Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
woensdag 3 januari 2018 om 11:58
Heel veel sterkte Bulbasaur
niet leuk dat dit soort dingen gebeuren.
Verder hier weinig nieuws. Ben druk geweest met de feestdagen (nog de beste wensen allemaal) en nog steeds moe en misselijk dus kom er niet zoveel aan toe om te reageren. Maar ik heb goede hoop voor het 2e trimester! Dus ben al een beetje aan het aftellen daar naartoe. Over 2 weken termijn echo. Dan 11 weken. Vind het wel heel erg spannend, dus hoop echt dat alles er goed uit ziet.
Ondertussen met kerst aan nog wat familie verteld over de zwangerschap. Dus die zijn nu allemaal op de hoogte. Andere mensen gaan we het na de termijnecho vertellen.
Hoop dat het met iedereen goed gaat en op naar allemaal weer goede echo's!
Verder hier weinig nieuws. Ben druk geweest met de feestdagen (nog de beste wensen allemaal) en nog steeds moe en misselijk dus kom er niet zoveel aan toe om te reageren. Maar ik heb goede hoop voor het 2e trimester! Dus ben al een beetje aan het aftellen daar naartoe. Over 2 weken termijn echo. Dan 11 weken. Vind het wel heel erg spannend, dus hoop echt dat alles er goed uit ziet.
Ondertussen met kerst aan nog wat familie verteld over de zwangerschap. Dus die zijn nu allemaal op de hoogte. Andere mensen gaan we het na de termijnecho vertellen.
Hoop dat het met iedereen goed gaat en op naar allemaal weer goede echo's!
woensdag 3 januari 2018 om 13:45
Aaahh sterkte Bulbasaur
wat een verdrietig nieuws! Hopelijk komt het er vanzelf (snel) er uit,
@Foonies snap inderdaad dat je toch nog niet helemaal gerust bent maar toch proberen niet te veel zorgen te maken! Het hartje klopt inderdaad dus dan komt het vast helemaal goed..
@bershka wat zijn nevenvevindingen? Wij gaan in iedere geval de NIPT doen.
En de termijnecho is bij ons donderdag 11januari. Dus nu over een week alweer.. Voor mij gaat de tijd zo snel deze keer..
ben ik de enige?
@Foonies snap inderdaad dat je toch nog niet helemaal gerust bent maar toch proberen niet te veel zorgen te maken! Het hartje klopt inderdaad dus dan komt het vast helemaal goed..
@bershka wat zijn nevenvevindingen? Wij gaan in iedere geval de NIPT doen.
En de termijnecho is bij ons donderdag 11januari. Dus nu over een week alweer.. Voor mij gaat de tijd zo snel deze keer..
woensdag 3 januari 2018 om 13:55
Ik denk het wel Sandra haha! Hier kruipt de tijd.
Nevenbevindingen zijn andere mogelijke aandoeningen van het kindje die ze in het bloed vd moeder kunnen aantreffen. Onze vk had het bijvoorbeeld over zeldzame soorten van kanker. Wat ik begrepen heb is dat de vk ( wij doen ook de nipt) verplicht is om evt nevenbevindingen te melden. Ik weet niet of dat een regel vd praktijk is, of dat die algemeen geldt.
Hier vanochtend toch weer een potje lopen kokhalzen. En nu nog misselijk. Dacht dat het een beetje voorbij aan het gaan was. Nouja ik vind het niet erg. Ik ben al lang blij dit te mogen meemaken
.
Gaan jullie ( schoon)moeders ook al los met cadeautjes? Mijn moeder is al aan het breien geslagen, en schoonmoeder kwam met een 9 maanden dagboekje aan. Zo lief!
Nevenbevindingen zijn andere mogelijke aandoeningen van het kindje die ze in het bloed vd moeder kunnen aantreffen. Onze vk had het bijvoorbeeld over zeldzame soorten van kanker. Wat ik begrepen heb is dat de vk ( wij doen ook de nipt) verplicht is om evt nevenbevindingen te melden. Ik weet niet of dat een regel vd praktijk is, of dat die algemeen geldt.
Hier vanochtend toch weer een potje lopen kokhalzen. En nu nog misselijk. Dacht dat het een beetje voorbij aan het gaan was. Nouja ik vind het niet erg. Ik ben al lang blij dit te mogen meemaken
Gaan jullie ( schoon)moeders ook al los met cadeautjes? Mijn moeder is al aan het breien geslagen, en schoonmoeder kwam met een 9 maanden dagboekje aan. Zo lief!
woensdag 3 januari 2018 om 16:56
Wie heeft het ook zo kouddddd??
brrrr. En nee het is geen griep. Hihi. Weer een typische kwaal. Vandaag 8,5/9 weken. Nog precies 2 weken tot de termijnecho. Wat gaat de tijd laaaangzaaaam. Ben blij als die echo goed is en dat ik het kan vertellen tegen de rest. Begin al een buikje te krijgen
Fijn om te lezen dat een aantal ietsje minder misselijk worden. Maar ook pijnlijk weer voor zij die hier stoppen
verdrietig!!
Verder gaat het hier eigenlijk wel goed. Heb soms rugpijn en een inimini vlaagje misselijk. Wel een vol gevoel de hele dag en vermoeid. Maar klagen doe ik niet.
Vandaag ging ik thee drinken met een vriendinnetje en haar dochtertje was mee. Zien jullie jezelf al zo zitten met jullie kindje?
Ik vind het nog steeds onwerkelijk...
Fijn om te lezen dat een aantal ietsje minder misselijk worden. Maar ook pijnlijk weer voor zij die hier stoppen
Verder gaat het hier eigenlijk wel goed. Heb soms rugpijn en een inimini vlaagje misselijk. Wel een vol gevoel de hele dag en vermoeid. Maar klagen doe ik niet.
Vandaag ging ik thee drinken met een vriendinnetje en haar dochtertje was mee. Zien jullie jezelf al zo zitten met jullie kindje?
woensdag 3 januari 2018 om 17:03
BlauweMolly schreef: ↑03-01-2018 13:55Ik denk het wel Sandra haha! Hier kruipt de tijd.
Hier vanochtend toch weer een potje lopen kokhalzen. En nu nog misselijk. Dacht dat het een beetje voorbij aan het gaan was. Nouja ik vind het niet erg. Ik ben al lang blij dit te mogen meemaken.
Hier konden we zelf kiezen of de we die nevenbevindingen ook willen weten of niet. Zo niet, dan testen ze daar ook niet op. Ik heb daar niet voor gekozen. Mede ook door een casus die de vk vertelde dat ze inderdaad bij een moeder kankercellen vonden maar hoe of wanneer dit dan zeg maar echt naar buiten komt is dan onduidelijk. Je kunt ook ooit teveel ge weten te komen, wat misschien weer voor veel onrust zorgt.
Hier rustig verder, wel erg moe steeds. Vandaag een dagje geprobeerd zonder de emesafene, omdat ik me de laatste dagen wel erg goed begon te voelen, maar merk dat dit echt wel door die medicatie komt. Voel me nu gelijk een stuk misselijker. Vanavond dus maar weer gewoon braaf innemen.
Hier zijn (schoon) moeders nog rustig, merkt wel al meteen dat dit de tweede is. Vinden het allemaal wel vanzelfsprekend, haha.
Wij ook 11 januari termijnecho en prikken voor de NIPT.
woensdag 3 januari 2018 om 17:50
Ach Bulbasaur, wat verdrietig. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Spannend weer, al die komende echo’s. Wij hadden vandaag intake en echo in het ziekenhuis, volgens mij kan ik dat dan zien als termijnecho. We hebben twee bewegende gummybeertjes gezien
. Mijn termijn is ook weer iets bijgesteld, ik ben nu 9w5d. Dat komt overeen met mijn eigen berekening gelukkig! Ook hebben we gehoord dat ze in dit ziekenhuis bij tweelingen sowieso inleiden met 37 weken, als we dat al gaan halen. De uitgerekende datum zegt dus niet zo heel veel bij mij.
Enn mijn baarmoeder komt al een minibeetje boven mijn schaambot uit!! Zo vroeg. Je ziet het ook al best wel. Binnenkort aan de positiebroeken!
voor in de tabel:
Uitgerekende datum: 3 aug
Bijzonderheden: tweeling
Volgende echo: 26 januari
Spannend weer, al die komende echo’s. Wij hadden vandaag intake en echo in het ziekenhuis, volgens mij kan ik dat dan zien als termijnecho. We hebben twee bewegende gummybeertjes gezien
Enn mijn baarmoeder komt al een minibeetje boven mijn schaambot uit!! Zo vroeg. Je ziet het ook al best wel. Binnenkort aan de positiebroeken!
voor in de tabel:
Uitgerekende datum: 3 aug
Bijzonderheden: tweeling
Volgende echo: 26 januari
woensdag 3 januari 2018 om 17:53
Ach nee lieve springtouw. Jouw bericht kruiste dat van mij. Wat een ontzettend verdrietig bericht. Moet je nu afwachten? Heel veel sterkteSpringtouw schreef: ↑03-01-2018 17:47Ik verlaat dit topic. Had vandaag 10 weken moeten zijn, vruchtje is gestopt op 20 december. Ik hoop dat jullie allemaal mooie augustus baby's krijgen!
woensdag 3 januari 2018 om 19:49
Fooodies, herkenbaar die onzekerheid. Sterkte de komende 2 weken een kloppend hartje is in ieder geval een goed teken.
Bershka, ik ga morgen even tijd maken voor de tabel.
aanvullingen liefst dikgedrukt.
Bershka, waarom wordt het bij jou een ks, of heb ik dat per ongeluk gemist?
Wel spannend zeg, de NIPT, blijft toch een kansberekening? Of heb ik het nu mis?
Bershka, ik ga morgen even tijd maken voor de tabel.
Bershka, waarom wordt het bij jou een ks, of heb ik dat per ongeluk gemist?
Wel spannend zeg, de NIPT, blijft toch een kansberekening? Of heb ik het nu mis?
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
woensdag 3 januari 2018 om 19:54
Bulbasaur, naar zeg
Veel sterkte...
Springtouw, ook al zo verdrietig nieuws. Jij ook veel sterkte...
Blauwemolly, hier ook al een aantal cadeautjes gehad van moeders, heel lief.
Peppadew, prachtig nieuws zeg! Jij zal inderdaad vast 2x zo snel groeien.
Hier gaat alles goed. Moet veel werken en dat in combinatie met moeheid is niet fijn. Verder mag ik niet klagen gelukkig met kwaaltjes.
Hier 8 januari weer een echo mn zusje en dochter gaan ook mee, dan 10 weken en 1 dag.
Springtouw, ook al zo verdrietig nieuws. Jij ook veel sterkte...
Blauwemolly, hier ook al een aantal cadeautjes gehad van moeders, heel lief.
Peppadew, prachtig nieuws zeg! Jij zal inderdaad vast 2x zo snel groeien.
Hier gaat alles goed. Moet veel werken en dat in combinatie met moeheid is niet fijn. Verder mag ik niet klagen gelukkig met kwaaltjes.
Hier 8 januari weer een echo mn zusje en dochter gaan ook mee, dan 10 weken en 1 dag.
woensdag 3 januari 2018 om 20:13
Springtouw wat een verdrietig nieuws. Dikke knuffel.
Bulbasaur voor jou ook veel sterkte hoop dat vruchtzakje met medicatie er snel uitkomt.
Blauwemolly hier hebben de schoonmoeders bij mijn weten nog niks gekocht. We hebben ook gevraagd nog even voorzichtig aan te doen tot termijnecho van 22 januari.
Nipt is bij ons samen met termijnecho op 12 a 13 weken. Volgens gyn deed je nipt best pas na 12 weken om kans op "geen resultaat wegens te weinig DNA beschikbaar" te voorkomen. Ik heb geen idee van nevenbevindingen. Dit is met ons nog niet bespreken.
Echo wij hebben 22 januari op 12w5d pas onze volgende echo. Is dus nog best lang afwachten. Begin er wel al wat stress voor te krijgen. Hoop heel hard dat alles goed gaat zijn.
Op werk wel het gevoel dat ik (door vermoeidheid en misselijkheid) maar half of zelfs minder dan half functioneer. Hoop dat dat in tweede semester toch iets beter gaat gaan.
Bulbasaur voor jou ook veel sterkte hoop dat vruchtzakje met medicatie er snel uitkomt.
Blauwemolly hier hebben de schoonmoeders bij mijn weten nog niks gekocht. We hebben ook gevraagd nog even voorzichtig aan te doen tot termijnecho van 22 januari.
Nipt is bij ons samen met termijnecho op 12 a 13 weken. Volgens gyn deed je nipt best pas na 12 weken om kans op "geen resultaat wegens te weinig DNA beschikbaar" te voorkomen. Ik heb geen idee van nevenbevindingen. Dit is met ons nog niet bespreken.
Echo wij hebben 22 januari op 12w5d pas onze volgende echo. Is dus nog best lang afwachten. Begin er wel al wat stress voor te krijgen. Hoop heel hard dat alles goed gaat zijn.
Op werk wel het gevoel dat ik (door vermoeidheid en misselijkheid) maar half of zelfs minder dan half functioneer. Hoop dat dat in tweede semester toch iets beter gaat gaan.
woensdag 3 januari 2018 om 22:01
Net even de laatste berichten hier bijgelezen en zag helaas ook vervelend nieuws.
Veel sterkte Bulbasaur en Springtouw!
Ik ben de afgelopen dagen helaas ziek geweest maar verder geen klachten. Borsten doen nog steeds zeer, vooral als ik geen bh draag, en wat meer moe maar verder gaat het eigenlijk prima.
Wij hebben van de verloskundige een formulier meegekregen die we moeten invullen voor de nipt test. Daar kunnen we oa op aangeven of we eventuele nevenbevindingen willen weten.
voor het schema:
30 jaar
Volgende (termijn)echo 18 januari, dan 11 weken en 6 dagen
Can't wait!!
Ik ben de afgelopen dagen helaas ziek geweest maar verder geen klachten. Borsten doen nog steeds zeer, vooral als ik geen bh draag, en wat meer moe maar verder gaat het eigenlijk prima.
Wij hebben van de verloskundige een formulier meegekregen die we moeten invullen voor de nipt test. Daar kunnen we oa op aangeven of we eventuele nevenbevindingen willen weten.
voor het schema:
30 jaar
Volgende (termijn)echo 18 januari, dan 11 weken en 6 dagen
Can't wait!!
donderdag 4 januari 2018 om 07:22
Ohnee Bulbasaur en Springtouw. Heel veel sterkte met dit verlies
Het blijft echt vreselijk als een kindje zo gewenst is...
Ik moet een ks, vorige bevalling lukte niet, tot 8 cm en werd ks, maar nu is er een probleem bijgekomen waardoor ik geen weeën meer mag hebben (leg later nog wel eens uit )
We hebben het onze ouders verteld! Nu wil ik het zo graag aan anderen vertellen, maar wacht maar trouw die 12 weken af.
Sneeuwvrouw hoe gaat het met jou?
Na lang nadenken hebben we maar besloten de combinatietest/ nipt niet te doen.
Zo spannend allemaal voor je Peppadew, ben benieuwd of dit keer je buik ook 2x zo groot wordt :p
Het blijft echt vreselijk als een kindje zo gewenst is...
Ik moet een ks, vorige bevalling lukte niet, tot 8 cm en werd ks, maar nu is er een probleem bijgekomen waardoor ik geen weeën meer mag hebben (leg later nog wel eens uit )
We hebben het onze ouders verteld! Nu wil ik het zo graag aan anderen vertellen, maar wacht maar trouw die 12 weken af.
Sneeuwvrouw hoe gaat het met jou?
Na lang nadenken hebben we maar besloten de combinatietest/ nipt niet te doen.
Zo spannend allemaal voor je Peppadew, ben benieuwd of dit keer je buik ook 2x zo groot wordt :p
donderdag 4 januari 2018 om 10:29
Bershka vind je het jammer dat je niet gewoon kan bevallen of heb je je portie de vorige x wel gekregen en kan je je er prima in vinden?
Wij doen ook de NIPT niet, we nemen het zoals het komt.
Leuk dat je je ouders hebt verteld. Mijn ouders wisten het ook al, gelijk met de positieve test, ze wisten van het hele IVF traject. Volgden dat op de voet
Mijn schoonfamilie ook vertelt met de Kerst, aangezien we naar een exclusief restaurant gingen en ik gewoon openlijk wilde kunnen vragen aan de bediening of ik iets wel of niet kon eten. Voor de rest wachten wij ook netjes tot de termijnecho. Heb er wel veel zin om te vertellen en merk dat ik er steeds mee bezig ben 
Peppadew, leuk dat je al wat merkt aan je buik. Kan haast niet anders met twee van die hummeltjes in je buik.
Olifantje, herkenbaar van minder functioneren. Was ook erg blij met de Kerstvakantie, even twee weken niets moeten en rustig aan doen. Gisteren ging mijn collega een warme hap zitten eten om 11 uur in de ochtend, kip met groenten en knoflook. Echt, ik werd niet goed
ben even een rondje gaan lopen maar.
Ik vind het nu ook lang duren tot de volgende echo. Vandaag precies nog twee weken. Ik probeer het maar zo te zien dat het nog twee weekjes ons geheim is
Mama, is dat gelijk ook de termijnecho? Lekker snel al 8 januari zeg!
Suuzze goed om te weten dat de medicatie dan blijkbaar ook goed zijn werk doet, fijn zeg! Hopelijk kan je snel zonder...
Siemm onwerkelijk is het he! Ik vond het best onwerkelijk blijven met mijn dochter tot ze er was. Je voelt de kleine wel in je buik, maar echt een voorstelling ervan had ik niet. Tot ze op mijn buik werd gelegd, ik vond het zoooo bijzonder. Ze was zo mooi, vond het echt bijzonder dat zij in mijn buik had gezeten, was echt heel trots
Dat maakt dat ik deze zwangerschap nu intenser beleef omdat ik weet wat er komt. Had me toen ook voorgenomen de volgende keer minder zorgen te maken en echt nog meer te genieten. En dat probeer ik echt te doen!!
Wij doen ook de NIPT niet, we nemen het zoals het komt.
Leuk dat je je ouders hebt verteld. Mijn ouders wisten het ook al, gelijk met de positieve test, ze wisten van het hele IVF traject. Volgden dat op de voet
Peppadew, leuk dat je al wat merkt aan je buik. Kan haast niet anders met twee van die hummeltjes in je buik.
Olifantje, herkenbaar van minder functioneren. Was ook erg blij met de Kerstvakantie, even twee weken niets moeten en rustig aan doen. Gisteren ging mijn collega een warme hap zitten eten om 11 uur in de ochtend, kip met groenten en knoflook. Echt, ik werd niet goed
Ik vind het nu ook lang duren tot de volgende echo. Vandaag precies nog twee weken. Ik probeer het maar zo te zien dat het nog twee weekjes ons geheim is
Mama, is dat gelijk ook de termijnecho? Lekker snel al 8 januari zeg!
Suuzze goed om te weten dat de medicatie dan blijkbaar ook goed zijn werk doet, fijn zeg! Hopelijk kan je snel zonder...
Siemm onwerkelijk is het he! Ik vond het best onwerkelijk blijven met mijn dochter tot ze er was. Je voelt de kleine wel in je buik, maar echt een voorstelling ervan had ik niet. Tot ze op mijn buik werd gelegd, ik vond het zoooo bijzonder. Ze was zo mooi, vond het echt bijzonder dat zij in mijn buik had gezeten, was echt heel trots
donderdag 4 januari 2018 om 10:48
Ach wat klote Springtouw. Ik leef met je mee. Veel sterkte!Springtouw schreef: ↑03-01-2018 17:47Ik verlaat dit topic. Had vandaag 10 weken moeten zijn, vruchtje is gestopt op 20 december. Ik hoop dat jullie allemaal mooie augustus baby's krijgen!
donderdag 4 januari 2018 om 11:41
Wat vervelend Springtouw! Veel sterkte!
@Lilly ik heb dat ook nu met een tweede (en voor ons ook de laatste) ik probeer echt veel meer te genieten en niet meer zo veel zorgen maken.. Ik moet ook zeggen dat het wel aardig lukt.
En inderdaad je merkt ook dat het een tweede is.. Het is bijna vanzelf sprekend.. Niet dat de familie niet blij is maar toch minder aandacht.. Maar goed ik heb het zelf ook wel.. Er loopt al een kleine rond dus daar ben je al druk genoeg mee..
En ja dat minder functioneren herken ik.. Hoop dat dat straks iets beter gaat..
Ik heb wel heel erg last van bloedend tandvlees,. Herkennen jullie dit ook? mijn hele mond is kapt
Volgende echo 11 januari (termijn echo en bloed prikken voor NIPT)
@Lilly ik heb dat ook nu met een tweede (en voor ons ook de laatste) ik probeer echt veel meer te genieten en niet meer zo veel zorgen maken.. Ik moet ook zeggen dat het wel aardig lukt.
En inderdaad je merkt ook dat het een tweede is.. Het is bijna vanzelf sprekend.. Niet dat de familie niet blij is maar toch minder aandacht.. Maar goed ik heb het zelf ook wel.. Er loopt al een kleine rond dus daar ben je al druk genoeg mee..
En ja dat minder functioneren herken ik.. Hoop dat dat straks iets beter gaat..
Ik heb wel heel erg last van bloedend tandvlees,. Herkennen jullie dit ook? mijn hele mond is kapt
Volgende echo 11 januari (termijn echo en bloed prikken voor NIPT)
donderdag 4 januari 2018 om 15:50
Vervelend! Mij mij valt het bloedend tandvlees wel mee. Ik doe nu wel extra flossen enzo. Ik heb wel vaak kapotte bloedvaatjes in mijn neus. Het is geen bloedneus maar bij het snuiten zit er vaak bloed bij. Zeker toen ik vorige week compleet verstopt zat en ik veel moest snuiten. Schijnt erbij te horen