Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeeeel veel sterkte Arinna!!!!!

Ik hoop dat wanneer jullie er weer klaar voor zijn het jullie snel weer gegund is!!

Ik ben over 45 minuten aan de beurt en ben ontzettend bang om weer slecht nieuws te krijgen

Ik hoop jullie straks goed nieuws te kunnen brengen.
Live the life you love & Love the life you live!
Julie, wij hebben op dezelfde dag (eindelijk) een echo! Ik vind het zo spannend.... Ik zou dan 8 weken en 6 dagen zijn, bijna 9 weken. Hopelijk is alles goed en kunnen we al een kleine erwt zien!

Hier gaat het op en af met de symptomen. Ene dag behoorlijk misselijk, andere dag weer fluitend door de dag heen. Ik heb wel vaak honger ook! Dan eet ik voor ik ga slapen een hele bak muesli op en wordt ik s ochtends om half 7 wakker van de honger (en om te plassen). Moeheid is een stuk minder maar afgelopen week ook vakantie gehad.

Zijn er meiden die al zijn aangekomen? Hier nog geen grammetje. Eerder afgevallen. Las ergend dat 1 kilo erbij nu normaal is.

Verder vandaag starten met MvM.
marilynne wijzigde dit bericht op 30-08-2017 21:16
0.86% gewijzigd
@patty: succes! Hopelijk goed nieuws voor je!
@arinna heel veel sterkte wat ontzettend verdrietig
@arinna, verschrikkelijk! Veel sterkte
Heel veel sterkte Arinna.
C'est la vie
Na het verschrikkelijke nieuws van Arinna vind ik het heel erg.

Maar ik heb eindelijk na 3 miskramen een heerlijk druk bewegelijk ukkie in mijn buik.

We hebben echt een prachtige echo gehad waarin uk zelfs al naar ons aan het zwaaien was!! We zijn helemaal in de wolken.

Ik ben bijna 2weken naar voren geplaatst en ben nu uitgerekend (voor alsnog) op 25 november. Ik ben nu al bijna 10 weken zwanger terwijl ik bij de vorige echo teruggezet was naar begin 6e week. Mijn termijnecho wordt vervroegd ws 6mei maar moet ik maandag voor bellen. Die van 27 mei blijft ws staan om uitgebreid onderzoek etc te doen (nekplooi etc).

Ook al zijn we nu in November uitgerekend, ik zou heeeel graag met jullie mee blijven schrijven!

Ik ga vandaag heeeeeerlijk genieten van dit prachtige gevoel!
Live the life you love & Love the life you live!
@Patty wat heerlijk voor je! Super fijn. Geniet er maar lekker van!
@arrina: wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte toegewenst om dit verlies een plekje te kunnen geven.

@party: fijn dat je goed nieuws hebt gekregen! En twee weken vooruit gezet, dat is ook best lekker lijkt me.

@miselijk: bij mij wisselt het heel erg. Ben niet heel misselijk, maar vooral s ochtends totaal geen eetlust. Heb ook een afkeer tegen veel eten, kan soms echt niet bedenken wat ik moet eten. Ook nog niet aangekomen, eet een stuk minder dan voorheen.

@werk: ik twijfel of ik het zal vertellen. Wilde eerst wachten tot de 12 weken maar ben zo moe dat ik me afvraag of het ze nog niet is opgevallen.
@arrina wat een klote nieuws zeg. Sterkte.
@patty fijn de goede echo!
Gefeliciteerd Patty, zo dat gaat snel ineens twee weken naar voren, geniet ervan.
C'est la vie
@Arrina: heel veel sterkte! Hoop dat je het goed af kan sluiten en wanneer je daar klaar voor bent, je meer voorspoed hebt!

@Patty: fijn! Zwaaien! Haha, begin me steeds meer te realiseren dat de volgende echo zo anders zal zijn dan de eerste (daarop zag ik alleen wat zwart en wit, maar ik wist echt niet waar ik naar zat te kijken).
Ah, Arinna, wat vreselijk. Soms is het leven zo wreed en oneerlijk! Heel veel sterkte toegewenst. Vraag me ook af of je nu onderzoek krijgt o.i.d. , maar als je ervoor kiest hier liever niets meer te te delen snap ik dat heel goed.
Wij zijn gisteren bij mijn schoonouders geweest om het goede nieuws te vertellen. Spannend! Ze reageerden gelukkig heel goed. Wel de verwachte opmerkingen van dat ik nu per direct moet stoppen met werken om huismoeder te worden, maar daar waren we op voorbereid. Het is toch een hele andere generatie, ze zijn in de 70. En ik kreeg meteen paaseitjes met alcohol er in voorgeschoteld die heb ik maar niet genomen.

Wel opgelucht dat we het verteld hebben. Zou het zo graag nu ook aan de rest van de wereld willen vertellen! Maar we wachten nog even op de 12 weken, eind mei.
He Arinna wat een naar nieuws! Sterkte!
Natte tosti..
@patty, wat fijn! Bijzonder zeg dat je eerst teruggezet werd en nu weer naar voren bent gehaald. Dan gaan de weken wel lekker snel

@vastha, wat leuk dat je schoonouders positief reageerden. Lijkt me wel lastig zo'n andere generatie. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Hier vandaag een lekkere lazy sunday! Heerlijk uitgeslapen
Heerlijk he lentegroentjes. Ik werd pas om 12 uur wakker. Heb 12 uur geslapen . Mn man wilde me niet wakker maken Haha.

Ik heb deze week 4 nachtdiensten. Ben benieuwd hoe ik die ga overleven. In mijn cao moet je ze tot drie maanden draaien. Dat berekent begin juni ws nog een serie van 3 en dan niet meer. Iemand ervaring mee?
Ik had van de week nachtdiensten @fritzz, was van te voren heel bang dat ik niet wakker zou kunnen blijven (de avonden ervoor lag ik er namelijk tegen negen uur al af), maar eenmaal bezig ging het best aardig. De eerste ochtend wel heel moe bij het naar huis rijden (gelukkig was m'n vriend zo lief me op te halen), maar tweede nacht ging dat prima.

Succes, hoop dat ze bij jou ook lekker gaan!

(Ik stop er trouwens bij drie maanden ook mee hoor)
Ik heb nu trouwens wel meer moeite om weer in het gewone ritme te komen. Hele weekend zo gaar als wat . Morgen weer een vroege dienst ????
@Lente ja het is af en toe wel lastig. Het is niet alleen een andere generatie maar ook gewoon een heel andere levensinstelling. Heel erg traditioneel/ouderwets ingesteld, veel aandacht voor "hoe het hoort". Zelf zijn we totaal niet zo. We zijn er nu wel aan gewend maar af en toe wel moeilijk. Bijvoorbeeld met de miskraam in de herfst totaal geen steun gehad, belangrijker was dat wij onmiddellijk daarna naar een familliefeest kwamen. Praten over gevoelens is geen optie. Daarom was het ook spannend om te vertellen, voor hetzelfde geld vonden ze het niks of raar, zoals ze het meeste vinden wat wij (vooral ik) doen...

Wij zijn zelf 36 en 37. Oud genoeg om er ons er wat minder van aan te trekken inmiddels.
@zuster deze zuster heeft morgen ook weer een vroege dienst. Zie er best tegen op. Hopelijk valt het mee.

@Fritzz ik denk wanneer je hebt aangegeven op werk dat je zwanger bent je kunt aangeven dat je na de 3 nachtdiensten in juni geen nachtdiensten meer draait zoals omschreven in cao.

Zijn er nog meer mensen die nadenken over een thuisbevalling? (wanneer dat medisch mogelijk is)
Dankjewel allemaal! Ik blijf nog wel even meelezen, wil toch ook wel weten hoe het met jullie gaat.

Ik ben er redelijk rustig onder, het is nu eenmaal zo en hopelijk gaat het een volgende keer wel goed.

Marilynne/Julie: ik heb niks gehoord over onderzoeken, misschien is dat nog niet ter sprake gebracht omdat we natuurlijk na de echo onder de indruk waren van het slechte nieuws. Ik zal het eens vragen als ik de vk weer spreek. Mijn gevoel zegt dat ik eerst nog zelf een nieuwe poging wil wagen, maar mocht het om een eenvoudig bloedonderzoek gaan dan zou ik dat wel willen om evt. oorzaken uit te sluiten. Maar ik ben nog niet toe aan een ziekenhuistraject ofzo.
Pfff ik krijg mezelf vandaag echt niet uit bed gehesen, blijf maar in slaap kukelen
Natte tosti..
Wat knap van je Arinna!

M'n schoonzus kon inderdaad ook na 3 maanden stoppen met de nachtdiensten. Wel zo fijn!

Kaartje: Ik zal jullie niet belasten met mijn bevallingsverhaal, maar het begon thuis en eindigde in het ziekenhuis met keizersnee. Ik mag dus niet meer thuis bevallen. Kan me beide voorkeuren goed voorstellen, ik had bij de eerste eigenlijk geen voorkeur en zei dat ik op het moment zelf wel zou beslissen. Toen dacht ik: 'ik blijf wel hier' Ik neigde eerst meer naar ziekenhuis, maar had vooraf een rondleiding/informatieavond gedaan en vond het toen maar een akelig sfeertje met een rare groep in een leeg kil ziekenhuis (achteraf gewoon beetje pech met de rondleiding gehad). Toen werd het voor mij weer om het even.

Leuk dat je schoonouders goed reageerden Vashta! En fijn dat je hun verdere houding/mening lekker naast je neer kunt leggen.

Overmorgen in de ochtend de eerste echo! Ik vind het zoo spannend. Zeker nu ik het eigenlijk al aan iets te veel mensen heb verteld, terwijl ik niet eens weet of er echt iets leeft, haha

Jij ook Marilynne, nog 2 nachtjes slapen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven