Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Hoera Siem gefeliciteerd! !! Ben heel blij voor je!
Dankjewel nog paar uurtjes :)

Oh no Smurfenhuisje wat erg! Sterkte
Gefeliciteerd Siemm! Wat fijn!

Bershka succes vanavond!

Veel sterkte Smurfenhuisje!
Super fijn Siemm! :D
smurfenhuisje voor jou heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op :)
Volgens mij knap je niet echt snel op met HG? Pff nogmaals sterkte!

Hoera ik heb weer een goede echo gehad! Was wel heel slecht via de buik te zien.. termijn klopte exact. Nu door volgende week naar de termijn echo! Die heb ik precies met 9 w en 3d. Ik had liever gehoopt die echo met 11/12 weken te hebben : dan zien ze toch veel meer...?
Dag dames,
Daar ben ik ook weer eens.. Moest even beetje bijlezen :) Fijn al die kloppende hartjes! :cheer:
@bershka bij ons is termijecho ook inderdaad rond 11/12 weken. Maar valt me sowieso op dat het echt heel erg verschilt per verloskundigen praktijk..
Kerst is hier heel rustig verlopen. Met de misselijkheid valt het ook mee. Eigenlijk alleen 's avonds.. Bij ons wist bijna iedereen het dus we hebben er niet heel geheimzinnig over gedaan..
Zo meteen om 14.30 uur echo.. Heb er de hele week niet echt aan gedacht maar nu toch een beetje zenuwachtig..
Gefeliciteerd dames met de kloppende hartjes! Heel fijn!! :)

@smurfenhuisje; HG dat is wel heftig lijkt me! Sterkte!

Hier termijnecho ook met 11 weken (op 11 januari hebben we 'm)
Maar verloskundige heeft wel 10x gezegd dat ik, als wij dat willen, altijd tussendoor nog een keer extra mag komen om een echo te maken. Maar ja, dan heb ik toch zoiets van.. wil niet zo'n zeur zijn dus wacht maar mooi af tot de 11 weken ;)

Heb gisteren de emesafene voorgeschreven gekregen van de huisarts, deed er totaal niet moeilijk over. Vanmiddag ff afhalen, ben benieuwd of dat het iets gaat verlichten. Op het moment beheerst het misselijke gevoel mijn hele dag + stemming. Niet fijn!
Wat fijn Bershka!! Je gevoel over de termijnecho snap ik wel, zou ik ook hebben. Er verandert nog zo veel in de eerste weken.

Sandra, hoe ging je echo?

Suuzze, hopelijk werkt het snel en goed, dan kan je ook wat meer van de zwangerschap genieten.

Wij hebben vandaag de intake bij de verloskundige gehad. Was een fijn gesprek. Morgen nog een echo in het zkh (morgen 9 weken alweer, stiekem gaat de tijd toch wel snel) en in de 12e week de termijnecho bij de verloskundige en laten dan ook bloedprikken voor de nipt test.
We hebben hier ook een kloppend hartje! :-D Heel fijn! Volgens de metingen 9 weken 2 dagen.. Verder dan ik eigenlijk dacht..
En 11 januari termijn echo en ook bloed prikken voor NIPT..
@Suuzze hopelijk helpen de medicijnen een beetje.. Ik ben maar een beetje misselijk en ben het al zat laat staan als je echt zo beroerd bent!
@Linn leuk morgen een echo! Geniet er van :)
bershka schreef:
28-12-2017 07:51
Volgens mij knap je niet echt snel op met HG? Pff nogmaals sterkte!

Hoera ik heb weer een goede echo gehad! Was wel heel slecht via de buik te zien.. termijn klopte exact. Nu door volgende week naar de termijn echo! Die heb ik precies met 9 w en 3d. Ik had liever gehoopt die echo met 11/12 weken te hebben : dan zien ze toch veel meer...?
Wat goed Bershka! Heerlijk! Lekker van genieten. Ik heb termijnecho op 17 januari en dan zou ik 10,5 week zijn. Heb zelf het idee dat ik verder ben maar ben een week teruggezet. Dus volgens echo 7,5 week ipv 8,5. Klopt niet volgens mijn telling. Maarja blijft gokken zo’n eerste echo qua mm.

Wat gaat de tijd laaaaaangzaaaaam.
sandra987 schreef:
28-12-2017 19:05
We hebben hier ook een kloppend hartje! :-D Heel fijn!
Super!! Gefeliciteerd!

Siemm, volgens mij is het idd nog erg lastig te meten op dit moment dus het zou me niks verbazen als je toch al verder bent dan ze nu zeggen. Toen ik voor de 7,5 weken echo ging gaf hij eerst 7 weken aan en daarna 7w6d dus daaruit blijkt wel dat het erg lastig is in dit stadium, Ach zolang alles maar goed is!

Vandaag ben ik volgens mijn berekening 9 weken. De echo gaf vanmorgen 9w2d aan, zou ook wel kunnen. Alles was iig helemaal in orde en het kon al via de buik gedaan worden :-D
Smurfenhuisje dat lijkt me echt super rot. Hopelijk gaat het na het eerste trimester beter!

bershka Fijn weer een goeie echo! Jammer dat het wat vaag was via de buik maar tof dat alles zo goed klopt qua datums. Mijn eerste echo om 7w5d was al via de buik. Vond het toen wel verrassend was helemaal voorbereid op een inwendige :) .

--Suuzze-- hopen dat de medicatie werkt.

sandra987 ook proficiat het het kloppende hartje

Hier na de kerstfeesten twee dagen echt misselijk geweest.
Enkel bank hangen, slapen en beetje TV zien ging.
Nu een verkoudheid (met verstopte neus) en ergens lijkt dat een beetje te helpen tegen alle overweldigende geurtjes.
Hier vandaag een pretecho gedaan met 9 wkn en hij/zij was aan het bewegen met armpjes en beentjes, zooooo lief :flirting:
Oh fijn Lilly!

Hoe gaat het nu met jullie, Suuzze en Smurfenhuisje?

Even klagen hoor: Ik ben al een kleine twee weken meer ziek dan fit, vooral door migraine en daarna voorhoofdsholteontsteking. Ik begin nu eindelijk wat op te knappen, maar de misselijkheid is met name ‘s ochtend ook behoorlijk verlammend. Bij mijn eerste zwangerschap was dit de ergste week qua misselijkheid en ging het daarna snel beter. Duimen dat het nu met die twee mini’s in mijn buik ook zo verloopt!

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling! Op naar een bijzonder 2018 waarin er in de zomer maar alleen maar gezonde baby’tjes worden geboren :heart:

Wij gaan vanavond naar vrienden in een andere stad en blijven daar ook slapen. Ik heb er veel zin in maar zie wel een beetje op tegen morgenochtend met de misselijkheid. Ik ben dan liever thuis ;-)
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat het een mooi jaar mag worden met prachtige baby's!

@peppadew; Het gaat hier goed hier! Merk dat de scherpe kantjes van de misselijkheid weg zijn, ben nog wel erg vermoeid.
Vervelend dat je je zo ziek wordt, hoop voor je dat het inderdaad nu de piek is en daarna langzamerhand weer wat beter gaat!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!! Op naar een mooi jaar met fijne zwangerschappen en schattige baby's :-D
Gelukkig nieuwjaar! Ik zal proberen wat meer te reageren komende tijd. :) maar werken en 2 kinderen icm moeheid valt niet mee.

De tabel is wel een "dingetje" willen jullie nog even aangeven wat er verandert moet worden?

Verder gaat alles hier goed, ben weer aan het aftellen tot de volgende echo, 8 januari. Pas mn eigen broeken al een poosje niet meer en ook mn werkkleding (uniform) wil bijna niet meer dicht.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Gelukkig nieuw jaar iedereen! Dat er inderdaad allemaal gezonde baby’s geboren mogen worden!
Wij zijn lekker thuis gebleven met vrienden, heel relaxed.. ook een zwangere dus wel fijn een mede stander ;)
@peppa wat vervelend al die ziektes :( hopelijk snel helemaal beter!
Bij mij nog steeds erg weinig misselijkheid en dergelijke.. eerst maakte ik me zorgen maar nu geniet ik er eigenlijk heel erg van :)
Sandra gefeliciteerd!

Gelukkig nieuw jaar allemaal. Zal een bijzonder jaar zijn nu :)

Ah fijn dat het via de buik kon Olifantje! Bij mijn eerste kon dat ook gelijk. Nu heb ik litteken weefsel van de keizersnede en nog een ander litteken probleem in buik (laat nog wel eens weten)
Dus denk dat ze morgen de termijnecho vaginaal gaan doen met 9+2 en dat hoop ik ook want dan hebben ze veel nauwkeuriger beeld.
De gyn kijkt gelukkig met 12+3 nog keer opnieuw naar het kindje, zal wel heel verschil zijn!
Gelukkig nieuw jaar gewenst dames!

Vandaag enorm geschrokken hier. Vanmorgen had ik ineens bruine afscheiding die inmiddels gestopt is.
Toch maar de verloskundige gebeld en zij vond het niks verontrustends omdat ik ook harde ontlasting heb maar toch zit het me niet lekker.
Eigenlijk had ik maandag 8 januari de eerste echo maar mag nu morgen al komen om te kijken of ze iets kunnen zien.. Pff spannend!
Allereerst een heel mooi 2028 voor jullie allemaal!

Foodies, wat zul he geschrokken zijn! Fijn dat je morgen voor een echo mag komen. Hou vol, niet teveel gaan piekeren!

Zo Mama, dan groeit je buikje al if niet? Lijkt me zo leuk! Hier is er nog niks te zien op ontplofte borsten na dan.

Bershka, heb je zin in de echo? Ook wel weer spannend he?

Hier gaat het goed. De misselijkheid heeft plaats gemaakt voor af en toe weeïg gevoel. Ik ben alleen best wel moe. Ook weinig klachten verder hier dus Sandra. Ik vind het èn heel fijn èn soms lastig / onzeker.
Nog een hele week vakantie trouwens ( al werk ik wel een beetje thuis). Maar ideaal qua verdelen energie.
Foodies, vervelend, hier al 3x helder rood bloed en ook nog goed, komt vast goed, zolang je geen hevige krampen hebt.
Wel fijn dat je vast voor echo mag.

Ja hier al redelijk buikje, is dan ook al de 4e zwangerschap natuurlijk. ;)
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

FoodieS: dat lijkt me behoorlijk schrikken. Fijn dat je al snel een echo krijgt.

Hier morgen weer werken. Hoop dat het goed gaat gaan.
Ben met momenten echt nog misselijk.
Gelukkig komende week nog vooral bureauwerk.

Hier zie je ook, op de borsten na, nog niks van de zwangerschap
Vanmiddag een inwendige echo gehad en er was een prille zwangerschap van ongeveer 6 weken te zien inclusief kloppend hartje. Klopte niet super snel maar dat kwam overeen met die 6 weken, vruchtzak was iets groter dan 6 weken maar dat kwam vaker voor. Zelf dacht ik nu een kleine 7 weken te zijn dus ben er nog niet helemaal gerust op.
Verder zag ze ook een kleine gestolde bloeding aan de andere kant van mijn baarmoeder en dat had niks met de baby te maken en heeft waarschijnlijk het bruinverlies veroorzaakt. Kan de komende dagen nog vaker gebeuren en is onschuldig.
Over 2 weken weer terug en hoefde me geen zorgen te maken maar vind het toch lastig :facepalm: had gedacht opgeluchter te zijn :huh:
FoodieS schreef:
02-01-2018 16:32
Vanmiddag een inwendige echo gehad en er was een prille zwangerschap van ongeveer 6 weken te zien inclusief kloppend hartje. Klopte niet super snel maar dat kwam overeen met die 6 weken, vruchtzak was iets groter dan 6 weken maar dat kwam vaker voor. Zelf dacht ik nu een kleine 7 weken te zijn dus ben er nog niet helemaal gerust op.
Verder zag ze ook een kleine gestolde bloeding aan de andere kant van mijn baarmoeder en dat had niks met de baby te maken en heeft waarschijnlijk het bruinverlies veroorzaakt. Kan de komende dagen nog vaker gebeuren en is onschuldig.
Over 2 weken weer terug en hoefde me geen zorgen te maken maar vind het toch lastig :facepalm: had gedacht opgeluchter te zijn :huh:
Geen zorgen maken! Ben zelf ook een week terug gezet. Had met 7 weken een echo ipv 8 weken. En t was inimini (1 cm). Dus heel logisch dat het bij jou nog zo klein is. Jammer he dat je dan toch een weekje minder ver bent. Hihi. Maar een kloppend hartje is heel positief! 💕 En dat is het belangrijkste.
Ah Foodies wat vervelend voor je maar probeer je idd geen zorgen te maken! Ja is makkelijker gezegd dan gedaan he. ..waarom vraag je anders niet of je over een week even snel opnieuw mag kijken, dat is misschien beter te overbruggen?
Gefeliciteerd! :heart:
In de tabel zie ik trouwens 3 augustus staan als uitgerekende datum, dat is denk ik dan type fout? Anders zou je al 9 weken en 4 dagen zijn?

Fijn te horen dat paar meiden al wat minder misselijk zijn;yes!

Ik had gisteren de termijnecho. Hij is er nog steeds!! :)
Lukte weer niet via de buik maar wat bleek nou, mijn baarmoeder ligt extreem naar achter gekanteld zei de gyn, zelfs vaginaal ging het moeilijk :facepalm: maarja.
Daarna gesprek over nipt/combinatie test. Wij hebben niets gedaan met de eerste, maar neigen nu naar nipt zodat je evt voorbereid bent als er iets is, nu heb je toch al een kindje rondlopen..
Als jullie er uit zijn, kiezen jullie dan ook voor nevenvevindingen?

Ben 1 dag teruggezet, datum is nu 6 augustus!
Wordt sowieso weer een keizersnede dus ik weet al dat het kindje eind juli gehaald wordt :hello:
(Als ik deze keer wel zo ver kom, de eerste kwam met 35 weken)

Wie is de volgende met termijnecho?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven