Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Ach Springtouw, wat naar! Hopelijk is het allemaal normaal daar binnenin jouw buik, en is de kleine nu al eigenwijs. Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Hoe voel je je?
Ik ben mega onzeker. Heb al 2 weken het gevoel dat die krampen niet oké zijn en ben wel blij dat ze gaan kijken of het goed zit. Het is nog te vroeg om het hartje te zien (als het überhaupt goed zit) en maandag hebben we een vroege echo waarbij wel 't hartje te zien zou moeten zijn..

Gister nog een test gedaan (eigenwijs I know) en die teststreep was supersnel donkerder dan de controle..
Wat akelig Springtouw! Fijn dat je snel terecht kunt en hopelijk morgen meer weet. Ik hoop met je mee dat het goed zit!

Wat betreft de kruipende tijd: ik vind het ook tergend langzaam gaan ja. Door omstandigheden ben ik nu niet aan het werk en als ik geen afleiding heb denk ik er haast 24/7 aan. Gelukkig heb ik wel wat gezellig drukke weekenden voor de boeg.

Smurfenhuisje, jouw jongste is trouwens even oud als mijn dochtertje; zij wordt ook in februari 2. Heb je hem/haar al wat over je zwangerschap verteld? Ik ben zo benieuwd hoe ze het allemaal gaat beleven straks
Springtouw schreef:
06-12-2017 13:28
Dames ik heb morgen al een echo omdat ik krampen rechts onderin m'n buik blijf houden. Daarnaast ook weer wat bloedverlies. Ze gaan kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
Ow dat is heel spannend eventjes zeg. Ik hoop voor je dag alles goed zit.
Sterkte springtouw! Hopen dat het er goed uit ziet morgen.

Ik vind ook dat de tijd heel langzaam gaat! Kan niet wachten tot de echo en dan hopelijk met kerst het goede nieuws aan de familie vertellen :-)
Mag ik ook meeschrijven?
Ik weet sinds afgelopen week dat ik zwanger ben via IVF.
Helaas heb ik tot nu toe alleen 2 miskramen gekregen, dus ik vind het weer superspannend eigenlijk.
Doordat het via IVF is gelukt rekenen ze vanaf de punctiedag, daardoor zou ik nu pas 3 weken zwanger zijn. Mn borsten zijn al gevoelig en soms ben ik wat misselijk. ik duim echt voor mezelf dat ik niet weer word teleurgesteld, na 4 jaar proberen en ziekenhuis in en uit, gun ik het mezelf wel eigenlijk! Leuk om er hier over te schrijven omdat ik het verder nog een beetje stil wil houden aangezien de geschiedenis...
Wat kut springtouw :( veel succesmorgen.. hoe laat ben je aan de beurt?

Ik ben nu 5weken en 3 dagen maar ben zo onzeker. Vandaag de hele dag geen 1 teken van zwangerschap ervaren.. voelt leeg ofzo in mijn buik, duizeligheid is weg, pijnlijke borsten weg.. ik hoop zo dat ik het mis heb. Maar de miskramen in het verleden helpen daar niet bij.
Nog 9 dagen wachten tot de eerste echo :(
Sneeuwvrouw van harte gefeliciteerd en welkom! Wat spannend zeg. Ik hoop echt dat nu alles goed gaat! Vast 3x is scheepsrecht! Wanneer is jullie eerste echo? En het eerste kindje?
bershka schreef:
06-12-2017 16:04
Sneeuwvrouw van harte gefeliciteerd en welkom! Wat spannend zeg. Ik hoop echt dat nu alles goed gaat! Vast 3x is scheepsrecht! Wanneer is jullie eerste echo? En het eerste kindje?

dank je wel!! ik hoop ook echt 3x scheepsrecht. mn eerste echo is pas begin januari, lijkt echt nog een eeuwigheid te duren..en idd ons eerste kindje..
@Springtouw; veel sterkte morgen!! Keeping my fingers crossed!

@Lilly; alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen! We zijn idd heel blij dat we (zoals het er nu naar uitziet) geen medisch traject in hoeven. We hebben van dichtbij gezien wat een impact dat op je kan hebben, best heftig soms.

@Sneeuwvrouw; welkom en gefeliciteerd!! Al een lange zware weg achter de rug zo te lezen. Dit keer gaat het vast helemaal goed!

Laten we idd hopen op alleen maar mooie echo's voor iedereen!
bershka schreef:
06-12-2017 16:02
Wat kut springtouw :( veel succesmorgen.. hoe laat ben je aan de beurt?

Ik ben nu 5weken en 3 dagen maar ben zo onzeker. Vandaag de hele dag geen 1 teken van zwangerschap ervaren.. voelt leeg ofzo in mijn buik, duizeligheid is weg, pijnlijke borsten weg.. ik hoop zo dat ik het mis heb. Maar de miskramen in het verleden helpen daar niet bij.
Nog 9 dagen wachten tot de eerste echo :(
Vandaag precies hetzelfde gehad. Niet misselijk, of pijnlijke borsten.. dan ga je je toch zorgen maken. Maar t schijnt normaal te zijn dat je de ene dag wat voelt en dan weer niet... maar vertrouwen houden :)
Welkom sneeuwvrouw! Gefeliciteerd! Wat heb je hier lang op moeten wachten. Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat.

Voor degenen die nog weinig merken van de zwangerschap. In mijn eerste zwangerschap had ik ook bijna nergens last vast en zeker in het begin. Hoeft dus niets te zeggen. Dat maakte me toen ook onzeker, maar nu ik zo misselijk ben verlang ik daar enorm naar terug. Het is ook nooit goed...

Hopelijk snel allemaal goede echo's!!!
Welkom sneeuwvrouw!

Springtouw, wat ontzettend naar. Fijn dat je gehoord wordt en dat er gechecked gaat worden!

Peppadew, ik heb het mijn jongste wel verteld en uitgelegd, maar ze doet nog niks met het nieuws. Het is ook nog wel heel abstract voor haar natuurlijk. Ze is al wel dol op baby's, dus ik denk dat ze intens gelukkig gaat worden van 't zomer ;)
Springtouw Wat naar, goed dat ze er zo snel naar gaan kijken.
Dan ben je er tenminste snel bij mocht het mis zijn en gerust gesteld als het goed is.

sneeuwvrouw Welkom, dan weet je al heel snel dat je zwanger bent! Hopen op drie maal scheepsrecht.

BlauweMolly ik vind deze periode ook veel spannender dan vorige wachtbankje! Nu hebben we natuurlijk ook veel meer te verliezen.

Gisteren al eerste mails verzonden om kinderopvang te regelen.
Blijkbaar moet dat in onze omgeving heel snel (op sommige sites staat vanaf dat je positief test). Wilde eerst wachten tot na echo maar op advies van een vriendin het toch al beginnen regelen. De dichtstbijzijnde opvang heeft pas voltijds plaats vanaf januari 2019 :confused: .

Vandaag heel drukke dag gehad, en zo nog sporten.
Heel dag ook al menstruatie krampen, hoop dat dat geen slecht teken is.
Hoi Olifantje, bij IVF rekenen ze anders blijkbaar, volgens de 'gewone' berekening ben ik vandaag 5 weken zwanger. Bij IVF rekenen ze blijkbaar vanaf de punctie..
De ring in de baarmoeder is te klein voor de duur die ik zwanger zou moeten zijn. Ze zien geen dooierzak dus kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap, vanmiddag naar 't ziekenhuis voor uitsluitsel.
He wat schrikken Springtouw! Heb je nog steeds de steken? Ik hoop voor je dat het toch goed is! Vaak kunnen ze bij de gyn veel meer en nauwkeuriger zien, vooral met deze termijn..

Ik heb ook gebeld naar de gyn en wordt teruggebeld. Ben erg onzeker want nu paar dagen afnemende/geen zwangerschapsverschijnselen meer en stekende pijn aan 1 kant bij m'n litteken van de ks. Bah.
He Meis wat akelig voor je, ik hoop zo dat je gewoon een late eisprong hebt gehad. Jij hebt er zelf een ander gevoelbij? Ik heb t zo met je te doen, wat een stress
Bershka ook al gedoe, getsie ik hoop snel op duidelijkheid voor je
Jimbob schreef:
07-12-2017 11:08
He Meis wat akelig voor je, ik hoop zo dat je gewoon een late eisprong hebt gehad. Jij hebt er zelf een ander gevoelbij? Ik heb t zo met je te doen, wat een stress
Ik heb deze cyclus met ovulatietesten getest en zou m'n eisprong rond 9nov gehad moeten hebben. Dan zou er iets te zien geweest moeten zijn. De ring in de bm was nu zo groot als het vruchtje geweest zou moeten zijn. Dus nee ik heb er geen goed gevoel bij. Al vanaf het begin niet trouwens. En de aanhoudende erger wordende pijn rechts thv eierstok maakt 't er niet beter op..
Oh gets Springtouw en Bershka! Heel veel sterkte vandaag!
Springtouw :hug:
Wat een rot situatie!
Gelukkig kan je straks al naar de gyn.
Hopelijk heb je snel zekerheid.
Springtouw schreef:
07-12-2017 11:47
Ik heb deze cyclus met ovulatietesten getest en zou m'n eisprong rond 9nov gehad moeten hebben. Dan zou er iets te zien geweest moeten zijn. De ring in de bm was nu zo groot als het vruchtje geweest zou moeten zijn. Dus nee ik heb er geen goed gevoel bij. Al vanaf het begin niet trouwens. En de aanhoudende erger wordende pijn rechts thv eierstok maakt 't er niet beter op..

Wat shit. Ik zal voor je duimen
Wat ontzettend klote zeg!! :hug:
Beide veel sterkte dames!
Ah gadver Springtouw. Wat een naar bericht. Heel goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en die echo hebt laten doen. Heel veel sterkte :hug: .

Bershka, jij ook sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven