Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Navelstrengbloed doneren?? Waar is dat voor? Haha ik moet echt nog een hoop informatie opdoen....
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, haha.

Ik vind Facebook wel grote meerwaarde hebben hoor, zeker later als we buikfoto's kunnen delen enzo. En echt veel overzichtelijker qua onderwerpen. Voor mij voelt het net zo anoniem, want we kennen elkaar toch niet ;)

Maar ieder zn keus natuurlijk!
@VashtaNerada, Dat navelstrengbloed doneren zou ik ook heel graag willen! In het bloed van een navelstreng zitten heel veel stamcellen die gebruikt worden bij een behandeling van bijvoorbeeld kanker. Dit bloed kan echt mensenleven(s) redden en daarom werk ik hier heel graag aan mee.

@Julie-87, stuur je me even een privé berichtje zodat ik je kan toevoegen aan de FB groep?
Live the life you love & Love the life you live!
Oh daar heb ik net vanochtend iets over gelezen, dat bloed kan bepaalde mensen erg helpen, ik weet alleen niet meer wie

Van mij hoeft facebook ook niet zo, vind het hier wel overzichtelijk.
Natte tosti..
Ik blijf ook liever hier kletsen dan op facebook. We blijven vast met een gezellig groepje over.

@lentegroetje hoe was het bezoek van moeders van moeders. Hier gaan morgen de eerste kratten alweer naar buiten. Ik kan in totaal 8 weken mee doen.

Wel leuk om te lezen wat iedereen zijn voorkeur betreft thuis of ziekenhuis bevallen.
Oh jongens, dit is de laatste dag zonder echo! Zo fijn! Als ik morgen opsta gaan we er meteen heen.. Eindelijk! Hoe laat gaan jullie, Marilynne en Nemoo?
Jaaa zoo spannend! Wij om 10 uur in de ochtend. Dus ook lekker snel!
Dames veel succes en plezier morgen.
Hoe vol krijgen jullie die flessen van mvm? Je krijgt 8 van die flessen, maar ik krijg er maar 3 vol ofzo..

Patty, zijn er al meer dan? Anders schiet het niet echt op toch? Wil wel met minimaal 4 ;)
Lekker Marilynne, moet er niet aan den ken dat het pas aant einde vd dag zou zijn!

En dank, Kaartje
@Julie ik gebruik elke dag 1 fles. Maar ik gok dat ik in totaal ruim 5/6 flessen vol heb. Vrijdag en van het weekend veel thuis geweest. Dan gaat het aardig snel. Gisteren lange dag werk en wat weinig gedronken. Dan gaat het niet zo hard.

Ik ben een goede drinker (behalve gisteren dan) dus ik denk dat dat ook wel scheelt.
Ik heb nu het volgende staan.

Wel FB: Mama-Noud (is al lid van de groep), Julie-87, Mevrouw85 &Patty1991;

Misschien: Lentegroetjes, Lolly-pop &SusieFlower;

Niet: Kaartje1, MevrouwTomatensoep, VashtaNerada &Marilynne.
Live the life you love & Love the life you live!
Hallo,

Zou ik hier ook mee mogen schrijven ??

Ik ben 32 jaar, en na eigen berekeningen 6.5 week zwanger.

15 mei mag ik voor de eerste afspraak naar de verloskundige.

Voel me heel erg onzeker, omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb. Nog 1,5 week in spanning, denk dat een echo wel een stukje zekerheid geeft.
Nou, vandaag weer een echo gehad, Erwt ziet er goed uit, was drie keer groter geworden en heeft al een hoofd en armen etc. Fijn dus!
Natte tosti..
Hee goed nieuws MevrouwTomatensoep. Hoever ben je?
Fijn, mw tomatensoep!

Ik ga ook zeker niet in de FB groep hoor. Is niet echt iets voor mij

Welkom babyboom! Wanneer is je uitgerekende datum?
Ik blijf denk ik liever hier mee schrijven. Toch iets anoniemer.
quote:nemoo schreef op 02 mei 2017 @ 16:59:

Hee goed nieuws MevrouwTomatensoep. Hoever ben je?Ben weer iets vooruit gezet, zit nu op 7w 6 dagen. Volgens de gyn vorige week zou het nu 6w 6 dagen zijn.
Natte tosti..
Vanmiddag weer een goede echo! Nu was het de termijn echo. Dit was dus bij de echopraktijk van de verloskundige. Ik denk dat ze daar op een andere manier meten, want het kindje was in een keer van 21 mm naar 29 mm gegaan sinds vrijdag! En nu ook op 9w4 dagen ipv 9w2d. Maakt mij allemaal niet uit, ik ben al lang blij dat het goed is. Het kindje zag er goed uit, twee armpjes, twee beentjes, was heel druk aan het dansen met alle ledematen. We zagen ook handjes en een neusje! Echt geweldig.

We hebben ook meteen een afspraak gemaakt voor pretecho op 22 mei, voor de 12 weken check. Gaat opeens toch best snel!

@Navelstrengbloed: klopt wat Patty zegt. Door het te doneren kunnen met de stamcellen anderen geholpen worden. Een familielid van mij heeft een stamceltransplantatie gehad en ik heb dus van heel dichtbij meegemaakt hoe belangrijk dit is. Anders was diegene er nu niet meer geweest. Ik wil niemand overhalen hoor, het is belangrijk hier zelf je keuze in te maken. Maar mocht iemand er meer over willen weten, dan staat er hier een goede uitleg: Website van Sanquin. Helaas kan het niet overal maar gelukkig bij ons dichtstbijzijnde ziekenhuis wel.

@Babyboom welkom!

Succes voor alle echos morgen! Wij gaan morgenmiddag naar de intake met de verloskundige, ik ben benieuwd. Ik heb een enorme lijst met vragen.... ze zullen wel denken haha
Gefeliciteerd met de goede echo Vastha! Valt me echt op dat veel meiden hier vroege en ook vaker een echo hebben! Heb geloof ik pech met mijn praktijk haha. Maar kan wellicht ook komen omdat een aantal in een traject zaten en/of miskraam hebben gehad. Ik heb niet helemaal meer scherp wie ook alweer in welk schuitje zat

Jij ook gefeliciteerd met de goede echo mevrouw Tomatensoep! En lekker een weekje vooruit!

Babyboom, jij ook welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer is je uitgerekende datum? En heb je een meerling gepland staan gezien je nickname?

Julie: ik krijg de flessen ook niet vol hoor. Ben overdag altijd van huis dus gaat alleen om ochtend nacht en avondplasjes. Moet de laatste paar dagen wel echt weer belachelijk vaak naar de wc. Kan op werk niet eens normaal een meeting meer uitzitten, pft! Mss toch maar weer eens laten checken op blaasontsteking, heb gelezen dat je in een zwangerschap de pijn daarvan soms minder goed kan voelen...

Ik verwacht (als het uberhaupt goed is) geen grote verschuivingen in mn uitgerekende datum. Had ovulatietest gebruikt dus moment van bevruchting staat wel redelijk vast. Kan alleen de innesteling langer hebben geduurd, maar kan nooit meer dan een paar daagjes zij toch?
En ik zet navelstrengbloed op het lijstje om me na 12 weken eens in te gaan verdiepen
Wat fijn te lezen dat er zoveel goede echo's zijn geweest de afgelopen dagen! Ik moet nog een weekje wachten. Merk dat het best wel veel doet. Het ene moment voel ik me heel zwanger door alle kwaaltjes, het volgende moment heb ik nergens last van. Behalve moeheid, dat is echt chronisch geworden.

@bevalling: ik ben er nog niet uit. Lijkt me fijn om lekker thuis in eigen omgeving te bevallen, maar denk dat het ziekenhuis een veiliger gevoel geeft.

@Facebook: lijkt me leuk om mee te doen zodra de eerste echo's goed zijn
@bevalling, durf ik eigenlijk nog niet zo over na te denken, heb het me wel voorgesteld thuis, maar wie weet verander ik nog van gedachten. Stiekem al gekeken op de site van ons ziekenhuis, en verbaasde me dat de voorlichting bedoeld is voor zwangeren vanaf dertig weken. Dat vind ik wel erg laat, tegen die tijd wil ik toch wel een besluit genomen hebben!

@Facebook, daar heb ik ook njet zo'n behoefte aan, ik blijf liever anoniem hier praten!
@ Vashta, fijn dat je een goede echo had vandaag.

Ik heb ook een folder meegekregen over het doneren van navelstrengbloed, maar nog niet gelezen omdat ik het een beetje voorbarig vond.

@ Babyboom, leuk dat je hier ook komt schrijven.

@ Julie, succes morgen met de echo.

@ MVM, daar doe ik niet aan mee, kan vanwege gezondheidsredenen niet. Wel jammer, had het graag gedaan.
C'est la vie
Succes vandaag met de echo's!
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven