Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Mama30037 wow plots een tabel zo leuk!
Bedankt daarvoor.
Oh hoe oud is je dochter? Gaat ze het moeilijk vinden om nog even te zwijgen?
Ik weet dat ik als kindje blijkbaar aan iedereen verklapt heb dat we een nieuwe baby kregen :) .

Voor de tabel. Leeftijd beide 28, eerste echo 18 dec

BlauweMolly ik sport twee keer per week. Op zich gaat dat nog verbazend oké.
Hoewel ik wel merk dat ik sneller buiten adem ben en meer moeite heb om bepaalde oefeningen vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet meedoen met MvM, been there done that en ga nog over m'n nek van de lucht van het conserveermiddel , wat goor was dat.
Alle reacties Link kopieren
@mama30037: ik voel me vandaag precies zoals het weer. Dus jullie kunnen wel raden hoe ;)

Hier ook geen Mvm dit keer. Bij zoontje wel heel trouw gedaan maar inderdaad die lucht uit die kannen heeft me vaak doen kokhalzen.
Alle reacties Link kopieren
@Olifantje89, had ineens het licht gezien haha! Mijn dochter is inmiddels 11. Ze heeft het de juf en een paar vriendinnen verteld. Maar dat mocht ;)

Mijn moeder weet nog niets, ze zal wel schrikken. Mijn vader trouwens ook niet. Maar die zegt altijd, liever 1 erbij dan 1 weg.... Ach, we zijn volwassen, leven goed op de rit. Heb trouwens via MP de kinderwagen al gekocht.... Heb afgesproken dat we het als de echo goed is ophalen. Ik heb helemaal niets meer van de andere 2 bewaard.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Oops, even een tijdje afwezig in dit topic. Ik merk dat ik het heel spannend vind om mee te schrijven in een "uitgerekend" topic. Alsof ik mezelf dan vervloek en het misgaat ofzo :P Ik lees zoveel dames die eerst miskramen hebben gehad dat ik gewoon bang ben om het ook mee te moeten maken.

Ik had afgelopen vrijdag last van wat bruinverlies, en vriend was aan het werk. In soort van paniek naar mn beste vriendin gereden en eruit gefloept dat ik zwanger was (en bloedde). Ze heeft denk ik een volle minuut staan springen van blijdschap hahaha! En me gelukkig ook wel gerust kunnen stellen.

11 december vroege echo, 20 december intake vk

Ik ga niet meedoen met MVM, het is me allemaal te ingewikkeld. Ik woon op verdieping met een open gallerij, met hele nieuwsgierige buurvrouwen :P en aangezien vriend en ik het verder nog gewoon voor onszelf willen houden doe ik niet mee.

Ik lees een hoop kwaaltjes zeg :P haha ben blij dat ik niet de enige ben ;) soms dacht ik echt jeetje springtouw stel je niet zo aan je weet potverdorie net dat je zwanger bent! Ik kan ze afvinken ondertussen
*Moe
*Chronisch honger
*Misselijk (die combi met hierboven is echt niet tof)
*Kokhalzen bij geurtjes
*Zere boobs!
*Rommelende darmen..

Hebben jullie ook zoveel last van koolzuurhoudende drankjes? Als ik 1 glas drink heb ik echt een halve dag last van opgezette buik en boertjes laten :P Zo vrouwelijk ook hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Even kort berichtje. Kom er niet echt aan toe merk ik. Veel moe en misselijk. Hoop dat het snel beter gaat dan kan ik weer wat actiever meeschrijven. Voor de tabel: echo 21 december, zo spannend! Kan niet wachten. En verder morgen afspraak bij huisarts ivm misselijkheid :-(
Vervelend dat jullie zoveel "last "hebben.
IK heb eigenlijk bijna nergens last van. beetje maagzuur.
Maakt me ook wel wat onrustig. Bij de vorige 2 miskramen, was ik echt heel misselijk en pijnlijke borsten. Kan nu niet goed geloven dat het echt raak is.

22december echo
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook hoor kreukel, ik heb op wat zere borsten af en aan ( vandaag al de hele dag geen last gehad) en vermoeidheid ( wat ook stress gerelateerd kan zijn ) nergens last van.

Ik vind t maar moeilijk allemaal , en geniet er eigenlijk niet van.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook Kreukel. En ik houd maar vast aan de gedachte, zoals jij ook al zegt, je ook heel misselijk kan zijn en alsnog fout kan gaan. Met andere woorden; al die kwaaltjes wil ook nog niks zeggen.

Maar.. m'n gevoel is wel goed! En dat vind ik ook belangrijk. Had ik bij miskraam niet, vanaf dag 1 voelde het al niet goed. Maar goed, daar heb ik nu genoeg over gezegd haha. Tijd om vooruit te kijken :)

Ben wel blij dat ik rond kerst al 9 weken ben, dan is het ook een soort van oké om heel de familie in te lichten.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag supermoe.
Kon op fiets naar huis enkel maar denken aan slapen.
Lijkt echt of ik nachtje door gefeest heb :(

Nu met wat eten op, gaat het terug wat beter.
Denk dat ik iets meer snacks ga moeten voorzien.
Aloha,

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd allemaal!!

Na vaak hier op het forum meegelezen te hebben dan toch maar een account aangemaakt om mee te kunnen kletsen. :-D

Begin 2015 raakte ik heel snel zwanger, helaas ging dat mis. Daarna heel veel geduld moeten hebben, veel tranen, onderzoeken en gesprekken verder. En 2 weken geleden dan EINDELIJK weer een positieve zwangerschapstest. We zouden komend januari gaan beginnen met IUI maar dat lijkt nu niet nodig :yes:

Volgens een app ben ik nu uitgerekend op 3 augustus 2018. Op 19 december hebben we een echo met 7,5 week (omdat het eerder mis is gegaan al zo vroeg) in het zkh en daarna gewoon verder bij een verloskundige, wel zo prettig!

Groetjes,
Linda
Jeetje Linda wat heftig! Van harte gefeliciteerd! Wat zal je blij zijn!!
Hier ook bij de eerste langer dan een jaar en nu precies een jaar.
Maar ze hebben jullie gewoon zó lang door laten gaan? Bijna 3 jaar na de miskraam?!

Ik voel ook maar weinig Jimbob, heel onzeker en geniet er ook weinig van..
Alle reacties Link kopieren
Hip, een tabel! ik ben 31, 19/12 een echo

Ik ben ook ontzettend moe! Wil het liefst heel de dag slapen, maar dat is onmogelijk. Verder vandaag 4 poepluiers moeten verschonen terwijl ik stond te kokhalzen, super praktisch.

Ik doe dus wel mee aan mvm, een klein beetje uit nobelheid maar vooral voor de omslagdoek. Die is zo heerlijk zacht! Ik heb die van de vorige keer ook nog, en vind het fijn om af te kunnen wisselen straks, wanneer er 1 ondergespuugd is. Ik pis pas sinds vrijdag in die kan en ben er eigenlijk al wel weer zat van. Maar goed, wanneer ik medicijnen nodig zou hebben zou ik de vrouwen die voor me pisten ook dankbaar zijn, dus ik hou nog wel even vol.

Ik typ dit overigens al vanuit bed, sus welterusten!
Thanks Bershka! We zijn idd heel blij!! Ook wel onzeker eerlijk gezegd maar helaas kan ik nu niet meer doen dan afwachten.
Omdat het toen zo snel gebeurde hebben we pas na anderhalf jaar hulp gevraagd, toen eerst allerlei onderzoeken en daar kwam uit dat we allebei tiptop in orde zijn dus toen hebben we besloten tot 2018 nog zelf te proberen. En nu dit wondertje! :-D
Alle reacties Link kopieren
Voor in het tabel: ik ben 24 jaar en we hebben 22 december onze eerste echo

Ik heb wel gezellig met jullie mee gelezen maar even niet gereageerd.
Hier vandaag ook de mevrouw van mvm op bezoek gehad. Alles helemaal prima dus mag vanaf donderdag beginnen. Vind het een heel mooi idee dat ik met mijn zwangerschap misschien andere vrouw kan helpen om voor hun een zwangerschap ook mogelijk te maken.

Hier echt gigantisch misselijk, totaal geen eetlust, af en toe enorme krampen(hellup), rugpijn alles. Lees overal dat dat bij de meeste pas vanaf 6 weken komt maar ik begin gezellig alvast. De afgelopen 3 dagen meer op bed gelegen als iets anders gedaan. Maar goed ik klaag niet, ben allang blij dat ik iets voel. Bij mijn miskraam had ik namelijk nergens last van. De mevrouw van mvm zei ook dat mijn teststreep wel echt heel erg duidelijk was dus ze begreep dat ik misselijk was.
anoniem_356051 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 16:31
3.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@springtouw Hopenlijk is het gebleven bij die ene keer bruinverlies. Hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen.

@koekie En hoe was het bij de dokter? Hoop dat hij er iets voor heeft voor je.

@kreukel Waarschijnlijk zegt iedereen het tegen je maar hier komt tie. Dit hoeft het niks te betekenen maar herken je angst heeeeel goed! Ben echt zo blij voor je dat het toch 'raak' is!! :hyper:

@linn Gefeliciteerd!! Jeetje wat is jullie geduld op de proef gesteld zeg. Nu lekker gaan proberen te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lesa! Weet hoe je je voelt. Ik kreeg helaas alleen wat algemene adviezen (die ik natuurlijk allang had opgezocht) en de mededeling dat ik terug mocht komen als ik ging overgeven. Lekker... Gelukkig vandaag iets betere dag gehad, wisselt echt enorm.
Voor de tabel: uitgerekend 6 augustus :)
Thanks Lesa!! Balen dat je je zo misselijk voelt maar idd wat je zegt, allang blij dat je iets voelt. Ik was gisterochtend ineens heel misselijk, werd er om 4 uur wakker van en kon niet meer slapen maar vandaag valt het (gelukkig) wel weer mee.

Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik vind de weken toch langzaam gaan!! Over een kleine 2 weken de eerste echo maar het lijkt echt 2 maanden weg.

Nog even dikgedrukt voor de tabel: 30 jaar, uitgerekend 3 augustus, echo: 19 dec, bijzonderheden, miskraam april 2015, 1e kindje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tijd ook echt rete langzaam gaan, zou graag vast forwarden naar week 24.
Alle reacties Link kopieren
smurfenhuisje schreef:
06-12-2017 08:50
Ik vind de tijd ook echt rete langzaam gaan, zou graag vast forwarden naar week 24.
Ja ik ga met je mee. De tijd lijkt te kruipen!
Alle reacties Link kopieren
Same here! En dan de hele tijd je lichaam scannen. Voel ik iets? Zijn mijn borsten nog wel gevoelig? Ik dacht dat het wachtbankje zenuwslopend was, maar deze periode is nog veel erger!

Ik vind het lastig dst ik nog niet misselijk ben merk ik. Alsof het dan niet echt is ofzo. Terwijl mijn zus en moeder beide niet echt misselijk zijn geweest tijdens hun zwangerschappen, en ik dus weet dat je helemaal niet misselijk hoeft te worden. Maar toch.. pompidompidom. Nog 12 dagen tot echo.
BlauweMolly schreef:
06-12-2017 10:20
Same here! En dan de hele tijd je lichaam scannen. Voel ik iets? Zijn mijn borsten nog wel gevoelig? Ik dacht dat het wachtbankje zenuwslopend was, maar deze periode is nog veel erger!
Zooo herkenbaar!! Deze periode is idd veel erger!! Op mijn werk is het momenteel vrij rustig en komend weekend is onverwachts vrij rustig...zo gaan de dagen niet snel haha
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk lang duurt dat wachten he! Bij mijn dochter kreeg ik de echo pas met 8 weken, dus in dat opzicht gaat het nu wel sneller (nu met 6w5d de echo). Maar kijk er wel enorm naar uit, alhoewel ik natuurlijk ook rekening ermee houdt dat het niet goed kan zijn. Ik zit wel volop in de symptomen (misselijk en menstruatiekrampen). Maar dat geeft echt 0,0 garantie, dus het is gewoon een kwestie van tijd uitzitten. Probeer me zoveel mogelijk af te leiden met leuke dingen doen. Iets anders zit er niet op. Hopelijk hebben we allemaal mooie echo’s!

Lesa wat vervelend dat je al zo misselijk bent. Hier beperkt het zich gelukkig tot vlagen en als ik dan eet trekt het wel weg. Hopelijk beperkt het zich wel tot wat je nu hebt.

Linn wat bijzonder dat het dan toch zo gelukt is. Gelukkig geen ziekenhuis gedoe :)

Hier word morgen mijn dochter 1 jaar. We zijn vrij dus gaan met zn 3tjes wat leuks doen. Zaterdag vieren we haar verjaardag voor de familie. Zin in! :heart:
Dames ik heb morgen al een echo omdat ik krampen rechts onderin m'n buik blijf houden. Daarnaast ook weer wat bloedverlies. Ze gaan kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven