Kind in je uppie, deel 9!
vrijdag 15 maart 2019 om 14:18
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
Femmelotje | 27 | MCK Leiderdorp | Intake nov 2019 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
CCB53 | 33 | Nij Geertgen | 9 x iui, maart 2019 gestart ICSI |
Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019 | |
Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 | |
Mieuw | 34 | UMCU | IUI Feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? | |
Sciencerocks | 39 | St Antonius ziekenhuis | ivf juli/aug 2019 | ? | |
Eeffie1 | 40 | MCK Leiderdorp | iui dec 2017 | april 2020 | |
Ja-gen | 35 | Nij Geertgen | IUI Juli 2019 | mei 2020 |

2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd

zondag 31 maart 2019 om 23:01
Eeffie heel veel sterkte met dit een plek geven, hopelijk voel je je snel weer wat beter en komt je cyclus weer op gang.
Tot snel
Maris, succes de laatste loodjes!
Isillavendel, ik denk dat je het wel red met 16. Wanneer je begint met testen is beetje afhankelijk van je cyclus lengte maar ik met 28 dagen begin op dag 10, lh piek gehad op dag 14/15 en 17.
Tot snel
Maris, succes de laatste loodjes!
Isillavendel, ik denk dat je het wel red met 16. Wanneer je begint met testen is beetje afhankelijk van je cyclus lengte maar ik met 28 dagen begin op dag 10, lh piek gehad op dag 14/15 en 17.

zondag 31 maart 2019 om 23:05
Ik testte vaak 4/5 dagen achter elkaar (vrij regelmatige cyclus) en dan 2x per dag. Met 16 testen kun je dan net wel of net niet 2 maanden testen.. Ik zou er meer bestellen met kans dat ze over blijven, maar dat is dan opeens niet zo erg want dat betekent dat je zwanger bentisillavendel schreef: ↑31-03-2019 22:41Pff zit ons niet echt mee allemaal.
Heb ook even misschien een "domme" vraag. Hoeveel ovulatietesten is er ongeveer per keer nodig?
Moet zeker minmaal 2x testen en vind zonde om 2x te moeten te bestellen ivm verzendkosten.
Zal 16 stuks voor 2x of toch dubbele bestellen?

Thnx Happy! Mijn broer denkt dat de baby 1 april komt, dus ik ga hem morgenmiddag sowieso bellen, leuke 1 aprilgrap, nu al zin in

zondag 31 maart 2019 om 23:17
Maris: zal je zien dat die baby echt morgen komt, gelooft niemand je
.
Ik gebruikte meestal iets van 5/6 testen per maand, deed eerst zo’n goedkope van Sensitest, en pas als daar überhaupt een streepje te zien was de duurdere van ClearBlue.
Ik ga morgen weer aan het werk, tas van ukkie staat klaar voor de crèche, help! Ik heb echt oprecht zin om weer aan de slag te gaan, en alle vertrouwen in de crèche, maar het voelt toch wel even heftig hoor. Ben je net een beetje gewend aan je nieuwe leven, verandert weer alles
.
Succes weer voor iedereen op wachtbanken!

Ik gebruikte meestal iets van 5/6 testen per maand, deed eerst zo’n goedkope van Sensitest, en pas als daar überhaupt een streepje te zien was de duurdere van ClearBlue.
Ik ga morgen weer aan het werk, tas van ukkie staat klaar voor de crèche, help! Ik heb echt oprecht zin om weer aan de slag te gaan, en alle vertrouwen in de crèche, maar het voelt toch wel even heftig hoor. Ben je net een beetje gewend aan je nieuwe leven, verandert weer alles

zondag 31 maart 2019 om 23:22
Haha daarom bel ik pas aan het einde van de dagnausicaa schreef: ↑31-03-2019 23:17Maris: zal je zien dat die baby echt morgen komt, gelooft niemand je.
Ik ga morgen weer aan het werk, tas van ukkie staat klaar voor de crèche, help! Ik heb echt oprecht zin om weer aan de slag te gaan, en alle vertrouwen in de crèche, maar het voelt toch wel even heftig hoor. Ben je net een beetje gewend aan je nieuwe leven, verandert weer alles.

Ooh wat spannend om morgen weer te werken! Succes met wegbrengen en veel plezier op je werk!
maandag 1 april 2019 om 07:07

dinsdag 2 april 2019 om 08:05
Eeffie, sterkte nog! Hoe is het nu?
Maris, hoe is het met jou? Nog aan het wachten?
Science, nieuws over je bod?
Nausica hoe was je eerste werkdag?
Hier gaat het zijn gangetje. Zit nu in week 2 en vind het nu wel spannend worden..Pff. heb af en toe wat vage klachten. Wel aanhoudend lage rugpijn..maar dat heb ik al vanaf mijn wintersport. Alleen vandaag wel heel erg opeens. Weet niet of dat een goed of slecht teken is
Hoe is het met mijn medewachters?
Maris, hoe is het met jou? Nog aan het wachten?
Science, nieuws over je bod?
Nausica hoe was je eerste werkdag?
Hier gaat het zijn gangetje. Zit nu in week 2 en vind het nu wel spannend worden..Pff. heb af en toe wat vage klachten. Wel aanhoudend lage rugpijn..maar dat heb ik al vanaf mijn wintersport. Alleen vandaag wel heel erg opeens. Weet niet of dat een goed of slecht teken is
Hoe is het met mijn medewachters?
dinsdag 2 april 2019 om 08:30
Rosie 

Mijn bod is geaccepteerd en ik heb dus nu een huis gekocht. Eensgezinswoning, 2 ruime slaapkamers, mooie badkamer en aparte toilet/wasruimte, voor en achtertuin en een zolder. Instapklaar. Alles recentelijk nieuw. Perfect voor een kind. Dus hopelijk blijf ik nu op de positieve toer. Volgende maand zwanger zou helemaal top zijn
.
Over 2 maanden zit ik er al.
Mijn bod is geaccepteerd en ik heb dus nu een huis gekocht. Eensgezinswoning, 2 ruime slaapkamers, mooie badkamer en aparte toilet/wasruimte, voor en achtertuin en een zolder. Instapklaar. Alles recentelijk nieuw. Perfect voor een kind. Dus hopelijk blijf ik nu op de positieve toer. Volgende maand zwanger zou helemaal top zijn
Over 2 maanden zit ik er al.
dinsdag 2 april 2019 om 09:09
Gefeliciteerd Science.
Spannend voor iedereen, nog nieuwe updates? Ik lees wel mee, maar reageer niet altijd. Dit jaar nog geen poging gedaan, de laatste was in november
Zit nu weer aan de medicatie om te menstrueren, dan weer kijken en als het nog niet goed is een maand aan de pil. De IVF heeft mijn lijf compleet in de war gemaakt. Dagen duren nu echt lang. Dan liever die stomme wachtweken, dan doe je het nog ergens voor.
Ik hoop hier snel van iemand een positieve test te lezen, wordt hoog tijd lijkt me. Succes alllemaal en hopelijk sluit ik snel een keer aan.
Spannend voor iedereen, nog nieuwe updates? Ik lees wel mee, maar reageer niet altijd. Dit jaar nog geen poging gedaan, de laatste was in november

Ik hoop hier snel van iemand een positieve test te lezen, wordt hoog tijd lijkt me. Succes alllemaal en hopelijk sluit ik snel een keer aan.
dinsdag 2 april 2019 om 11:43
Science, wat ontzettend balen dat het toch niet gelukt is, Wel ontzettend gefeliciteerd met je huis! Wat fijn zeg, klinkt goed, Worden dus drukke maanden voor je! Moet je veel doen in het huis? Succes! En natuurlijk ook komende maand met een nieuwe poging.
Eeffie1, sterkte, hoop dat pauze je goed zal doen.
Maris86, spannend hoor! Geduld is een schone zaak, maar in dit geval zooo lastig lijkt me! Succes als het zo ver is! Wens je een mooie bevalling toe!
Isillavendel, ik test steeds ong 8 dagen, 2x per dag, dus zo'n 14-16 testen per maand. Ik heb ze bij de action gehaald, die werken voor mij prima, dus die zijn ook zo bij te halen (5 voor € 2,49). Succes met het in kaart brengen van je cyclus!
Nausicaa, sterkte vandaag, hoop dat het goed is gegaan. Ik weet nog hoe vreselijk ik die eerste dagen vond. En nog erger, dat gevoel dat ik nooit was weg geweest en dat iedereen zo ook reageerde, alsof ik nooit weg was geweest en er niets was gebeurd. Heeft Ukkie goede wendagen op de creche gehad? Vanmiddag snel naar huis en weer knuffelen!
Rosieflower, spannend! Wanneer mag je testen?
Lee83, lijkt me heel frustrerend, dat je lijf zo van slag is.... Sterkte....
Even een egopost: Ik ben de wachtweken op het bankje goed doorgekomen, ging gek genoeg beter en meer ontspannen dan voorgaande maanden. Misschien toch al ergens een voorgevoel, want ik heb een positieve zws test. Ontzettend blij, maar ook weer zo spannend! Probeer er heel ontspannen in te staan, gelukkig genoeg afleiding met allemaal dingen die nog moeten, Maar dus nu de volgende fase van wachtweken tot aan de echo.....
Ik hoop zo ontzettend dat er komende weken meer positieve resultaten zullen zijn, gun het jullie allemaal ook zo enorm!!!!
Eeffie1, sterkte, hoop dat pauze je goed zal doen.
Maris86, spannend hoor! Geduld is een schone zaak, maar in dit geval zooo lastig lijkt me! Succes als het zo ver is! Wens je een mooie bevalling toe!
Isillavendel, ik test steeds ong 8 dagen, 2x per dag, dus zo'n 14-16 testen per maand. Ik heb ze bij de action gehaald, die werken voor mij prima, dus die zijn ook zo bij te halen (5 voor € 2,49). Succes met het in kaart brengen van je cyclus!
Nausicaa, sterkte vandaag, hoop dat het goed is gegaan. Ik weet nog hoe vreselijk ik die eerste dagen vond. En nog erger, dat gevoel dat ik nooit was weg geweest en dat iedereen zo ook reageerde, alsof ik nooit weg was geweest en er niets was gebeurd. Heeft Ukkie goede wendagen op de creche gehad? Vanmiddag snel naar huis en weer knuffelen!
Rosieflower, spannend! Wanneer mag je testen?
Lee83, lijkt me heel frustrerend, dat je lijf zo van slag is.... Sterkte....
Even een egopost: Ik ben de wachtweken op het bankje goed doorgekomen, ging gek genoeg beter en meer ontspannen dan voorgaande maanden. Misschien toch al ergens een voorgevoel, want ik heb een positieve zws test. Ontzettend blij, maar ook weer zo spannend! Probeer er heel ontspannen in te staan, gelukkig genoeg afleiding met allemaal dingen die nog moeten, Maar dus nu de volgende fase van wachtweken tot aan de echo.....
Ik hoop zo ontzettend dat er komende weken meer positieve resultaten zullen zijn, gun het jullie allemaal ook zo enorm!!!!
dinsdag 2 april 2019 om 12:06
Gefeliciteerd Hortensia!
Mijn ukkie had nog geen wendagen gehad, omdat ze dat pas doen als je contract in gaat. En aangezien ik mijn verlof al had verlengd, ging het dus pas nu in, en wilde ik zo snel mogelijk weer iets doen. Gister dus een halve dag, ging prima. Zondag vond ik het ineens vreselijk moeilijk, maar gisteren vonden we het allebei prima. Ze had geslapen en gedronken, dus so far so good. Ze viel wel als een blok in slaap gisteravond, arm kind. Vandaag is ze bij mijn ouders, dus dan zal ze wel helemaal uitgeput zijn (opa en oma zijn nogal enthousiast
).
Mijn ukkie had nog geen wendagen gehad, omdat ze dat pas doen als je contract in gaat. En aangezien ik mijn verlof al had verlengd, ging het dus pas nu in, en wilde ik zo snel mogelijk weer iets doen. Gister dus een halve dag, ging prima. Zondag vond ik het ineens vreselijk moeilijk, maar gisteren vonden we het allebei prima. Ze had geslapen en gedronken, dus so far so good. Ze viel wel als een blok in slaap gisteravond, arm kind. Vandaag is ze bij mijn ouders, dus dan zal ze wel helemaal uitgeput zijn (opa en oma zijn nogal enthousiast

dinsdag 2 april 2019 om 13:14
oh ja, nu je het zegt.... was hier ook zo, met die wendagen.
Fijn dat het goed is gegaan! Hoop dat vandaag bij opa en oma ook goed gaat!
Dank meiden
Nog geen idee wanneer eerste echo is, heb nog niet gebeld.... Wacht er nog even mee om te bellen, kan nog steeds mis gaan. Over week of 2-3 maar eens bellen ofzo. Is vroeg genoeg denk ik.
Fijn dat het goed is gegaan! Hoop dat vandaag bij opa en oma ook goed gaat!
Dank meiden

dinsdag 2 april 2019 om 16:24
@hortensia, wat fijn, gefeliciteerd!!
En sience, jij gefeliciteerd met je huis. Lekker zeg.
Nausicaa, fijn dat het zo goed gegaan is. Kan me voorstellen dat je het best heel spannend vind. Toch weer een soort van nieuwe fase.
Lee, wat bale zeg dat je lichaam zo van slag is door de IFV. Dat was bij mij ook zo maar uiteindelijk heeft dat voor mij heel goed uitgepakt. Gisteren heb ik voor het eerst het hartje horen kloppen bij de Verloskundige. Had ik nog niet eerder bij de echo's gehoord. Ook wee4 heel erg bijzonder. Ik ben gewoon nu al verliefd....heel gek.
Rosieflower en alle andere bankwachters heel veel succes en sterkte. Ik duim voor jullie. Op naar nog meer goeie berichten.
En sience, jij gefeliciteerd met je huis. Lekker zeg.
Nausicaa, fijn dat het zo goed gegaan is. Kan me voorstellen dat je het best heel spannend vind. Toch weer een soort van nieuwe fase.
Lee, wat bale zeg dat je lichaam zo van slag is door de IFV. Dat was bij mij ook zo maar uiteindelijk heeft dat voor mij heel goed uitgepakt. Gisteren heb ik voor het eerst het hartje horen kloppen bij de Verloskundige. Had ik nog niet eerder bij de echo's gehoord. Ook wee4 heel erg bijzonder. Ik ben gewoon nu al verliefd....heel gek.
Rosieflower en alle andere bankwachters heel veel succes en sterkte. Ik duim voor jullie. Op naar nog meer goeie berichten.
dinsdag 2 april 2019 om 16:42
@ Hortensia, gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws
@ science, ook gefeliciteerd! Nieuw huis betekend ook nieuwe start en meer ruimte om je heen en in je hoofd. Dat dat kamertje maar mag worden gevuld.
@ Nausica, fijn dat de kop eraf is. Wat heerlijk dat ze heeft geslapen en gedronken daar, is al een zorg minder.
Die van mij was plotseling vergeten hoe een fles werkte en ze hebben hem een paar weken met de lepel moeten voeden
@ Rosieflower, 2e wachtweek is altijd het meest zenuwslopend!
Ik heb het alleen zo druk gehad dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben. Vorige maand heb ik me ookontzettend gek gemaakt met allerlei symptomen dat ik er nu wat nuchterder insta ofzo.
Weet ook nog niet of ik deze keer wel ga testen of mijn nod afwacht
@ science, ook gefeliciteerd! Nieuw huis betekend ook nieuwe start en meer ruimte om je heen en in je hoofd. Dat dat kamertje maar mag worden gevuld.
@ Nausica, fijn dat de kop eraf is. Wat heerlijk dat ze heeft geslapen en gedronken daar, is al een zorg minder.
Die van mij was plotseling vergeten hoe een fles werkte en ze hebben hem een paar weken met de lepel moeten voeden

@ Rosieflower, 2e wachtweek is altijd het meest zenuwslopend!
Ik heb het alleen zo druk gehad dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben. Vorige maand heb ik me ookontzettend gek gemaakt met allerlei symptomen dat ik er nu wat nuchterder insta ofzo.
Weet ook nog niet of ik deze keer wel ga testen of mijn nod afwacht
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
dinsdag 2 april 2019 om 22:03
Thefiepie: ik ben eigenlijk wel benieuwd of de wachtweken nu anders voelen dan bij de eerste? Want je wilt natuurlijk gewoon graag een tweede, anders deed je het niet. Maar tegelijk is die angst van ‘misschien lukt het wel nooit’ er neem ik aan niet meer.
Oh, en ukkie heeft nooit wat anders dan flesvoeding gehad, die weet wel beter dan vergeten hoe dat werkt
.
Oh, en ukkie heeft nooit wat anders dan flesvoeding gehad, die weet wel beter dan vergeten hoe dat werkt

dinsdag 2 april 2019 om 22:32
@ Nausica, het is hetzelfde maar ook weer heel anders.
Bij de eerste wist ik niet of ik überhaupt wel zwanger kon worden. Ik had diep van binnen de angst dat dit me niet zou lukken. Die angst heb ik deze keer dus helemaal niet.
Ik had het geluk al redelijk snel zwanger te worden. In de derde ronde was het raak maar dat werd helaas een vroege miskraam. De volgende poging was het weer raak en die bleef plakken.
Nu ben ik bijna 4 jaar ouder, dus ook minder vruchtbaar. Ik val nu in de risicogroep dus de angst dat het deze keer misschien niet lukt is zeker aanwezig. Mocht dat zo zijn weet ik dat ik me daar beter in zou kunnen berusten omdat ik al een fantastisch kind heb. Neemt niet weg dat ik toch ontzettend verdrietig zal zijn.
Wat hetzelfde is, is de twijfel die mij af en toe bekruipt. ‘Waar ben ik in godsnaam mee bezig?’ ‘Kan ik het wel aan?’ ‘Doe ik er goed aan om (nog) een kindje te laten komen, doe ik mezelf niet tekort? Mijn zoon? Dit kindje’
De meeste momenten overheerst de wens hoor! Maar ik kan me de twijfel nog goed voor de geest halen bij mijn zoon, het ging pas volledig weg toen ik de eerste echo had gehad
Bij de eerste wist ik niet of ik überhaupt wel zwanger kon worden. Ik had diep van binnen de angst dat dit me niet zou lukken. Die angst heb ik deze keer dus helemaal niet.
Ik had het geluk al redelijk snel zwanger te worden. In de derde ronde was het raak maar dat werd helaas een vroege miskraam. De volgende poging was het weer raak en die bleef plakken.
Nu ben ik bijna 4 jaar ouder, dus ook minder vruchtbaar. Ik val nu in de risicogroep dus de angst dat het deze keer misschien niet lukt is zeker aanwezig. Mocht dat zo zijn weet ik dat ik me daar beter in zou kunnen berusten omdat ik al een fantastisch kind heb. Neemt niet weg dat ik toch ontzettend verdrietig zal zijn.
Wat hetzelfde is, is de twijfel die mij af en toe bekruipt. ‘Waar ben ik in godsnaam mee bezig?’ ‘Kan ik het wel aan?’ ‘Doe ik er goed aan om (nog) een kindje te laten komen, doe ik mezelf niet tekort? Mijn zoon? Dit kindje’
De meeste momenten overheerst de wens hoor! Maar ik kan me de twijfel nog goed voor de geest halen bij mijn zoon, het ging pas volledig weg toen ik de eerste echo had gehad
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
donderdag 4 april 2019 om 18:46
Gefeliciteerd Hortensia, spannend!! Hoe gaat het?
Hoe is het met iedereen? Wie zijn de bankzitters op het moment?
ik ben dus nu erg druk met mijn nieuwe huis. Voorlopig koopcontract is getekend, hypotheekofferte aangevraagd en de papierwinkel kan beginnen. Superleuk, maar ook best wel spannend. Ik ben best laat met een huis kopen, maar dat komt omdat ik 12,5 jaar in Londen heb gewoond. Dus op mijn 38ste nog een starter haha. Wel een mooie woning, 2 ruime slaapkamers, zolder, en voortuin en achtertuin. En volgende week weer een nieuwe poging. Ik heb weer 2x 20MOT ICI besteld. Wie weet wie weet wie weet.
Hoe is het met iedereen? Wie zijn de bankzitters op het moment?
ik ben dus nu erg druk met mijn nieuwe huis. Voorlopig koopcontract is getekend, hypotheekofferte aangevraagd en de papierwinkel kan beginnen. Superleuk, maar ook best wel spannend. Ik ben best laat met een huis kopen, maar dat komt omdat ik 12,5 jaar in Londen heb gewoond. Dus op mijn 38ste nog een starter haha. Wel een mooie woning, 2 ruime slaapkamers, zolder, en voortuin en achtertuin. En volgende week weer een nieuwe poging. Ik heb weer 2x 20MOT ICI besteld. Wie weet wie weet wie weet.
donderdag 4 april 2019 om 19:43
Gefeliciteerd Hortensia!
Haillie; wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me heel bijzonder!
Wauw Science, gefeliciteerd met je huis. Spannende maar leuke tijd. Moet je er veel aan doen of kun je er zo in?
Lee wat vervelend dat je cyclus zo in de war is! Hoop dat je binnenkort weer kunt beginnen.
Ik ben inmiddels weer met de ovulatietesten bezig maar er is tot nu toe alleen een licht streepje zichtbaar (al 4 dagen hetzelfde) dus ik moet nog even wat geduld hebben. Ik hoop dat ie de komende dagen gaat oplopen:)
Haillie; wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me heel bijzonder!
Wauw Science, gefeliciteerd met je huis. Spannende maar leuke tijd. Moet je er veel aan doen of kun je er zo in?
Lee wat vervelend dat je cyclus zo in de war is! Hoop dat je binnenkort weer kunt beginnen.
Ik ben inmiddels weer met de ovulatietesten bezig maar er is tot nu toe alleen een licht streepje zichtbaar (al 4 dagen hetzelfde) dus ik moet nog even wat geduld hebben. Ik hoop dat ie de komende dagen gaat oplopen:)
donderdag 4 april 2019 om 20:26
Science, fijn dat je zo goed bezig bent met je huis! Spannend hoor! Zou mooi zijn als hey dan ook de volgende ronde raak is!
Lee zwaar balen van je cyclus! Snap dat je erg ongeduldig wordt...
Hortensia gefeliciteerd!!
Spannend!!!!
Nora, succes met je ovulatietesten! Hopelijk vind je hem snel!
Ik zit nog op het bankje. Mag maandag testen..maar omdat ik dan moet werken ga ik zondag alvast testen. De spanning loopt wel op bij me. Al besef ik wel dat de kans dat het de eerste ronde raak is niet zo groot is...maar hopen doe ik het natuurlijk wel
Lee zwaar balen van je cyclus! Snap dat je erg ongeduldig wordt...
Hortensia gefeliciteerd!!
Nora, succes met je ovulatietesten! Hopelijk vind je hem snel!
Ik zit nog op het bankje. Mag maandag testen..maar omdat ik dan moet werken ga ik zondag alvast testen. De spanning loopt wel op bij me. Al besef ik wel dat de kans dat het de eerste ronde raak is niet zo groot is...maar hopen doe ik het natuurlijk wel
donderdag 4 april 2019 om 22:17
CCB53 welkom terug! Ik heb ook een punctie gehad bij NG. Ik heb dormicum gekregen. Ik weet van de hele punctie niets meer en dus ook geen pijn gevoeld. Of kan het me iig niet meer herinneren. Ik was ook super zenuwachtig vooral na de hele pijnlijke Hsg een half jaar geleden . Maar het viel echt mee! Als je meer wil weten mag je me altijd een PB sturen.
Ik merk dat ik verder even wat minder behoefte heb om hier te delen of reageren. Komt wel weer. In de tussentijd lees ik wel mee.
Ik merk dat ik verder even wat minder behoefte heb om hier te delen of reageren. Komt wel weer. In de tussentijd lees ik wel mee.