Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
BlauweMolly wat rot van je vader. Dat zet wel even een domper op de feestvreugde.
Anderzijds het nieuw leven (vooruitzicht) kan je papa misschien ook moed geven om volop te vechten en wat leuks om naar uit te kijken in de toekomst.
Toen in onze familie iemand ernstig ziek was, hielp het echt om leuke vooruitzichten te hebben.

Smurfenhuisje fijn dat jij initiatief neemt voor de FB groep.
Ik ga nog even afwachten.

Hier vandaag een prima echo gehad. Baby deed het helemaal goed en alles zag er tiptop in orde uit.
Gyn vond ook dat mijn gewicht nog oké was.
Vond dat zelf wat minder ben drie kilo bijgekomen in één maand :( .
Hoi,

Een nieuweling hier.. Ik ben nu 15 weken zwanger van ons eerste kindje. Wat raar nog steeds om zo op te schrijven zeg. Maar het is toch echt zo..
Ik lees al wel een behoorlijk tijdje mee. Aanmelden en daardoor reageren lukte alleen steeds niet.
Vanmorgen weer controle gehad en alles in orde.
Smurfenhuisje ik heb je een prive berichtje gestuurd voor de FB groep.
Even van me afschrijving hoor...Zoals ik al zei ben ik nu dus heerlijk op vakantie in Sri Lanka. Super mooi land, vriendelijke mensen, mooie natuur, alles helemaal top. Gisteravond heerlijk gegeten in een biologisch restaurant, alles smaakte even lekker...tot ik later op de kamer ineens schrok...barracuda is natuurlijk ook een roofvis o_o :-o hoe kon ik zo stom zijn?!? Pfff gelijk in de stress en Googlen natuurlijk. Het was een baby barracuda dus minder erg dan een volwassen vis maar toch!! Voelde me gelijk zo slecht en onzeker! Kan er natuurlijk weinig meer aan veranderen maar baal er flink van zeg. Hebben jullie weleens per ongeluk iets gegeten wat op de "verboden te eten lijst" staat?
Alle reacties Link kopieren
Hee Lin, wat een schrik zeg! Weet je nu wat je moet doen eigenlijk? Wat vervelend.. Ik heb laatst per ongeluk een gebakje met rauw ei gehad. Ook totaal niet aan gedacht toen en dat voelde ook rot. Maar ja, gebeurd. Mijn moeder relativerde: 35 jaar geleden wist niemand hiervan en ik ben ook gezond geboren.
Het gaat ook wel echt om hele kleine kansen toch? Hoewel ik niet weet hoe dat met roofvis zit. Heb je al iets meer info kunnen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Linn, uiteraard is het rot. Maar de vis is binnen, dus dat kan je niet meer veranderen.

Ik heb ook al wat zaken gegeten die eigenlijk beter vermeden worden.
Per ongeluk een hapje met rauw ei op, op een receptie. De eerste die rondkwam noemde het een crème van maar was dus een mousse van.
En ook al wat wat rauwe groentjes op waarbij ik niet goed weet hoe goed ze gewassen zijn (probeer dat echt te vermijden maar soms op recepties/bij broodjeslunch loopt het mis)
En één keer koude aardappelsla met mayonaise die achteraf blijkbaar zelfgemaakt was.

Wat de mama van Blauwemolly zegt, de risico's zijn echt heel klein en vroeger wisten de mensen hier niets van en toch werd het merendeel van de baby's gezond geboren.
Thanks ladies! Goed punt van je moeder, is natuurlijk ook wel zo.

Het is idd niet meer te veranderen en gelukkig was het een baby barracuda (bevat minder zink e.d. dan volgroeide vissen). Een beetje is niet erg las ik en ach de vrouwen hier eten het volop heb ik begrepen en de kindjes zien er hier ook erg schattig uit haha. Het beste is denk ik loslaten en weer volop van de vakantie gaan genieten! 8-)
Alle reacties Link kopieren
19Linn87 schreef:
21-02-2018 16:22
uit haha. Het beste is denk ik loslaten en weer volop van de vakantie gaan genieten! 8-)
that's the spirit!
Lijkt me heerlijk zo met zijn twee nog even samen genieten:-D
Hoe gaat het met iedereen hier? Het is stil.
Als jullie het leuk vinden is er ook een geheime/verborgen FB groep waar we nu met een klein clubje zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier inderdaad rustig.
Hier gaat het goed. Niet meer misselijk sinds vorige week :cheer:

Buik groeit echt snel. Voel baby nog steeds niet echt bewegen. Wel regelmatig idee van oh zou het dat zijn maar nooit echt zeker. Maar dat schijnt normaal te zijn.

VPK voor de facebookgroep wie sturen we best een privé bericht?
Smurfenhuisje of jou?
Wat fijn olifantje!! Als het gevoel terugkerend is dan kan je er denk ik wel vanuit gaan dat het de baby is.

Ik voel de baby nu sinds een weekje, elke dag wel even, zo bijzonder!!

Ik denk dat je het beste een privé berichtje naar Smurfenhuisje kan sturen, zij is volgens mij de owner van de groep.
Smurfenhuisje ik heb je ook een PB gestuurd voor de facebookgroep.

Bijzonder hè als je de kleine voelt bewegen! Ik tik nu alweer bijna de 18 weken aan en sinds een weekje voel ik de kleine ook bewegen. Zo speciaal.

20 maart hebben wij de 20 weken echo. Hopelijk is alles goed. Ik ben ook zo razend benieuwd naar het geslacht :)

Wanneer hebben jullie de 20w echo?
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij een berichtje sturen over de facebookgroep? Ik heb het idee dat mijn gestuurde berichten niet aankomen en ben toch wel benieuwd!

Deze week eindelijk weer een echo. Ik ben er zo aan toe. Enorm onzeker. o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu even mijn inbox hier checken voor fb.
Ik denk dat ik ondertussen ook wel toe ben aan een Facebook groep. Merk dat ik het forum toch lastiger bij te houden vind. Ik ga proberen een bericht te sturen smurfenhuisje :-D nog nooit gedaan dus even kijken hoe dat werkt
Alle reacties Link kopieren
Smurfenhuisje, ik heb je ook PB gestuurd voor FB! :)
We krijgen een meisje! Volgende week is de 20 weken echo en dan gaan we opnieuw het geslacht laten bepalen, maar ze wist het eigenlijk 99% zeker. Verder zag alles er goed uit. Alle metingen waren gemiddeld. Gemiddeld is goed. :D
Beweging in de vorm van kleine borreltjes, kriebeltjes, en belletjes voel ik nu ook steeds vaker. Leuk! Ik word er ongeduldig van :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn inbox weer bijgewerkt. Mis je een berichtje terug van mij stuur me dan even een noieuwe, want dan heb ik het niet gehad :)

Gefeliciteerd Plukje!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ik ben weer boven water hoor. :)

Hoe is het met jullie allemaal? Hier gaat het goed, alles weer op regel. Buik word zwaar in het werk, :) baby beweegt al regelmatig, wat een geruststelling.

Ik heb Smurfenhuisje een prive bericht gestuurd, denk dat fb makkelijker bij te houden is.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Smurfenhuisje, heb je al een paar berichtjes gestuurd, maar zie ze ook niet meer staan :( Ik heb het weer geprobeerd...
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie nu allemaal over op facebook?
Alle reacties Link kopieren
We zitten met een vrij grote groep ondertussen op facebook.
Alle reacties Link kopieren
Merci
Jeetje, ben wel laat met reageren opd it forum ;-). en zie dat meesten al op fb zitten ;-) Zo in laatste weken begin ik t wel spannend te vinden en merk dat ik t fijn vind dingen met anderen te delen..
Ben Suus, 38, 1e kindje na icsi..
zijn er hier nog dames actief?
Alle reacties Link kopieren
Turbovlinder, ik ben uiteindelijk niet naar FB gegaan, ik vind het wel leuk om nog te kletsen hier hoor :) Ik sta wel in de tabel, dus mijn gegevens zie je daar.
Spannend ook echt je eerste kindje. Mijn dochter is 17 maanden en ook ontstaan met behulp van ICSI. Eerste verse terugplaatsing was bij ons niet gelukt, cryo werd mijn dochter. Uiteindelijk daarna weer 2x een cryo tp gehad uit de eerste poging nog, maar dit werden vroege miskramen. Derde terugplaatsing werd deze zwangerschap, een zoon verwachten wij.
Hoeveel terugplaatsingen heb jij gehad? En heb je nog cryo's over? En weet je het geslacht? En heel belangrijk: hoe voel je je tot dusver?
Hier gaat alles goed! Vind het wel iets zwaarder met al een dreumes die rondloopt, maar gelukkig verdelen man en ik het goed :)
Als er idd nog meer dames actief zijn hier?
lilly1980 schreef:
23-05-2018 12:20
Turbovlinder, ik ben uiteindelijk niet naar FB gegaan, ik vind het wel leuk om nog te kletsen hier hoor :) Ik sta wel in de tabel, dus mijn gegevens zie je daar.
Spannend ook echt je eerste kindje. Mijn dochter is 17 maanden en ook ontstaan met behulp van ICSI. Eerste verse terugplaatsing was bij ons niet gelukt, cryo werd mijn dochter. Uiteindelijk daarna weer 2x een cryo tp gehad uit de eerste poging nog, maar dit werden vroege miskramen. Derde terugplaatsing werd deze zwangerschap, een zoon verwachten wij.
Hoeveel terugplaatsingen heb jij gehad? En heb je nog cryo's over? En weet je het geslacht? En heel belangrijk: hoe voel je je tot dusver?
Hier gaat alles goed! Vind het wel iets zwaarder met al een dreumes die rondloopt, maar gelukkig verdelen man en ik het goed :)
Als er idd nog meer dames actief zijn hier?
Hoi Lilly,

wat leuk dat je reageert :cheer: !
Bij ons was t de allerlaatste (vergoede) poging, heb iets van 9 terugplaatsingen gehad. Hadden serieus hoop al beetje opgegeven en waren naar andere opties aan t kijken (donor, adoptie) WIj verwachten ook een jongetje, rond 1 augustus..
Ik voel me echt prima, helemaal nergens last van (gehad). Behalve de stress of t wel echt goed zou blijven gaan, en de zorg om mijn moeder (jong dement, maand geleden overleden). Moet zeggen dat ik t langzaam wat zwaarder ga vinden, gewoon omdat je lichamelijk steeds minder kan. Hijg echt als een renpaard als ik naar zolder ben gelopen whahahah.

Wat super om te lezen dat t bij jou dus heel snel is gegaan met ICSI. We willen misschien hierna nog een keer het traject in voor een tweede (als we nr 1 overleven hihi)...

En zijn er idd nog meer dames hier actief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven