Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
donderdag 7 december 2017 om 14:57
Even hectisch en kut. In het ziekenhuis nog een echo gehad, het ziet eruit als 5.2 weken en volgens eigen berekening 5.6 weken. Het is geen bbm en hcg boven de 4.000. Over 11 dagen een nieuwe echo. Omdat bloed alleen met afvegen na de seks dus ik zou ook goed alleen een wondje op de baarmoedermond kunnen hebben. Nog even afwachten dus. Afgesproken met vriend dat we zolang ik niet bloed als een menstruatie we ervanuit gaan dat het gewoon in orde komt.
donderdag 7 december 2017 om 17:57
donderdag 7 december 2017 om 19:57
Dat is ook doodeng. Misschien kun je indd wel met iemand praten, de geruststelling kan al heel fijn zijn. Balen dat ik nu 11 dagen moet wachten maar ik weet wel meer dan wanneer ik niet ging. Daar houd ik me maar aan vast.
vrijdag 8 december 2017 om 08:31
Springtouw je klinkt al helemaal verliefd op je ukje
Jimbob goed dat je gaat bellen!
Pff hier momenteel donderwolkjes. Mega druk op het werk en sinds gisteren echt misselijk. Constant het gevoel alsof er een baksteen op mijn maag ligt die eruit wil. Heb in huis op wat strategische plekken ook al emmers gezet.
Er hebben zich deze week al twee collega's ziek gemeld, dus weet ook niet goed of het combinatie is van zwanger en virusje of enkel zwanger of virus.
Daarnaast ga ik meermaals per dag van oh zalig een baby in augustus naar "zal wel een leeg ei zijn", "je krijgt vast nog een miskraam" wordt er helemaal gek van.
Hoop dat dat gevoel echt wegebt na de eerste echo.
Jimbob goed dat je gaat bellen!
Pff hier momenteel donderwolkjes. Mega druk op het werk en sinds gisteren echt misselijk. Constant het gevoel alsof er een baksteen op mijn maag ligt die eruit wil. Heb in huis op wat strategische plekken ook al emmers gezet.
Er hebben zich deze week al twee collega's ziek gemeld, dus weet ook niet goed of het combinatie is van zwanger en virusje of enkel zwanger of virus.
Daarnaast ga ik meermaals per dag van oh zalig een baby in augustus naar "zal wel een leeg ei zijn", "je krijgt vast nog een miskraam" wordt er helemaal gek van.
Hoop dat dat gevoel echt wegebt na de eerste echo.
vrijdag 8 december 2017 om 10:04
Herkenbaar Olifantje! Misselijkheid komt er rap aan. Slim van die emmers! Drukte op het werk helpt ook niet mee.
Lastig dat je gedachten zo uiteen kunnen lopen he? Op zich had ik dat gisteren niet maar daarvoor wel. Het wisselt.
Hier zijn de eerste kokhalstaferelen ook aan de orde. Vooral tandenpoetsen is nu een ding, ieuw. En ik rook net in de trein dat iemand mondwater heeft gebruikt. Ik kan zo solliciteren voor drugshond geloof ik.
Springtouw, ik heb over je gedroomd vannacht.( bizar, ik ken je helemaal niet) Je had een prachtige baby! Als je alvast wilt weten wat t wordt.. Het gaat dus helemaal goedkomen.
Lastig dat je gedachten zo uiteen kunnen lopen he? Op zich had ik dat gisteren niet maar daarvoor wel. Het wisselt.
Hier zijn de eerste kokhalstaferelen ook aan de orde. Vooral tandenpoetsen is nu een ding, ieuw. En ik rook net in de trein dat iemand mondwater heeft gebruikt. Ik kan zo solliciteren voor drugshond geloof ik.
Springtouw, ik heb over je gedroomd vannacht.( bizar, ik ken je helemaal niet) Je had een prachtige baby! Als je alvast wilt weten wat t wordt.. Het gaat dus helemaal goedkomen.
vrijdag 8 december 2017 om 11:36
Dag dames,
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven (als het nog past
)
Ik ben 36 net zwanger van 2e kindje..
Ook nog een beetje onzeker.. Gelukkig nog geen miskramen oid gehad dus daar ligt het niet aan.. Maar erg weinig symptomen.. 4 testjes gedaan en die waren allemaal knalpositief..
Oh ja volgens internet 3 augustus uitgerekend en 28 december eerste echo.
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven (als het nog past
Ik ben 36 net zwanger van 2e kindje..
Ook nog een beetje onzeker.. Gelukkig nog geen miskramen oid gehad dus daar ligt het niet aan.. Maar erg weinig symptomen.. 4 testjes gedaan en die waren allemaal knalpositief..
Oh ja volgens internet 3 augustus uitgerekend en 28 december eerste echo.
vrijdag 8 december 2017 om 15:38
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven! Dat weet ik hopelijk morgenochtend als ik weer test...
Ik heb vanochtend een action test gedaan maar na ongeveer 20 minuten was de streep weg
Ik heb er nog e een foto van mét streep. Wat denken jullie?
http://nl.tinypic.com/r/2euilfk/9
Ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven! Dat weet ik hopelijk morgenochtend als ik weer test...
Ik heb vanochtend een action test gedaan maar na ongeveer 20 minuten was de streep weg
vrijdag 8 december 2017 om 16:07
Oei deze zou ik niet als positief beschouwen. De streep is heel breed en hoort net zo breed te zijn als de controle streep. Beter kun je gebruik maken van de goedkope 2 voor 5 euro testjes van kruidvat of trekpleister ( die zijn t zelfde)Zensi schreef: ↑08-12-2017 15:38Gefeliciteerd allemaal!!
Ik heb vanochtend een action test gedaan maar na ongeveer 20 minuten was de streep wegIk heb er nog e een foto van mét streep. Wat denken jullie?
vrijdag 8 december 2017 om 16:26
Hi Zensi,
Ik weet ook niet of deze inderdaad positief is.. Maar inderdaad gewoon morgenochtend weer testen..
Voor mij duurt het ook nog even.. Bijna 3 weken. En eerst dacht ik ach prima maar nu ik weinig voel (behalve beetje lage buikpijn) wil ik de tijd wel even vooruit spoelen
Maar misschien komt de rest van de ongemakken nog.. Het is eigenlijk nooit goed.. Heb je ze wel is het niet goed, heb je ze niet is het ook niet goed
Ik weet ook niet of deze inderdaad positief is.. Maar inderdaad gewoon morgenochtend weer testen..
Voor mij duurt het ook nog even.. Bijna 3 weken. En eerst dacht ik ach prima maar nu ik weinig voel (behalve beetje lage buikpijn) wil ik de tijd wel even vooruit spoelen
Maar misschien komt de rest van de ongemakken nog.. Het is eigenlijk nooit goed.. Heb je ze wel is het niet goed, heb je ze niet is het ook niet goed
vrijdag 8 december 2017 om 16:35
Wat zei de vk Jimbob? Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen?
Haha blauwemolly en wat was het? Vriend en ik denken beide een meisje. Praten ook in ze en haar vorm dus mocht het anders zijn dan moeten we echt ff omschakelen.
Ik voel me redelijk oké. Afgezien van de panische wc bezoekjes. Spannend of ik bloed zie of niet. Voel me op en top zwanger inclusief alle klachten dus ik ga uit van het gevoel en dat 't wel goed komt. Vriend en ik hebben nog even herberekend en die 4 dagen verschil halen we wel als de ovulatie later was. We zijn gestopt met testen zodra de streep donkerder werd ipv doortesten tot het lichter werd. (testen waren op). Dus daar gaan we nu vanuit.
Haha blauwemolly en wat was het? Vriend en ik denken beide een meisje. Praten ook in ze en haar vorm dus mocht het anders zijn dan moeten we echt ff omschakelen.
Ik voel me redelijk oké. Afgezien van de panische wc bezoekjes. Spannend of ik bloed zie of niet. Voel me op en top zwanger inclusief alle klachten dus ik ga uit van het gevoel en dat 't wel goed komt. Vriend en ik hebben nog even herberekend en die 4 dagen verschil halen we wel als de ovulatie later was. We zijn gestopt met testen zodra de streep donkerder werd ipv doortesten tot het lichter werd. (testen waren op). Dus daar gaan we nu vanuit.
vrijdag 8 december 2017 om 16:45
vrijdag 8 december 2017 om 16:49
vrijdag 8 december 2017 om 18:13
Ik droomde ook dat het een meisje was! Grappig. Volgens mij gaat het gewoon helemaal goedkomen met jullie frummel Springtouw!Springtouw schreef: ↑08-12-2017 16:35Wat zei de vk Jimbob? Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen?
vrijdag 8 december 2017 om 18:46
BlauweMolly fijn zo'n hopelijk voorspelende dromen.
Sandra welkom bij de groep en proficiat!
Ik vroeg me nog iets af qua weken. Volgens de app ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger en is dit de 7de week van de zwangerschap.
Zelf zou ik dit de 6de week noemen?
Hoe bekijken jullie dit?
Vandaag redelijk
Is jammer genoeg ook heel de dag door.
Na wat te eten gaat het meestal wel uurtje beter.
dus als ik niet oppas zie ik er binnenkort als een echte olifant uit.
Jimbob pas naar de VK na kerst. Dat is echt nog wel lang wachten.
Sandra welkom bij de groep en proficiat!
Ik vroeg me nog iets af qua weken. Volgens de app ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger en is dit de 7de week van de zwangerschap.
Zelf zou ik dit de 6de week noemen?
Hoe bekijken jullie dit?
Vandaag redelijk
Is jammer genoeg ook heel de dag door.
Na wat te eten gaat het meestal wel uurtje beter.
Jimbob pas naar de VK na kerst. Dat is echt nog wel lang wachten.