Laatste loodjes

09-09-2019 20:29 158 berichten
Omdat er al een tijdje geen actief topic meer is voor iedereen die met de laatste loodjes van de zwangerschap bezig is, bij deze een nieuwe!

Voor iedereen die aan het einde van de zwangerschap is en hierover wil kletsen. Van kwaaltjes en bevalstress tot hoeveel pakken muisjes je op voorraad hebt en waar je vandaag je nesteldrang op losgelaten hebt.

Iedereen die bezig is met de laatste loodjes, wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
@ sneeuwbal, Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten!

Vanmorgen komt de verloskundige langs voor controle. Eens kijken hoe de boel er voor staat en evt strippen. Vind het best spannend.
Mijn man blijft er even bij, kunnen we samen een beslissing maken en evt advies verloskundige aanhoren.
Heb nog steeds af en toe krampen. Ze komen soms en gaan ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Nou ben vanmorgen gestript. Verloskundige kon wel voelen dat ik al Wat ontsluiting had, alleen baarmoedermond voelt nog heel stug aan.
Als ik geen reactie geef, word het woensdag weer strippen.
Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en controle.
Hopelijk geef ik daarvoor reactie..
Pff spannend en wat een gedoe..
Alle reacties Link kopieren
sohappy schreef:
18-11-2019 12:52
Nou ben vanmorgen gestript. Verloskundige kon wel voelen dat ik al Wat ontsluiting had, alleen baarmoedermond voelt nog heel stug aan.
Als ik geen reactie geef, word het woensdag weer strippen.
Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en controle.
Hopelijk geef ik daarvoor reactie..
Pff spannend en wat een gedoe..
Lang kan het nu niet meer duren!
Was het strippen pijnlijk? Veel succes de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren
Vond het meevallen. Dat ze aangaf dat ik vuisten moest maken om deze onder mijn billen te doen om zo mijn bekken te kantelen viel het mee en was het zo achter de rug. Hoop dat het vanavond of vannacht begint..
Alle reacties Link kopieren
Nou geen reactie gegeven op het strippen.
Vanmiddag voor controle geweest in het ziekenhuis. Ctg scan gehad. Baby doet het nog prima.
Inleiden besproken. Mocht er voor vrijdag nog geen beweging in zitten, word ik vrijdag ingeleid.
Morgen komt de verloskundige langs voor controle en word ik nog een keer gestript.
Aangegeven dat ik wel een ruggenprik wil. Zie wederom op tegen het persen en deze baby gaat wel wat groter worden als onze dochter.
Ben er wel goed klaar mee hoor.
Spannend sohappy. Is er al iets gebeurd?

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor.
Ze heeft me vanmorgen niet gestript. Wilde ik niet meer.
Vrijdag naar het ziekenhuis voor inleiden.
Ben er wel goed klaar mee.
De verloskundige heeft nog wel gevoeld maar me baarmoedermond is nog steeds vrij stug. Weinig verschil met Afgelopen maandag.
Vind het ook wel spannend vrijdag maar blij als het achter de rug is.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdagavond ben ik bevallen van een prachtige gezonde zoon! Door de ruggenprik een prima en relaxte bevalling gehad.
Smorgens pilletjes gehad om de baarmoedermond weker te maken, smiddags zijn mijn vliezen gebroken.
Hij is erg tevreden. Waar bij mijn dochter de bv niet goed lukte, zij had veel meer moeite mee om mijn tepels te pakken, heeft hij dat niet.
Hij woog ruim 3700 gram bij zijn geboorte en is alert waardoor het een stuk beter gaat.
Vd kolven om te kijken hoeveel melkproductie ik heb.
Had ik bij haar niet zoveel namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven