Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Vandaag 7 weken :heart: Echo heb ik pas 27 dec. Weinig kwaaltjes nog steeds en ik ben er blij mee. Het gaat vast nog wel komen. Ik probeer er nu van te genieten. En heb vertrouwen. Maar het is dan ook mijn eerste zwangerschap. En mijn borsten doen zo ongelofelijk pijn de hele dag (oké toch een kwaal) maar dat is een goed teken denk ik dan. De tijd gaat wel laaaaangzaaaaaam...

Veel plezier iedereen met de echo deze week en sterkte voor iedereen die het zwaar heeft :rose: we leven met je mee!
Goedemorgen dames,

Deze week een spannend weekje voor velen.. Hopelijk allemaal goed nieuws :)
@Lesa ik zou me daar niet te druk om maken hoor. Ik krijg ook heel slecht groente naar binnen.. Neem een extra mama vitamine dan komt het vast goed..
Er zijn vrouwen met extreme zwangerschapsmisselijkheid die echt helemaal niets binnen kunnen houden en die krijgen ook gezonde kindjes dus met die van jou komt het ook vast goed :)
Bij mij is de misselijkheid beetje terug gekomen dus dat maakt me iets minder ongerust haha.. Denk dat het een laaang weekje wordt..
Lesa schreef:
17-12-2017 21:29
Wat verdrietig om te lezen dat het helaas fout is gegaan bij een aantal. :hug:

Gefeliciteerd voor degene met een kloppend hartje. Zo fijn!! :heart:

Hier kruipt de tijd. Baal er inmiddels van dat ik niet toch gevraagd heb of ik wat eerder mocht komen voor mijn eerste echo in verband met mijn vorige miskraam. Nu nog wachten tot vrijdag en maak mezelf helemaal gek. Ik ben dan naar mijn berekening 7w5d. Voel me gelukkig wel nog steeds behoorlijk ellendig. De pijn in me borsten is iets minder maar de rest van de kwaaltjes heb ik allemaal.

Krijg hier ook bijna niks naar binnen en voel me daar zo slecht over. Ik weet dat onze mini juist veel groente en fruit en alle andere dingen nodig heeft maar ik krijg het echt niet weg. Las dat daar wel meer vrouwen last van hebben. Wat doen jullie daar aan? Of ben ik de enige die bang is dat ik me kindje te kort doe en moet ik me niet zo aanstellen?

Hier heb ik ook wel last van, soms ook wel een schuldgevoel. Maar als er niet meer in gaat, dan gaat het niet he.
Ik probeer de laatste dagen steeds meer kleine beetjes te eten, dat gaat beter dan 1 volle maaltijd in 1 keer.

En misschien kan je je vk nog bellen? Hier is het standaard met 7 weken na mk een vroege echo.
Suuuuuuper goed nieuws hier, echt mega blij. Baby zit waar ie moet zitten, het is er maar 1 en niet twee, ook fijn. Hartje klopt zoals het moet en de termijn komt exact overeen zoals verwacht. Voor nu, 4 augusuts ipv 5. Mag over 3 weken weer komen.

Olifantje89, jou vriend, haha, sorry, daar moest ik even om lachen. Ik heb nu zo geen tips, mijn vriend weet soms nog meer dan ik… Ik zou gewoon even naar een babyzaak gaan voor een goed boek. ;) Of een leuke app, werkt ook prima.

Lilly1980, fantastisch! Je gaat een “pretecho” doen, 3d?

Ronderotonde, zonde… jee wat verdrietig zeg!

Peppadew, dat etentje, echt niet leuk… Jee zeg! Jij nog 1 dagje wachten tot de echo, spannend he!

Bulbasaur, waarom zo lang wachten tot de echo? Ik heb bij een zelfstandig echo bureau een afspraak ingepland op de tijd dat ik wil. Moet bij jullie in de buurt toch ook kunnen?

Lesa, ook voor jou, je mag gewoon zelf een echo inplannen he.  Die groente en vitamines, komt wel goed, de baby neemt wel wat ie nodig heeft van jou. Als je weinig binnenhoud, kom je eerder zelf tekort dan de baby.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Fijn Mama30037! Heerlijk, lekker van genieten :D

Ik heb hier nog steeds vrij weinig symptomen en ben nu 5 weken, gevoeilge borsten en tepels, moe en soms sterker ruiken maar verder niks.

Gisteren voor het laatst getest ( ga ik nu meer stoppen om mezelf niet gek te maken) en de teststreep was zelfs dikker dan de controlestreep dus vind het al fijn dat de test niet lichter wordt in ieder geval.

Peppadew wat een gedoe met dat etentje! wordt ook lastig denk ik met de kerst met alle wijntjes enzo :facepalm:
Met wijn lastig? Je hebt een urineweg infectie, zo lastig en mag dus geen drank naast je antibiotica kuur. :)

Wij gaan het met kerst aan onze ouders vertellen.
Fijn Mama! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van :)

@Foodies ja lastig is dat he?! Ik heb hetzelfde hoor.. ik had ook nog een testje in huis dus ik dacht gisteren oh even doen. nou ja die werd dus lichter.. Super stom om dat te doen :facepalm: maar goed nou lees ik op internet dat je na een bepaalde periode niet meer moet testen omdat dat dus kan gebeuren..
Dus ik heb nu echt besloten om het los te laten en vertrouwen te hebben. En als het niet goed is kan ik er toch niets aan doen..
Hier ook net goed nieuws gehad.
Netjes één kloppend hartje gezien.
Uitgerekende datum is geschat op 1 augustus :-D
Kindje was 13,5mm met hartslag van 156

Ik heb een paar afleveringen "i didn't know that i was pregnant" gezien.
Dat helpt prima tegen de schuldgevoelens. :thumbsup:
Bijna al die vrouwen krijgen uiteindelijk ook gezonde kindjes.
En dat zonder zwangerschapsvitamines, extra groentjes of andere zaken.
Goed nieuws!! super fijn :)

haha de antibiotica smoes staat bij ons inmiddels bekend als ik ben zwanger dus ik zeg dat ik antibiotica gebruik. Je mag tegenwoordig bij veel antibiotica gewoon een wijntje dus die gaat hier niemand geloven denk ik.
Het wordt denk ik een kater van kerstavond ofzo :devil:
Ja Sandra het is best lastig allemaal als je nog geen zekerhied hebt ;)

Op naar de echo!
Het mag, maar is niet aan te raden. Maar dat geeft niet, je kunt vast op internet nog meer excuses vinden. :)

Ik vind het trouwens maar lastig, dat er pas vanaf 12 weken wordt verwacht dat je het bekend maakt...

Fijn, nog meer goed nieuws!
Ik reageer later uitgebreider, maar er is hartactiveit en het is flink gegroeid!
Gefeliciteerd olifantje! Super fijn!
Hoe bedoel je mama da er veracht wordt dat je het pas vanaf 12 weken bekend maakt? Als jij dit eerder wil doen dan doe je dat lekker toch?
Springtouw schreef:
18-12-2017 14:38
Ik reageer later uitgebreider, maar er is hartactiveit en het is flink gegroeid!
Wauw Springtouw! Wat ben ik blij voor je! :cheer2: :cheer:

En voor alle andere kloppende hartjes. Super!
Jeeej wat een goed nieuws allemaal dames!! Gefeliciteerd :)
Wat een mooie positieve berichten hier!!
En wat zul je opgelucht zijn Springtouw!! Echt top!

Ik begin inmiddels behoorlijk zenuwachtig te worden. Ik durf gewoon niet te geloven/vertrouwen dat het dit keer wel allemaal goed zal gaan. Nog 1 nachtje en wat geduld en dan weet ik meer.

Wij vertellen het met kerst wel aan onze ouders maar verder nog niet denk ik. De meeste mensen weten dat we al lang een kinderwens hebben en dat we in januari zouden gaan starten met iui. Dus de iui gebruiken we nu als smoes, "we konden toch al eerder terecht". Inhoudelijk weten de meeste mensen daar toch amper wat van dus een makkelijke smoes voor ons nu :-D

@Mama; jij maakt het schema toch? Even enorm pietlutten hoor maar zag net dat mijn gegevens een hokje te ver naar links staan haha ziet er gek uit. Het eerste hokje (leeftijd) is 30, geen idee of ik dat al had doorgegeven eerder. Alleen aanpassen als je toevallig in het schema gaat werken hoor, totaal niet belangrijk!
Kleine tip ; als je kerst thuis viert gooi je gewoon de wijn weg en vul je de fles met dubbelfris!

Ik zit trouwens in het andere topic van augustus maar mijn uitgerekende datum is 8 augustus. Morgen een echo ;)
Is het goed dat ik me hier aansluit ?
anoniem_64ad25ca8b9b2 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 15:25
Reden: Cijfertje verkeerd :)
0.40% gewijzigd
Super fijn springtouw! :)
Yes gefeliciteerd meiden! Super allemaal goede echo's!
Ik krijg de volgende weer over een week, met 8+3. Daarna alleen aan ouders vertellen en mijn broer (woont in buitenland en is paar dagen in NL)

Hier 24/7 beroerd, ik vind het steeds zwaarder worden, lig 's nachts ook uren wakker daarvan. Gelukkig niet overgeven.. maar je hebt verder ook geen tijd om bij te slapen want er loopt al een peuter rond :p
Ik ben al langer dankbaar dat de eerste echo goed was.

Lieve Rotonde wat ontzettend jammer :( hoe gaat het nu met je?
O Bershka wat lijkt me dat vreselijk! Hoe kom je de dag door, lukt dat een beetje? Ik mag dus echt niet klagen met mijn over en weer vlagen van misselijkheid.

Ook wij hebben een hartje gezien! Zo tof, dat dit allemaal gewoon in mijn buik aan het groeien is. Ik ben iets minder ver, 6.5, dat komt dan wel weer exact overeen met mijn eisprong.
Goh, ik ga hier dus even intens van genieten.
Oooh wat ontzettend fijn alle kloppende hartjes! :heart:
Fijn meiden!! Geniet van die mooie momenten!

Ik vind het zoo spannend voor morgen, afspraak is pas om 14.45 dus dat wordt ‘s ochtends proberen mijn zinnen te verzetten.

Vandaag was een pittig dagje met mijn dreumes van 22 maanden. Niks was goed, veel gejengel en gehuil en uitgeprobeer. Ze wilde constant de aandacht. En dan merk ik echt dat mijn lontje een stuk korter is. Op een gegeven moment heb ik even een potje gejankt op de wc :roll: . Morgen is ze gelukkig op de opvang!
Wat goed al dat mooie nieuws! Peppadew veel succes en sterkte met de beroerdheid :)
Balen Peppa.. en wat k*t met dat etentje. Miss vind je het later wel hilarisch om op terug te kijken :facepalm: :hihi:

Succes morgen met het wachten!!!
Succes Peppadew met het wachten.. Oeh ik herken dat ook heel erg met mijn dreumes (ook bijna 22 maanden trouwens :)).. Ik zet hem net iets te vaak achter de ipad merk ik :facepalm:
Dames kunnen jullie mij helpen. Gister heb ik de echo gehad en er was hartactiveit te zien. Ze heeft blobje gemeten op 5.4 weken en de vruchtzak op 7.4 weken. Wat is de termijn die ik aan moet houden als iemand me vraagt hoelang ik zwanger ben?

* Als ik uitga van 5.4 is mijn cyclus ineens uit het niets 2 weken langer geweest (vreemd).
* Ik had op 24 Nov een positieve test in handen, met 5.4 had ik dan pas op bevruchting gezeten en dan kun je niet positief testen?
* ik snap het niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven