Werklozen topic!
donderdag 9 februari 2017 om 12:01
Sinds kort heb ik geen baan meer. Ik solliciteer met regelmaat en check dagelijks de vacature sites in mijn sector. Wanneer ik weer een brief heb geschreven, krijg ik daar een boost van. Ik voel me op zo'n moment nuttig en bezig met mijn toekomst.
Buiten het sollicteren om kan ik me soms echt heel nutteloos voelen. Ik volg nu een interessante cursus en ga vrijwilligerswerk doen. Maar buiten deze bezigheden om vind ik het soms moeilijk om de dag door te komen. Vandaar dit topic. Hoe komen andere werklozen de dag door naast het solliciteren?
Iemand tips om meer structuur in mijn dagen te krijgen? Ik merk dat ik wat lamlendig begin te worden waardoor huishoudelijke klussen steeds meer een opgave zijn.
Buiten het sollicteren om kan ik me soms echt heel nutteloos voelen. Ik volg nu een interessante cursus en ga vrijwilligerswerk doen. Maar buiten deze bezigheden om vind ik het soms moeilijk om de dag door te komen. Vandaar dit topic. Hoe komen andere werklozen de dag door naast het solliciteren?
Iemand tips om meer structuur in mijn dagen te krijgen? Ik merk dat ik wat lamlendig begin te worden waardoor huishoudelijke klussen steeds meer een opgave zijn.
dinsdag 6 maart 2018 om 10:32
Goeie! Dank je welKastanjerood schreef: ↑06-03-2018 10:26Ik bel dan vaak even naar het bedrijf met wat (extra) inhoudelijke vragen over de functie. En dan bedenk ik zelf welke eigenschappen/ervaringen die ik heb daar het best bij passen (niet sociaal wenselijk bedoel ik, het moet wel kloppen). Ook schrijf ik waarom ik juist voor dit bedrijf wil werken en waarom de branche me aanspreekt.
dinsdag 6 maart 2018 om 10:42
Net helaas mijn laatste afwijzing ontvangen: ruim 100 reacties en specifiek gelet op eerdere ervaring in die functie, wat ik dus mis. Nette afwijzing, en ik moest mij vooral niet laten ontmoedigen.
Heb nu niks meer lopen en ga over anderhalve week in de winkel aan de slag. Mijn zelfvertrouwen is inmiddels diep geraakt doordat het niet is gelukt om ergens aan de bak te komen dus ik kan alleen maar hopen dat de baan gewoon voor wat leuke afleiding zorgt. En hopelijk is dan over een tijdje ook de drempel om te reageren verdwenen, nu na alle afwijzingen reageer ik al niet meer als ik denk geen kans te maken.
Ene kant blij dat ik volgende week gewoon lekker kan beginnen ergens maar andere kant dus een flinke deuk opgelopen dat het zover moet komen.
Heb nu niks meer lopen en ga over anderhalve week in de winkel aan de slag. Mijn zelfvertrouwen is inmiddels diep geraakt doordat het niet is gelukt om ergens aan de bak te komen dus ik kan alleen maar hopen dat de baan gewoon voor wat leuke afleiding zorgt. En hopelijk is dan over een tijdje ook de drempel om te reageren verdwenen, nu na alle afwijzingen reageer ik al niet meer als ik denk geen kans te maken.
Ene kant blij dat ik volgende week gewoon lekker kan beginnen ergens maar andere kant dus een flinke deuk opgelopen dat het zover moet komen.
dinsdag 6 maart 2018 om 10:43
Bedankt voor je reactie. Hoe zou jij het gat "opvullen"? Of zal ik gewoon eerlijk zijn en de reden vermelden?LizBakker schreef: ↑06-03-2018 07:47Een vaardigheden CV is geen manier om een gat te verbergen. Daar prikt elke recruiter zo doorheen. Dan valt het dubbel op dat er iets niet klopt. Het is hoogstens bedoeld om een bepaalde vaardigheid te benadrukken, maar men verwacht nog steeds te kunnen zien waar je wanneer was en hoe lang. Een losse vaardigheid is niks, het moet worden gekoppeld aan iets waar je die vaardigheid hebt opgedaan.
dinsdag 6 maart 2018 om 10:55
Het is je wél gelukt om ergens aan de bak te komen! Probeer je aandacht te vestigen op wat je wel kan, wat wel gelukt is. Ik denk, als ik jouw post lees, dat het voor jou misschien wel zou helpen af en toe met een POH te kunnen praten. Ik vind het logisch dat je na zo'n tijd in een bepaalde onzekerheid belandt.lola712 schreef: ↑06-03-2018 10:42Net helaas mijn laatste afwijzing ontvangen: ruim 100 reacties en specifiek gelet op eerdere ervaring in die functie, wat ik dus mis. Nette afwijzing, en ik moest mij vooral niet laten ontmoedigen.
Zie deze baan ook niet als afleiding; het is een echte baan! Je mag uberhaupt niet weigeren en/of er zelf mee stoppen want dan wordt voor jou je uitkering ingehouden als zijnde "boete" voor werkloosheid door eigen schuld.
Daarnaast vroeg je je af wat dit jou brengt. Nou, het volgende;
-je hebt weer een werkritme. Als je hierna nog op iets solliciteert, weet de volgende potentiële werkgever dat je niet dagelijks tot 15u in je nest ligt
- je werkt in een winkel, waarbij je de volgende vaardigheden kunt laten zien(bijvoorbeeld);
Klantgericht, collegiaal, sociaal; betrouwbaar, kan werken onder een leidinggevende, enthousiast, behulpzaam, communicatief sterk; komt op tijd; proactief: ziet wat er moet gebeuren, toont initiatief en is betrokken. Wellicht groei je binnen de winkel wel van medewerker naar ondersteunend filliaalmanager. Dan heb je helemaal laten zien dat je én promotie maakt en ook nog een stukje leidinggevende capaciteiten bezit.
Lijkt me een mooie lijst om hierna weer ergens anders aan de slag te gaan! Maar eerst deze pluspunten hier gaan verdienen
dinsdag 6 maart 2018 om 11:38
Gewoon (enigszins) eerlijk en open zijn, maar zeg er niet meer over dan nodig.Kastanjerood schreef: ↑06-03-2018 10:43Bedankt voor je reactie. Hoe zou jij het gat "opvullen"? Of zal ik gewoon eerlijk zijn en de reden vermelden?
Toen ik ooit een gat van een aantal maanden had, wegens ontslag bij een vorige baan (conflict) heb ik daar op mijn CV geen woorden aan vuil gemaakt. Gewoon opgelijst wat ik had gedaan met de start- en einddata (ietsjes gecamoufleerd, maar dat zou ik een ander niet aanraden). Ik ben er alleen op in gegaan wanneer er in gesprek naar werd gevraagd (meestal niet, viel me op).
In dat geval was mijn verhaal dat ik even tijd voor mezelf nodig had om te kijken wat ik echt wil en om weer een frisse start te kunnen maken. Ik was zelf vanwege een negatieve reden bij een werkgever vertrokken en daar moet je heel voorzichtig mee zijn, want dat is een enorme alarmbel/rode vlag voor nieuwe werkgevers.
Maar in jouw geval, jong, crisis en een persoonlijke omstandigheid, dat behoeft eigenlijk geen uitleg. En ik zou ook niet in gaan op wat die persoonlijke omstandigheden dan waren, dat is privé. Moraal van het verhaal is dat dat nu achter de rug is en dat je blij bent weer aan de slag te kunnen, je hebt er juist heel veel zin in na die tijd. Misschien is er nog iets anders dat je kunt zeggen gedaan te hebben. Bijvoorbeeld een reis die je wat langer maakt dan het werkelijk was. Of een cursus ofzo.
Zorg gewoon dat goed duidelijk is wat wél hebt gedaan in de tijdelijke functies en welke vaardigheden je daar hebt opgedaan. De associaties met jobhoppen is meer iets van vroeger. Tegenwoordig is het heel normaal, zeker in het begin van je carrière, om korte periodes te werken. Velen kunnen ook niet anders en vaste contracten worden niet altijd snel gegeven, dat weten recruiters ook.
Overigens, het moet gezegd, ik ben zelf van nature geen heel eerlijk en open persoon, dus een verhaal ophangen of de waarheid ietsje verdraaien gaat mij makkelijk af. Maar ik ken zeker ook voorbeelden uit mijn omgeving van hele eerlijke en ontwapenende mensen die daar juist mensen mee voor zich winnen, ook bij solliciteren. Een vriendin van mij is juist heel eerlijk geweest en kreeg de baan toch, dus het hoeft niet altijd een probleem te zijn. Het moet een beetje bij je passen, maar vul vooral geen dingen in. Wie weet kijkt de recruiter er heel anders tegen aan. Iedereen heeft wel eens een moeilijke periode in het leven, dus dat is voor iedereen herkenbaar.
dinsdag 6 maart 2018 om 11:43
lola712 ^Hè jammer Lola, ik snap dat dat een teleurstelling is. Maar wel heel veel succes in de baan die je wèl hebt! Schud alles even van je af en neem gewoon even een break in solliciteren.
Even rust en lekker aan de slag, een ritme, nieuwe dingen leren, mensen leren kennen. Richt je daar even op en ik denk dat je dan over een paar maanden met hernieuwde energie verder kunt solliciteren.
Even rust en lekker aan de slag, een ritme, nieuwe dingen leren, mensen leren kennen. Richt je daar even op en ik denk dat je dan over een paar maanden met hernieuwde energie verder kunt solliciteren.
dinsdag 6 maart 2018 om 11:46
Bedankt! Zo had ik er nog niet naar gekeken!Kastanjerood schreef: ↑06-03-2018 10:55Het is je wél gelukt om ergens aan de bak te komen! Probeer je aandacht te vestigen op wat je wel kan, wat wel gelukt is. Ik denk, als ik jouw post lees, dat het voor jou misschien wel zou helpen af en toe met een POH te kunnen praten. Ik vind het logisch dat je na zo'n tijd in een bepaalde onzekerheid belandt.
Zie deze baan ook niet als afleiding; het is een echte baan! Je mag uberhaupt niet weigeren en/of er zelf mee stoppen want dan wordt voor jou je uitkering ingehouden als zijnde "boete" voor werkloosheid door eigen schuld.
Daarnaast vroeg je je af wat dit jou brengt. Nou, het volgende;
-je hebt weer een werkritme. Als je hierna nog op iets solliciteert, weet de volgende potentiële werkgever dat je niet dagelijks tot 15u in je nest ligt
- je werkt in een winkel, waarbij je de volgende vaardigheden kunt laten zien(bijvoorbeeld);
Klantgericht, collegiaal, sociaal; betrouwbaar, kan werken onder een leidinggevende, enthousiast, behulpzaam, communicatief sterk; komt op tijd; proactief: ziet wat er moet gebeuren, toont initiatief en is betrokken. Wellicht groei je binnen de winkel wel van medewerker naar ondersteunend filliaalmanager. Dan heb je helemaal laten zien dat je én promotie maakt en ook nog een stukje leidinggevende capaciteiten bezit.
Lijkt me een mooie lijst om hierna weer ergens anders aan de slag te gaan! Maar eerst deze pluspunten hier gaan verdienen![]()
Ik krijg toevallig net mijn contract binnen en ga daar sowieso over bellen. Proeftijd bedraagt twee maanden terwijl afgesproken is één maand, en daarnaast kunnen ze altijd mijn contract opzeggen met een opzegtermijn van één maand maar gok alleen met een goede reden want daar is juist een proeftijd al voor. En mijn bruto maandsalaris is wel erg laag of dit moet al zijn omgerekend naar parttime. Dan is het gok ik inclusief vakantiegeld. En er staat dat ik gemiddeld 24 uur per week werk met een minimum van 20 en maximaal 40 uur. Zijn misschien kleine dingen maar wel goed om te weten. Vind een proeftijd van een maand sowieso wel fijn, dan beval je goed. Twee maanden blijf je toch langer onzeker en meeste feestdagen zijn ook komende twee maanden dus wil wel het idee dat het serieus is.
dinsdag 6 maart 2018 om 11:50
Klopt. De reden is gewoon steeds hetzelfde: te weinig relevante werkervaring, die anderen wel hebben. En dat ga ik met deze functie, ondanks het hele mooie en toch wel opbeurende lijstje hierboven van bruikbare eigenschappen, niet opvullen ben ik bang over een paar maanden. Maar goed wie weet bevalt de functie en kan ik mij daar doorontwikkelen en wil ik nooit meer anders. Eerst maar ervaren hoe het is komende tijd!LizBakker schreef: ↑06-03-2018 11:43lola712 ^Hè jammer Lola, ik snap dat dat een teleurstelling is. Maar wel heel veel succes in de baan die je wèl hebt! Schud alles even van je af en neem gewoon even een break in solliciteren.
dinsdag 6 maart 2018 om 11:53
Mensen nemen niet alleen een CV met werkervaring aan. Je neemt een persoon aan en als er een bepaalde wilskracht uit het CV blijkt, kan dat ook nuttig zijn.lola712 schreef: ↑06-03-2018 11:50Klopt. De reden is gewoon steeds hetzelfde: te weinig relevante werkervaring, die anderen wel hebben. En dat ga ik met deze functie, ondanks het hele mooie en toch wel opbeurende lijstje hierboven van bruikbare eigenschappen, niet opvullen ben ik bang over een paar maanden. Maar goed wie weet bevalt de functie en kan ik mij daar doorontwikkelen en wil ik nooit meer anders. Eerst maar ervaren hoe het is komende tijd!
dinsdag 6 maart 2018 om 12:48
Op zich goed nieuws: netto salaris is ongeveer 20 euro hoger dan de uitkering per maand dus dat zou betekenen dat ik voorlopig uit de uitkering ben. En daarbovenop komt nog wettelijk vakantiegeld. Ik kan zelf niet tot het bedrag komen als ik de cao-schalen zie maar het is bevestigd dus ga er vanuit dat het salaris klopt. Dus 20 euro per maand meer èn uit de uitkering.
dinsdag 6 maart 2018 om 19:01
Mijn CV heeft nu een flinke knik, omdat ik door een beperking niet meer in mijn oude werk verder kan. Met een vaardigheden-CV wilde ik laten zien welke eigenschappen ik bij die banen heb ontwikkeld die ik in mijn nieuwe werk kan gebruiken. Welke baan ik had is minder interessant als wat ik daar geleerd/toegepast/ontwikkeld heb dus. Maar ik vond het sowieso origineler dan zo'n gewone opsomming. De tip die ik kreeg was om een omgekeerd chronologisch CV te maken! Misschien gewoon een recruiter die niet van vaardigheden-CV's houdt, het blijft natuurlijk iets persoonlijks.Kastanjerood schreef: ↑05-03-2018 22:29Hè, wat jammer! En had je het inderdaad gedaan om -net als ik- een gat te verbergen of vond je het gewoon origineler dan de standaard cv's? Ik vond het er echt wel leuk uit zien, maar ik snap je punt inderdaad...![]()
En als je het ook deed om een gat te verbergen; wat voor tips heb jij toen gekregen?
Goede tip om ook langs zo'n netwerkbijeenkomst te gaan en het daar na te vragen! Dank! Ik ga eens kijken of er binnenkort eentje in de buurt is.
Ik ben toen weer terug gestapt naar mijn oude CV, maar heb nu wel iets in mijn hoofd, moet er nog even voor gaan zitten om het te maken. Ik wil een tijdlijn maken met daarin werk, opleiding en vrijwilligerswerk, dat laatste natuurlijk alleen voorzover interessant voor de baan. Dan heb daarnaast volgens mij behoorlijk de ruimte om mijn vaardigheden te beschrijven, compleet met een STAR omschrijving. Hier in de stad heb je het Werkcafé waar je iedere week binnen kan lopen om dit soort vragen te bespreken, ik denk dat ik daar eens langs loop als hij af is. Misschien is er bij jou in de buurt ook zo iets? http://werkcafe.nl/
dinsdag 6 maart 2018 om 20:07
Wat bedoel je met omgekeerd chronologisch? Want het is inderdaad echt niet meer gangbaar om met je oudste baan te beginnen. Het is gebruikelijk om je meest recente baan bovenaan je CV te zetten en dan terug te gaan in de tijd, voor zover relevant.
Het kan de persoonlijke smaak zijn geweest van die recruiter om geen fan te zijn van een vaardigheden CV, maar je moet ook bedenken dat zo’n CV in een database/systeem moet worden gezet met alle banen en opleidingen etc.
Op die manier ben je later als kandidaat ook weer vindbaar in de database. Dat is een beetje lastig met een vaardigheden CV. Vaardigheden zijn leuk, maar wel gerelateerd aan een baan of project waarin je die vaardigheid hebt opgedaan.
dinsdag 6 maart 2018 om 20:29
Ik ben per 1 maart officieel werkloos.
Ik had een stevige griep te pakken en ben een paar dagen voor het einde dienstverband beter gemeld. Echter is dat niet goed gegaan en ze hebben me ziek uit dienst gemeld, dus nu ben ik aan het communiceren met het UWV om dit recht te trekken.
Ik weet dat bepaalde zaken elkaar kunnen kruisen en ben vandaag ook gebeld door hen dat ze me beter gaan melden per de datum waarop ik daadwerkelijk beter was, maar als ik nu inlog op Mijn UWV, dan staat er nog steeds dat ik me beter moet melden en dat ze mijn ziektewetuitkering gaan beoordelen. Misschien moet het nog verwerkt worden maar ik vind dit wel vervelend en ben blij als het geregeld is.
Ik had een stevige griep te pakken en ben een paar dagen voor het einde dienstverband beter gemeld. Echter is dat niet goed gegaan en ze hebben me ziek uit dienst gemeld, dus nu ben ik aan het communiceren met het UWV om dit recht te trekken.
Ik weet dat bepaalde zaken elkaar kunnen kruisen en ben vandaag ook gebeld door hen dat ze me beter gaan melden per de datum waarop ik daadwerkelijk beter was, maar als ik nu inlog op Mijn UWV, dan staat er nog steeds dat ik me beter moet melden en dat ze mijn ziektewetuitkering gaan beoordelen. Misschien moet het nog verwerkt worden maar ik vind dit wel vervelend en ben blij als het geregeld is.
dinsdag 6 maart 2018 om 20:41
Hè jakkes, wat geeft dat een onrust hè. Ik zou door mijn uitvoerder van de ziektewet ook beter worden gemeld per 1 maart, maar dat was ook niet goed gegaan. Ben zelf een halve week aan het bellen geweest en kreeg vandaag te horen dat het geregeld was. Toestand. Hoop dat het snel geregeld is!minnimouse schreef: ↑06-03-2018 20:29Ik ben per 1 maart officieel werkloos.
dinsdag 6 maart 2018 om 21:09
Naar mijn zin gehad. Moet wennen aan de werkzaamheden (uiteraard, komt goed) en vooral ritme aanpassen. Kantooruren zaten al even niet meer in mijn systeem....
Eventuele reden tijdens het gesprek. Hoewel ik ook wel eens een LinkedIn profiel heb gezien waarin een reden-voor-het-gat benoemd werd in de samenvatting van het profiel en dat vond ik ook wel positief/open/eerlijk (en moedig). Had een bepaalde link met de carrièreswitch die die persoon wilde maken.Kastanjerood schreef: ↑06-03-2018 10:43Bedankt voor je reactie. Hoe zou jij het gat "opvullen"? Of zal ik gewoon eerlijk zijn en de reden vermelden?
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
dinsdag 6 maart 2018 om 21:51
Dat is inderdaad omgekeerd chronologisch, het wordt ook wel achronologisch genoemd. Gewoon, een 'klassiek' CV dus. Deze dame was absoluut geen fan van een vaardigheden-CV. In mijn afgekeurde versie stonden de relevante banen netjes op een rijtje, met de opmerking dat het geen volledige opsomming was, mijn vaardigheden met hoe ik die had opgebouwd/laten zien, mijn opleidingen, maar ze wilde het complete beeld van nu naar vroeger. Iemand anders die ook professioneel met CV's omgaat vond het wel een keurige versie.
Ik ben ook wel eens bij een presentatie over 'het beste CV' geweest, waar ze het hadden over "Bert' en 'Ernie', als metafoor voor compleet verschillende persoonlijkheden die je in iedere organisatie tegenkomt, maar waar Bert heel andere eisen stelt aan een CV als Ernie. Het ligt er maar net aan welke van de twee jouw CV onder ogen krijgt.
dinsdag 6 maart 2018 om 22:05
He bah, Minnimouse, wat onzeker! Het komt vast wel goed, maar de UWV-molens willen wel eens langzaam malen... Maar als jij niet aan de bel trekt, gaat je werkgever dat vast wel doen. Die krijgt namelijk de rekening gepresenteerd van jouw ziektewet en zal een onterechte ziek-uit-dienst-melding niet zomaar willen laten staan. Als je met die oud-werkgever nog een goede band hebt kan je die misschien eens kunnen vragen de fout te corrigeren?minnimouse schreef: ↑06-03-2018 20:29Ik ben per 1 maart officieel werkloos.
Maar je bent wel echt beter? Ik ben nogal achterdochtig vanwege mijn eigen ervaring met een private ziektewetuitvoerder. Doet me eraan denken dat ik nog achter mijn jaaropgaaf aan moet bij ze. Administratief ook niet zulke wonderen daar...
dinsdag 6 maart 2018 om 22:10
Nou... er valt over te discussiëren of ik echt beter ben. Ik ben binnen 5 maanden volledig hersteld van een burn-out. Het gaat wel oprecht een stuk beter, maar van het idee om echt aan het werk te moeten word ik nog niet dolgelukkig. Eerlijk gezegd was ik ook gewoon opgelucht om af te zijn van die uitvoerder, daar schoot ik helemaal van in de paniek, woede of een andere negatieve emotie.
woensdag 7 maart 2018 om 00:13
Fijn om te horen dat het geregeld is bij jou!lilguinea schreef: ↑06-03-2018 20:41Hè jakkes, wat geeft dat een onrust hè. Ik zou door mijn uitvoerder van de ziektewet ook beter worden gemeld per 1 maart, maar dat was ook niet goed gegaan. Ben zelf een halve week aan het bellen geweest en kreeg vandaag te horen dat het geregeld was. Toestand. Hoop dat het snel geregeld is!
En bedankt voor je berichtje
woensdag 7 maart 2018 om 00:14
Klopt, komt ook vast wel goed.Irma3110 schreef: ↑06-03-2018 22:05He bah, Minnimouse, wat onzeker! Het komt vast wel goed, maar de UWV-molens willen wel eens langzaam malen... Maar als jij niet aan de bel trekt, gaat je werkgever dat vast wel doen. Die krijgt namelijk de rekening gepresenteerd van jouw ziektewet en zal een onterechte ziek-uit-dienst-melding niet zomaar willen laten staan. Als je met die oud-werkgever nog een goede band hebt kan je die misschien eens kunnen vragen de fout te corrigeren?
Maar je bent wel echt beter? Ik ben nogal achterdochtig vanwege mijn eigen ervaring met een private ziektewetuitvoerder. Doet me eraan denken dat ik nog achter mijn jaaropgaaf aan moet bij ze. Administratief ook niet zulke wonderen daar...![]()
Het stomme is dat die organisatie mijn voormalige werkgever is
Ja hoor, ik ben echt beter. Ik heb een zware griep te pakken gehad en dat heeft zo'n 2 weken geduurd. Baalde al dat dat tegen het einde van het dienstverband gebeurde, maar ja ik weet hoe de vork in de steel zit, denk ik dan maar
woensdag 7 maart 2018 om 00:44
Met dit verschil dat een vaardigheden CV echt een kwestie van smaak is, terwijl den gangbaar CV door iedereen geaccepteerd wordt.Irma3110 schreef: ↑06-03-2018 21:51Ik ben ook wel eens bij een presentatie over 'het beste CV' geweest, waar ze het hadden over "Bert' en 'Ernie', als metafoor voor compleet verschillende persoonlijkheden die je in iedere organisatie tegenkomt, maar waar Bert heel andere eisen stelt aan een CV als Ernie. Het ligt er maar net aan welke van de twee jouw CV onder ogen krijgt.
Het maakt het makkelijker om kandidaten te vergelijken. En vaak worden er door bijvoorbeeld headhunters rapporten geschreven over de geselecteerde kandidaten voor de opdrachtgever. Dan is het echt onhandig als je CV een totaal andere structuur heeft.
woensdag 7 maart 2018 om 14:29
Nou dan sluit ik mij ook maar aan bij dit topic;) Sinds begin december werkloos en dus zoekende, daarvoor een baan gehad op uitzendbasis waar ze helaas geen ruimte hadden voor een vaste aanstelling. Daarna op vakantie geweest en aanvankelijk had ik weer een nieuwe job maar de match bleek toch te ontbreken dus dan houdt het ook op helaas. Ik heb een sollicitatievideo gemaakt die op mijn social media al meer dan 18000 keer bekeken is maar buiten de leuke reacties, van geniaal t/m origineel heeft het mij nog geen concrete resultaten opgeleverd. Hier en daar een sollicitatiegesprek gehad en de gesprekken gaan goed (dus dat is het probleem niet) maar ze kiezen dan toch voor een kandidaat met meer ervaring of die wat meer in het plaatje past volgens hun. En zo nu en dan wordt ik ook gebeld door recruiters met dat ze een leuke vacature hebben en je wordt dan voorgesteld bij een bedrijf maar dan mag je om diverse redenen toch niet op gesprek komen. Dan denk ik bij mij eigen is de communicatie zo slecht tussen het bedrijf en het uitzendbureau of moet het uitzendbureau zoveel mensen per week spreken? Mocht iemand nieuwsgierig zijn in welke branche ik zoekende ben of naar mijn sollicitatievideo kun je altijd mij een pb sturen. En wie weet wat het mij op kan leveren?;) ik woon in Eindhoven. En owja hoe ik de dagen doorkom? Ik check 's ochtends en het eind van de dag de vacatures, tussendoor netflix ik en sport ik regelmatig(maar dat is in de avonduren( en ga zo nu en dan op de koffie bij mijn ouders. En doe wat dingen voor mezelf!