Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
dinsdag 23 januari 2018 om 12:27
Hoi meiden, hier ook een hele tijd afwezig geweest dus weer even bij moeten lezen. Wat een hoop verdrietige verhalen zo verdrietig allemaal. Heel veel sterkte voor deze dames.
Gelukkig ook een hoop mooie echo’s en dames die zich al beter gaan voelen.
Zijn er dames die gaan voor een geslachts bepaalende echo (pretecho)? Mijn man vind 9 weken tussen de termijn echo en de 20 weken echo te lang duren dus wij gaan volgende week. Voor mijn man echt een pret echo, ik hoop gewoon alleen maar dat het hartje nog steeds mooi klopt. Stom dat we allemaal toch zo voorzichtig/bang blijven hè?!
Gelukkig ook een hoop mooie echo’s en dames die zich al beter gaan voelen.
Zijn er dames die gaan voor een geslachts bepaalende echo (pretecho)? Mijn man vind 9 weken tussen de termijn echo en de 20 weken echo te lang duren dus wij gaan volgende week. Voor mijn man echt een pret echo, ik hoop gewoon alleen maar dat het hartje nog steeds mooi klopt. Stom dat we allemaal toch zo voorzichtig/bang blijven hè?!
woensdag 24 januari 2018 om 09:35
Wat een fijn nieuws Molly! Ook al had je er wel een goed gevoel over, fijn om deze bevestiging te krijgen!
Wij wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht. Ik vind dat de tijd nu best snel gaat (nu ik me weer wat beter voel), dus denk dat ik dat wel vol kan houden. Maar het blijft elke keer spannend he Lesa... ik snap het helemaal!
Wij wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht. Ik vind dat de tijd nu best snel gaat (nu ik me weer wat beter voel), dus denk dat ik dat wel vol kan houden. Maar het blijft elke keer spannend he Lesa... ik snap het helemaal!
woensdag 24 januari 2018 om 12:32
Heel herkenbaar hoor Lesa! Inmiddels geniet ik er 95% van de tijd wel van maar die angst blijft er toch een klein beetje in zitten. Wij hebben met 16/17 weken een pretecho maar dat is zonder geslachtsbepaling. Dat komt wel met de 20 weken echo. Tussen de pretecho en de 20 weken echo zit 3 weken Sri Lanka dus die weken zullen ook wel erg snel gaan.
Gaan jullie iets "gender reveal" achtigs doen? Ik ben kort na de 20 weken echo jarig dus misschien wel leuk om het dan te ontdekken met alle familie en vrienden erbij.
Gaan jullie iets "gender reveal" achtigs doen? Ik ben kort na de 20 weken echo jarig dus misschien wel leuk om het dan te ontdekken met alle familie en vrienden erbij.
woensdag 24 januari 2018 om 12:43
Molly wat ONTZETTEND fijn dat de uitslag goed was, blij voor jullie. Hoe gaat het inmiddels met je nichtje?
Peppadew, dat zal best dat je buik zo snel gaat met een tweeling! Dat belooft nog wat hihi.
Sandra zo herkenbaar dat druk maken tijdens de zwangerschap. Hoe bizar, maar kan wel meer vertrouwen erin hebben dit keer. Komt denk ik door een eerder voldragen zwangerschap. Maar zwanger zijn en moeder worden maakt je zo kwetsbaar.
Koekie wat goed dat je kan wachten tot de 20 weken echo
Ben ook zo benieuwd wanneer er wat met mijn buik gebeurt. Bij dochter rond 19 weken dat ik een bolletje ging voelen. Vond ik toen echt irritant laat, maar later was ik toch wel blij dat mijn buik vrij bescheiden was. Ben heel fit gebleven tot de laatste dag. Vanmiddag eerste afspraak bij de vlos, hopelijk hartje luisteren...
Peppadew, dat zal best dat je buik zo snel gaat met een tweeling! Dat belooft nog wat hihi.
Sandra zo herkenbaar dat druk maken tijdens de zwangerschap. Hoe bizar, maar kan wel meer vertrouwen erin hebben dit keer. Komt denk ik door een eerder voldragen zwangerschap. Maar zwanger zijn en moeder worden maakt je zo kwetsbaar.
Koekie wat goed dat je kan wachten tot de 20 weken echo
Ben ook zo benieuwd wanneer er wat met mijn buik gebeurt. Bij dochter rond 19 weken dat ik een bolletje ging voelen. Vond ik toen echt irritant laat, maar later was ik toch wel blij dat mijn buik vrij bescheiden was. Ben heel fit gebleven tot de laatste dag. Vanmiddag eerste afspraak bij de vlos, hopelijk hartje luisteren...
woensdag 24 januari 2018 om 19:41
Jullie dus ook zo nieuwsgierig naar het geslacht? Hihi, ik kan ook niet wachten. Leuk dat sommigen van jullie een pretecho gaan doen. Lijkt me ook tof. Wij hebben bij de vk een tegoedbon voor een pretecho gehad, super leuk. Vanaf wanneer kan dat eigenlijk al? Tot 20 weken wachten vind ik iig heel dapper haha!
Met mijn nichtje gaat het goed. Nu ze medicatie heeft groeit ze goed. Fijn!
Hier een bewogen dag. Eerst rondleiding op het kdv. Dan wordt het allemaal heel echt. Zo leuk!
S middags een contract voor een nieuwe freelance opdracht getekend, olé! Op de terugweg alleen best hard aangereden door een andere fietser. Ik vloog letterlijk met een salto over het fietspad. Onwijs geschrokken natuurlijk. En mezelf kwalijk nemen dat ik hem niet zag aankomen. Al had ik voorrang. Ontzettend geschrokken. Ik mocht direct naar de vk. Daar hebben we het hartje voor het eerst gehoord. Eenmaal thuis mijn andere werk opgezegd. Wat een dag! Lig gevloerd op de bank haha!
Hoe was jullie dag?
Met mijn nichtje gaat het goed. Nu ze medicatie heeft groeit ze goed. Fijn!
Hier een bewogen dag. Eerst rondleiding op het kdv. Dan wordt het allemaal heel echt. Zo leuk!
S middags een contract voor een nieuwe freelance opdracht getekend, olé! Op de terugweg alleen best hard aangereden door een andere fietser. Ik vloog letterlijk met een salto over het fietspad. Onwijs geschrokken natuurlijk. En mezelf kwalijk nemen dat ik hem niet zag aankomen. Al had ik voorrang. Ontzettend geschrokken. Ik mocht direct naar de vk. Daar hebben we het hartje voor het eerst gehoord. Eenmaal thuis mijn andere werk opgezegd. Wat een dag! Lig gevloerd op de bank haha!
Hoe was jullie dag?
donderdag 25 januari 2018 om 08:17
Dat klinkt als een heftige dag molly
hier was die in ieder geval een stuk rustiger haha..
Maar schrikken inderdaad als je zo aangereden wordt.. Gelukkig zit de baby goed verstopt en is er niets aan de hand.
Volgens mij kan je geslachtsbepaling laten doen vanaf week 15..
Hier geen gender reveal.. Past niet echt bij ons.. Bovendien heb ik zo een sterk gevoel dat het een jongetje wordt dat ik bijna denk ik waarom zou ik het doen als ik het al weet haha
Maar inderdaad als je al jarig bent is het wel leuk.. Dan wordt dat gewoon je verjaardagstaart
Ik heb ook al wel een buikje maar qua kilo's kom ik niets aan.. Vind ik best vreemd..
Wij over 2 weken alweer controle en dan weer hartje luisteren.. Gaat best snel zo..
Maar schrikken inderdaad als je zo aangereden wordt.. Gelukkig zit de baby goed verstopt en is er niets aan de hand.
Volgens mij kan je geslachtsbepaling laten doen vanaf week 15..
Hier geen gender reveal.. Past niet echt bij ons.. Bovendien heb ik zo een sterk gevoel dat het een jongetje wordt dat ik bijna denk ik waarom zou ik het doen als ik het al weet haha
Maar inderdaad als je al jarig bent is het wel leuk.. Dan wordt dat gewoon je verjaardagstaart
Ik heb ook al wel een buikje maar qua kilo's kom ik niets aan.. Vind ik best vreemd..
Wij over 2 weken alweer controle en dan weer hartje luisteren.. Gaat best snel zo..
donderdag 25 januari 2018 om 09:59
Oh wat naar die snoekduik Molly! Ik kn me voorstellen dat het even schrikken was maar gelukkig is alles goed!
Nou wij hadden gisteren echt een fantastische echo in Gent! Ik ben helemaal in de wolken, alsof ik mezelf nu pas toesta om blij te zijn. Ik vond de afgelopen weken veel spannender dan ik ook aan mezelf wilde toegeven denk ik.
Ze waren heel druk aan het bewegen, ik voelde er één zelfs terugbeuken toen de kop van het echoapparaat hard op mijn buik werd geduwd. Alles zag er goed uit: dunne nekplooien, 2 neusbotjes, aanleg hartje, niertjes, maag, botjes, hersenen etc allemaal goed. Wow!!
Aan de hand van de NUB theorie dachten ze te zien dat de mini op rechts waarschijnlijk een meisje is. Die op links konden ze niet goed zien. Maar ik pin me er niet op vast, nog even geduld voordat het goed zichtbaar is.
Over 2 weken krijgen we ongeveer de uitslag van de NIPT. Maar ik heb er best veel vertrouwen in na gisteren. En morgen mogen we ze gewoon nóg een keer zien in ons eigen ziekenhuis
Wij gaan geen gender reveal doen, we willen het gewoon zelf zien op de echo en delen het daarna ook met de mensen in onze omgeving.
Nou wij hadden gisteren echt een fantastische echo in Gent! Ik ben helemaal in de wolken, alsof ik mezelf nu pas toesta om blij te zijn. Ik vond de afgelopen weken veel spannender dan ik ook aan mezelf wilde toegeven denk ik.
Ze waren heel druk aan het bewegen, ik voelde er één zelfs terugbeuken toen de kop van het echoapparaat hard op mijn buik werd geduwd. Alles zag er goed uit: dunne nekplooien, 2 neusbotjes, aanleg hartje, niertjes, maag, botjes, hersenen etc allemaal goed. Wow!!
Aan de hand van de NUB theorie dachten ze te zien dat de mini op rechts waarschijnlijk een meisje is. Die op links konden ze niet goed zien. Maar ik pin me er niet op vast, nog even geduld voordat het goed zichtbaar is.
Over 2 weken krijgen we ongeveer de uitslag van de NIPT. Maar ik heb er best veel vertrouwen in na gisteren. En morgen mogen we ze gewoon nóg een keer zien in ons eigen ziekenhuis
Wij gaan geen gender reveal doen, we willen het gewoon zelf zien op de echo en delen het daarna ook met de mensen in onze omgeving.
donderdag 25 januari 2018 om 10:28
@olifantje hebben ze jullie bij de NIPT gevraagd of je het geslacht wilde weten?
@Peppa wat fijn zeg!! super goed nieuws.. En ja ik heb hetzelfde v.w.b de spanning.. Merk dat ik toch ook wel zenuwachtiger ben dan ik wil toegeven.. Heb ook zwangerschapskleding gekocht maar nog niet uitgepakt omdat ik de uitslag van NIPT wil afwachten.. Stom he?!
Maar super fijn voor jullie! Geniet er van!
@Peppa wat fijn zeg!! super goed nieuws.. En ja ik heb hetzelfde v.w.b de spanning.. Merk dat ik toch ook wel zenuwachtiger ben dan ik wil toegeven.. Heb ook zwangerschapskleding gekocht maar nog niet uitgepakt omdat ik de uitslag van NIPT wil afwachten.. Stom he?!
Maar super fijn voor jullie! Geniet er van!
donderdag 25 januari 2018 om 15:46
donderdag 25 januari 2018 om 16:33
Oei dat was een pittig dagje Molly! Nu overal spierpijn of valt het mee? Zolang alles maar goed is met de baby!
Wat leuk om te lezen Peppadew! Wat fijn en luxe dat je ze morgen nog een keer kan zien! Daar krijg je toch nooit genoeg van! Ik heb mijn laatste echo hier in het NUB theorie topic geplaatst; de een zegt jongen en de ander zegt meisje haha we wachten het maar gewoon rustig af.
Wat leuk om te lezen Peppadew! Wat fijn en luxe dat je ze morgen nog een keer kan zien! Daar krijg je toch nooit genoeg van! Ik heb mijn laatste echo hier in het NUB theorie topic geplaatst; de een zegt jongen en de ander zegt meisje haha we wachten het maar gewoon rustig af.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:16
A Peppadew wat tof dat je de baby kon voelen terugduwen!
Sandra, herkenbaar hoor van het niet durven uitpakken. Ik durf ook nog niet echt wat te kopen, op 1 broek na omdat het wat strak begint te zitten. Lijkt me zo fijn als je de baby kunt voelen bewegen, dan heb je toch meer contact ermee.
Haha Lin, dus nu weet je het nog niet? Nog heel even geduld!
Huer vette spierpijn idd. Overal! Net of ik een goede workout heb gehad
Olifantje, wat fijn dat je het volgende week al weet! Wij konden niks aankruizen helaas.
Sandra, herkenbaar hoor van het niet durven uitpakken. Ik durf ook nog niet echt wat te kopen, op 1 broek na omdat het wat strak begint te zitten. Lijkt me zo fijn als je de baby kunt voelen bewegen, dan heb je toch meer contact ermee.
Haha Lin, dus nu weet je het nog niet? Nog heel even geduld!
Huer vette spierpijn idd. Overal! Net of ik een goede workout heb gehad
Olifantje, wat fijn dat je het volgende week al weet! Wij konden niks aankruizen helaas.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:25
Hai iedereen!
Weer even een teken van leven. Na 4 weken leven in bed was ik daar wel weer klaar mee en ben weer begonnen met werken. Dit is zo vermoeiend dat ik iedere avond tegelijk met mijn kleuter naar bed ga, maar ik houd het zo in ieder geval vol.
Ik heb het idee dat ik de baby af en toe al wel zachtjes voel. Maar echt erop concentreren heb ik nog niet gedaan, te druk voor geweest.
De HG is er nog, maar neemt gelukkig al wel af. Soms een spuugvrije dag
Willen jullie al bijna over naar facebook? Ik merk dat ik niet snel tussendoor op het forum kijk, want daar moet ik de laptop voor pakken. Op de telefoon crasht de app steeds en dat leest ook ruk.
Aanstaande dinsdag mag ik weer naar de vk, gaan we hartje luisteren.
Geslacht wil ik niet weten van te voren, wist ik de vorige keren ook niet en vind het super leuk om zelf te zien na de geboorte.
Weer even een teken van leven. Na 4 weken leven in bed was ik daar wel weer klaar mee en ben weer begonnen met werken. Dit is zo vermoeiend dat ik iedere avond tegelijk met mijn kleuter naar bed ga, maar ik houd het zo in ieder geval vol.
Ik heb het idee dat ik de baby af en toe al wel zachtjes voel. Maar echt erop concentreren heb ik nog niet gedaan, te druk voor geweest.
De HG is er nog, maar neemt gelukkig al wel af. Soms een spuugvrije dag
Willen jullie al bijna over naar facebook? Ik merk dat ik niet snel tussendoor op het forum kijk, want daar moet ik de laptop voor pakken. Op de telefoon crasht de app steeds en dat leest ook ruk.
Aanstaande dinsdag mag ik weer naar de vk, gaan we hartje luisteren.
Geslacht wil ik niet weten van te voren, wist ik de vorige keren ook niet en vind het super leuk om zelf te zien na de geboorte.
vrijdag 26 januari 2018 om 13:53
Wij konden ook niets aankruisen.. En bij ons wordt je in alle gevallen gebeld voor de VK.. Maar goed vind uiteindelijk belangrijkste dat het allemaal goed is.. Geslacht komt wel.. Hopelijk volgende week nieuws..
@Smurfenhuisje fijn dat je iets beter bent
en dat vermoeiende ken ik hoor.. Ik ben helemaal niet zo misselijk maar ligt ook bijna elke avond tussen haf 8 en half 9 in bed 
En wat knap dat je kan wachten tot het einde.. Lijkt mij ook ergens heel leuk, dan is het wel echt een verassing. Maar ben echt te nieuwsgierig haha..
Facebook is ook prima wat mij betreft!
@Smurfenhuisje fijn dat je iets beter bent
En wat knap dat je kan wachten tot het einde.. Lijkt mij ook ergens heel leuk, dan is het wel echt een verassing. Maar ben echt te nieuwsgierig haha..
Facebook is ook prima wat mij betreft!
zaterdag 27 januari 2018 om 10:06
Hier ook een goede Nipt
En het wordt een meisje
Deze namiddag mijn verjaardag feest en toch wat aan het twijfelen nu om roze cakejes ofzo te maken/halen.
Smurf blij dat je weer uit bed bent.
Sinds eergisteren wel terug misselijk en gisteren echt veel te vaak moeten spuwen.
Zijn in de buurt veel zieken dus misschien ben ik ook wat ziek.
Al maak ik geen koorts aan en voel ik me tussen de misselijkbuien in vrij goed.
En het wordt een meisje
Deze namiddag mijn verjaardag feest en toch wat aan het twijfelen nu om roze cakejes ofzo te maken/halen.
Smurf blij dat je weer uit bed bent.
Sinds eergisteren wel terug misselijk en gisteren echt veel te vaak moeten spuwen.
Zijn in de buurt veel zieken dus misschien ben ik ook wat ziek.
Al maak ik geen koorts aan en voel ik me tussen de misselijkbuien in vrij goed.
zaterdag 27 januari 2018 om 21:36
zondag 28 januari 2018 om 09:16
Smurfenhuisje, wat fijn dat je misselijkheid afneemt! Ein-de-lijk of niet? Hopelijk is je tweede trimester een stuk fijner!
Een vriendin raadde me gisteren het boek Buskruit met Muisjes aan. Staan handige tips voor en nu de bevalling beschreven voor eerste keer moeders. Vooral ook wat je niet hoeft te kopen aan onzindingen. Misschien hebben jullie er ook wat aan?
Een vriendin raadde me gisteren het boek Buskruit met Muisjes aan. Staan handige tips voor en nu de bevalling beschreven voor eerste keer moeders. Vooral ook wat je niet hoeft te kopen aan onzindingen. Misschien hebben jullie er ook wat aan?
zondag 28 januari 2018 om 18:32
@Olifantje, @Sandra, gefeliciteerd met de goede NIPT uitslagen!
Wij hebben vandaag gelukkig ook goed nieuws gehad. Toch wel even tranen van opluchting. Gek hè dat je je dan stiekem toch zo veel zorgen maakt. Nu vind ik het weer spannend tot de volgende echo. Volgens mij blijft het de hele zwangerschap spannend. Of misschien tot het minder onwerkelijk wordt? Ik kan in ieder geval niet wachten tot we het geslacht weten. Nog een paar weekjes geduld.
@BlauweMolly bedankt voor de tip! Klinkt als precies de informatie waar ik naar op zoek ben. Ik ga hem eens opzoeken.
Wij hebben vandaag gelukkig ook goed nieuws gehad. Toch wel even tranen van opluchting. Gek hè dat je je dan stiekem toch zo veel zorgen maakt. Nu vind ik het weer spannend tot de volgende echo. Volgens mij blijft het de hele zwangerschap spannend. Of misschien tot het minder onwerkelijk wordt? Ik kan in ieder geval niet wachten tot we het geslacht weten. Nog een paar weekjes geduld.
@BlauweMolly bedankt voor de tip! Klinkt als precies de informatie waar ik naar op zoek ben. Ik ga hem eens opzoeken.
maandag 29 januari 2018 om 09:29
Dank Plukje! Ik was ook heel erg opgelucht.. Jullie ook gefeliciteerd met de goede uitslag! Volgende week weer een echo.. op zich wel spannend maar ik merk dat ik dit het meest spannende vond..
En de vorige keer vond ik de 20 weken echo ook heel spannend.. Toen die voorbij was kon ik echt genieten.. Dus hopelijk jij ook!
En dan ga je het ook als het goed is ook steeds voelen en krijg je elke dag bevestiging dat het goed is..
En de vorige keer vond ik de 20 weken echo ook heel spannend.. Toen die voorbij was kon ik echt genieten.. Dus hopelijk jij ook!
En dan ga je het ook als het goed is ook steeds voelen en krijg je elke dag bevestiging dat het goed is..
maandag 29 januari 2018 om 15:10
Molly GEFELICITEERD met de goede uitslag! Had nog nadere informatie gezocht over CF en schrok hoe vaak het voor komt!
Iedereen gefeliciteerd met de goede Nipt testen. Ik heb helaas nog geen uitslag. Er zijn nu 8 werkdagen voorbij, met 2 weekenden er tussen.. Hoe lang moesten jullie wachten?
Spannend hoor. Bij onze eerste hadden we niks laten testen.
Ik voel me ook aanzienlijk beter, nu alweer 13 weken
Klopt de tabel nog een beetje? Volgens mij niet haha. Ik wil zo nodig ook wel op Facebook.
Iedereen gefeliciteerd met de goede Nipt testen. Ik heb helaas nog geen uitslag. Er zijn nu 8 werkdagen voorbij, met 2 weekenden er tussen.. Hoe lang moesten jullie wachten?
Spannend hoor. Bij onze eerste hadden we niks laten testen.
Ik voel me ook aanzienlijk beter, nu alweer 13 weken
Klopt de tabel nog een beetje? Volgens mij niet haha. Ik wil zo nodig ook wel op Facebook.
maandag 29 januari 2018 om 16:26
Wat fijn al die goede NIPT uitslagen en dat iedereen zich wat beter gaat voelen!! Ik heb helaas de uitslag nog niet binnen....mag van mij wel komen. Maak me geen zorgen maar het zit toch wel een beetje in je hoofd. Hopelijk deze week... Ik heb vooral erg veel zin in een volgende echo maar dat duurt ook nog wel even.
Ik ben nog niet helemaal Fb ready maar sluit me later wel aan hoor. Volgens mij kunnen vrienden het in hun tijdlijn zien als je reageert op een (besloten) groep. Er zijn nog een paar goede vrienden die ik de komende twee weken zie en het graag persoonlijk vertel.
Ik ben nog niet helemaal Fb ready maar sluit me later wel aan hoor. Volgens mij kunnen vrienden het in hun tijdlijn zien als je reageert op een (besloten) groep. Er zijn nog een paar goede vrienden die ik de komende twee weken zie en het graag persoonlijk vertel.
maandag 29 januari 2018 om 18:20
Hee Plukje, ook goed nieuws, goed zo!!
Bershka, dank je! We zijn ook heel blij. Nu de nipt nog.. toch spannend hoor. Jij wacht dus ook nog?
En Lin ook nog. Duurt lang he?
Niemand kan je reacties zien in een besloten fb groep. Ik heb vorig jaar een huwelijk geregeld op deze manier en bruid zag echt niks. Maar later aanhaken kan natuurlijk altijd.
Mij lijkt het ook handig.
Bershka, dank je! We zijn ook heel blij. Nu de nipt nog.. toch spannend hoor. Jij wacht dus ook nog?
En Lin ook nog. Duurt lang he?
Niemand kan je reacties zien in een besloten fb groep. Ik heb vorig jaar een huwelijk geregeld op deze manier en bruid zag echt niks. Maar later aanhaken kan natuurlijk altijd.
Mij lijkt het ook handig.