Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lentegroetjes, dat is goed om te horen! Het is inmiddels ook weer over en het waren echt maar een paar spatjes.
Natte tosti..
Ik had ook een paar druppels bloedverlies gister, schrikken natuurlijk. Vanochtend meteen weer een testje gedaan, had er nog een liggen en gelukkig.

Hier ook heerlijk van het weer genoten, tussen de dutjes door want man man wat ben ik moe!

Hebben jullie daar ook last van?

Ik wacht ook met het invullen van het zwangerschapsdagboek tot na 12 weken maar hou het nu in een schriftje bij. Had die van Pauline besteld, vind deze wel wat suf.

En die van Oei, ik groei die lay-out vind ik mooier, en meer ruimte voor knipsels maar jammer dat de vragen steeds hetzelfde zijn en weinig info over de groei van de baby. Dus ik ben er nog niet uit, denk dat ik gewoon een keer naar de boekhandel ga.
C'est la vie
Dames, ik had vrijdag gevraagd of ik mee mocht schrijven, maar helaas is het hier misgegaan dus ik schrijf toch niet mee.

Ik hoop voor jullie allemaal op een fijne zwangerschap en een mooi kindje!
Florence sterkte meid.
O nee :( sterkte Florance!
Sterkte Florence
Sterkte Florence!
Ah bah, sterkte Florence!
Natte tosti..
Oh nee!! Dat is schrikken!
Vandaag minder last van gespannen borsten, ga meteen twijfelen over de zwangerschap. Herkenbaar? . Aaarrgghhh
@roosi heel erg herkenbaar. Hier ook minder kwaaltjes vandaag
Heel veel sterkte Florence.

Ik maak me zorgen, vandaag toch weer wat bruinig bloedverlies. Helaas was ik te laat om fertiliteit nog te bellen, morgen toch maar doen. Duimen jullie voor me?
C'est la vie
Heel herkenbaar roosi en susieflower. Morgen gelijk even bellen. Hopelijk kunnen ze je wat gerust stellen.

Ik had vandaag ook opnieuw bloedverlies. Terwijl het juist het weekend minder was geworden. Behalve de vermoeidheid en gespannen borsten, weinig kwaaltjes. Dat maakt me deels ongerust. Gaan googelen, dom, dat had ik niet moeten doen.. net met mijn man overgehad en ik wil toch afwachten tot zaterdag. Dan staat de echo gepland. Mocht er iets gebeuren dan kan ik er niets aan doen zeg maar. Ik las ook op internet dat de helft van de vrouwen bloedverlies heeft in het eerste trimester heeft en dat het ook goed kan gaan. Daar haal ik hoop uit! Ergens heb ik nog steeds het beeld voor me dat het goed blijft gaan. Ik duim met je mee susieflower!

Het wordt een spannende week voor een flink aantal. Hopen op de eerste goede echo's!
Ah Florence, ook van mij heel veel sterkte

Vervelend Susieflower, snap dat het niet lekker voelt. Volgens mij is een klein beetje (oud) bloedverlies best normaal hoor. Maar voor een ander altijd makkelijk praten.

Ik ging vandaag googelen of het wel normaal is om helemaal geen symptomen te hebben, en dat terwijl ik pas net 5 weken zwanger ben. Het is ook nooit goed he, haha!

En Lentegroetjes ook.. balen dat het weer terugkomt, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Hopelijk worden jouw zorgen ook snel weggenomen!

Ben jaloers op iedereen die deze week al een echo heeft, ik wil ook!!! Hopelijk allemaal mooie kloppende hartjes, succes dames!!
Als ik iets geleerd heb de afgelopen zwangerschap is dat klachten komen en gaan. Zo heb je zere borsten en zo zijn ze ineens weg. Ik ben nooit misselijk geweest terwijl ik toch 11 weken heb gehaald. Overigens werd dat een missed abortion. Maar volgens mij is je hormoon gehalte dan nog wel hoog in je lichaam.

Ik zou me om klachten niet te druk proberen te maken.
Wat erg Florence...Heel veel sterkte!!

En ook toitoitoi voor de meiden die bloed verliezen. Liever wil je dat gewoon niet natuurlijk, al hoeft het helemaal niet te betekenen dat t fout zit...

Ik 3 mei 'pas' een echo...Dan ben ik bijna 9 weken. Aan de ene kant jammer nog zo lang wachten, aan de andere kant ook leuk want dan is er hopelijk al veel te zien! Als het allemaal goed gaat natuurlijk...
Sterkte voor de dames met bloedverlies. Geeft nog meer onzekerheid.

Hier weer heel beroerd:(.
@ Lentegroetjes, dank je wel.

@ Julie87, ja googlen maakt gek af en toe. Ik lees alleen op 24baby en verder probeer ik het googelen achterwege te laten. Soms maak je jezelf helemaal gek hè.

@ Fritzz, dank je wel. Sterkte, hoe gaat het nu met je?

@ Marilyene, hopelijk is er op je echo dan veel te zien snap je onzekerheid wel. Misschien ligt het ook aan de achtergrond die iemand meeneemt of je snel echo's hebt? Ik zat in een fertiliteitstraject dus ben al bekend in het ziekenhuis.

@ Kaartje, niet fijn dat je jezelf zo beroerd voelt.

Hier; ik heb de poli al gebeld, waarschijnlijk is het oud bloed, als ik krampen krijg of helder rood bloed moet ik terugbellen. Wel spannend hoor.
C'est la vie
Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik ook ineens best wat bloed. Daarna gestopt en hele zwangerschap geen last meer van gehad. Mijn dochter is nu 7. Niet dat jullie er wat aan hebben, maar misschien stelt het wat gerust. Al is elke situatie natuurlijk anders. Kan me wel voorstellen dat je er behoorlijk van schrikt.
florence, sterkte! Hopelijk snel weer een nieuwe positieve test!

Na een druk weekend weer even bijgelezen! Ik hoop dat iedereen die in twijfels zit, zo snel mogelijk zekerheid krijgt. Deze weken kunnen zo lang duren. Ik zit zelf in de luxepositie dat ik over twee dagen iets weet, maar ben er wel stikzenuwachtig voor. Ik heb er op zich wel vertrouwen in, maar dat had ik de eerste keer ook, toen was er voor de echo ook geen reden tot twijfelen.

Wat betreft googlen etc: ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de zwangere vrouwen een bepaald 'zwangerschapskwaaltje' heeft. Als ik zo'n lijst zie herken ik me misschien in 2 van de 10. Stiekem zit je je dan toch weer af te vragen of je niet van meer dingen last zou moeten hebben, maar misschien zijn het gewoon allemaal dingen die bij sommige zwangere vrouwen kunnen voorkomen. Op 24baby las ik bv bij week 6 dat je 'bijna meer tijd doorbrengt op het toilet dan daarbuiten'. Het staat er alsof iedere zwangere dat heeft. Maar ik hoef absoluut niet vaker dan normaal te plassen. Nou, hopen op een positieve echo dan maar voor wat meer zekerheid.
Zo spannend dames! Leef echt met jullie mee! Ik heb overigens weinig last van kwaaltjes en ook dat kan je onzeker maken! Vanmiddag de eerste echo! Hopelijk is alles goed!
@kaartje, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopen dat het wat minder wordt!

@lolly-pop, fijn dat het ondanks je bloedverlies toen toch goed is gegaan.

@arinne, Haha ja ik ben ook wel benieuwd naar percentages kwaaltjes. Als ik hier zo lees is alles bij iedereen zo verschillend. De ene keer meer, dan weer minder. Zo zie je maar.. geen lichaam is hetzelfde.

@susie, Goed dat je gebeld hebt. Ben je er iets geruster onder?

@marlinjane, spannend de echo vanmiddag! Laat je even weten hoe het ging?

@boekjes; ik heb de ouders van nu app. Leuk om te lezen hoe je kindje groeit, ook komt er dagelijks een nieuwe tip. Verder hou ik de bijzonderheden bij in "mijn kalender". Deze app gebruikte ik om m'n cyclus inzichtelijk te maken. Wel leuk om het straks op te schrijven in een boekje. Heb voor m'n man het boek van Kluun besteld. Erg grappig!
Jaaa afspraak voor de echo gemaakt, ik ook 3 mei Marilynne! Ben dan net 8 weken. Op zich is dat niet laat hoor, sommige praktijken doen het pas bij 12 weken. Maar ja, hallo, nog 3 weken!! Hoe komen we die door ;)

Susieflower, fijn dat het telefoontje bevestigde dat er niets aan de hand is, altijd fijn om te horen als je in twijfel bent.

Raar hoor Arinna van die teksten alsof iedere zwangere met 6 weken vaker op de wc is dan erbuiten. Bij m'n vorige zwangerschap was ik van 7 tot 10 weken behoorlijk misselijk, maar niet overgegeven. Moest de hele tijd mezelf volproppen met vette dingen om de misselijkheid te laten zakken. Ik hoop dat het me nu bespaard blijft, want die kilo's gaan er dan voorlopig niet meer af..

Ik had de vorige keer wel een boekje gekocht, maar al snel niets meer in geschreven. M'n man lachte me uit omdat hij het maar tuttig vond haha! Onbewust heb ik het me denk toch aangetrokken ;)
Dames ik neem ook afscheid. Sinds gister begon het bloeden weer en steeds heftiger. Vandaag bevestiging van de verloskundige gekregen. Wij zijn erg verdrietig dat ons wondertje er niet meer is. Willen jullie me uit de tabel halen?

Succes allemaal! Ik hoop dat jullie mooie echo's zullen zien. Fijne zwangerschap gewenst en mooie, gezonde baby's!
Veel sterkte in deze moeilijke tijd Steenbok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven