Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Jimbob dat is inderdaad relatief en drie weken valt goed mee.
Wij moeten nog tien dagen wachten. Naar mijn idee lang genoeg :) .
Denk nu ook soms van als het nu een miskraam wordt, dan is al dat misselijk zijn voor niks. Uiteraard een absurde redenering. Maar toch
X
suze210 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 21:55
0.00% gewijzigd
Helaas neem ik afscheid van dit topic. Het gaat hier toch weer mis.

Heel veel succes dames :hug:
Ah neeee Jimbob. Wat verdrietig! Is het zekerweten niet goed?

Dikke knuffel :hug:
Jimbob :'(
neeee!!!

Veel sterkte voor jou en je vriend!
Ohnee Jimbob wat kut! Ik las ook dat je op anoniem gaat, heel veel sterkte :hug:

Ah lief Suze! Hopelijk trekt het allemaal bij indd. Na terug rekenen kan de termijn ook wel wat minder zijn, we zullen 't zien de 18e.. Spannend zeg!
Aah nee Kimbo, wat klote zeg!!
Veel sterkte samen!
Jimbob wat verdrietig! :hug:
Aahhhh wat een verdrietig nieuws! :( heel veel sterkte voor jullie!
Hoe is het mer jullie dames? Deze week de eerste echo’s voor sommigen. Spannend hoor!

Ik heb heel weinig energie en de misselijkheid neemt toe merk ik. Ik moet echt snel eten als ik een lege maag heb, anders word ik binnen een paar minuten kotsmisselijk. Ik hoop niet dat dit pas het begin is.

Verder gaat het ok. Ik ben soms heel onzeker over of het allemaal goed zit maar op andere momenten dagdroom ik al over de tijd dat de baby er is. Nog een dikke week voor mij tot de intake en echo.
anoniem_198273 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 11:15
Reden: Spelvoutje
2.01% gewijzigd
Spannend hé die eerste echo's! Hier valt het met de energie nog wel mee. Ik merk indd dat als ik niet op tijd iets eet ik heel misselijk word. Heb nu ook standaard een reep of Cracker in mijn tas zitten :p.

Hier ook nog een hoop buikkrampen, maar geen bloed. Volgende week maandag mag ik voor de controle echo om te kijken of 't blobje is gegroeid. Ik hoop zo dat ze me vooruit zetten en ik een gewone zwangerschap heb ipv een miskraam waiting to happen..
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen voor het eerst echt goed misselijk. Na wat gegeten te hebben zakte het grotendeels wel weg. Soms ook ineens buikpijn en vaak verschrikkelijk onzeker (bang dat het weer mis gaat). Durf nog niet echt veel te dagdromen over een mooie zwangerschap en hoe het allemaal zou zijn met een baby. Volgende week di de eerste echo dus nog even geduld opbrengen.

Voor jou is het idd nog spannender Springtouw! Ik hoop echt zo voor je dat volgende week blijkt dat het allemaal gewoon goed zit!!
Goedemorgen dames,

Spannend al die echo's.. Hoop voor jullie dat alles in orde is!
Bij mij is sinds het weekend de misselijkheid ook toeslagen. Wat ergens ook wel fijn vind.. Toch een beetje bevestiging dat er iets gebeurt.. Qua vermoeidheid valt het ook nog wel mee..
ik merk wel dat ik juist veel relaxter ben dan in de eerste zwangerschap.. dus dat is wel heel fijn..
Springtouw ik hoop ook zo voor je dat alles goed is! Het is echt je tijd uitzitten hé...

En hier ook misselijk met vlagen en eten helpt dan gelukkig ook. Hopelijk blijft het hierbij. Mijn echo zou donderdag zijn, maar is door zkh verplaatst naar vrijdag. Gelukkig niet na het weekend, 1 dag later overleef ik wel. Ben zo benieuwd!!
Goeiemorgen,

Wat fijn dat de eerste echo's eraan komen.
Jammer te lezen dat er ook al een paar misselijk zijn.
Hier is het ook sinds donderdag begonnen :( .

Gelukkig valt het na wat eten meestal heel goed mee.
Energiepeil is wel laag.
Mijn batterij staat precies standaard op 50% ipv 100%.

Vriend moet ook wat wennen. Die is niet echt gewoon dat ik zoveel op de bank hang.
Sterkte jimbob :hug:

En spannend alle echo's die eraan zitten te komen. Ik moet nog bijna 2 weken wachten helaas... Verder nog steeds moe en misselijk. Dus weinig nieuws. Eet ook de hele dag door, dat helpt iets. Hebben jullie ook al een beginnend buikje? Schijnt bij de tweede wel sneller te gaan, maar 's avonds moet het knoopje van m'n broek echt wel open. Op zich een teken dat er iets gebeurt, dus ik probeer het maar als iets positiefs te zien.
Hi Koekie,

Ik ook al een beetje een buikje.. Maar dat is volgens mij meer van de rommelende darmen dan echt de baby.. Maar wat je zegt een teken dat er iets gebeurt dus prima :)
Voor mij nog 2,5 weken tot de echo,, dus nog iets langer..
Hebben jullie het al wat mensen in je omgeving verteld of wachten jullie tot 12 weken? Wij onze ouders en broers.. Met komende feestdag is het wel handig dat ze het weten :)
Ik heb het al wel aan een collega/vriendin op het werk verteld zodat ik er met haar over kan praten en mijn zorgen kan delen. Ook wel handig als ik weg moet voor afspraken, hoef ik er niet over te liegen.

Onze ouders willen we het na de 1e echo en voor de kerst gaan vertellen. Leuk kerstcadeautje! :-D Het is wel een lastige maand met borrels, feestjes en gezelligheid en aangezien ik normaal altijd wel een wijntje drink is het soms lastig. Maar ja dan maar een beetje liegen ;-)
Hier nog geen buikje, wel misselijk. Tot een uur of 15, en dan slaat de moeheid toe haha! Vanochtend voor het eerst gespuugd. Maar crackers helpen wel heel goed.
Gisteravond was drama. Toen zat ik vast op het station. Van 16 tot 21.30 erover gedaan om thuis te komen. Misselijk, chagrijnig, rugpijn. Nog nooit zo blij geweest om thuis te komen.
Hier zijn de hormonsters begonnen hoor. Ik ben echt onredelijk boos op kleine dingetjes. Vriend had de kipfilet opgegeten terwijl hij zei dat hij niet wilde en ik had er zo'n trek in. Vriend ging gewoon werken terwijl ik niet wilde dat hij doodging met dit winterweer..

Laten we hopen dat het allemaal goed blijft gaan hier, zijn die buien en misselijkheid iig niet voor niks hahaha!
O wat balen Molly! Wat kan je dan verlangen om gewoon lekker thuis te zijn he.

Hoop het ook voor je springtouw. Op zich klinkt dit "goed".

Buikje is idd misschien meer darmen dan baby, maar het zit er wel echt.

Wij willen het na de eerste echo met kerst aan de familie vertellen. Alleen degenen die over het menu gaan moeten we dan wat eerder inlichten... Maar zou het zo leuk vinden om iedereen weer blij te kunnen maken zo snel na de miskraam. Ze verwachten het nog niet denk ik dus extra grote verrassing!
voor de tabel: uitgerekend 6 augustus, eerste echo 27 dec
Ik zou hier ook wel voorzichtig mee willen praten als het mag... Ben nu zes weken zwanger, als resultaat van tweede IUI poging. Mijn uitgerekende datum zou 3 augustus zijn. Ik vind het heel fijn om hier te lezen hoe het met dames gaat die net zo ver gevorderd zijn als ik.

Net als sommigen ben ik heel bang voor een miskraam, ook al is het mijn eerste zwangerschap sinds we begonnen zijn in juli 2014. Ik heb helemaal geen klassieke symptomen nog, alleen maar buikkrampen, af en toe rugpijn ook. En mn darmen zijn van slag.

Aanstaande vrijdag de eerste echo in het ziekenhuis. Er bestaat een kleine kans op twee mini's... Of het kan helemaal niet goed zijn natuurlijk. Ik weet niet wat ik moet verwachten, het is gewoon zo spannend!
Welkom Ronderotonde en gefeliciteerd met je zwangerschap! Jouw geduld is ook behoorlijk op de proef gesteld zo te lezen!

Ik begrijp je spanning en angst heel goed. Gelukkig weet je vrijdag meer!
Gefeliciteerd Ronderotonde! Je hebt er inderdaad lang op moeten wachten..
En ik heb dezelfde datum volgens het internet :)
Oh vreselijk vast zitten met dit weer.. Brrrr :cry:

Hier is de misselijkheid heel erg toegeslagen, lijkt met de dag erger te worden.. En inderdaad die vermoeidheid.. Gelukkig straks anderhalf week vrij.. Ben niet echt productief op het werk nu..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven