Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Hi ladies,

leuk om steeds jullie verhalen te lezen, en moeilijk bij wie het mis gaat... Hier inmiddels 6w5d en sinds vijf dagen niet meer misselijk. Eerst werd ik daar onzeker van maar ik lees dat voor sommigen gewoon het op en af is. En het is ook pas de 6e week, dus ik verwacht nog wel dat het gaat komen. Wel sinds einde week 4 pijnlijke/gevoelige borsten, ontlasting anders dan normaal, soms duizelig en wat opgeblazen. Einde week 4 tot einde week 5 vlagen misselijk. Vanaf start week 6 weer weg. Gisteren had ik weer een vlaagje misselijkheid (of kwam het door de koffie?), maar nu weer niet. Heb het zelf overigens nooit smorgens, maar in de middag en avond.

Ik leef mee met alle meiden die zich zo naar voelen. Jullie zijn kanjers en geef niet op meiden! :heart: Wat mij helpt is pepermuntjes opzuigen van de AH en koud water drinken. Eten doet bij mij juist niet zoveel. Heb ook van VSM homeopatische pilletjes gekocht en gembercapsules in huis. Mocht ik het nodig hebben.. Zelf ook iemand met angst voor overgeven dus ik ben wel snel paniekerig als ik misselijk ben. Maar wellicht helpen bovenstaande tips voor jullie. Oja en onderschat zeker niet wat er binnen gebeurt, neem je rust en meld je gewoon ziek als het niet gaat. Je bent een mensje aan het maken! :cheer2:

Hier inmiddels de ouders verteld. Met een doorzichtige kerstbal (Xenos), bovenkant die eraf kan, gevuld met blauwe en roze muisjes en een grote gouden ster erin en met stift op geschreven: augustus 2018. In een leuk kerst cadeautasje. Ze waren door het dolle heen! :hello: Broers en zussen met kerst en de rest pas met 10/12 weken, tenzij ik het niet meer kan verbergen.
Ronderotonde schreef:
15-12-2017 12:56
Gefeliciteerd Lilly, da's fantastisch nieuws!!
Ik ben bloed nerveus voor de echo straks, afspraak is om 16 uur. Kan me totaal niet meer concentreren op mijn werk, ben zo bang voor een slechte uitslag en hoop zo op goed nieuws... Pffff...
Nog 2 uurtjes! En ik was ook zo zenuwachtig. Sterkte nog heel even..

mijn volgende echo is 18 januari trouwens. Doen nog wel 30 december een pretecho :)
Lily gefeliciteerd! Yes!!!
Rotonde nog een uurtje...succes!! :hug:

Wat cool van die kerstbal! Leuk idee. Wij gaan het pas met 13 weken weer vertellen.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik trouwens nooit beroerd en nu wel dus benieuwd of het ook ander geslacht is haha..
Helaas geen goed nieuws, er is geen knipper. Ik moet wachten op een miskraam of woensdag terugkomen 👵 het op te wekken. Ik neem dus helaas afscheid van dit topic. Heel veel geluk gewenst voor de rest hier...
Foodies, bij 5 weken had ik ook nog niet zoveel last. Dat is pas eind 5 weken echt goed merkbaar.
Oh wat ontzettend naar ronderotonde!! Heel veel sterkte voor jou.
Ronderotonde wat een rot nieuws. Zeker na al jullie geduld/traject is dit zo oneerlijk. Veel sterkte
Ronderotonde wat ontzettend verdrietig. Hopelijk komt het wel vanzelf op gang dan....
Heel veel sterkte :hug:
Wat ontzettend balen rondrotonde! Veel sterkte!! :hug:

Leuk idee van de kerstballen! Misschien pik ik dit idee wel als we di een goede echo hebben.
Ronderotonde schreef:
15-12-2017 18:14
Helaas geen goed nieuws, er is geen knipper. Ik moet wachten op een miskraam of woensdag terugkomen 👵 het op te wekken. Ik neem dus helaas afscheid van dit topic. Heel veel geluk gewenst voor de rest hier...

O Rotonde wat naar! Heel veel sterkte de komende tijd! 🌸
Aahhh Rotonde wat naar!! 😢 heel veel sterkte!
Bij mij zijn alle symptomen ook helemaal weg.. niet meer misselijk, koffie smaakt ook gewoon weer dus nu knijp ik hem ook wel een beetje eerlijk gezegd..
Wanneer heb jij je echo Sandra?

Volgens mij hebben veel dames een 1e echo de komende week; spannend weekje met hopelijk veel positieve berichten!!
Wat ontzettend triest rotonde :purple: echt zo jammer...

Sandra, hier hetzelfde hoor. Niet meer misselijk sinds deze week. T is dat Mn borsten pijn doen dat ik maar positief blijf. En jij?
@ronderotondo: aah nee! Wat erg! Wens je veel sterkte, hopelijk komt het vanzelf (snel) op gang
Leuk om alles te lezen en wat fijn al die kloppende hartjes!
Wat ik we grappig vind is dat ik veel herken in wat iedereen zegt, over onzekerheid. Ik heb dat nu bij de tweede zwangerschap een heel stuk minder.
Ik wacht nog rustig af op de echo over 1,5 week. (Dan ben ik 8 weken).

Wij gaan de nipt test niet doen, omdat we niet zo goed weten wat we met de kansberekening willen. Dus dan misschien beter om t niet te weten en te vertrouwen op je gevoel dat t goed zit, of is dat naïef? Bij dochter ook niet gedaan.

Vriendin van me had zelfs vruchtwaterpunctie gedaan (en die heeft 100% zekerheid) bij de geboorte werd toch aan syndroom van down gedacht. Dat heeft me wel aan t denken gezet over die test.
@Linn echo is 28 dec.. dus nog bijna 2 weken wachten..
@ siemm nee ik voel mijn borsten helemaal niet maar deze zwangerschap ook niet gedaan.. in tegenstelling tot de vorige. En ik vind dat juist een nadeel want je gaat toch vergelijken.. terwijl het deze keer heel anders kan zijn..
Meestal ben ik ook wel positief hoor maar heel soms schieten mijn gedachten alle kanten op :)
Hoi allemaal!

Leuk een topic over uitgerekend begin augustus 2018! Hier val ik ook onder 😊

Ik ben 'bulbasaur', 26 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 8/8 (denk ik)

Heel spannend allemaal dus praat graag met jullie mee over de zwangerschap!
Bulbasaur proficiat met je zwangerschap

Hier vandaag een goeie dag. Nog niet moeten overgeven. Plus amper misselijk.
Vind het langs éne kant super zo langs andere kant begin ik nu natuurlijk weer wat te twijfelen.
Gelukkig nog twee nachtjes tot echo :-D
Hee Olifantje wat fijn! We lopen gelijk op geloof ik met de eerste echo. Orgen al! Hoe vind jij het?
Ik wel spannend. Hoop zo op een gezonde mini!
Oeh heleboel echo's morgen! Ik ook! Ik weet nu alleen niet of ik misselijk ben van de zenuwen of van 't blobje hahaha..
Ik mag overmorgen en ik vind het ook rete-spannend! Pfff! De pijn in mijn borsten is minder en dan ben ik meteen bezorgd. Gelukkig werd ik net nog wel even goed misselijk van een geur, dus de hormonen doen in elk geval nog hun ding.

Gisteren had ik een etentje en het was echt dra-ma! Ik had één vriendin ingelicht die ook zwanger is zodat ze me een beetje kon helpen. Maar de bediening was zo aan het blunderen en tetterde over de tafel wie de andere zwangere was, en haalde tot 2x toe gerechten terug waar toch rauwe dingen in verwerkt waren. Ik had het net zo goed met stift op mijn voorhoofd kunnen zetten. Ik kreeg daarna van iedereen van die vragende blikken. Echt, back off! Ik wil het zo graag vertellen als ik er zelf aan toe ben, en dat is in elk geval na minimaal één goede echo.

Succes bij jullie echo’s morgen en sterkte met de zenuwen! Ik hoop op alleen maar blije berichten na afloop.
peppadew schreef:
17-12-2017 13:05
Ik mag overmorgen en ik vind het ook rete-spannend! Pfff! De pijn in mijn borsten is minder en dan ben ik meteen bezorgd. Gelukkig werd ik net nog wel even goed misselijk van een geur, dus de hormonen doen in elk geval nog hun ding.
Zo herkenbaar! Ik heb ook di de 1e echo en ook nog pas aan het einde van de middag; de spanning stijgt en de bezorgdheid ook.

Succes voor de dames die morgen een echo hebben!!
Succes allemaal met de echo’s! Ik moet zelf helaas nog even wachten tot 2 januari. Duuuurt lang!

Waar hebben jullie nu het meest last van? Misselijk? Maagzuur? Andere dingen?
Springtouw Hopelijk door het kleine blubje :)

peppadew Wat stom van de bediening. Zeker als je erbij hebt aangegeven dat het nog niet algemeen geweten is. Ze zouden daar toch iets zorgvuldiger mee mogen omspringen.

BlauweMolly Ik vind het idee van de echo en een kloppend hartje een beetje surreëel. Kan me totaal niet voorstellen dat er echt een mini mensje in mij aan het groeien is. We hebben gelukkig vandaag een hele drukke dag gehad van 10u tot kwartiertje geleden echt heel tijd afgeleid geweest. Daardoor er nog niet teveel over kunnen denken. Hoop dat slapen wat vlot gaat.

Blauwemolly en alle andere die een echo krijgen, ik duim mee voor mooi kloppende hartjes!
Wat verdrietig om te lezen dat het helaas fout is gegaan bij een aantal. :hug:

Gefeliciteerd voor degene met een kloppend hartje. Zo fijn!! :heart:

Hier kruipt de tijd. Baal er inmiddels van dat ik niet toch gevraagd heb of ik wat eerder mocht komen voor mijn eerste echo in verband met mijn vorige miskraam. Nu nog wachten tot vrijdag en maak mezelf helemaal gek. Ik ben dan naar mijn berekening 7w5d. Voel me gelukkig wel nog steeds behoorlijk ellendig. De pijn in me borsten is iets minder maar de rest van de kwaaltjes heb ik allemaal.

Krijg hier ook bijna niks naar binnen en voel me daar zo slecht over. Ik weet dat onze mini juist veel groente en fruit en alle andere dingen nodig heeft maar ik krijg het echt niet weg. Las dat daar wel meer vrouwen last van hebben. Wat doen jullie daar aan? Of ben ik de enige die bang is dat ik me kindje te kort doe en moet ik me niet zo aanstellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven