Start ivf november 2018

21-09-2018 07:04 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik schrijven met meiden die ook vanaf november of eerder gaan starten met ivf.
Wij hebben een dochter van 18 maanden. Na 3 iui was ik zwanger van haar.
3 mnd na haar geboorte zijn we gestopt met condooms. Had gehoopt dat het via de natuurlijke weg zou lukken maar helaas. ( beide gezond). Helaas na 6 iui niet zwanger en nu gaan we dus over op ivf.
Vind het toch even slikken. Worden binnenkort allebei 38.
Alle reacties Link kopieren
@daisyliz,
Hopelijk een goede echo en straks een terugplaatsing!

@AHTNATAMA,
Ja heel irritant. Zit er nu echt op te wachten. Vanmorgen dacht ik echt nu zet het door maar nee hoor. Voel me nu wel heel anders omdat ik weet dat we gelijk weer door mogen.
Als het nu wel uitblijft is dat alleen maar mooi meegenomen maar dat denk ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog steeds niet ongesteld.. voelde me vandaag wel zo maar geen bloedverlies. Alleen klein beetje bruine afscheiding.
Nu wil ik ongesteld worden zodat we verder kunnen..
Doe morgenochtend een test zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. Denk ook niet dat ik dat ben hoor..
Alle reacties Link kopieren
@sohappy oh wat spannend!!! Herken het heel erg, je wilt die knop weer omzetten en dan maar gewoon door in plaats van blijven gissen..
Heb je nog een test gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Sohappy heb je al duidelijkheid inmiddels?

Ik heb vandaag een echo gehad na anderhalve week progynova en het slijmvlies zag er goed uit (dun zelfs, voor mijn doen) en was nu 14,5 mm dik dus de eerste cryo terugplaatsing wordt eindelijk ingepland! Ik word vanmiddag gebeld welke dag het wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Zaterdagmiddag ongesteld geworden.
Gister gebeld, volgende week dinsdagochtend heen voor een echo.
Las alleen in de informatie die we gehad hebben, dat je 5 of 6 dagen na de pregnyl, de cryo terugplaatsing heb. Lijkt mij wat laat??

Daisyliz, spannend!
Alle reacties Link kopieren
sohappy schreef:
08-01-2019 13:35
Ja hoor. Zaterdagmiddag ongesteld geworden.
Gister gebeld, volgende week dinsdagochtend heen voor een echo.
Las alleen in de informatie die we gehad hebben, dat je 5 of 6 dagen na de pregnyl, de cryo terugplaatsing heb. Lijkt mij wat laat??

Daisyliz, spannend!
Zou wel kunnen hoor! Je eisprong is een dag, anderhalve dag na het zetten van de pregnyl? En je cryo is een paar dagen oud, dus 4 a 5 dagen na eisprong lijkt me normaal.
Alle reacties Link kopieren
@DaisyLiz eindelijk, super fijn! Weet je inmiddels al welke dag het wordt?

@sohappy balen van je ongesteldheid maar gelukkig had je het al verwacht. Gaat het allemaal weer beginnen.. je cryo is inderdaad al een paar dagen oud, bij mij 5 dagen dus er zit inderdaad altijd even tussen. Positieve is dat je minder lang hoeft te wachten met testen 🤗
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een echo.
Morgen na 15.00 kan ik bellen of we volgende week een terugplaatsing hebben.
Het kan nog zijn dat het niet doorgaat omdat het druk is in het vu..
Grr nog een dag in onzekerheid zitten..
Alle reacties Link kopieren
sohappy schreef:
16-01-2019 13:53
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een echo.
Morgen na 15.00 kan ik bellen of we volgende week een terugplaatsing hebben.
Het kan nog zijn dat het niet doorgaat omdat het druk is in het vu..
Grr nog een dag in onzekerheid zitten..
Ah sohappy zo rot dat het daar zo druk is he. Ik heb daar ook last van. Ik mocht kiezen tussen een cryocylus met gonal f en ovitrelle of progynova pilletjes. Het voordeel van de pilletjes is dat de tp niet op een dag aankomt en als er geen plek is, kun je het een dag later weer proberen. Ik heb daar dus ook voor gekozen en maar goed ook. Ik had vorige week dinsdag een echo en het slijmvlies was goed genoeg, dus de VU gebeld en geen plek. Uiteindelijk na 3 dagen geen plek, ben ik afgelopen vrijdag eindelijk ingepland. Ik heb nu morgen een terugplaatsing (als alles goed gaat).

Ik hoop dat jij morgen een go krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop het ook.
Het staat wel in de informatie hoor dat het zo kan zijn maar het is zo'n tegenvaller.
Alsof je nog niet genoeg moet wachten en teleurstelling moet incasseren..
Hoop maar op goed nieuws vanmiddag..
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws vanmiddag!
Volgende week woensdag hebben we de terugplaatsing.
Vanavond de pregnyl gezet.
Volgende week woensdag bellen of de ontdooing gelukt is, ook nog spannend!
Alle reacties Link kopieren
sohappy schreef:
17-01-2019 22:13
Goed nieuws vanmiddag!
Volgende week woensdag hebben we de terugplaatsing.
Vanavond de pregnyl gezet.
Volgende week woensdag bellen of de ontdooing gelukt is, ook nog spannend!
Yes, goed nieuws!

Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad. Er is helaas wel een cryo gesneuveld.
Alle reacties Link kopieren
Spannend daisyliz. Succes de komende 2 wkn met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer meiden! Ik sta voor dinsdag op de planning als het ontdooien goed gaat maandag.. zitten we in hetzelfde schuitje deze maand!
Alle reacties Link kopieren
@daisyliz hoe gaat het met wachten? Heb je last van de pilletjes of helemaal niet?

@sohappy is jouw TP goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
@ahtnama, ja de tp is goed gegaan. Embryo zag er goed uit. Zondag 3 februari mogen we testen, als ik dat haal natuurlijk..

Hoe is het bij jou gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Hier is het helaas mislukt..
Alle reacties Link kopieren
@daisyliz,
Dat is dan ook snel. Nog maar een week terug de tp..
Wat klote zeg! Mogen jullie gelijk weer verder?
Alle reacties Link kopieren
@Sohappy wat snel! Ik dacht 5 februari aan te houden maar zie het wel. Voor het eerst deze maand een stuk minder mee bezig dus dat voelt erg fijn. Leuk dat we een beetje gelijk lopen, hier nog weinig spannende dingen.

@DaisyLiz Snel inderdaad zeg, heb je verder weinig aan natuurlijk. Op welke dag had je de TP? Hoe voel je je? Beetje bij kunnen komen van de teleurstelling?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op 15 dgn na de pregnyl en 8 dagen na de terugplaatsing. Kan er niks aan doen maar wordt zenuwachtig..
Nog geen klachten oid.
Meestal krijg ik al een paar dagen vantevoren bruine afscheiding nu nog niks.
Weet dat ik er niet mee bezig moet zijn maar God wat is dat moeilijk..
Heb totaal nog niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar weet dat dat zomaar anders kan zijn..
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag kon ik het niet laten en stom een test gedaan vd kruidvat. Negatief natuurlijk..
Wist ook wel dat ik dat niet moest doen..
8 dagen na de terugplaatsing. Geloof een blastocyt van 3 dagen oud. Zit 6 dagen tussen de pregnyl en terugplaatsing. Kan dat dan? Ik weet het niet zo goed.
Mogen ook pas vanaf zondag testen hoor dus hoop veels te vroeg getest..
Alle reacties Link kopieren
De test gaf net licht positief aan.. Dat geldt zeker niet?
Gewoon geduld he..
Alle reacties Link kopieren
Whaaaa echt? Dat klinkt toch wel goed hoor! Heel hard aan het duimen dat het gewoon nog heel vroeg is en dat ie morgen of overmorgen een mooi streepje geeft. Heb je een foto om te laten zien van deze of is het echt een tuurstreepje die je niet goed kan zien op de foto?
Alle reacties Link kopieren
Nee kun je niet goed zien.
Ik had de test rond 14.00 gedaan en rond 16.30 zag ik een licht streepje.
Heb een test besteld van clear blue bij bol.com.
Doe zaterdagochtend of zondagmorgen een test.
Heb hem aan mijn man laten zien en die zag het ook.
Vanavond hebben we het gedaan en ook geen bloed daarna..
Hoop het zo!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik ben benieuwd! Maar ik vind het echt positief klinken aangezien je met middagurine getest hebt en de Clear Blue testen hebben meer HCG nodig om positief te zijn dan bijvoorbeeld die van de Kruidvat. Wel natuurlijk pas later het streepje gezien maar er staat er wel vaag eentje :-D .

Ik duim!! Laat je morgen of zondag wat weten als je weer getest hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven