Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Ah springtouw wat ontzettend naar. Heel veel knuffels!! :hug:
Even hectisch en kut. In het ziekenhuis nog een echo gehad, het ziet eruit als 5.2 weken en volgens eigen berekening 5.6 weken. Het is geen bbm en hcg boven de 4.000. Over 11 dagen een nieuwe echo. Omdat bloed alleen met afvegen na de seks dus ik zou ook goed alleen een wondje op de baarmoedermond kunnen hebben. Nog even afwachten dus. Afgesproken met vriend dat we zolang ik niet bloed als een menstruatie we ervanuit gaan dat het gewoon in orde komt.
Dat klinkt hoopvoller dan vanochtend! Maar die onzekerheid lijkt me alsnog heel naar. Hopelijk komen jullie de komende dagen een beetje door! Nogmaals sterkte.
Springtouw op zich dus relatief goed nieuws. Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nog hoop dat alles goed komt.
Kan me wel voorstellen dat het nog mega rot is om te moeten afwachten.
Maar goed hoop doet nu hopelijk letterlijk leven.
Sterkte springtouw! Hopen dat het allemaal goedkomt. Nu 11 dagen wachten...
Springtouw dat is voor nu heel goed nieuws. Dat het sowieso in de baarmoeder zit, wat een opluchting moet dat zijn.
Ja heel stom maar ik kan niet stoppen met kijken naar de echo.. Zo'n klein rondje met een stipje erin.. Ik ben altijd zo nuchter maar nu denk ik, shit dat moet gewoon ons kind worden!

Goed nieuws indd nu hopen dat het groeit en ik niet ga bloeden!
Kan het me zo goed voorstellen . Ik ga morgen bellen met de verloskundige voor de eerste afspraak, met lood in de schoenen want ik vind het ontzettend eng
anoniem_350760 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 19:48
46.25% gewijzigd
Oh wat een fijn nieuws springtouw. Wel ontzettend balen dat je nu weer 11 dagen geduld moet hebben.
Jimbob schreef:
07-12-2017 19:09
Kan het me zo goed voorstellen . Ik ga morgen bellen met de verloskundige voor de eerste afspraak, met lood in de schoenen want ik vind het ontzettend eng
Dat is ook doodeng. Misschien kun je indd wel met iemand praten, de geruststelling kan al heel fijn zijn. Balen dat ik nu 11 dagen moet wachten maar ik weet wel meer dan wanneer ik niet ging. Daar houd ik me maar aan vast.
Fijn dat je op zich goed nieuws hebt gehad Springtouw! Dit klinkt wel beter dan vanochtend. Wel raar dat er zo’n verschil in de metingen tussen beide echo’s zit zeg. Moet de vk misschien een nieuw toestel?
Springtouw je klinkt al helemaal verliefd op je ukje :flirting:

Jimbob goed dat je gaat bellen!

Pff hier momenteel donderwolkjes. Mega druk op het werk en sinds gisteren echt misselijk. Constant het gevoel alsof er een baksteen op mijn maag ligt die eruit wil. Heb in huis op wat strategische plekken ook al emmers gezet. :|
Er hebben zich deze week al twee collega's ziek gemeld, dus weet ook niet goed of het combinatie is van zwanger en virusje of enkel zwanger of virus.

Daarnaast ga ik meermaals per dag van oh zalig een baby in augustus naar "zal wel een leeg ei zijn", "je krijgt vast nog een miskraam" wordt er helemaal gek van.
Hoop dat dat gevoel echt wegebt na de eerste echo.
Herkenbaar Olifantje! Misselijkheid komt er rap aan. Slim van die emmers! Drukte op het werk helpt ook niet mee.
Lastig dat je gedachten zo uiteen kunnen lopen he? Op zich had ik dat gisteren niet maar daarvoor wel. Het wisselt.

Hier zijn de eerste kokhalstaferelen ook aan de orde. Vooral tandenpoetsen is nu een ding, ieuw. En ik rook net in de trein dat iemand mondwater heeft gebruikt. Ik kan zo solliciteren voor drugshond geloof ik.

Springtouw, ik heb over je gedroomd vannacht.( bizar, ik ken je helemaal niet) Je had een prachtige baby! Als je alvast wilt weten wat t wordt.. Het gaat dus helemaal goedkomen.
Dag dames,

Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven (als het nog past :))
Ik ben 36 net zwanger van 2e kindje..
Ook nog een beetje onzeker.. Gelukkig nog geen miskramen oid gehad dus daar ligt het niet aan.. Maar erg weinig symptomen.. 4 testjes gedaan en die waren allemaal knalpositief..
Oh ja volgens internet 3 augustus uitgerekend en 28 december eerste echo.
Welkom Sandra! En gefeliciteerd!

Sterkte iedereen met de misselijkheid. Ik hoop echt dat het snel beter wordt...
Gefeliciteerd allemaal!!

Ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven! Dat weet ik hopelijk morgenochtend als ik weer test...

Ik heb vanochtend een action test gedaan maar na ongeveer 20 minuten was de streep weg :roll: Ik heb er nog e een foto van mét streep. Wat denken jullie?

http://nl.tinypic.com/r/2euilfk/9
Welkom en gefeliciteerd Sandra!!

Hier ook erg weinig symptomen, eigenlijk alleen gevoelige borsten en af en toe een beetje misselijk, maakt onzeker zoals je al zegt. Ik moet nog 11 dagen wachten op een echo en dat duurt laaaang :-?
Zensi schreef:
08-12-2017 15:38
Gefeliciteerd allemaal!!

Ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven! Dat weet ik hopelijk morgenochtend als ik weer test...

Ik heb vanochtend een action test gedaan maar na ongeveer 20 minuten was de streep weg :roll: Ik heb er nog e een foto van mét streep. Wat denken jullie?

http://nl.tinypic.com/r/2euilfk/9
Oei deze zou ik niet als positief beschouwen. De streep is heel breed en hoort net zo breed te zijn als de controle streep. Beter kun je gebruik maken van de goedkope 2 voor 5 euro testjes van kruidvat of trekpleister ( die zijn t zelfde)
Hi Zensi,

Ik weet ook niet of deze inderdaad positief is.. Maar inderdaad gewoon morgenochtend weer testen..
Voor mij duurt het ook nog even.. Bijna 3 weken. En eerst dacht ik ach prima maar nu ik weinig voel (behalve beetje lage buikpijn) wil ik de tijd wel even vooruit spoelen :)
Maar misschien komt de rest van de ongemakken nog.. Het is eigenlijk nooit goed.. Heb je ze wel is het niet goed, heb je ze niet is het ook niet goed :-D
Wat zei de vk Jimbob? Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen?

Haha blauwemolly en wat was het? Vriend en ik denken beide een meisje. Praten ook in ze en haar vorm dus mocht het anders zijn dan moeten we echt ff omschakelen.

Ik voel me redelijk oké. Afgezien van de panische wc bezoekjes. Spannend of ik bloed zie of niet. Voel me op en top zwanger inclusief alle klachten dus ik ga uit van het gevoel en dat 't wel goed komt. Vriend en ik hebben nog even herberekend en die 4 dagen verschil halen we wel als de ovulatie later was. We zijn gestopt met testen zodra de streep donkerder werd ipv doortesten tot het lichter werd. (testen waren op). Dus daar gaan we nu vanuit.
Bij de donkere streep moet je 48 uur optellen , dus als je aan t begin van je piek zat dan kan t prima.

Ik heb de verloskundige zelf niet gesproken, alleen de telefoniste. De verloskundige spreek ik na de kerst wanneer ik voor m'n eerste echo ga. Kon wel eerder maar liever later
Bedankt voor de reacties, loop alweer veels te hard van stapel denk ik. Net test gehaald van Kruidvat en is negatief, ik probeer het morgen of overmorgen in de ochtend nog eens. Als jullie me hier niet meer lezen ben ik dus niet zwanger! Verder iedereen succes, sterkte en vooral veel geluk gewenst :heart:
Springtouw schreef:
08-12-2017 16:35
Wat zei de vk Jimbob? Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen?

Haha blauwemolly en wat was het? Vriend en ik denken beide een meisje. Praten ook in ze en haar vorm dus mocht het anders zijn dan moeten we echt ff omschakelen.

Ik voel me redelijk oké. Afgezien van de panische wc bezoekjes. Spannend of ik bloed zie of niet. Voel me op en top zwanger inclusief alle klachten dus ik ga uit van het gevoel en dat 't wel goed komt. Vriend en ik hebben nog even herberekend en die 4 dagen verschil halen we wel als de ovulatie later was. We zijn gestopt met testen zodra de streep donkerder werd ipv doortesten tot het lichter werd. (testen waren op). Dus daar gaan we nu vanuit.
Ik droomde ook dat het een meisje was! Grappig. Volgens mij gaat het gewoon helemaal goedkomen met jullie frummel Springtouw!
BlauweMolly fijn zo'n hopelijk voorspelende dromen.

Sandra welkom bij de groep en proficiat!

Ik vroeg me nog iets af qua weken. Volgens de app ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger en is dit de 7de week van de zwangerschap.
Zelf zou ik dit de 6de week noemen?
Hoe bekijken jullie dit?

Vandaag redelijk :sick:
Is jammer genoeg ook heel de dag door.
Na wat te eten gaat het meestal wel uurtje beter.
:bonk: dus als ik niet oppas zie ik er binnenkort als een echte olifant uit.

Jimbob pas naar de VK na kerst. Dat is echt nog wel lang wachten.
Drie weken, valt wel mee toch :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven