Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Yay voor de goede NIPT uitslagen! Fijn hoor.

Ik wil ook wel over naar FB! Je vrienden kunnen inderdaad niet zien dat je post op besloten groepen.
Oh ja dat was het verschil tussen een besloten en een geheime groep.

Uitslag Nipt is net binnen en helemaal goed!! Het is dat ik op kantoor zit anders deed ik een klein vreugdedansje haha :cheer2:
Jeej, Linn!! Jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag!
Wij gaan trouwens geen gender reveal doen (mijn vriend krijgt al uitslag bij het idee, haha), maar ik overweeg wel om zo'n site te gebruiken waar mensen een gokje kunnen wagen, en daarna direct de uitslag krijgen. Toch misschien wel leuk om er een beetje een spelletje van te maken.

@Lilly, ik heb stiekem een voorkeur voor een meisje, omdat we het al eens zijn over de meisjesnaam, en ik kijk er zo naar uit om die te gebruiken :). Wat betreft de jongensnaam komen we er maar niet uit, dus dat wordt dan nog een heel gebeuren.
Jeej wat fijn alle goede nipt uitslagen. :hello:

Hier geen gender reveal. Ben wel heel benieuwd hoe andere dit gaan doen.
Hoera!! Hier was de nipt ook goed yes!!! :cheer2:

Wij gaan ook geen geslachtsparty doen ofzo :biggrin:
Ik heb ook een hekel aan babyshowers en al die tierelantijnen ;)
@Bershka bij ons was de uitslag er binnen 8 werkdagen.. Vond ik dus echt heel snel.
En Linn ook gefeliciteerd! :) Fijn al dat goede nieuws..
Ik heb net een wortelkanaalbehandeling gehad :"-( zo fijn als je verder geen pijnstillers mag..
Oh ik zie nu pas je bericht bersha.. ook gefeliciteerd! :yes:
wiehie heel leuk al die goede NIPT testen.

Normaal hadden we ook niks van gender reveal gedaan.
Nu was het wel leuk omdat iedereen toch cake kwam eten om daar wat mee te doen. We hebben er niks van gezegd en in de cake roze slagroom (op basis van framboos) gestoken. Mijn zus had het meteen door "oooh een meisje"

Baby shower hoeft voor mij ook niet.
Wat Fijn Bershka!! Top! :yes:

Een babyshower hoeft voor mij ook niet persé maar er waren nu al wat vriendinnen/schoonzussen/moeder die al helemaal enthousiast werden...dus ik vermoed dat het geregeld gaat worden ;-)
Jaaaa hier ook een goede nipt uitslag :cheer: zo blij! Vond het echt spannend. Had de uitslag na 9 dagen.

Ik wil ook wel naar een fb groep over. Makkelijker dan dit forum! :)
Hoi allemaal,
Mag ik nog meeschrijven in deze groep?!
Ik ben nu 13 weken zwanger, eerste zwangerschap. Ik heb 2 weken geleden een echo gehad, vond het erg bijzonder!
Ik lees al veel herkenbare dingen in de voorgaande berichten, dus lijkt me leuk om mee te kletsen :)
Liefs, Kroosje
Ooh schaam, schaam. Al veel te lang niet meer geschreven hier! Gelukkig gaat het hier wat beter met de misselijkheid, sinds een week is het een stuk minder.
NIPT test was ook goed, gelukkig!
a.s. vrijdag weer op controle naar vk, ben ik wel weer aan toe zeg maar. Echo is inmiddels alweer bijna 3 weken geleden en doordat ik me weer een stuk beter voel merk ik dat ik me daardoor ook weer onzekerder ga voelen. Gek eigenlijk, want zo ben ik als persoon helemaal niet maar denk toch dat die miskraam er vooral hierbij ingehakt heeft.

@babyshower; Hier ook geen babyshower/gender reveal.. vind dat een beetje to much zeg maar. Heb dat bij de eerste ook aangegeven dat ik dat niet wilde en hebben ze zich ook netjes aan gehouden. Meestal gaan we gewoon met een paar vriendinnen lekker lunchen aan het begin van verlof.

Fb sla ik nog even over, heb al 2 andere geheime groepen, vind dat anders een beetje lastig bij te houden zo, haha. Kijk ik wel even wat er hier over blijft ;)
Jui, ik mag me bij alle goede nipt uitslagen aansluiten. Zo zo blij! Echt een zorg minder toch wel. Het geslacht zagen ze niet. Shitti
Gefeliciteerd met alle goed uitslagen!! :-D En hier zagen ze het geslacht ook niet helaas..
Volgende week weer echo. Wel weer zin in! Duurt dan best lang 4 weken.. Mijn buik gebeurt ook weinig mee dus opeens denk ik zou het er nog wel zitten?? Op zich ben ik daar wel blij mee, genoeg tijd om dik te worden maar toch ga je dan weer twijfelen..
Suuze zoveel geheime groepen :)

FB hoeft voor mij ook niet echt. Mocht iedereen mee overstappen, doe ik waarschijnlijk wel mee. Ik zet er zelf bijna nooit foto's op en vind het ook niet erg om op het forum te kijken en posten.

Vandaag al sollicitaties gehad voor iemand die mij ook zou kunnen vervangen tijdens mijn zwangerschapsverlof. Voelt wel heel raar om daar nu al mee bezig te zijn.

Ik was tot twee weken terug niks bijgekomen en nu gaat het plots razendsnel.
Hoop echt dat het aankom tempo nog wat gaat vertragen.
Sandra, heel herkenbaar! Wat onzekere tijd he? Ik voel me ook prima en ook nog niet echt een buik. De onzekerheid is nu wel een beetje gezakt nadat ik vorige week het hartje heb gehoord. Ik luister de opname die mijn vriend maakte af en toe terug. Dat helpt wel.
Oh inderdaad zo herkenbaar dat onzekere gevoel. Kan ook niet wachten tot ik het kan voelen. Hoop dat ik dan wat minder onzeker word.

Hier afgelopen dinsdag een pret echo gehad. We krijgen een lekker druk kindje zo beweeglijk. Wel heeeeel fijn om te zien en toch weer wat gerust gesteld. Ook zag de echoscopiste dat wij een meisje krijgen. Ik vond dat ze nog al lang keek en wacht nog maar gewoon af tot de 20-weken echo.

Ben benieuwd naar het geslacht van jullie kleintjes. Van degene die het willen weten natuurlijk.
Snap wel wat jullie zeggen dat je nu wat minder voelt. Hier ook wel, maakt me met vlagen wel onzeker. Gelukkig morgen weer controle bij de vk!

@olifantje: Naja zoveel haha. 1 van 1e zwangerschap en 1 van nu van een andere pagina. :)
Welkom Kroosje!

Gefeliciteerd met de goede uitslagen Siemm, Suuzze & Molly!! Hoe was de controle Suuzze? Natuurlijk fijn dat we ons allemaal zo goed voelen maar daardoor ook allemaal wat meer onzeker haha

Ik ben afgelopen wo avond naar Vrienden van Amstel geweest; was echt een topavond maar sindsdien een soort zeurderig gevoel links onderin/lies. Bandenpijn? Nu al o_o Herkent iemand dit? Het is niet continue aanwezig maar soms ineens een paar uur. Doet geen pijn maar echt een zeurderig gevoel.

Hoe is het met jullie buiken? Ik pas mijn eigen broeken bijna allemaal niet meer dus van de week toch maar overgestapt op zwangerschapsbroeken maar voelde nog wel een beetje raar hoor. Het zat heerlijk maar lijkt ineens zo snel te gaan. En in jurkjes valt het nog meer op :P
@linn Hier pas ik ook mijn oude broeken niet meer hoor. Tenminste ze zitten gewoon niet meer lekker. Voor me werk dus maar alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Zit alleen nog wel heel vreemd hoor hihi. Die band is eigenlijk nog iets te groot maar denk dat dat niet heel lang gaat duren. Viel mij ook al op dat het nu ineens heel snel gaat dat groeien. Gelukkig ben ik niet de enige.
Dag dames,

Die bandenpijn herken ik wel Linn.. Afgelopen week even een uurtje buiten gelopen maar daar flink last van gehad.. Nu valt het wel mee maar ik doe ook vrij weinig verder..
Buik is hier dus niet heel erg aanwezig, pas mijn broeken ook nog gewoon.. Soms zit het s avonds niet zo heel lekker maar overdag is het prima. Ik heb al wat zwangerschapskleding gekocht maar heb het dus nog niet aan.. .Maar ik weet van de vorige keer dat het opeens hard kan gaan.
Donderdag controle bij VK en zaterdag geslachtsbepaling.. Ben erg benieuwd! :)
Echt al heel lang niets meer van me laten horen. Druk gehad en ‘s avonds heel moe waardoor geen puf meer om iets te doen.
Bij deze: zwangerschap gaat goed. Hartje klopt en inmiddels ook 12 weken echo gehad, zag er allemaal prima uit. Bijzonder hè, om zo’n wondertje te zien. Officiële uitgerekende datum: 8-8-18!

We willen t geslacht niet weten dus t wordt echt een verrassing. Oudste dochter (1,5) zegt al elke dag “baby, baby” en aait dan over mijn buik. Soms trekt ze mijn shirt omhoog en wil ze de baby ook echt zien :bye:

Merk wel dat ik last heb van mijn wond van keizersnee. Alles rekt op en die wond trekt.
Ik word bij 35 weken overgedragen aan de gynaecoloog omdat ik die wond heb. Tijdens de bevalling is er een kans dat deze open gaat en dat willen ze natuurlijk voorkomen. Maar dat is nog ver weg.

Ben niet misselijk, wel heel veel zin in gek eten. Ineens zin in zwart witjes bijvoorbeeld en dan moet die hele zak ook in 1x op.

Ik zal in t vervolg regelmatiger iets posten.
Leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat en waar jullie mee worstelen.
En Facebookgroep vind ik prima.

Mocht je een genderrevael doen, ik zag laatst op Facebook een filmpje van een stel dat steeds een ei kapot sloeg op hun hoofd. In 9 van de 10 (blauwe en roze) eieren zat niets. In het laatste roze ei zat wel nog inhoud. Het werd dus een meisje.

Het is ook echt heel leuk om t niet te weten, is zo’n mooie verrassing als het kind er eenmaal uitkomt!
Haha die eueren, dan liever een taart! Wij gaan ook geen reveal doen, past niet zo bij ons. Maar wil het wel gerust aan anderen vertellen.

Hier ook een (mini) buikje. Broeken passen niet meer, dus draag ik jurkjes. Gaat prima!
Mijn buik is wel zacht, die van jullie? Ik denk dat het dus vooral om verhuizende darmen en vocht gaat. Maar de hele dag inhouden lukt dus niet meer.

Woensdag weer controle. En over 2,5 week een geslachtsecho. O man, ik kijk er zo naar uit! Mijn vriend zou graag een meisje willen maar mij maakt het niet zoveel uit. Beide is leuk! Als het maar gezond is.
We hebben al wel namen. Ik vind ze zo leuk! Beide beginnen met een L. Ik zou een tweede naam ook leuk vinden. Misschien iets met de namen van onze ouders. Onze moeders hebben leuke namen, maar die vaders van ons... 😂. Die zou ik dan wat aanpassen. een dubbele naam dan weer niet zo voor ons. We zijn beide Twentenaren die wonen in het Gooi. En dan vind ik een dubbele naam voor ons toch echt niet kloppen.

O ik kreeg leuk nieuws, ik mag begin maart starten in de yogagroep. Leuk, zin in! Ik doe nu namelijk niet zoveel door de week. Gaan jullie zoiets doen?
Heey allemaal,

Hoe is het met iedereen? Hier beetje mindere weken.. Ontsteking in kies gehad, wortelkanaalbehandeling gehad, dat is weer gaan ontsteken :( Dus ik ben zo moe van alle pijn.. Echt helemaal klaar mee.. Daardoor dus ook best veel misselijk nog.. En buikpijn en dan ga je weer denken misschien is er wel iets mis daar..
Deze week ook dan een paar dagen thuis om bij te komen.. En dat is ook helemaal niets voor mij.. Dus voel me daardoor ook schuldig.. En nu klaagmodus uit ;)
Donderdag weer echo en dan hoop ik dat weer een mooi kloppend hartjes zien.. Vind het toch best spannend weer.. Laatste keer was met 11 weken..
En zaterdag geslachtsbepaling.. Ik ben ook zo benieuwd..
Wij hebben dus helemaal nog geen namen en dat wordt ook echt een enorme uitdaging.. We liggen niet bepaald op een lijn haha.. Vooral als het weer een jongen wordt.. We hadden 1 naam en dat is nu onze zoon.. Maar goed we komen er vast wel uit.. Zal vast niet naamloos blijven :D
Verder hier geen yoga klasjes of iets dergelijks.. Vooral omdat ik tot nu toe om half 8 al om val dus om nog iets te gaan doen, ik moet er nu niet aan denken..
Maar ik hoop dat dat beter wordt en dat ik dan misschien wel zo iets kan gaan doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven