Herkenbaar?
donderdag 2 mei 2019 om 06:35
Twijfel al 2 dagen het hier te plaatsen en jullie hebben ook geen glazenbol maar maak me klein beetje zorgen. 24 april (dag 14 van cyclus) had ik mijn ovulatie. Deze voel ik altijd heel goed aan een kant ter hoogte van mn heupbot. En heb ook een zeer regelmatige cyclus van 25-28 dagen. Deze pijn is meestal een paar uur en nadat deze versterkt wordt het minder en verdwijnt de pijn.
Nu heb ik opeens sinds dinsdag eenzelfde soort pijn. Aan dezelfde kant van mijn lichaam alleen deze pijn houdt aan sinds dinsdagochtend. Het is niet zeer pijnlijk maar wel voelbaar, zeker als ik lig of loop. En hij lijkt ook niet minder te worden. Nu ben ik allerlei dingen in mijn hoofd aan het halen van eventuele zwangerschap, een verlate ovulatie (maar waarom houdt deze pijn dan al zo lang aan) tot een BBZ.
Herkend iemand deze 'pijn'. Het zit dus echt ter hoogte van mijn eileiders niet achter of boven mn schaambot. Ik zou in principe 9 mei ongesteld moeten worden.
Ik ben niet op zoek naar of ik zwanger ben of niet... dat weten jullie ook niet en is toch afwachten maar probeer deze 'pijn' te herleiden en mogelijk herkennen jullie hier iets in.
Nu heb ik opeens sinds dinsdag eenzelfde soort pijn. Aan dezelfde kant van mijn lichaam alleen deze pijn houdt aan sinds dinsdagochtend. Het is niet zeer pijnlijk maar wel voelbaar, zeker als ik lig of loop. En hij lijkt ook niet minder te worden. Nu ben ik allerlei dingen in mijn hoofd aan het halen van eventuele zwangerschap, een verlate ovulatie (maar waarom houdt deze pijn dan al zo lang aan) tot een BBZ.
Herkend iemand deze 'pijn'. Het zit dus echt ter hoogte van mijn eileiders niet achter of boven mn schaambot. Ik zou in principe 9 mei ongesteld moeten worden.
Ik ben niet op zoek naar of ik zwanger ben of niet... dat weten jullie ook niet en is toch afwachten maar probeer deze 'pijn' te herleiden en mogelijk herkennen jullie hier iets in.
donderdag 2 mei 2019 om 06:40
donderdag 2 mei 2019 om 06:46
Ik bedoelde inderdaad een week voor je menstruatie, sorry het was vroeg vanmorgen
Maar hoe dan ook, pijn van een bbz ontstaat doordat de cellen tegen de wand van de eileider gaan drukken. Dat kan nog niet als zo’n eicel pas een week bevrucht is, dan is het nog minuscuul.
Misschien zit er een cyste op je eierstok die je voelt of heb je een late ovulatie. Of misschien ben je zwanger en is de cyste het groeiende gele lichaam (term onder voorbehoud van slaapgebrek). Het meeste is met een week wel weg dus ik zou het nog even aankijken.
Misschien zit er een cyste op je eierstok die je voelt of heb je een late ovulatie. Of misschien ben je zwanger en is de cyste het groeiende gele lichaam (term onder voorbehoud van slaapgebrek). Het meeste is met een week wel weg dus ik zou het nog even aankijken.
donderdag 2 mei 2019 om 06:50
Bedankt voor je feedback is een spannende tijd en lichaam is geen atoomklok maar ben er nu beetje van in de war en voelt ook niet prettig. Zeker met lopen heb ik een constant gevoel van weeeigeheid en dacht zelf ook een late ovulatie en dat ik me vorige week qua pijn vergist had maar aangezien het nu al ruim 2,5 dag aanhoud is dit ook anders als anders....Pandax schreef: ↑02-05-2019 06:46Ik bedoelde inderdaad een week voor je menstruatie, sorry het was vroeg vanmorgenMaar hoe dan ook, pijn van een bbz ontstaat doordat de cellen tegen de wand van de eileider gaan drukken. Dat kan nog niet als zo’n eicel pas een week bevrucht is, dan is het nog minuscuul.
Nieuwe googleteem opgedaan trouwens groeiend gele lichaam. Hahah nog nooit van gehoord
donderdag 2 mei 2019 om 06:51
donderdag 2 mei 2019 om 06:56
donderdag 2 mei 2019 om 07:00
Thanks, we zijn inderdaad bezig. Zitten nu in ronde 7. En is allemaal spannend maar gaat vast helemaal goedkomen we hebben geen haast. Maar kan als persoon heel slecht tegen onduidelijkheid en wachten is ook niet mijn sterkste punt (precies 2 eigenschappen die nu best handig zouden zijn als ze wat meer ontwikkeld waren
) We wachten rustig af. Zullen zien wat het gaat brengen de komende tijd
donderdag 2 mei 2019 om 08:22
Daar dacht ik ook eerst aan maar aangezien het gelijk voelt als mijn ovulatie en het echt een constant gevoel is en geen gerommel twijfel ik enorm. Maar bedankt voor het antwoord. We gaan afwachten was voornamelijk bang voor een BBZ maar dat is nog niet waar te nemen dus dat is al een geruststelling
donderdag 2 mei 2019 om 08:26
Ik heb dit een keer gehad, weliswaar tijdens een fertiliteitstraject. Toen bleek bij een echo na start van mn menstruatie dat het blaasje waaruit de eicel gesprongen was, een cyste had gevormd van ongeveer de grootte van een follikel vlak voor de eisprong. Die voelde ik dus alsof ik mijn ovulatie had. Kon verder geen kwaad en de cyclus erna was hij weer weg. Ik zou even aankijken tot na je menstruatie danwel positieve test, waarschijnlijk gaan de klachten vanzelf weer over.
donderdag 2 mei 2019 om 08:30
Bah, wat naarTinkeltje33 schreef: ↑02-05-2019 08:07Ik had dit ook afgelopen maand, bij mij bleek het blaasontsteking te zijn. Was ook zwanger, maar werd een miskraam.
Ik had dezelfde steken en bleek achteraf gezien ook zwanger.
Spannend TO!
donderdag 2 mei 2019 om 08:42
Tinkeltje33 schreef: ↑02-05-2019 08:07Ik had dit ook afgelopen maand, bij mij bleek het blaasontsteking te zijn. Was ook zwanger, maar werd een miskraam.
donderdag 2 mei 2019 om 08:55
Dank je, hoop ik ook.
De pijn voelde bij mij ook als dezelfde pijn als bij een ovulatie. Omdat ik zwanger kon zijn heb ik getest en dat was positief. De pijn herkende ik niet van mijn vorige zwangerschap, dus vandaar urine laten testen. En ik had dus blaasontsteking. Je zou altijd even kunnen laten controleren.
donderdag 2 mei 2019 om 09:05
Dankje, ik wacht even af tot mijn vermoedelijke menstruatiedatum. Had je verder nog klachten mbt de blaasontsteking. Ik hoop dat je snel weer een positieve zwangerschapstest in handen hebt ij ieder geval.Tinkeltje33 schreef: ↑02-05-2019 08:55Dank je, hoop ik ook.
De pijn voelde bij mij ook als dezelfde pijn als bij een ovulatie. Omdat ik zwanger kon zijn heb ik getest en dat was positief. De pijn herkende ik niet van mijn vorige zwangerschap, dus vandaar urine laten testen. En ik had dus blaasontsteking. Je zou altijd even kunnen laten controleren.
donderdag 2 mei 2019 om 09:30
Maar je voelt je ovulatie ter hoogte van je heupbot? Daar zitten je eierstokken toch helemaal niet.
Ik heb tijdens mijn IVF traject 1x eierstokpijn gehad, toen mijn eierstokken respectievelijk 8 en 6 grote, rijpe follikels bevatten. Alleen die kant van 8 deed pijn en dat zat not anywhere near mijn heupbot iig.
Het klinkt mij als darmen/spieren, maar goed, ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent
Althans ik neem aan dat je dat wil
Ik heb tijdens mijn IVF traject 1x eierstokpijn gehad, toen mijn eierstokken respectievelijk 8 en 6 grote, rijpe follikels bevatten. Alleen die kant van 8 deed pijn en dat zat not anywhere near mijn heupbot iig.
Het klinkt mij als darmen/spieren, maar goed, ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent
Althans ik neem aan dat je dat wil
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.