Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Hoi allemaal :-D
Ik lees nog steeds alles mee maar heb niet vaak wat om zelf te reageren. Alles gaat gewoon lekker z'n gangetje zonder echte klachten.

Wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad en krijgen een meisje!! Zo leuk een jongen en een meisje straks :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Freydis wat leuk een meisje! Nu kan je lekker gericht gaan shoppen! Fijn dat alles goed gaat met je.

Sandra wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad. wel fijn weer morgen een echo. Hier is het ook twee weken geleden bij de vlos hartje luisteren, dus ik word ook een beetje onrustig.. En wij hebben zaterdag ook een geslachtsbepaling :D

BlauweMolly leuk dat je kan mee doen in dat yoga groepje. Handig dat jullie al namen hebben, je kan ze niet vroeg genoeg hebben haha. wij hebben ook al namen :D

Zomer mag je dan met dat litteken wel gewoon bevallen begrijp ik? Of beoordelen ze vanaf die 35 weken of het nog kan en zo niet dan alsnog ks?

Hier ook sneller last van banden, meer als ik een onverwachte beweging maak of draai ofzo. Maar nog niet super veel last.
En dames, ik voel ukkepuk.... ik ben nu 14w3d en bij dochter voelde ik het rond 16 weken voor het eerst. Het is zo herkenbaar...
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie nu een meisje verwachten Freydis!

Lilly, voor jullie dus ook bijna de geslachtsbepaling. Spannend! Leuk dat je de mini al voelt. Fijn die regelmatige tekens van leven tussen de controles door.

Balen van je kies Sandra! Beterschap!

Wij hebben de uitslag van de NIPT, het was allemaal goed! Yesss. En we mochten bellen voor het geslacht, als het goed is verwachten we een jongen en een meisje :heart: . Alles is welkom maar dit vind ik wel extra leuk hoor! We hebben al een dochter, dus voor haar lijkt het me ook fijn dat de tweeling minder een front vormt. Al weet je nooit hoe het loopt natuurlijk.
Ik kan de linker baby ook al voelen soms! Daarbij lift de placenta aan de achterkant dus dat zou kunnen kloppen. Bij de rechter baby ligt de placenta aan de voorkant.

Ik heb trouwens echt al een mega buik! Morgen ben ik 15 weken maar het is echt te vergelijken met de buik die ik bij mijn dochter met 25 weken had. Waar gaat dat eindigen?! Haha :-)
Haha wauw peppa wat leuk zeg! Heel bijzonder allemaal! Ook gefeliciteerd met de goede nipt :) leuk dat België gewoon het geslacht wel aangeeft zeg.!

Wij gaan wachten tot de 20 w echo met geslacht. Ik moet met 16 w wel voor controle echo (bij mij worden zeer frequent baarmoedermond lengtes gemeten ivm dreigende vroeggeboorte in verleden) en miss wil mn gyn dan het geslacht opschrijven op papiertje voor later. Ik hoef het niet op moment van echo-en te horen. Maar mijn gyn is niet echt denk ik een type om daar aan mee te werken :p

Hier is dan nu met 14w eindelijk de misselijkheid weg. Zoooo fijn! Ik voel me verder top! Voel me niet echt zwanger meer maar ben het degelijk wel ;)

Wie gaat bv geven? Hier wel weer zo lang mogelijk is het idee.
Wat leuk Fredys een meisje! Dat is toch het ideaalplaatje voor velen :) en inderdaad nu lekker shoppen!!
En lilly fijn dat je hem/haar voelt! Ik zit soms ook ook te voelen of ik iets voel maar ik geloof dat het tot nu toe steeds mijn darmen waren haha..
En peppa gefeliciteerd met de goed NIPT! altijd fijn.. En een jongen en meisje.. Ook super leuk.. komt vast goed met die buik.. :)
Hier vanochtend een goede controle gehad.. mooi kloppend hartje dus dat was weer heel fijn :D
En bershka ik ga het weer proberen.. Eerste keer heb ik het na 2 weken gestaakt om allerlei redenen maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Al ben ik niet zo dat ik het koste wat het koste ga proberen.. Lukt het niet dan is de fles een heel goed alternatief (vind ik)..
en fijn dat de misselijkheid weg is, nu lekker genieten!
Mijn ontstekingen zijn ook weg dus ik hoop ook op betere tijden! :-D
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk al de positieve berichtjes.

Fredys en peppa leuk dat jullie ook meisjes krijgen (en peppa uiteraard ook nog een jongen).

Ik voel ons meisje nog niet. Soms denk ik (vooral als ik in bed lig) wel dat ik iets voel bewegen. Alsof er iets heel zachtjes duwt/samentrekt in mijn buik. Maar geen idee of het darmen zijn of de baby.
Begin wel al een serieuze buik te krijgen. Mijn normale broeken gaan niet meer toe of zitten echt niet meer fijn.

Borstvoeding ga ik waarschijnlijk proberen. Maar zoals Sandra aangaf niet koste wat kost. Als het lukt heel fijn, mocht het niet gaan dan zijn flesjes ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier veel te lang afwezig geweest. Maar weer even bijgelezen, wat fijn alle goede NIPTen!!! En leuk dat sommigen het geslacht al weten. Daar moeten wij nog even op wachten (maar we gaan al richting de 20 weken!) maar de NIPT was helemaal goed. En verder gaat alles z'n gangetje. Buik begint te groeien. Gewone broeken zitten niet meer lekker, dus ben helemaal over naar de zwangerschapsbroeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie heel graag uitgebreid bijpraten over de zwangerschap etc en reageren op al jullie verhalen en vragen maar ik heb de focus niet echt. Ons leven draait sinds de zwangerschap alleen nog maar om een familie drama en het maakt dat we er nauwelijks van kunnen genieten.

Hoe hard ik het ook probeer, de negativiteit overschaduwt al snel het leuke en mooie.

Dusdanig dat mijn lichaam ook signalen af geeft. Te hoge bloeddruk en ik blijf maar afvallen. Kilo's tegelijk. Tegelijk met vlagen tolt de hele wereld voor mijn ogen en ik wil hele dagen slapen. Tijd om dus wat beter voor mezelf te zorgen en dit slepende familiedrama even te parkeren. Zover dat lukt.

We hebben inmiddels mooie echo's gehad en een positieve uitslag van de combinatietest. Een enorme opluchting! En er groeit een klein buikje. :heart:

Tevens hebben we een idee van het geslacht maar het is nog onzeker natuurlijk. Pure schatting van de verloskundige met de nub theorie. Maar het is leuk om een idee te hebben!

Ik vind het verdrietig dat we nu al ruim 13 weken meer bezig zijn met overleven dan genieten. Als ik het niet los kan laten of mensen mij niet met rust kunnen laten dan kan ik via de verloskundige hulp krijgen.

Dames, weet dat ik wel mee lees en met jullie meeleef en geniet van de mooie verhalen en leuke nieuwtjes. Ik probeer wat actiever mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Discover: dikke knuffel vanaf hier.

Hej meiden,

Hier al net zo herkenbaar verhaal als Discover... Relatie overhoop, alleen maar moe, duizelig en hoofdpijn.

Ik lees zeker nog met jullie mee. Las al een aantal meisjes, zo leuk! En goede Nipt testen, heel fijn.

Hier nog regelmatig bloedverlies. Maakt het ook niet echt zorgeloos.

Ik wil de tabel graag weer aanpassen. Willen jullie gewijzigde dingen weer vetgedrukt hieronder zetten?

En wat betreft fb, ik ben voor. :)
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Ahh wat vervelend Discover en Mama! Dikke knuffel voor jullie! :hug:
Hier zaterdag een geslachtsbepaling gehad en het wordt weer een jongetje..
Dus mijn voorgevoel klopte :D Verder zag alles er goed uit (zover ze nu kon zien)..
Volgende pas 12 maart dus duurt nog even..
Wat heftig Discover en Mama! Veel sterkte!! :hug:

Wat leuk dat sommige van jullie het geslacht al weten! En Peppadew een jongen en meisje; superleuk! Nu kunnen jullie gericht over namen na gaan denken.

Wij hebben do een pretecho zonder geslachtsbepaling, dan heerlijk 3 weken op vakantie en daarna alweer de 20 weken echo. Inmiddels wel erg nieuwsgierig wat het wordt!!
Alle reacties Link kopieren
Lastig mama en discover dat de familieproblemen het geluk van de zwangerschap overschaduwen.
Discover ook vervelend dat het lichamelijk zwaar is.

Hier ging het de afgelopen week echt goed. Voelde me terug "normaal/mezelf". Niet meer zo misselijk, slap, wazig.
Jammer genoeg gisterenavond weer misselijk geworden en is deze ochtend nog niet over. Zit nu aan ontbijtpoging twee en heb werk gebeld dat ik wat later kom.

Dacht paar nachten terug ook plots dat ik de baby even voelde. Nu lig ik 's avonds vaak even te wachten in de hoop dat ik iets voel.
Voelen jullie al iets?
Vanmorgen naar het zkh geweest vanwege mijn longen. Een hele hoop vragen beantwoord waarvan de meeste naar mijn mening helemaal niks met mijn longen te maken hebben maar goed zolang ik nergens last van heb hoef ik me niet meer te melden dus helemaal prima! :thumbsup:

Wat wel erg leuk was is dat hij ook een echo maakte :-D Ik was daar een beetje verbaasd over want ik kwam voor een gesprek dacht ik maar goed helemaal leuk natuurlijk! Ook voor het eerst het hartje gehoord dus dat was toch wel erg bijzonder.

Toen ik daarna in de metro zat op weg naar mijn werk en nog eens naar het printje van de echo keek dacht ik ineens...euhm zie ik daar nou een piemeltje??....wat denken jullie?

https://drive.google.com/file/d/17UCoel ... sp=sharing
Pff, ik ben ook een tijdje afwezig geweest. Eerst wintersport, toen griep, maar nu gelukkig bijna weer beter. Ik heb veel gemist in de afgelopen weken zie ik!

@discover en mama: allereerst veel sterkte voor jullie beide. Ik hoop dat ieder van jullie snel rust kan vinden in jullie lastige situaties

@bershka, siemm, molly, peppa, koekie, discover: nog gefeliciteerd met de goede uitslagen van de NIPT- en combinatie testen! Op naar de 20 weken!

@kroosje: welkom! En jij ook gefeliciteerd natuurlijk!

@linn: het lijkt er inderdaad verdacht veel op... :lol:

Alle mama's die al weten dat ze een jongen of meisje (of allebei haha) krijgen, wat ontzettend leuk! Wij weten hopelijk aanstaande vrijdag meer... Kan haast niet wachten! Ook natuurlijk om het baby'tje weer te zien. Twee weken geleden wel het hartje gehoord, maar dat voelt alweer een eeuwigheid geleden.

De bandenpijn heb ik al sinds de eerste weken, maar nog steeds gelukkig alleen bij het plotseling omdraaien in bed. En toch blijven doen hè! :bonk:

Bij mij kan inmiddels de laatste spijkerbroek nu ook niet meer vast. Dit weekend toch echt maar eens andere broeken kopen. Tot die tijd red ik het nog wel met maillots en leggings. Volgens de vk ligt mijn baarmoeder erg naar voren, dus ook wel logisch dat al gauw niks meer lekker zat. Je kunt de baarmoeder al goed voelen ook. De kleine voel ik volgens mij nog niet.
Oh ja, wat Facebook betreft blijf ik eigenlijk ook liever hier op het forum. Dus ik wacht ook rustig af wat er hier overblijft :)


Evt. nog voor de tabel:

Plukje83
34 jaar
Uitgerekend 4 augustus
1e kindje
geen bijzonderheden
anoniem_64c0d02a8d3f7 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:28
0.00% gewijzigd
Goedemorgen dames,

Hoe is het met iedereen? Hier alles goed! Voor het eerst een klein weekje dat er een soort van mist uit mijn hoofd verdwenen is.. Niet helemaal gesloopt en de misselijkheid s avonds lijkt minder.. Hopelijk blijft het zo en is het geen toeval..
@olifantje wat jammer dat het bij jou weer terug was :( hopelijk was het eenmalig en ben je weer opgeknapt! En ik dacht ook laatst dat ik iets voelde maar denk dat het mijn darmen waren want daarna niets meer helaas..
En Linn denk dat je wel gelijk hebt :D
En plukje spannend morgen weet je het ook! Leuk! Heel veel plezier..
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de lieve berichtjes @mama, plukje, Sandra, olifantje en linn!

Ik moet zeggen dat het me de laatste paar dagen wat beter lukt om het gedoe los te laten. Het is wat het is en bovenal niet iets waar ik nú wat mee kan of wil. Einde van de week doe ik nog een laatste handreiking en daarna sluit ik mij er, ongeacht het antwoord, voorlopig van af.

Wat helpt is dat ik mijn buikje zie groeien en me lichamelijk wat beter voel! Ik hoop heel erg dat dit doorzet en we ons kunnen focussen op de leukere dingen. Worden jullie ook overladen door cadeautjes? Ik heb zelf nog niets gekocht. Wonder boven wonder!

Voor de tabel
uitgerekende datum ligt op 10/08. Ik ben 24 en onze volgende echo is halverwege maart. Verder geen bijzonderheden

Ik stap liever niet over naar Facebook denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het forum bezoeken zit er voor mij nauwelijks in, dus wie mee wil naar fb is welkom, ik zal een geheime groep aanmaken.

Wanneer je me een prive bericht stuurt hier met de naam waarmee ik je kan vinden op fb, stuur ik je daar een vriendenverzoek en dan voeg ik je toe aan de groep. Na toevoegen verwijder ik je dan weer uit mijn vriendenlijst.
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal. Ook even een berichtje van mij. Ik lees dat het niet bij iedereen vlekkeloos verloopt. Wat naar Mama en Discover.
Mama, hoe gaat het nu met je? En Discover, knap dat je het probeert meer naast je neer te leggen.

Ook hier moeilijke twee weken gehad. Mijn vader blijkt kanker te hebben. We moesten lang wachten. Maar vandaag gehoord dat het niet is uitgezaaid en goed te behandelen is. Mijn g*d, wat was het slopend en klote. En hoe blij zijn we dat het goed gaat komen. De hele wereld stond even stil. Nu proberen slaap in te halen en weer te ontspannen. En bij ons kindje stil te staan. Want ziekte en zwangerschap is een erg vreemde combi heb ik ondervonden.

Aankomende woensdag de geslachtsecho. Ik ben heel benieuwd omdat ik niet echt een voorgevoel heb. Bij anderen altijd wel, en dan raad ik het vaak goed. Maar nu.. geen flauw idee.

Zo. En nu maskertje, nagellak en chocola!
Jee Blauwe Molly wat afschuwelijk :-o
Lijkt me het ergste wat je kan overkomen. 1 van je ouders ziek terwijl je jong en zwanger bent... wat eem moeilijke tijd. Goed om te lezen dat er goed behandelperspectief is!! Sterkte meid..

Hier gaat alles goed. Nu 16 weken zwanger en vanaf nu zullen de controles bij de gyn frequenter plaats vinden, hopelijk blijft alles goed gaan. Ik voel me in ieder geval echt super.

Mama en Discover, ook heel veel sterkte...

Welkom terug Plukje. Fijn dat je bijna hersteld bent van griep. Durfde je alle capriolen nog uit te voeren met wintersport? Haha ..

Haha Linn of miss is het een stukje navel streng. Van hoeveel weken exact is die echofoto?

Ik wil naast het forum wel meedoen aan FB groepje. Als deze besloten én geheim is zodat niemand iets kan zien. Zal mijn naam sturen Smurfhuisje. Wie doet er nog meer mee? :)
Alle reacties Link kopieren
Befshka, ik ook. En dank voor je woorden.
Smurfenhuis, ik heb je een bericht gesuurx.
Even een kort berichtje vanuit het mooie en heerlijk warme Sri Lanka.

Allereerst veel sterkte Molly!!

Bershka, die echo is gemaakt met 16 weken. Toevallig was ik een paar dagen erna bij de verloskundige en zij zei ook dat het van alles kan zijn (navelstreng, achterste voetje etc.)

Ik zal je een berichtje sturen Smurfenhuisje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allen een bericht terug gestuurd, en als het goed is ook toegevoegd als vriend op facebook.

Sinds vandaag voel ik de baby eindelijk meer en duidelijk bewegen, super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie allen een bericht terug gestuurd, en als het goed is ook toegevoegd als vriend op facebook.

Sinds vandaag voel ik de baby eindelijk meer en duidelijk bewegen, super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hee Smurfenhuis, ik heb geen bericht of vriendschapsverzoek gehad. Heb je me beide gestuurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven