Werk & Studie alle pijlers

Terug gaan werken?

06-08-2011 17:04 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan het begin van dit jaar ben ik met veel enthosiasme begonnen aan een nieuwe baan. De baan zelf is en was helemaal geweldig! De collegae zijn echter verre van geweldig... Na een maand zat ik al bij mijn bazin dat het tussen mij en mijn directe collega niet ging. Op dat moment door een gesprek tussen mij, haar en mijn bazin opgelost. 2 maanden verder weer hetzelfde probleem en dit bleef zich zo herhalen. In maart had ik een week vakantie en heb die laten vervallen omdat haar moeder overleed in die tijd en er anders niemand op de afdeling die ik samen met haar deed was. Later heb ik die alsnog genomen in Mei met als gevolg dat ik mij door de situatie zo naar voelde, had gewoon hartkloppingen bij het idee terug te moeten en weer een hele emmer met negativteit over mij heen te krijgen, dat ik echt niet meer terug wilde.Natuurlijk snap ik dat waar er 2 ruzie hebben er 2 schuld hebben maar zij deed altijd heel erg negatief elke dag weer, kleine foutjes heel groot uitvergroten etc. Voelde me zo onzeker op de werkvloer en klein. Na een telefonisch gesprek met mijn bain ben ik uiteindelijk toch terug gegaan. De situatie verbeterde echter geheel niet. Gesprekken met haar alleen met mijn bazin en gedrieën losten uiteindelijk niets op. Voor even maar na een paar dagen waren we weer net zo ver als ervoor. In het begin steunnde mijn bazin me echt maar ik had het gevoel dat dit na verloop van tijd minder werd en voelde me niet gesteund. Vorige maand heb ik ontslag genomen. Ja ik weet het niet zo slim als je eigenlijk nog geen ander werk hebt maar ik zag het echt niet meer zitten om nog langer te werken voor dit bedrijf. Nu moet ik eigenlijk nog 7 werkdagen maar ben nu 3 dagen ziek. En ik denk er dus over om niet meer terug te gaan, ik gebruik deze tijd liever om nog verder te zoeken naar een baan (gelukkig heb ik nog tot september om een nieuwe baan te vinden). En hoewel de situatie voor mij verbeterd is sinds bekend is dat ik opstap zie ik er flink tegenop om terug te gaan. Wie heeft er voor mij advies?

x
quote:iris1969 schreef op 06 augustus 2011 @ 18:54:

[...]

Je was na 5 minuten gillend weggerend in mijn situatie, dat geef ik je zwart op wit. Iedereen trouwens.Knap dat je dat weet, zonder mij ooit gesproken te hebben
Iris, let's agree to disagree. Volgens mij komen we zo geen steek verder namelijk.
quote:friezinnetje schreef op 06 augustus 2011 @ 18:57:

[...]

Knap dat je dat weet, zonder mij ooit gesproken te hebben

Geloof me, ik ken je niet, maar dit was voor niemand te doen.

Denk aan dingen als expres geen medicijnen geven, honden expres 's-nachts buiten laten staan en mij de schuld geven, bijna ongelukken tussen honden veroorzaken, roddelen en leugens vertellen tegen het management, zwartmaken tegenover klanten, emotionele chantage tegenover collega's zodat ze partij moeten trekken enz. enz.
quote:Nelletje schreef op 06 augustus 2011 @ 18:57:

Iris, let's agree to disagree. Volgens mij komen we zo geen steek verder namelijk.

Prima, doen we.

Ik vind de discusie nu trouwens prima, maar net vond ik hem te hard tegenover TO en dat kan ze nu niet gebruiken denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven