Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
dinsdag 19 december 2017 om 09:02
dinsdag 19 december 2017 om 10:02
Sterkte ronderontonde, wat ontzettend verdrietig...
Gefeliciteerd ladies met de knipperlichtjes! Gelukkig ook veel fijne berichten
Spannende tijden zijn het toch, het blijft toch een wonder als alles er weer op en aan zit.
Ik lig inmiddels nu bijna een week plat...als in niet bewegen helpt het best. Ik ben zo afschuwelijk hondsberoerd en eigenlijk zijn de opleefmomenten echt spaarzaam. Ik heb me ziek moeten melden op mijn werk en voel me daar echt vreselijk bij. Ben niet iemand die zich makkelijk ziek meldt maar je ziek melden voor een zwangerschap voelt helemaal rot. Zeker nu het topdrukte is...werk als leerkracht op een basisschool. Maar nu de verantwoordelijkheid over een klas kinderen is niet haalbaar, kan niet eens voor mn eigen zoontje zorgen. Maarja, genoeg geklaag
Morgen ochtend de echo en dan gaan we dat kleine garnaaltje dat mijn lijf zo van slag maakt hopelijk “ontmoeten”.
Springtouw ik zou idd even je termijnecho afwachten...hou je het voorlopig even op begin augustus
Gefeliciteerd ladies met de knipperlichtjes! Gelukkig ook veel fijne berichten
Spannende tijden zijn het toch, het blijft toch een wonder als alles er weer op en aan zit.
Ik lig inmiddels nu bijna een week plat...als in niet bewegen helpt het best. Ik ben zo afschuwelijk hondsberoerd en eigenlijk zijn de opleefmomenten echt spaarzaam. Ik heb me ziek moeten melden op mijn werk en voel me daar echt vreselijk bij. Ben niet iemand die zich makkelijk ziek meldt maar je ziek melden voor een zwangerschap voelt helemaal rot. Zeker nu het topdrukte is...werk als leerkracht op een basisschool. Maar nu de verantwoordelijkheid over een klas kinderen is niet haalbaar, kan niet eens voor mn eigen zoontje zorgen. Maarja, genoeg geklaag
Morgen ochtend de echo en dan gaan we dat kleine garnaaltje dat mijn lijf zo van slag maakt hopelijk “ontmoeten”.
Springtouw ik zou idd even je termijnecho afwachten...hou je het voorlopig even op begin augustus
dinsdag 19 december 2017 om 16:59
Gefeliciteerd Linn!
Wij zijn ook terug en compleet ondersteboven... want we hebben TWEE kloppende hartjes gezien!!! Ik zag het meteen toen ze het apparaat op mijn buik zette. OMG!!! 3 kinderen was nooit de planning maar ze zijn van harte welkom. Vanaf nu zijn we onder controle van het ziekenhuis. 3 januari daar intake en termijnecho.
En nu... het eerst maar eens laten bezinken
Wij zijn ook terug en compleet ondersteboven... want we hebben TWEE kloppende hartjes gezien!!! Ik zag het meteen toen ze het apparaat op mijn buik zette. OMG!!! 3 kinderen was nooit de planning maar ze zijn van harte welkom. Vanaf nu zijn we onder controle van het ziekenhuis. 3 januari daar intake en termijnecho.
En nu... het eerst maar eens laten bezinken
dinsdag 19 december 2017 om 17:08
Jee Kleineliefde, wat ontzettend vervelend voor je. Heeft de huisarts niet iets voor je? Dit lijkt me niet te doen of wel? Ik snap dat je heel erg baalt, maar probeer het los te laten. want als je zou kunnen werken had je dat gedaan. Succes met je echo morgen, misschien zijn het er wel 2 gezien je misselijkheid?
Lin, gefeliciteerd! Wat leuk dat je volgende week nog een keer meg. Dan is er vast al weer heel veel verandert en gegroeid. Leuk hoor!
Peppadew, woeps
Maar ook; gefeliciteerd. Twee nog wel. Was het onverwachts of had je al een vermoeden?
Springtouw, ik zou het ook los proberen te laten. Je kunt het misschien nog even navragen. De verloskundige zei gisteren tegen ons dat het zo ontzettend veel uitmaakt waar zij de cursor zet. Een piepklein iets naar links of rechts en je hebt meteen heel veel dagen verschil. Het is gewoon nog te klein om heel goed te meten.
Lin, gefeliciteerd! Wat leuk dat je volgende week nog een keer meg. Dan is er vast al weer heel veel verandert en gegroeid. Leuk hoor!
Peppadew, woeps
Springtouw, ik zou het ook los proberen te laten. Je kunt het misschien nog even navragen. De verloskundige zei gisteren tegen ons dat het zo ontzettend veel uitmaakt waar zij de cursor zet. Een piepklein iets naar links of rechts en je hebt meteen heel veel dagen verschil. Het is gewoon nog te klein om heel goed te meten.
dinsdag 19 december 2017 om 17:55
Wow wat bijzonder!! En idd even wennen haha maar wat een mooi geschenk!peppadew schreef: ↑19-12-2017 16:59Gefeliciteerd Linn!
En nu... het eerst maar eens laten bezinken![]()
![]()
dinsdag 19 december 2017 om 18:00
peppadew schreef: ↑19-12-2017 16:59Gefeliciteerd Linn!
En nu... het eerst maar eens laten bezinken![]()
![]()
Ooh wauw dat is nog eens een verrassing!! Had je al een vermoeden of niet? Moet je het nog laten bezinken of ben je er meteen oké mee? (kan me goed voorstellen als je het even moet laten bezinken hoor)
dinsdag 19 december 2017 om 20:01
Bedankt!! Nee we hadden geen vermoeden. Komt niet in de familie voor en is niet via de medische molen gegaan. Het enige was dat ik al vroeg positief teste en dat ik eerder en meer HCG aan lijk te maken dan bij mijn dochter. Maar dan nog zegt dat meestal niks, haha!
Ja we moeten het nog wel laten bezinken hoor. Wow. Van 1 naar 3!!! En het heeft invloed op zoveel dingen... maar mijn ouders reageerden heel lief dat ze zoveel mogelijk willen helpen en ik denk dat we wel uit de praktische dingen komen. Maar poeh!! Haha
Ja we moeten het nog wel laten bezinken hoor. Wow. Van 1 naar 3!!! En het heeft invloed op zoveel dingen... maar mijn ouders reageerden heel lief dat ze zoveel mogelijk willen helpen en ik denk dat we wel uit de praktische dingen komen. Maar poeh!! Haha
dinsdag 19 december 2017 om 20:47
peppadew wat een verrassing. Gaat inderdaad aanpassen worden :p
Leuk dat je ouders zo positief zijn.
Kleineliefde Hopelijk gaat het snel wat beter
Springtouw Zoals de anderen aangeven, probeer het los te laten en af te wachten.
Hier vandaag dieptepuntje op het werk gehad. Het water (en bijgevolg ook de WC's) waren drie uur lang afgesloten in ons gebouw.
We moesten dus naar een gebouw iets verder (lees 5 tal minuten) als we naar de WC wilden.
Gevolg ik heb plas zo lang mogelijk proberen op te houden.
Toen werd ik helemaal misselijk dus had ik dringend een WC nodig.
Dus wandeling naar ander gebouw en daar met volle blaas beginnen overgeven.
Blijkbaar een mega slechte combinatie
Overgeven met een zeer volle blaas zorgt blijkbaar ook nog voor lekkage
Gelukkig over drie dagen vakantie, want dit hou ik toch niet meer lang uit op het werk.
Springtouw Zoals de anderen aangeven, probeer het los te laten en af te wachten.
Hier vandaag dieptepuntje op het werk gehad. Het water (en bijgevolg ook de WC's) waren drie uur lang afgesloten in ons gebouw.
We moesten dus naar een gebouw iets verder (lees 5 tal minuten) als we naar de WC wilden.
Blijkbaar een mega slechte combinatie
Overgeven met een zeer volle blaas zorgt blijkbaar ook nog voor lekkage
Gelukkig over drie dagen vakantie, want dit hou ik toch niet meer lang uit op het werk.
dinsdag 19 december 2017 om 22:31
Ow Olifantje, ik heb met je te dien. Wat een rotervaring is dat!Olifantje89 schreef: ↑19-12-2017 20:47peppadew wat een verrassing. Gaat inderdaad aanpassen worden :p
Blijkbaar een mega slechte combinatie![]()
Overgeven met een zeer volle blaas zorgt blijkbaar ook nog voor lekkage![]()
woensdag 20 december 2017 om 07:06
Wat een leuk nieuws voor iedereen! Zeker voor papedew. Zal even wennen zijn maar uiteindelijk weet je straks niet meer beter.
Ookal ben ik pas 7 weken, we hebben t best al aan een paar mensen moeten vertellen. Het valt echt zo op als je geen wijn en geen carpaccio eet (dat toevallig het voorgerecht is). Ik denk altijd, je kunt t maar beter vertellen. Mocht t daarna mis gaan dan weten mensen er ook van en kunnen ze je steunen. Ouders vertellen we het met kerst.
Een goed boek voor mannen: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun! Vond mijn man erg leuk.
Ik heb verder weinig klachten. Merk wel dat mijn lichaam aan t veranderen is. Vandaag dacht iemand het aan mijn buik te zien, dus ik moet gaan uitkijken wat ik aandoe.
Ookal ben ik pas 7 weken, we hebben t best al aan een paar mensen moeten vertellen. Het valt echt zo op als je geen wijn en geen carpaccio eet (dat toevallig het voorgerecht is). Ik denk altijd, je kunt t maar beter vertellen. Mocht t daarna mis gaan dan weten mensen er ook van en kunnen ze je steunen. Ouders vertellen we het met kerst.
Een goed boek voor mannen: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun! Vond mijn man erg leuk.
Ik heb verder weinig klachten. Merk wel dat mijn lichaam aan t veranderen is. Vandaag dacht iemand het aan mijn buik te zien, dus ik moet gaan uitkijken wat ik aandoe.
woensdag 20 december 2017 om 09:24
Wauw! Peppadew, een tweeling!!! Lijkt ne even wennen hihi maar wel dubbel zo veel liefde
Linn gefeliciteerd met jullie knipperlichtje, superfijn!
Olifantje, heerlijk dat je kan uitkijken naar een vakantie zodat je even toe kan geven aan je veranderende lijf.
Ik ben mega zenuwachtig...nu zit er ineens ook een tweeling in mn hoofd
Mn buik doet wat pijn zo nu en dan, schrik daar dan toch wel even van...we zullen t zo weten, spannend!
Linn gefeliciteerd met jullie knipperlichtje, superfijn!
Olifantje, heerlijk dat je kan uitkijken naar een vakantie zodat je even toe kan geven aan je veranderende lijf.
Ik ben mega zenuwachtig...nu zit er ineens ook een tweeling in mn hoofd
Mn buik doet wat pijn zo nu en dan, schrik daar dan toch wel even van...we zullen t zo weten, spannend!
woensdag 20 december 2017 om 10:01
Peppadew wauw een tweeling!! Dat is even schakelen, maar wel errug leuk! Fijn dat je ouders hulp aanbieden, een fijn idee!
Kleineliefde jij mag straks? Succes! Wat erg dat je je zo beroerd voelt zeg. Hopelijk verandert het snel.
Zomer28 dat zou snel zijn maar kan wel dat je het al gaat zien. Bij mijn dochter ging je pas met 20 wkn wat zien. Kan soms zo verschillen!
Olifantje wat erg..... hoe ben je weggekomen of had iedereen het door?
Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de kloppende hartjes!
Ik ben echt zoooo moe..... lig vaak al vroeg en wonderbaarlijk slaapt dreumes deze week ineens door ipv 2x wakker worden en ze slaapt zelfs tot 07:30/08:00
komt heel goed uit!
Kleineliefde jij mag straks? Succes! Wat erg dat je je zo beroerd voelt zeg. Hopelijk verandert het snel.
Zomer28 dat zou snel zijn maar kan wel dat je het al gaat zien. Bij mijn dochter ging je pas met 20 wkn wat zien. Kan soms zo verschillen!
Olifantje wat erg..... hoe ben je weggekomen of had iedereen het door?
Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de kloppende hartjes!
Ik ben echt zoooo moe..... lig vaak al vroeg en wonderbaarlijk slaapt dreumes deze week ineens door ipv 2x wakker worden en ze slaapt zelfs tot 07:30/08:00
woensdag 20 december 2017 om 10:46
Ah Olifantje wat rot zeg, heb met je te doen! Ik kan me alleen voorstellen dat je er onzeker van wordt. Hopelijk zijn de wc’s bij jullie afdeling nu voor goed gefixt!
kleineliefde, spannend! Succes zo! Naar dat je je zo hondsberoerd voelt joh. Ik zou misschien om medicatie vragen als het zo heftig is.
Zomer, irritant he die etentjes! Ik vind het op die momenten ook maar het beste om te delen. Mensen zien het toch wel en een smoes zou dan een beetje suf zijn!
Fijn Lilly van die doorslapende dreumes! Lekker even bijslapen.
Ik heb vannacht zo slecht geslapen, het vloog me opeens heel erg aan. Kunnen we dat wel, twee? Kan ik de zwangerschap en bevalling aan? En hoe moet dat in het eerste jaar? Slapen we dan überhaupt nog? Heb in dan nog tijd/aandacht voor mijn dochter? Poehhh! Hopelijk overheerst straks de blijdschap als het een beetje is geland
kleineliefde, spannend! Succes zo! Naar dat je je zo hondsberoerd voelt joh. Ik zou misschien om medicatie vragen als het zo heftig is.
Zomer, irritant he die etentjes! Ik vind het op die momenten ook maar het beste om te delen. Mensen zien het toch wel en een smoes zou dan een beetje suf zijn!
Fijn Lilly van die doorslapende dreumes! Lekker even bijslapen.
Ik heb vannacht zo slecht geslapen, het vloog me opeens heel erg aan. Kunnen we dat wel, twee? Kan ik de zwangerschap en bevalling aan? En hoe moet dat in het eerste jaar? Slapen we dan überhaupt nog? Heb in dan nog tijd/aandacht voor mijn dochter? Poehhh! Hopelijk overheerst straks de blijdschap als het een beetje is geland
woensdag 20 december 2017 om 10:59
Hier ben ik ook eindelijk weer. Heb ondertussen wel meegelezen maar vond het nog steeds wat onwerkelijk en lastig om mee te schrijven. Wij hebben net een vroege echo gehad op eigen verzoek en hebben een mooi kloppend hartje gezien
ik ben nu ruim 7 weken zwanger maar het was wel wat lastig te meten. Als het goed is toch gewoon de eerste week van augustus uitgerekend. Weinig klachten, wel vrij moe en de ene dag helemaal niet en de andere dag wel misselijk maar niet zo erg als wat ik van sommigen van jullie lees dus ik mag niet klagen
woensdag 20 december 2017 om 11:46
Same here! Ik heb ook gevoelige borsten maar verder voel ik me prima. Ik moet 's nachts vaak wel eruit om te plassen en ben nu een enkele keer misselijk geweest maar verder voel ik me prima. Ook niet overdreven moe ofzo. Ik was dan ook erg onzeker of alles wel goed zit maar gisteren bleek gelukkig dat alles ok is. Het zegt gelukkig niks!
woensdag 20 december 2017 om 12:02
Precies wat jij omschrijft Linn! Gelukkig om te horen dat alles goed is! Je denkt toch dat je kotsmisselijk moet zijn. Maar dat komt misschien nog. Voor nu dus maar genieten. En fijn dat ik me dus nog geen zorgen hoef te maken19Linn87 schreef: ↑20-12-2017 11:46Same here! Ik heb ook gevoelige borsten maar verder voel ik me prima. Ik moet 's nachts vaak wel eruit om te plassen en ben nu een enkele keer misselijk geweest maar verder voel ik me prima. Ook niet overdreven moe ofzo. Ik was dan ook erg onzeker of alles wel goed zit maar gisteren bleek gelukkig dat alles ok is. Het zegt gelukkig niks!
woensdag 20 december 2017 om 13:05
Peppadew kan me zo voorstellen dat het je ook even heel erg aangrijpt. Maar het komt goed meid! Ik denk dat je je ook weer aanpast en natuurlijk zal het best pittig zijn. Ik hou mr altijd voor dat je soms dingen gewoon moet ondervinden en niet teveel over moet nadenken (makkelijk gezegd in mijn schoenen ik weet het). Ben je in de mogelijkheid langer verlof te nemen e/o minder te werken de eerste tijd?
Dikke knuffel
Dikke knuffel
woensdag 20 december 2017 om 20:06
Zo blij! Een kloppend hartje gezien! Het klopte sterk en goed regelmatig volgens de echoscopiste. Waar ik zelf nog een aardige slag om de arm uitsprak zei ze dat ze geen garanties kan geven maar dat het er toch echt heel goed uitzag. Pfieuw opluchting! Nu weet ik dat ik niet voor niks beroerd ben
, lief jullie bemoedigende woorden. Ik weet uit ervaring dat niks helpt. Bandjes met drukpunten, gemberpillen, zuigtabletjes van vsm...het mag allemaal niet baten. Mijn huisarts schrijft geen pilletjes voor, hij is er geen voorstander van. Stiekem van een vriendin geprobeerd, hielp ook niet. Even doorbijten dus...