Borstvoeding lukt niet (ervaringen)
woensdag 8 januari 2020 om 09:20
Hallo dames,
Ik ben moeder geworden van een gezonde zoon. 3 weken eerder, dan dat ik uitgerekend was. geboortegewicht: 2780 gram en 48 cm lang.
Zoon is erg klein.
Ik voed hem op verzoek. Mijn borstvoeding komt niet opgang, zoon is onrustig aan het huilen en op zijn vingers aan het sabbelen. Kraamverzorgende adviseerde om kunstvoeding te geven.
Met heel veel pijn in mijn hart geef ik nu flesvoeding.
Ik ben opzoek naar bemoedigende verhalen dat borstvoeding toch gelukt is. Ik voel me heel erg slecht.
Ik ben moeder geworden van een gezonde zoon. 3 weken eerder, dan dat ik uitgerekend was. geboortegewicht: 2780 gram en 48 cm lang.
Zoon is erg klein.
Ik voed hem op verzoek. Mijn borstvoeding komt niet opgang, zoon is onrustig aan het huilen en op zijn vingers aan het sabbelen. Kraamverzorgende adviseerde om kunstvoeding te geven.
Met heel veel pijn in mijn hart geef ik nu flesvoeding.
Ik ben opzoek naar bemoedigende verhalen dat borstvoeding toch gelukt is. Ik voel me heel erg slecht.
zondag 12 januari 2020 om 20:22
DuchessMeganMarkle schreef: ↑11-01-2020 20:36Ik geniet echt met volle teugen. Ik kijk naar de kleine man en dan denk ik, zo klein en zo afhankelijk. Wij hebben een mooi gezin samen. Ik dacht in eerste instantie dat vriend veel zal werken, maar die is de hele tijd bij ons en met onze zoon knuffelen op zijn borst. Vriend doet ook de nachtvoeding.
Nou! Super fijn!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 12 januari 2020 om 23:07
Wil je nog borstvoeding geven? Dat kan nog steeds, bij mij kwam het ook niet op gang, m'n zoontje kon niet goed aanhappen. Met de kolf in het ziekenhuis en later thuis kwam het wel op gang. Maar moest met tepelhoedje, anders lukte het niet. Hij bleek zowel boven als onder gekliefd te moeten worden. Waar sta je nu in? volledig kf of ook bf?
maandag 13 januari 2020 om 08:46
DuchessMeganMarkle schreef: ↑12-01-2020 23:11Ik heb gekolfd. En doe dat nog steeds. Er komt nog steeds niet uit.
Misschien moet je er dan mee gaan stoppen, met dat kolven. Je hebt het geprobeerd, het lukt niet, klaar. Het lijkt me beter voor jezelf om te accepteren en er niet meer bezig te zijn. Scheelt een hoop frustratie.
Verder gefeliciteerd met je zoon, laat BV los en geniet van je kraamtijd.
maandag 13 januari 2020 om 15:01
Precies!Tęssa44- schreef: ↑13-01-2020 08:46Misschien moet je er dan mee gaan stoppen, met dat kolven. Je hebt het geprobeerd, het lukt niet, klaar. Het lijkt me beter voor jezelf om te accepteren en er niet meer bezig te zijn. Scheelt een hoop frustratie.
Verder gefeliciteerd met je zoon, laat BV los en geniet van je kraamtijd.