach heb ik de meneer plechtig beloofd dat ik zou vragen of ze voortaan wat zachter willen doen.Geweldig hahaha
Geinig topic.
Met mijn meest charmante glimlach heb ik de meneer plechtig beloofd dat ik zou vragen of ze voortaan wat zachter willen doen.Geweldig hahaha
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
zaterdag 15 juni 2013 om 11:41
quote:menelya schreef op 13 juni 2013 @ 22:19:
[...]
Verschrikkelijk, om zoiets te zeggen tegen iemand. Ik snap niet dat sommige mensen zo onbeschoft zijn om dat tegen iemand te zeggen.
In een van mijn vorige woonplaatsen was een bedrijfsleider bij de Albert Heijn die dat soort klanten wegstuurde uit zijn winkel als zijn personeel zulke verhalen aan hem vertelde.
Onbeschoft tegen de medewerkers?
Opzouten en niet meer terugkomen.
Heerlijke man vond ik dat.
[...]
Verschrikkelijk, om zoiets te zeggen tegen iemand. Ik snap niet dat sommige mensen zo onbeschoft zijn om dat tegen iemand te zeggen.
In een van mijn vorige woonplaatsen was een bedrijfsleider bij de Albert Heijn die dat soort klanten wegstuurde uit zijn winkel als zijn personeel zulke verhalen aan hem vertelde.
Onbeschoft tegen de medewerkers?
Opzouten en niet meer terugkomen.
Heerlijke man vond ik dat.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:45
quote:Mariska76 schreef op 15 juni 2013 @ 11:13:
" Winkels zijn toch 's avonds ook open? Van 8-8 hier hoor."
De supermarkt misschien wel, maar de rest niet. En heb je weleens geprobeerd brood te kopen om 19 uur? Dat lukt meestal niet omdat het dan al op is. Moet ik alsnog op zaterdag.Nooit problemen mee gehad. Ik ga meestal rond etenstijd en dan is zo goed als alles nog verkrijgbaar.
" Winkels zijn toch 's avonds ook open? Van 8-8 hier hoor."
De supermarkt misschien wel, maar de rest niet. En heb je weleens geprobeerd brood te kopen om 19 uur? Dat lukt meestal niet omdat het dan al op is. Moet ik alsnog op zaterdag.Nooit problemen mee gehad. Ik ga meestal rond etenstijd en dan is zo goed als alles nog verkrijgbaar.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:47
Ik heb voor het UWV gewerkt. Wat ik daar voor mensen aan de lijn kreeg daar kan ik ook een boek over schrijven.
Ik beheerde zo'n 1000 dossiers en telkens waren het dezelfde mensen die mij elke maand opbelde of ik ook niet vergat hen te betalen.
Ik werd elke dag minstens een keer uitgescholden en met regelmaat van de klok bedreigd.
Een van de mooiste opmerkingen die ik kreeg van een klant was "jij zit toch alleen maar met je poten of tafel en met je hand in de kruis". Mijn antwoord: Goh hoe weet u dat!
Toen ik daar net begon was ik nog vrij beleefd tegen mensen die mij onbeschoft behandelden maar na een tijdje ben je er zo klaar mee dat ik altijd zei dat ze het nog maar eens moesten proberen als het op normale toon kon en dan hing ik op. Toegeven er waren er bij die na 10 minuten terugbelden en hun excuses aanboden.
Ik beheerde zo'n 1000 dossiers en telkens waren het dezelfde mensen die mij elke maand opbelde of ik ook niet vergat hen te betalen.
Ik werd elke dag minstens een keer uitgescholden en met regelmaat van de klok bedreigd.
Een van de mooiste opmerkingen die ik kreeg van een klant was "jij zit toch alleen maar met je poten of tafel en met je hand in de kruis". Mijn antwoord: Goh hoe weet u dat!
Toen ik daar net begon was ik nog vrij beleefd tegen mensen die mij onbeschoft behandelden maar na een tijdje ben je er zo klaar mee dat ik altijd zei dat ze het nog maar eens moesten proberen als het op normale toon kon en dan hing ik op. Toegeven er waren er bij die na 10 minuten terugbelden en hun excuses aanboden.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:50
Legio van dat soort verhalen heb ik in huis want ik heb bij KPN Telecom gewerkt bij de telefoongidsklantenservice maar een van de geinigste en brutaalste speelde zich af in de juwelierszaak waar ik ooit werkte.
Daar kwam een klant terug met een horloge. Net nieuw en stuk.
Góh, vervelend zeg meneer. En is er iets met het horloge gebeurd?
Nee hoor, niks mevrouw van de juwelierszaak. Hé-le-maal niksssssss. Ik deed 'm, zoals íedere avond, in z'n eigen aankoopdoos, want ik ben zuinig op mijn Seiko stalen duikhorloge, u begrijpt. De volgende dag wil ik 'om omdoen....stuk! Gek he?
Heel gek meneer, we zullen eens kijken....
De onderdelen van de grote Seiko duikklok vielen nog net niet uit de doos. Glas verbrijzeld, kast ontzet, hele stalen band scheefgetrokken, aanhechtingen aan horlogekast totaal uit z'n verband gerukt, wijzerplaat onherstelbaar beschadigd. Echt álles was stuk aan dat ding.
Of hij garantie had, vroeg de klant.
Eh....nee meneer, heláás.
Daar kwam een klant terug met een horloge. Net nieuw en stuk.
Góh, vervelend zeg meneer. En is er iets met het horloge gebeurd?
Nee hoor, niks mevrouw van de juwelierszaak. Hé-le-maal niksssssss. Ik deed 'm, zoals íedere avond, in z'n eigen aankoopdoos, want ik ben zuinig op mijn Seiko stalen duikhorloge, u begrijpt. De volgende dag wil ik 'om omdoen....stuk! Gek he?
Heel gek meneer, we zullen eens kijken....
De onderdelen van de grote Seiko duikklok vielen nog net niet uit de doos. Glas verbrijzeld, kast ontzet, hele stalen band scheefgetrokken, aanhechtingen aan horlogekast totaal uit z'n verband gerukt, wijzerplaat onherstelbaar beschadigd. Echt álles was stuk aan dat ding.
Of hij garantie had, vroeg de klant.
Eh....nee meneer, heláás.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:50
Hmm heb ook wel eens het andere uiterste meegemaakt valt me net in. Net voor kerst bleek er een meneer geen geld te hebben gehad. Nu kon hij geen eten kopen. Heb bij mij leidinggevende geregeld dat hij een cheque kon komen ophalen.
Hij blij. Maar daarna bleef hij minstens een keer per week bellen met de meest onozele dingen en als klap op de vuurpijl kreeg ik op valentijdsdag een kaart.
Toen was mijn baas het zat en heeft hem een brief gestuurd dat hij hier niet van gediend was.
Hij blij. Maar daarna bleef hij minstens een keer per week bellen met de meest onozele dingen en als klap op de vuurpijl kreeg ik op valentijdsdag een kaart.
Toen was mijn baas het zat en heeft hem een brief gestuurd dat hij hier niet van gediend was.
zaterdag 15 juni 2013 om 11:56
maandag 17 juni 2013 om 13:13
Ik heb anderhalf jaar lang bij die ene grote kledingketen gewerkt met de 2 rode letters...
Op een dag was ik aan het kassa draaien.
Er kwam een jonge vrouw met een retourtje.
Dit ging om een bikinislip die bij nader inzien toch te klein was. Ze had het bonnetje nog, alleen het kaartje er niet meer aan.
Ik haal het broekje en bonnetje uit het tasje, wat blijkt, het ging om een gedragen bikinislip, maar dan ook echt gedragen, compleet met slakkenspoor
Ik: Mevrouw, deze mag ik echt niet terug nemen.
Zij: Ja, maar ik heb de bon toch nog?!
Ik: Ehm...hij is gedragen, dit mag ik echt niet meer terug nemen...
Zij: Dan was je hem toch uit?! Kun je hem alsnog verkopen
Ik:.....
Zij: Ik wil NU de leiding spreken!!
Ik: Dat is prima, heeft u een momentje?
Was er van overtuigd dat die hier ook niet mee akkoord zou gaan
Leiding gevende kwam en mevrouw deed haar verhaal.
Leiding gevende tegen mij: Flower, geef mevrouw haar geld maar terug hoor!
Ik stond perplex en voor lul want mevrouw keek me aan met een grijns zo van: Ha! Ik heb et voor elkaar!
Echt.... Hoe sommigen het toch voor elkaar krijgen.....
Op een dag was ik aan het kassa draaien.
Er kwam een jonge vrouw met een retourtje.
Dit ging om een bikinislip die bij nader inzien toch te klein was. Ze had het bonnetje nog, alleen het kaartje er niet meer aan.
Ik haal het broekje en bonnetje uit het tasje, wat blijkt, het ging om een gedragen bikinislip, maar dan ook echt gedragen, compleet met slakkenspoor
Ik: Mevrouw, deze mag ik echt niet terug nemen.
Zij: Ja, maar ik heb de bon toch nog?!
Ik: Ehm...hij is gedragen, dit mag ik echt niet meer terug nemen...
Zij: Dan was je hem toch uit?! Kun je hem alsnog verkopen
Ik:.....
Zij: Ik wil NU de leiding spreken!!
Ik: Dat is prima, heeft u een momentje?
Was er van overtuigd dat die hier ook niet mee akkoord zou gaan
Leiding gevende kwam en mevrouw deed haar verhaal.
Leiding gevende tegen mij: Flower, geef mevrouw haar geld maar terug hoor!
Ik stond perplex en voor lul want mevrouw keek me aan met een grijns zo van: Ha! Ik heb et voor elkaar!
Echt.... Hoe sommigen het toch voor elkaar krijgen.....
maandag 17 juni 2013 om 13:34
Ja was echt on-voor-stelbaar! Echte schaamteloos.
Leidinggevende had zoiets van klant is koning, hoe dan ook.
Bij het zelfde bedrijf zijn er ook weleens kleren terug gebracht die duidelijk voor een avondje uit bedoeld waren.
Kaartjes naar binnen vast geplakt en dan terug brengen met: Het past niet oid.
Dat het gedragen was, was dan duidelijk door de geur van bijv. sigaretten of eten.
Ook dat werd dan ''gewoon'' terug genomen
Leidinggevende had zoiets van klant is koning, hoe dan ook.
Bij het zelfde bedrijf zijn er ook weleens kleren terug gebracht die duidelijk voor een avondje uit bedoeld waren.
Kaartjes naar binnen vast geplakt en dan terug brengen met: Het past niet oid.
Dat het gedragen was, was dan duidelijk door de geur van bijv. sigaretten of eten.
Ook dat werd dan ''gewoon'' terug genomen
maandag 17 juni 2013 om 13:41
ik heb hardop moeten lachen om het verhaal van flower wat smerig zeg! wat een lef hebben sommige mensen toch
ik heb gewerkt bij de mac donald... dat is geen aanrader.
Klant: Mijn hamburger is koud
Ik: U heeft hem een half uur geleden gekocht dus het kan zijn dat hij nu koud is.
Klant: Ja maar mijn kinderen willen altijd eerst de friet op eten dan wordt de burger koud
Ik: dan had u kunnen vragen of de burger apart gehouden kon worden
Klant: ik wil een nieuwe want hij is koud
enzovoort...
en er waren ook zo vaak klanten die met een knipoog vroeger of ik er geen gratis extra saus bij kon doen of extra ijs in de mac flurry enz.
supermarkt is niet veel beter ook heel lang gewerkt dan heb je klanten die oom 5 minuten voor sluitingstijd (vaak oude mensen) nog uitgebreid boodschappen willen gaan doen en niet naar de kassa willen komen als je gaat sluiten.. of speciaal op zaterdag alle proef hapjes op gaan eten. en dan ook echt allemaal.
ik heb gewerkt bij de mac donald... dat is geen aanrader.
Klant: Mijn hamburger is koud
Ik: U heeft hem een half uur geleden gekocht dus het kan zijn dat hij nu koud is.
Klant: Ja maar mijn kinderen willen altijd eerst de friet op eten dan wordt de burger koud
Ik: dan had u kunnen vragen of de burger apart gehouden kon worden
Klant: ik wil een nieuwe want hij is koud
enzovoort...
en er waren ook zo vaak klanten die met een knipoog vroeger of ik er geen gratis extra saus bij kon doen of extra ijs in de mac flurry enz.
supermarkt is niet veel beter ook heel lang gewerkt dan heb je klanten die oom 5 minuten voor sluitingstijd (vaak oude mensen) nog uitgebreid boodschappen willen gaan doen en niet naar de kassa willen komen als je gaat sluiten.. of speciaal op zaterdag alle proef hapjes op gaan eten. en dan ook echt allemaal.
maandag 17 juni 2013 om 13:49
Misschien harststikke mosterd maar dit is de klant from hell!
Taylor Chapman was boos, omdat ze de avond ervoor geen bonnetje had gekregen toen ze afrekende bij Dunkin' Donuts.
En dan mag je je bestelling gratis.
Dus kwam ze de volgende dag terug om verhaal te halen en gratis eten!
En dat doet ze niet zo vriendelijk.
Ze filmt en dreigt dat ze het filmpje op Facebook zal zetten en dat iedereen weet hoe slecht de service is.
Maar ze realiseert zich niet dat het zich tegen haar keert.
(heeeeeel dom)
Nadat ze het op Facebook heeft gezet barst er een storm van kritiek los; op haar.
Ze heeft al haar socialmedia moeten deleten.
Het personeel waar ze haar racistische en onbeschofte uitlatingen op los laat wordt door de media geprezen en door het bedrijf in het zonnetje gezet.
Kijk en huiver....
Taylor Chapman Dunkin Donuts Rant
Taylor Chapman was boos, omdat ze de avond ervoor geen bonnetje had gekregen toen ze afrekende bij Dunkin' Donuts.
En dan mag je je bestelling gratis.
Dus kwam ze de volgende dag terug om verhaal te halen en gratis eten!
En dat doet ze niet zo vriendelijk.
Ze filmt en dreigt dat ze het filmpje op Facebook zal zetten en dat iedereen weet hoe slecht de service is.
Maar ze realiseert zich niet dat het zich tegen haar keert.
(heeeeeel dom)
Nadat ze het op Facebook heeft gezet barst er een storm van kritiek los; op haar.
Ze heeft al haar socialmedia moeten deleten.
Het personeel waar ze haar racistische en onbeschofte uitlatingen op los laat wordt door de media geprezen en door het bedrijf in het zonnetje gezet.
Kijk en huiver....
Taylor Chapman Dunkin Donuts Rant
maandag 17 juni 2013 om 14:08