Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Dragisa schreef op 13 oktober 2016 @ 16:50:

[...]

Ik noem mensen niet snel dom, maar dit begint in de buurt te komen.Zou ik ook denken als ik dit zou lezen en de situatie niet kende. Ik sluit alleen niks uit. Maar volgens mij ging het hier niet om.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 13 oktober 2016 @ 16:51:

[...]

Dit klinkt echt zo, zo ontzettend dom Hoe denk je dat iemand die HIV heeft eruit ziet ruikt?Alles is mogelijk, ik sluit niets uit. Wel lijkt mij deze discussie zinloos.
quote:CKos schreef op 13 oktober 2016 @ 16:54:

[...]

Alles is mogelijk, ik sluit niets uit. Wel lijkt mij deze discussie zinloos.Zeker niet, als jij denkt dat je aan iemand kunt ruiken of diegene een SOA heeft, dan kun je er eentje oplopen en daarmee weer anderen besmetten (los van de mogelijk ernstige gevolgen voor jezelf). Jou ervan overtuigen dat je wel een SOA-test moet doen is in het belang van de mensheid.
Ah, we zijn verhuisd.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 13 oktober 2016 @ 17:03:

[...]

Zeker niet, als jij denkt dat je aan iemand kunt ruiken of diegene een SOA heeft, dan kun je er eentje oplopen en daarmee weer anderen besmetten (los van de mogelijk ernstige gevolgen voor jezelf). Jou ervan overtuigen dat je wel een SOA-test moet doen is in het belang van de mensheid. Ik duik niet zomaar met iemand het bed in, daarnaast gebruik ik altijd een condoom, ook met spiraal. Dit keer even anders. En uiteraard doe ik een soa test voor de zekerheid.
quote:Dragisa schreef op 13 oktober 2016 @ 16:50:

[...]

Ik noem mensen niet snel dom, maar dit begint in de buurt te komen.

kun je dan nu niet bij jezelf ruiken of je zanger bent?

die soa die je nu hebt, die ruik je ook
Even een update.

Dinsdag 2 weken terug eisprong gehad

Afgelopen dinsdag krampen zwaar gevoel onderbuik.

Nu niks geks meer qua gevoel zo gek.

Dinsdag as zou ik ongesteld moeten worden.

Wachten is lastig. Maar ga geen test halen voor dinsdag.

Wil mij niet gek laten maken.

Wel gevoelige borsten.

Maar lijf kan je ook voor de gek houden of niet?

Zo even beetje van me afgeschreven.

Hoe staat het met de andere dames?

Gatekeeper?
Ik zou ook geen vroege testen halen, zonde van je geld. Nog een paar dagen meid, spannend. Ik ben een beetje op, merk echt dat ik naar mijn verlof toe leef, zo'n last van mijn bekken en een dreumes die ziek is.
Wanneer mag je met verlof?

Gevoelige borsten nog steeds maar kan ook voor ongestelheidsklachtjes doorgaan.

Ik had vandaag ook totaal geen zin in sex.

Maarja dat ook vaker zo vlak voor maandstonden...

Ik ben er wel mee bezig merk ik...

Pffff lastig zeg...Nog 2 daagjes geduld dan of ongesteld geworden of niet....
Volgende week is mijn laatste werkweek morgen kan je testen toch?
Ja morgen testen in de ochtend

Mooi vooruitzicht lekker.

Ik heb nauwelijks kwaaltjes meer dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Achja maakt niet uit...

Onze tijd komt wel...

Heb te weinig hoop daar ik ook veel lees over dat je lijf je voor de gek houdt.

Zo voelt het ergens ook wel weer...

Test morgenvroeg je hoort het wel.

Groetjes
Durf ergens niet eens te testen daar ik ook lees over dat testen niet altijd betrouwbaar zijn.

Waarschijnlijk morgen gewoon ongesteld.

Dat speelt momenteel door mijn hoofd
quote:23Liefdesbeestje schreef op 17 oktober 2016 @ 22:22:

Durf ergens niet eens te testen daar ik ook lees over dat testen niet altijd betrouwbaar zijn.

Dat speelt momenteel door mijn hoofdWaar haal je dat nou weer vandaan?! Volslagen onzin.
quote:23Liefdesbeestje schreef op 17 oktober 2016 @ 22:22:

Dat speelt momenteel door mijn hoofdAls je gewoon netjes wacht tot je overtijd bent is een test hartstikke betrouwbaar hoor.
Ok nou als je het internet bekijkt omtrent gevoeligheid van testen...zul je zien en lezen dat niet elke test even goed resultaat laat zien...

Bedoel er verder niks meer en minder mee.

Of het onzin is of niet vandaag 1E dag dat ik ongesteld zou moeten worden...Dus zou vandaag kunnen of morgen beter?...
Die kruidvat testjes (2 voor €5) zijn daar gevoelig genoeg voor hoor! Bij mij 2 dagen voor de verwachte menstruatie al een lichte, maar duidelijke streep.

Dan moet je wel ochtendurine gebruiken, en niet eerst iets drinken.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
quote:23Liefdesbeestje schreef op 18 oktober 2016 @ 07:05:

Ok nou als je het internet bekijkt omtrent gevoeligheid van testen...zul je zien en lezen dat niet elke test even goed resultaat laat zien...

Bedoel er verder niks meer en minder mee.

Of het onzin is of niet vandaag 1E dag dat ik ongesteld zou moeten worden...Dus zou vandaag kunnen of morgen beter?...Je bent er duidelijk nog niet aan toe om een negatieve test te geloven geeft niks, maar dat betekent niet dat de kans enorm is dat als hij nu negatief is, dat hij nog positief gaat worden. Die kans is ongeveer 1% vanaf de verwachte menstruatie geloof ik. Mensen bij wie een test laat positief wordt, hebben meestal een onregelmatige cyclus en dus veel later geövuleerd dan ze dachten. 1 dag overtijd had ik met middagurine al een redelijk knallende test, dus als je cyclus regelmatig is zou er écht wel iets te zien moeten zijn.
Erg ben ik...Wil zo graag...Maar diep van binnen weet ik dat manlief er nog niet aan toe is in de achtbaan te stappen...

Dus vandaar...negatieve test zou mij wel teleurstellen daar ben ik eerlijk in.

Maar voelt beter wanneer samen eraan toe zijn en dan positieve test.
Voelt zo dubbel
Kun je foto's posten?

Test vd action geeft een lichte streep...

Denk over een paar dagen de tweede test maar eens doen dan?

Donderdag ofzo?
Via tinypic kun je een link uploaden, gewoon een op een plakken hier
Oh, wat spannend Liefdesbeestje! Foto! Ik lees stiekem mee, want ik had gisteren ongesteld moeten worden... ik probeer tot vrijdag te wachten met testen, en dan zul je zien dat ik in de tussentijd vast ongesteld word.
O spannend Liefdesbeestje foto foto foto
quote:23Liefdesbeestje schreef op 18 oktober 2016 @ 08:47:

Kun je foto's posten?

Test vd action geeft een lichte streep...

Denk over een paar dagen de tweede test maar eens doen dan?

Donderdag ofzo? Man heeft 9 maanden de tijd om te wennen. Komt goed. Gefeliciteerd!
Hoe laad je een foto op het forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven