Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
maandag 1 mei 2017 om 10:51
@Kaatje, ik wil echt alleen in het ziekenhuis bevallen. Ik wil die "troep" thuis niet. En ik ben nog al een pechvogel dus ik wil ook gewoon alle medische hulp in de buurt hebben. Het allerliefste wil ik in bad bevallen maar dat zou dan ook thuis moeten. Hier in de buurt (Haarlem) doen ze het (nog) niet in ziekenhuizen en Amsterdam is te ver weg.
@Arinna, knap van je dat je mee blijft lezen! Er komt waarschijnlijk vanzelf een moment waarop je het niet meer wilt en dan heb je er ook vrede mee. Qua onderzoeken gaan ze vaak pas doen bij 3 of meer miskramen/missed abortions. Ik heb mij toen meer laten informeren zowel jij als je partner geven buis(jes) bloed af en dit wordt in het AMC onderzocht door een klinisch geneticus. Deze onderzoeken duren wel min. 6 maanden en wordt aangeraden om tussentijds niet zwanger te raken. Wij hebben toen gezegd we proberen het nog 1x zelf en dan doen we de onderzoeken en nu hebben we uk rondzwemmen in mijn buik. Vandaag 10 weken en zover zijn we nog nooit gekomen! Hou dus moed, het kan echt!!!
@Arinna, knap van je dat je mee blijft lezen! Er komt waarschijnlijk vanzelf een moment waarop je het niet meer wilt en dan heb je er ook vrede mee. Qua onderzoeken gaan ze vaak pas doen bij 3 of meer miskramen/missed abortions. Ik heb mij toen meer laten informeren zowel jij als je partner geven buis(jes) bloed af en dit wordt in het AMC onderzocht door een klinisch geneticus. Deze onderzoeken duren wel min. 6 maanden en wordt aangeraden om tussentijds niet zwanger te raken. Wij hebben toen gezegd we proberen het nog 1x zelf en dan doen we de onderzoeken en nu hebben we uk rondzwemmen in mijn buik. Vandaag 10 weken en zover zijn we nog nooit gekomen! Hou dus moed, het kan echt!!!
Live the life you love & Love the life you live!
maandag 1 mei 2017 om 15:00
maandag 1 mei 2017 om 16:28
Hoi dames, ook zo genoten van de zon gisteren? Ik wil, heerlijk hoor.
@nemo jij ook veel succes.
Donderdag hebben? we de acht weken echo, zenuwen beginnen alweer te komen. Vorige week en de week daarvoor wel een hartje gezien maar toch, angst zal wel blijven of erbij horen? Hebben jullie daar ook met vlagen zo'n last van?
@nemo jij ook veel succes.
Donderdag hebben? we de acht weken echo, zenuwen beginnen alweer te komen. Vorige week en de week daarvoor wel een hartje gezien maar toch, angst zal wel blijven of erbij horen? Hebben jullie daar ook met vlagen zo'n last van?
C'est la vie
maandag 1 mei 2017 om 17:30
Hoi meiden, spannend blijft het allemaal he. Ik ben de afgelopen dagen wel optimistischer gestemd. Heb echt meer last gekregen van kwaaltjes sinds 7 weken dus dat vat ik maar op als een goed teken. Over 2 dagen meer uitsluitsel! Gelukkig kunnen we elkaar lekker spammen over allerlei onzekerheden!
@Julie, hier hetzelfde! Heb het 'per ongeluk' aan meer mensen verteld dan de bedoeling was! Mijn ouders weten het en verder inmiddels 3 collega's, incl. mijn manager. Je zit toch hele dagen op het werk met mensen die je elke dag ziet... Maar wil mezelf verder wel echt inhouden tot 12 weken. Alleen mn schoonouders vertellen we het nog als we een goede echo hebben.
@Julie, hier hetzelfde! Heb het 'per ongeluk' aan meer mensen verteld dan de bedoeling was! Mijn ouders weten het en verder inmiddels 3 collega's, incl. mijn manager. Je zit toch hele dagen op het werk met mensen die je elke dag ziet... Maar wil mezelf verder wel echt inhouden tot 12 weken. Alleen mn schoonouders vertellen we het nog als we een goede echo hebben.
maandag 1 mei 2017 om 17:30
Hoi meiden, spannend blijft het allemaal he. Ik ben de afgelopen dagen wel optimistischer gestemd. Heb echt meer last gekregen van kwaaltjes sinds 7 weken dus dat vat ik maar op als een goed teken. Over 2 dagen meer uitsluitsel! Gelukkig kunnen we elkaar lekker spammen over allerlei onzekerheden!
maandag 1 mei 2017 om 17:36
maandag 1 mei 2017 om 17:48
maandag 1 mei 2017 om 20:38
Is het misschien leuk om ook een Facebook groep te openen voor en met de mama's? Dan kunnen we ook echo foto's etc met elkaar delen. Dit soort groepen kunnen geheim gemaakt worden waardoor niemand ziet dat je lid bent en blijft het nog steeds ons geheimpje.
dinsdag 2 mei 2017 om 07:45
Ik heb me vanochtend wel drie keer omgekleed, ik pas mijn kleren gewoon niet meer! Mijn darmen zijn zo opgezet! Ik denk dat iedereen nu echt kan zien dat ik zwanger ben maar ik zeg niks
Hebben jullie dat ook?
Vanmiddag de termijn echo. Ik vind het nog wel spannend maar ik voel me een stuk geruster sinds de echo van vrijdag waar ons kindje gezellig zwaaide
Hebben jullie dat ook?
Vanmiddag de termijn echo. Ik vind het nog wel spannend maar ik voel me een stuk geruster sinds de echo van vrijdag waar ons kindje gezellig zwaaide
dinsdag 2 mei 2017 om 08:06
Heel veel sterkte Arianna!
Vind het leuk om hier op het forum te lezen maar door de pech van Arianna ga ik toch twijfelen....het is allemaal nog zo onzeker...donderdag intake en echo dus hoop dat wij ook zo n leuke echo krijgen met een bewegend kleintje
@bevallen, Ik wil echt in het ziekenhuis..zoals ik al eerder zag staan wil ook die zooi niet in huis. Woon in een flat en hoor de buurvrouw plassen dus een bevalling is niet echt relaxt dan omdat het huis gehorig is. Lekker veilig in het ziekenhuis zodat je alle middelen om je heen heb.
Facebook vind ik een leuk idee!
Vind het leuk om hier op het forum te lezen maar door de pech van Arianna ga ik toch twijfelen....het is allemaal nog zo onzeker...donderdag intake en echo dus hoop dat wij ook zo n leuke echo krijgen met een bewegend kleintje
@bevallen, Ik wil echt in het ziekenhuis..zoals ik al eerder zag staan wil ook die zooi niet in huis. Woon in een flat en hoor de buurvrouw plassen dus een bevalling is niet echt relaxt dan omdat het huis gehorig is. Lekker veilig in het ziekenhuis zodat je alle middelen om je heen heb.
Facebook vind ik een leuk idee!
dinsdag 2 mei 2017 om 09:20
Facebook hoeft van mij niet, maar als jullie het graag willen, geen probleem hoor!
Ik wil sowieso thuis bevallen. Tenzij het natuurlijk niet mogelijk is, maar dat zou ik echt heel jammer vinden. Thuis bevallen is zo heerlijk en je hebt er totaal geen rommel van, dat ruimt de kraamverzorgster allemaal keurig op zij is dan ook al bij de bevalling aanwezig.
Ik wil sowieso thuis bevallen. Tenzij het natuurlijk niet mogelijk is, maar dat zou ik echt heel jammer vinden. Thuis bevallen is zo heerlijk en je hebt er totaal geen rommel van, dat ruimt de kraamverzorgster allemaal keurig op zij is dan ook al bij de bevalling aanwezig.
dinsdag 2 mei 2017 om 09:24
Ik verlies al een dag of 4 redelijk wat bloed. Ik mocht daarom afgelopen week even langs de VK, en heb daar een mooi kloppend hartje gezien. Bloeden blijft doorgaan, dus geen idee wat de oorzaak daarvan is, maar dat komt wel goed. Hoop ik kindje zag er heel mooi uit en ben ook verschoven. Ben nu 10 weken zwanger, dus sta ook voor eind november in de planning!
Heb geen buikpijn of krampen dus maak me (nog geen) zorgen.
Heb geen buikpijn of krampen dus maak me (nog geen) zorgen.
dinsdag 2 mei 2017 om 10:17
@vastha, spannend! Succes vanmiddag! En die opgezette darmen zijn de ene keer meer dan de andere keer. Draag geen strakke shirts meer.. je weet maar nooit
@loly-pop, wat vervelend je bloedverlies. Wel super dat je voor een extra echo mocht en dat alles goed lijkt. Fijn! Dan blijft het vast goed gaan! Zelf blijf ik ook (oud)bloedverlies houden en merk dat ik dat wel onzeker vind. Donderdag een extra echo.
@facebook hoeft van mij niet perse. Vind dit wel lekker anoniem. Maar als anderen voor zijn doe ik mee.
@bevallen, zolang het medisch gezien mogelijk is lijkt het me fijn om thuis te bevallen. Voel me dan toch wat meer op m'n gemak. De "troep" zie ik inderdaad wel wat tegen op, maar dat ruimt de kraamverzorgster wel op.
Ik krijg zo iemand van moeders voor moeders op bezoek. Ben benieuwd!
@loly-pop, wat vervelend je bloedverlies. Wel super dat je voor een extra echo mocht en dat alles goed lijkt. Fijn! Dan blijft het vast goed gaan! Zelf blijf ik ook (oud)bloedverlies houden en merk dat ik dat wel onzeker vind. Donderdag een extra echo.
@facebook hoeft van mij niet perse. Vind dit wel lekker anoniem. Maar als anderen voor zijn doe ik mee.
@bevallen, zolang het medisch gezien mogelijk is lijkt het me fijn om thuis te bevallen. Voel me dan toch wat meer op m'n gemak. De "troep" zie ik inderdaad wel wat tegen op, maar dat ruimt de kraamverzorgster wel op.
Ik krijg zo iemand van moeders voor moeders op bezoek. Ben benieuwd!
dinsdag 2 mei 2017 om 10:24
dinsdag 2 mei 2017 om 10:50
Lieve Mama's,
Ik heb zojuist een Facebookgroep voor November&December Mama's opgericht.
Het is een geheime groep dus niemand kan zien dat je lid bent of bent geworden en ook niemand kan de groep vinden.
Wil je jezelf toevoegen aan deze Facebookgroep? Stuur mij dan even een priveberichtje via Vivaforum met je echte naam en een omschrijving van je profielfoto dan zal ik je tijdelijk toevoegen als mijn "vriend" en dan toevoegen aan de groep. Daarna zal ik je weer verwijderen als mijn "vriend".
Liefs,
Patty
Ik heb zojuist een Facebookgroep voor November&December Mama's opgericht.
Het is een geheime groep dus niemand kan zien dat je lid bent of bent geworden en ook niemand kan de groep vinden.
Wil je jezelf toevoegen aan deze Facebookgroep? Stuur mij dan even een priveberichtje via Vivaforum met je echte naam en een omschrijving van je profielfoto dan zal ik je tijdelijk toevoegen als mijn "vriend" en dan toevoegen aan de groep. Daarna zal ik je weer verwijderen als mijn "vriend".
Liefs,
Patty
dinsdag 2 mei 2017 om 10:58
Voor de rommel hoef je een thuisbevalling echt niet te laten. Dat handelt de kraamzorg allemaal netjes af. Het is ook lekker als je tijdens de weeën niet op pad hoeft.
Als je pijnbestrijding wilt of twijfelt, dan is het ziekenhuis logisch. Van de vrouwen die thuis bevallen moet de helft alsnog naar het ziekenhuis, vanwege (kans op) complicaties. Dat is natuurlijk ook niet lekker!
Als je pijnbestrijding wilt of twijfelt, dan is het ziekenhuis logisch. Van de vrouwen die thuis bevallen moet de helft alsnog naar het ziekenhuis, vanwege (kans op) complicaties. Dat is natuurlijk ook niet lekker!
dinsdag 2 mei 2017 om 11:20
dinsdag 2 mei 2017 om 11:22
Ik blijf ook liever hier kletsen dan op Facebook.
Voor de bevalling wil ik zeker naar het ziekenhuis. Gewoon persoonlijke keuze, voelt voor mij veiliger. Daarnaast wil ik ook heel graag het navelstrengbloed doneren en dat kan alleen in het ziekenhuis.
Susie sterkte, wat is die onzekerheid naar he. Hopelijk voel je je na donderdag weer beter.
Voor de bevalling wil ik zeker naar het ziekenhuis. Gewoon persoonlijke keuze, voelt voor mij veiliger. Daarnaast wil ik ook heel graag het navelstrengbloed doneren en dat kan alleen in het ziekenhuis.
Susie sterkte, wat is die onzekerheid naar he. Hopelijk voel je je na donderdag weer beter.