35+ en zwanger worden in 2019

10-06-2019 09:41 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Eind vorig jaar ben ik gestopt met de pil ivm onze kinderwens. Ik stond hier erg relaxt en zonder zorgen in, tot ik er vanuit mijn directe omgeving op werd gewezen dat ik met mijn 35 jaar toch wel wat oud ben. Heel naïef heb ik hier zelf nooit echt bij stil gestaan. Tot 2 jaar terug was de kinderwens er bij mij niet, de laatste jaren is dit pas gegroeid. Nu voel ik me hier schuldig over, wat als ik nu te laat ben. Terwijl rationeel, ik veel 35+ moeders om me heen zie. Toch blijf ik die tijdsdruk voelen. Wie herkent dit? Vorig jaar was er een soortgelijk topic, daar is gelukkig het grootste deel zwanger en bevallen. Welke 35+ er schrijft er nu mee?
justagirly schreef:
09-10-2019 20:39
Soof82, ik moest aan je denken....
Hoe is het?
Wat lief! Helaas toch nog later op de avond ongesteld geworden. Dat de testen op waren in de supermarkt was misschien toch een teken. Ben er wel echt onwijs verdrietig van geweest het weekend maar nu gaan we weer positief de volgende ronde in.
Probeer iedere keer een beetje nuchter te blijven maar met iedere menstruatie is het toch weer huilen. Misschien ook deels de hormonen van de menstruatie want dat ben ik al 10 jaar niet meer gewend haha.

Hoe gaat het met jou? En de andere dames? 😘
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk... :there:
Nog steeds afwachten hier, ik kan volgend weekend testen.
Knuffel Soof :hug:
Ik had dat ook vorige maand. Had zoveel bloedverlies (schijnt normaal te zijn na een laparoscopie) maar het voelde gewoon naar. Voor het eerst sinds tijden in armen van vriend zitten huilen. En echt oprecht mijn angst uitgesproken naar hem: dat ik bang was dat ik nooit meer moeder zou worden.
Toch na de ms vrolijk weer verder (hormonen kunnen zo schommelen) en vd week na de eisprong een paar dagen vervelende menstruatiekrampen gehad. Geen idee of mijn lijf in de war is, maar ben zo ontzettend moe en moet nog een week voordat ik zou kunnen testen... Vd week gaan we ook de knoop doorhakken voor ivf. Spannend hoor....
Alle reacties Link kopieren
Ik moet hier nog steeds vragen of ik eigenlijk wel mee mag schrijven?
Ik ben 39 en al een tijdje bezig, 2 miskramen achter de rug. Heb al 2 kids.

Ik had gister 19 u en vanochtend 11 u een positieve test in handen :-D
De streep is nog aan de lichte kant.
Vandaag wel donkerder dan gisteren.

Ik hoop dat de streep morgen duidelijker wordt, maar hé, een streep is een streep, toch?!
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
18-10-2019 12:03
Ik moet hier nog steeds vragen of ik eigenlijk wel mee mag schrijven?
Ik ben 39 en al een tijdje bezig, 2 miskramen achter de rug. Heb al 2 kids.

Ik had gister 19 u en vanochtend 11 u een positieve test in handen :-D
De streep is nog aan de lichte kant.
Vandaag wel donkerder dan gisteren.

Ik hoop dat de streep morgen duidelijker wordt, maar hé, een streep is een streep, toch?!
Gefeliciteerd een streep is een streep. Hopelijk verloopt alles goed en heb je morgen nog een duidelijkere test in handen. :cheer2:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!
Ik ben voorzichtig blij.
Hoop dat het donkerder wordt inderdaad.
Heb al eerder meegemaakt dat de test later dan weer blanco was dus geloof het nog niet echt
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
18-10-2019 13:15
Dank je wel!
Ik ben voorzichtig blij.
Hoop dat het donkerder wordt inderdaad.
Heb al eerder meegemaakt dat de test later dan weer blanco was dus geloof het nog niet echt
Ik moest aan je denken hoe is het vandaag met je ?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!! :flirting:
Ja goed!

Ik heb gewerkt en om 16u toch weer getest. Kon niet wachten en had vanochtend geen test in huis, vandaar.

Weer 2 strepen, de teststreep iets donkerder dan gister, dus ik vind het retespannend maar hoop dat ik over paar dagen een echt felle streep zie. Intussen durven we nog niet blij te zijn omdat we hiervoor 2 X miskraam hebben gehad. Ik hoop zo dat ik dat niet weer krijg. Ben daar echt bang voor helaas.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-10-2019 19:44
Wat lief!! :flirting:
Ja goed!

Ik heb gewerkt en om 16u toch weer getest. Kon niet wachten en had vanochtend geen test in huis, vandaar.

Weer 2 strepen, de teststreep iets donkerder dan gister, dus ik vind het retespannend maar hoop dat ik over paar dagen een echt felle streep zie. Intussen durven we nog niet blij te zijn omdat we hiervoor 2 X miskraam hebben gehad. Ik hoop zo dat ik dat niet weer krijg. Ben daar echt bang voor helaas.
Wat fijn dat je weer 2 strepen had. Ik geloofde toen ook de 2 streepjes niet en heb toen maar de digitale gehaald hahahaa. Ik hoop echt voor jullie dat het dit keer goed verloopt. Natuurlijk ben je bang en dat begrijp ik echt heel erg goed. Maar probeer stiekem er toch een beetje van te genieten. Maar dat je niet echt blij durft te zijn snap ik.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ja het is nog zo vroeg en er kan nog zoveel misgaan!
Ik ben zeker weten ook wel blij, voel me ook speciaal, maar het is gewoon dubbel en heb allesbehalve zekerheid.
Ik geloof nog niet echt dat het zo blijft.
Hoop, hoop, hoop het wel heel hard!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga heel hard mee hopen voor je.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds 2 strepen en nu ook donker :cheer2:
Lief van je, 05-2019.

Ik denk dat ik morgen maar de verloskundige bel om haar in te lichten.
Sowieso leuk om te doen, omdat ze toen ook zo meeleefde met de miskraam.
Ik word al wat zekerder in het gevoel dat het echt zo is. Weet nu 5 dagen dat ik zwanger ben, en heb alle 5 dagen getest :hihi:
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
21-10-2019 08:31
Ik heb nog steeds 2 strepen en nu ook donker :cheer2:
Lief van je, 05-2019.

Ik denk dat ik morgen maar de verloskundige bel om haar in te lichten.
Sowieso leuk om te doen, omdat ze toen ook zo meeleefde met de miskraam.
Ik word al wat zekerder in het gevoel dat het echt zo is. Weet nu 5 dagen dat ik zwanger ben, en heb alle 5 dagen getest :hihi:
Joehoeeeee geweldig gefeliciteerd en hou de moed erin :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
21-10-2019 23:38
:bigkiss:
Hoe gaat het ?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Volgende week afspraak staan met de verloskundige en dan een echo afspraak maken!
Ik schrijf inmiddels mee in een topic met vrouwen die ook in juni zijn uitgerekend !
Het gaat goed, ik krijg wat meer vertrouwen terug dat het wel goed zit. Merk wel dat broeken al strakker zitten, tepels erg gevoelig, groeiende borsten, erg moe s' avonds, ik vak gewoon zo in slaap op de bank hahaha :D

Ik voel me wel :cheer2:
Al bedacht ik me van de week ook dat we niet eens een slaapkamer over hebben, :-o en betekent dat dus verhuizen of verbouwen?
Verder zat ik soms zomaar opeens te janken in gesprek met partner, dus de hormonen doen zijn werk wel.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier met de rest van de dames?
:blond:
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_395839 wijzigde dit bericht op 17-04-2020 12:08
99.00% gewijzigd
Ha Floor,

Er wordt weinig geschreven hier sinds van de zomer. In het zwanger worden 6+ topic zitten meer meiden tussen de 28-36 die zwanger willen worden. Missch kan je daar aanhaken?
Mijn vriend en ik zijn al meer dan 1,5 jaar bezig, hebben al meerdere onderzoeken gehad, waar geen bijzonderheden zijn gevonden. Ivm mijn leeftijd (39) konden we starten met IVF. Wij hebben besloten dit niet te doen, en te kijken of er op de natuurlijke manier nog een wonder mag komen. Ik heb het er zelf moeilijk mee gehad, na ons besluit. Had IVF wel een kans willen geven. Maar het moet wel van 2 kanten komen. Wij hebben nu een mooie reis gepland en wie weet is het ons nog gegund, een kindje. Ik heb besloten iets minder te schrijven op het forum, maar lees af en toe nog wel mee.
Hoe lang zijn jullie al aan het proberen?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor jullie duimen Ssandra38 :redrose:
Dankje Justagirly :heart:
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_395839 wijzigde dit bericht op 17-04-2020 12:08
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SSandra38 schreef:
21-02-2020 13:59
Dankje Justagirly :heart:
:bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven