Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
vrijdag 22 december 2017 om 15:02
Afgelopen woensdag echo gehad. Een mooi kloppend hartje. beeb zat een beetje verstopt in het hoekje dus was wat moeilijk te meten. Maar alles zag er goed uit volgens de verloskundige.
Is was erg zenuwachtig. hoop zo dat deze keer het vruchtje blijft zitten.
Ben hele dag wat misselijk. genoeg eten helpt wel iets.
Nu vooral maagzuur.
Mogen volgende week vrijdag weer komen voor een echo. Gewoon om me gerust te stellen. Zo fijn als de verloskundige zo met je meedenkt.
Sterkte aan iedereen met al de kwaaltjes. Fijne feestdagen!
Is was erg zenuwachtig. hoop zo dat deze keer het vruchtje blijft zitten.
Ben hele dag wat misselijk. genoeg eten helpt wel iets.
Nu vooral maagzuur.
Mogen volgende week vrijdag weer komen voor een echo. Gewoon om me gerust te stellen. Zo fijn als de verloskundige zo met je meedenkt.
Sterkte aan iedereen met al de kwaaltjes. Fijne feestdagen!
vrijdag 22 december 2017 om 15:11
Hoi meiden, ook hier vandaag een kloppend hartje. Wat een opluchting! Het vruchtje was al 2 cm groot en daarom dacht ze dat ik al 8w5d onderweg ben. Naar mijn berekening is het 7w5d en 8w5d valt voor mijn menstruatie dus dat kan toch helemaal niet?
Lees dat er een hoop goed ziek zijn. Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de feestdagen.
ik sta volgens mij twee keer in de tabel kan dat kloppen??
Lees dat er een hoop goed ziek zijn. Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de feestdagen.
ik sta volgens mij twee keer in de tabel kan dat kloppen??
zaterdag 23 december 2017 om 10:39
Klinkt leuk 19Linn87
Lesa: wat gek dat je plots al zo ver bent? Misschien een snelle groeier?
Mijn vriend heeft net kerstkaarten voor zijn ouders gemaakt met oma en opa op.
Eens benieuwd hoe snel ze de link gaan leggen
Gisteren topdag gehad. Heel dag amper misselijk en redelijk normaal gegeten.
Ook vanmorgen ging het tot hiertoe heel goed. Hoop dat deze trend zich verder zet.
Lesa: wat gek dat je plots al zo ver bent? Misschien een snelle groeier?
Mijn vriend heeft net kerstkaarten voor zijn ouders gemaakt met oma en opa op.
Eens benieuwd hoe snel ze de link gaan leggen
Gisteren topdag gehad. Heel dag amper misselijk en redelijk normaal gegeten.
Ook vanmorgen ging het tot hiertoe heel goed. Hoop dat deze trend zich verder zet.
zaterdag 23 december 2017 om 16:50
Morgen komen mijn ouders en broer en zus met aanhang bij ons eten (8 in totaal).
We hebben het onszelf echt super makkelijk gemaakt.
We gaan gourmetten. Totaal tegen gewoonte in alles zo'n beetje kant en klaar gekocht. Zelfs voorgesneden groentjes en als toetje een ijstaart in de vorm van een kerstboom. Nu maar hopen dat morgen misselijkheid niet te hard toeslaat en ik in de middernachtmis niet in slaap val.
Hoe staat het met jullie kerstvoorbereidingen?
zaterdag 23 december 2017 om 21:46
Wat fijn dat je niet of minder misselijk was Olifantje. Wat scheelt dat veel he? Je hebt dan ook gelijk meer energie vind ik.
Lin, leuk idee zeg. En gaaf om volgend jaar weer in de boom te zien hangen.
Lesa, gefeliciteerd met het hartje. Mooi moment he? Van die grootte heb ik geen idee. Een niet zo nauwkeurig geplaatste cursor scheelt meteen al heel veel in de meting, zei onze vk.
Hier gaat het heel goed. Wel een beetje mweh en blegh tot in de middag. Dat trekt dan weg. Een uur voel ik me prima, en dan komt er een soort vermoeidheid de hoek om. Ik mag dus niet klagen.
Morgen gaan we het onze ouders vertellen. Ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ze gaan vast heel blij zijn. En ik denk dat ik een traantje wegpink. Dat emotionele is al begonnen hoor, haha. Vanmorgen moest ik huilen bij iets zieligs op tv. Echt dikke tranen. Gelukkig ben ik nog aardig voor de mensen om me heen
Met kerst eten we bij familie. Dus ik hoef lekker niks te regelen. Heerlijk! Wel natuurlijk cadeautjes gekocht als bedankje, dat vind ik altijd leuk om te doen.
Lin, leuk idee zeg. En gaaf om volgend jaar weer in de boom te zien hangen.
Lesa, gefeliciteerd met het hartje. Mooi moment he? Van die grootte heb ik geen idee. Een niet zo nauwkeurig geplaatste cursor scheelt meteen al heel veel in de meting, zei onze vk.
Hier gaat het heel goed. Wel een beetje mweh en blegh tot in de middag. Dat trekt dan weg. Een uur voel ik me prima, en dan komt er een soort vermoeidheid de hoek om. Ik mag dus niet klagen.
Morgen gaan we het onze ouders vertellen. Ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ze gaan vast heel blij zijn. En ik denk dat ik een traantje wegpink. Dat emotionele is al begonnen hoor, haha. Vanmorgen moest ik huilen bij iets zieligs op tv. Echt dikke tranen. Gelukkig ben ik nog aardig voor de mensen om me heen
Met kerst eten we bij familie. Dus ik hoef lekker niks te regelen. Heerlijk! Wel natuurlijk cadeautjes gekocht als bedankje, dat vind ik altijd leuk om te doen.
zondag 24 december 2017 om 11:55
Wat schattig Suuzze, met dat boekje! Veel plezier voor degenen die het gaan vertellen met kerst!
Wij hebben het na de tweeling-echo ‘s avonds telefonisch gedeeld, we konden het niet langer voor ons houden. Dus de familie weet het allemaal al.
Morgen gaan we kerstbrunchen in de dierentuin, haha. Mijn ouders wonen daar vlakbij en het leek ze leuk om dat met ons en mijn broer en schoonzus te doen. Mijn dochtertje zal het ook wel geweldig vinden.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en daar ‘s avonds gourmetten. Ze wonen op 1,5u rijden, dus wel redelijk wat gesjouw steeds.
Ik zie overal best een beetje tegenop omdat ik al vanaf woensdag ziek ben. Eerst migraine daarna de griep. En ik ben met vlagen erg misselijk. Ik hoop dat ik me er een beetje doorheen sla, anders maar even gaan liggen als het teveel wordt. Ik heb wél veel zin in de gezelligheid na een kleine week bed en bank
Fijne kerst iedereen!
Wij hebben het na de tweeling-echo ‘s avonds telefonisch gedeeld, we konden het niet langer voor ons houden. Dus de familie weet het allemaal al.
Morgen gaan we kerstbrunchen in de dierentuin, haha. Mijn ouders wonen daar vlakbij en het leek ze leuk om dat met ons en mijn broer en schoonzus te doen. Mijn dochtertje zal het ook wel geweldig vinden.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en daar ‘s avonds gourmetten. Ze wonen op 1,5u rijden, dus wel redelijk wat gesjouw steeds.
Ik zie overal best een beetje tegenop omdat ik al vanaf woensdag ziek ben. Eerst migraine daarna de griep. En ik ben met vlagen erg misselijk. Ik hoop dat ik me er een beetje doorheen sla, anders maar even gaan liggen als het teveel wordt. Ik heb wél veel zin in de gezelligheid na een kleine week bed en bank
Fijne kerst iedereen!
maandag 25 december 2017 om 17:33
Hier vandaag verteld tegen broers en zussen tijdens de kerstbrunch
Door het dolle! Ouders wisten het al. Morgen andere kant van broers en zussen. Zo leuk en tof om eindelijk te delen
veel plezier allemaal met vertellen!!
Woensdag echo
vandaag 8 weken!
Hier overigens mega zere borsten. Vooral snachts en bij wakker worden. Alsof ze helemaal beurs zijn. Rug ook pijnlijk. Overdag bijna geen last. Mag zeker niet klagen hoor. Meer benieuwd of meer meiden dat hebben. Niet misselijk etc.
Woensdag echo
Hier overigens mega zere borsten. Vooral snachts en bij wakker worden. Alsof ze helemaal beurs zijn. Rug ook pijnlijk. Overdag bijna geen last. Mag zeker niet klagen hoor. Meer benieuwd of meer meiden dat hebben. Niet misselijk etc.
dinsdag 26 december 2017 om 10:29
Poe ik vond het ook moeilijk... de drank viel nog mee omdat ik reed, maar hallo wat denk je van al die rauwe vis etc
Het gaat nu wel hard hè meiden. Ik ben nu 8 weken en 2 dagen. Morgen weer een echo. Ik ga het daarna vertellen aan ouders/schoonouders. Verder nog niemand..
Spannend hè Siem. Ik ben wel continu misselijk, maar de vorige zwangerschap was ik dit nooit! Het is echt verschillend per baby en per persoon.
Hoe laat ben je aan de beurt woensdag?
Mijn zoontje moet morgenavond mee naar de echo, hebben geen oppas. Hij is nu 2.5 jr en hopelijk snapt hij er niks van. Vind het nog te vroeg iets te vertellen. En zo'n kind zegt dan gelijk tegen iedereen "mama baby in buik"
Kreukel en Lesa, van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's!!!
Linn: ik was bitter teleurgesteld, ik ook naar de Xenos voor doe kerstballen, hebben ze ze niet!!
Heb jij ze bij een mega xenos ofzo gekocht?!
Het gaat nu wel hard hè meiden. Ik ben nu 8 weken en 2 dagen. Morgen weer een echo. Ik ga het daarna vertellen aan ouders/schoonouders. Verder nog niemand..
Spannend hè Siem. Ik ben wel continu misselijk, maar de vorige zwangerschap was ik dit nooit! Het is echt verschillend per baby en per persoon.
Hoe laat ben je aan de beurt woensdag?
Mijn zoontje moet morgenavond mee naar de echo, hebben geen oppas. Hij is nu 2.5 jr en hopelijk snapt hij er niks van. Vind het nog te vroeg iets te vertellen. En zo'n kind zegt dan gelijk tegen iedereen "mama baby in buik"
Kreukel en Lesa, van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's!!!
Linn: ik was bitter teleurgesteld, ik ook naar de Xenos voor doe kerstballen, hebben ze ze niet!!
Heb jij ze bij een mega xenos ofzo gekocht?!
dinsdag 26 december 2017 om 11:39
Bershka, morgen om 9.45 u aan de beurt. Jij pas savonds dus. Ik word nu wel zenuwachtig hoor. Je wilt zo graag dat het goed is. Mega rugpijn sinds gisteravond, ter hoogte van mn borsten. En hele pijnlijke borsten. Denk dat Mn rugpijn daarvan komt. Maar verder geen kwalen. Dus maar positief blijven. Ben jij zenuwachtig?
Je hebt ook kerstballen waar je een plaatje/foto in kan doen bij Action. Die zijn van plastic!
Je hebt ook kerstballen waar je een plaatje/foto in kan doen bij Action. Die zijn van plastic!
dinsdag 26 december 2017 om 12:40
Linn zo'n oplettende schoonzus heb ik dus ook
Siemm is ook spannend! Fijn dat je vroeg ad beurt bent. En veel plezier vandaag met vertellen..
Bershka hopelijk is je zoontje niet te alert in de avond en heeft ie het niet door... succes morgen!
Ik vind het ook een uitdaging met al dat eten. Gisteren uiteten met de familie naar excl restaurant dus toch maar vertelt dat ik pril zwanger ben. Was anders echt opgevallen als ik bepaalde dingen ineens niet eet. We hebben het nog niet in jubelstemming verteld maar iedereen was alvast erg blij natuurlijk!
En voor de rest moe zo moe, nog misselijk bij vlagen en gisteren felle steken in mn baarmoeder. Dus die groeit lekker door volgens mij.
Fijne Kerst nog allemaal!
Siemm is ook spannend! Fijn dat je vroeg ad beurt bent. En veel plezier vandaag met vertellen..
Bershka hopelijk is je zoontje niet te alert in de avond en heeft ie het niet door... succes morgen!
Ik vind het ook een uitdaging met al dat eten. Gisteren uiteten met de familie naar excl restaurant dus toch maar vertelt dat ik pril zwanger ben. Was anders echt opgevallen als ik bepaalde dingen ineens niet eet. We hebben het nog niet in jubelstemming verteld maar iedereen was alvast erg blij natuurlijk!
En voor de rest moe zo moe, nog misselijk bij vlagen en gisteren felle steken in mn baarmoeder. Dus die groeit lekker door volgens mij.
Fijne Kerst nog allemaal!
dinsdag 26 december 2017 om 13:57
Hier heeft de misselijkheid mij met vlagen ook helaas bereikt inmiddels.
Wat een toestand gisteren! Super veel rauwe vis, ossenhaas, mousse met rauwe eieren enzo. Heb 2 glazen wijn in de wc en plantenbakken laten verdwijnen
is niemand opgevallen haha.
Het kerstdiner kwam er helaas een half uur later weer uit, was mijn maag niet blij mee. Kan sowieso slecht tegen gekruid/pittig eten nu.
Dadelijk naar mijn ouders en ik heb de helft van de hapjes gemaakt dus gaat een stuk makkelijker
Verder een trekkend/ kramperig gevoel als ik nies of een onverwachte beweging maak. Slapen jullie ook zo slecht? Ik droom mega veel en heb heel vroeg wakker steeds.
Nog 1 1/2 week tot de echo!
Wat een toestand gisteren! Super veel rauwe vis, ossenhaas, mousse met rauwe eieren enzo. Heb 2 glazen wijn in de wc en plantenbakken laten verdwijnen
Het kerstdiner kwam er helaas een half uur later weer uit, was mijn maag niet blij mee. Kan sowieso slecht tegen gekruid/pittig eten nu.
Dadelijk naar mijn ouders en ik heb de helft van de hapjes gemaakt dus gaat een stuk makkelijker
Verder een trekkend/ kramperig gevoel als ik nies of een onverwachte beweging maak. Slapen jullie ook zo slecht? Ik droom mega veel en heb heel vroeg wakker steeds.
Nog 1 1/2 week tot de echo!
dinsdag 26 december 2017 om 14:26
FoodieS klinkt als een stresserend kerstfeestje. Zelf gemaakte hapjes handig. Geniet er straks van!
lilly1980 fijn dat de familie het weet. Inderdaad makkelijker dan moeilijk doen met eten en drank.
Hier was kerstfeest bij mijn familie gisteren leuk. Gelukkig enkel s'morgens misselijk geweest. Het vertellen aan de familie is iets anders verlopen dan verwacht. We hadden pakjes met hints voorzien (in onze ogen vrij duidelijke hints), en kerstkaartjes met aan opa en oma op, ... en ondanks dat hadden ze totaal niks door. Zelfs niet toen ik dessert met rauw ei weigerde.
Dus dan maar echo foto tonen op mijn smartphone aan mijn grootmoeder.
Stonden ook wat sneeuwfoto's op dus mijn oma zegt als ze de echo ziet ahja nog een sneeuwpop
Ik toon hem aan mijn grootvader en mama (beide hadden bril niet op) dus die ook jaja olifantje mooie sneeuwfoto's.
Vriend werd het wat beu dus die zegt tegen mijn mama van zet je bril nu is op en kijk eens goed plus stuurt foto naar haar door.
Tegelijk zit ik met oma verder de "sneeuwfoto" te bezien en denkt ze dat het een visje is in een bokaal.
Gelukkig is bij mijn mama het kwartje eindelijk gevallen en was iedereen daarna reuzeblij
Vertrekken zo naar ouders van mijn vriend eens benieuwd of ze het daar wat sneller doorhebben.
Nog een fijne kerstdag aan iedereen!
lilly1980 fijn dat de familie het weet. Inderdaad makkelijker dan moeilijk doen met eten en drank.
Hier was kerstfeest bij mijn familie gisteren leuk. Gelukkig enkel s'morgens misselijk geweest. Het vertellen aan de familie is iets anders verlopen dan verwacht. We hadden pakjes met hints voorzien (in onze ogen vrij duidelijke hints), en kerstkaartjes met aan opa en oma op, ... en ondanks dat hadden ze totaal niks door. Zelfs niet toen ik dessert met rauw ei weigerde.
Dus dan maar echo foto tonen op mijn smartphone aan mijn grootmoeder.
Stonden ook wat sneeuwfoto's op dus mijn oma zegt als ze de echo ziet ahja nog een sneeuwpop
Ik toon hem aan mijn grootvader en mama (beide hadden bril niet op) dus die ook jaja olifantje mooie sneeuwfoto's.
Vriend werd het wat beu dus die zegt tegen mijn mama van zet je bril nu is op en kijk eens goed plus stuurt foto naar haar door.
Tegelijk zit ik met oma verder de "sneeuwfoto" te bezien en denkt ze dat het een visje is in een bokaal.
Gelukkig is bij mijn mama het kwartje eindelijk gevallen en was iedereen daarna reuzeblij
Vertrekken zo naar ouders van mijn vriend eens benieuwd of ze het daar wat sneller doorhebben.
Nog een fijne kerstdag aan iedereen!
woensdag 27 december 2017 om 08:52
Hier ook steeds rare dromen en slecht slapen. Vannacht wakker gelegen van 3 tot 7 en dan ineens weer in slaap vallen. En als ik me dan in bed zo heerlijk loom uit wil rekken dan schiet de kramp erin. Gelukkig nog even lekker een paar dagen vrij.