Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden! Ik had gewoon een drukke dag haha. Hier zit de kleine nog lekker warm binnen 😅

Wel een ctg en controle gehad in het ziekenhuis. Alles er prima uit dus ik mag zo nog eventjes rond blijven lopen. Morgen even met mijn verloskundige bellen om misschien toch eens te kijken of strippen een optie is!

Klinkt als een leuk uitje Vashta! Fijn dat je dat toch nog even samen hebt kunnen doen! Zoiets doet je dan wel goed hè? Hopelijk nu nog een wolk van een baby als mooie afsluiter van deze dag 😉

Marilynne is ook rustig hè? Hopelijk heeft die het beter bekeken als ons? Hihi...

Sleutels,
Wij hebben dit keer een co-sleepertje aangeschaft in wieg formaat. Dus lekker cosy en niet mega net als een ledikant. Dus de baby ligt gewoon praktisch naast mij. Mocht dit niet werken hebben wij ook nog een nestje die we tussen ons in kunnen leggen. Of ons 2,5 jarige het daar mee eens gaat zijn weet ik niet haha want die slaapt daar momenteel 🙈
Dat word mega gezellig bij ons op de slaapkamer hahaha... de mama maffia zou zo op me willen stormen denk ik 😂
Mocht dit echt een groot fiasco gaan worden dan slaapt mijn partner even een tijdje bij mijn dochtertje op een stretcher zodat ik snachts makkelijker de fles kan geven en hun 2 niet wakker worden daarvan. Normaal zijn wij niet zo dat we alles aanpassen voor ons dochtertje maar een broertje er bij is al zo spannend voor haar dat we dr niet meteen “alleen” willen laten.. ze is hoog gevoelig dus dat ligt nog al “gevoelig” haha..

Maar zoals jullie het nu doen klinkt prima! Ik ben wel voorstander van met je kindje slapen als ze nog zo mini zijn. Tenzij het kindje natuurlijk iets anders wil of er niet goed door kan slapen. Die babynestjes waren er 2,5 jaar geleden nog niet echt, maar wat ben ik daar denk ik blij mee! Zo handig die dingen. Dadelijk ook met de feestdagen. Neem je toch gemakkelijker mee dan een hele kinderwagen als je de deur uit gaat richting familie!

Heel verhaal, sorry haha. Maar over kids&slapen kan ik inmiddels een heel boek schrijven 🤣🤣
hee meiden,
dinsdagmiddag ben ik gestript. snel daarna begonnen de weeen. hele lange en heftige bevalling gehad. not my favourite part of the story zal ik maar zeggen. man man man, heftig allemaal hoor. uiteindelijk woensdagmiddag bevallen van onze dochter. ik moest en moet nog steeds wennen en bijkomen maar begin haar steeds meer een enorm lief popje te vinden. wat een geweldig lieve en prachtige dochter hebben wij :love:

ik heb zo'n vermoeden dat mijn herstel (heb absurd veel bloed verloren ook, we mogen nog niet naar huis, moet straks ook toch nog een bloedtransfusie begrijp ik zojuist), het op gang brengen van de borstvoeding en het bijkomen mij de komende dagen in beslag gaan nemen dus zal hier denk ik even niet veel te vinden zijn. gelukkig doet ons meisje het heel goed.

vashta jij morgen inleiding (tenzij?). heel veel succes meid, gaat goedkomen en je kunt het!

cactus jij ook succes met de laatste loodjes en alvast met de bevalling!

mevrtomatensoep sterkte met de zieke baby. hopelijk snel beter.

de rest even een zwaai en een knuffel! geniet van die kleine prachtige wondertjes!
Wow! Gefeliciteerd Fritzzz en Marilynne. Snel gegaan ineens. Klinkt heftig Marilynne, spoedig herstel gewenst.

Nou Cactus en Vastha, nu jullie nog. En kaartje en ik nog wel roepen dat Vastha de eerste zou zijn😊 voorspellen moet ik dus niet meer doen.

Leuk kaartje jullie eerste uitje, viel het mee?

Alleen maar leuk cactus een heel verhaal. Leuk om te lezen hoe het bij andere gaat. Ik ben ook echt fan van het babynestje. Hadden ze bij mijn andere kinderen inderdaad ook nog niet. Mijn eerste had ook tot haar vijfde bij ons geslapen☺️ Toen kwam de tweede toen dacht ik dit moet anders want het wordt zo wel heel druk. Dus afgeleerd maar wat er gebeurde is dat zij bij elkaar gingen slapen. Geprobeerd af te leren op alle mogelijke manieren maar het is me pas een jaar geleden gelukt ze uit elkaar te krijgen. Nu slapen ze eindelijk in hun eigen bed haha. Deze kleine meid wil ik wel haar eigen bedje gaan aanleren maar pas als het goed voelt
@marilynne, gefeliciteerd!!! Wat heftig klinkt het, hopelijk hrstel je snel en mag je dan snel naar huis. Fijn dat het met de kleine goed gaat en je zo van haar kunt genieten.

@sleutels, wij weten natuurlijk nog niet hoe het zal gaan, maar we hebben in ieder geval een wiegje dat naast ons bed komt. En een ledikantje in de babykamer. En een box in de woonkamer. En een draagdoek. En een draagzak. En een kinderwagen. Dus er zijn in ieder geval een heleboel plekken waar de kleine zou kunnen slapen! Nu nog kijken wat hij/zij straks zelf het fijnst vindt. Ik denk dat dat ook per baby verschilt dus dat zullen we gaan merken. Ik verwacht wel dat ik de kleine graag dicht bij me zal hebben, meteen in ledikantje in de babykamer zie ik niet zitten.
Baby nestje is het enige dat we niet hebben, maar als we denken dat dat wat is, kunnen we dat nog halen natuurlijk. Ik zal me er eens in verdiepen.

Straks de verloskundige bellen, laatste kans om te proberen te strippen vandaag. Anders morgen de ballon. Ik ben wel aan het omschakelen nu naar inleiding. Maak me een beetje zorgen of die ballon genoeg zal doen, of dat we straks dagen lang bezig zijn voordat de daadwerkelijke inleiding kan beginnen. Dat is meer omdat er nu steeds geen verdere ontwikkelingen zijn.
En ik kom opeens op allemaal praktische dingen, zoals hoe kleed je je om als je aan een infuus zit? Niet denk ik, dus moet ik even van te voren goed nadenken wat ik aan doe. Ik was van plan om een heel lang shirt aan te doen en dan aan het eind een blouse met knoopjes dat ik open kan doen als de baby er is. Maar dan maar meteen de blouse? Die is wel veel korter en dunner. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
Ik zou de blouse gelijk aandoen Vastha, de temperatuur in het ziekenhuis is vrij hoog(vond ik dan) ik had ook een dun lang shirt aan en had het nog steeds warm. Hopelijk kunnen ze vandaag strippen. Leuk trouwens dat jullie nog naar de bios zijn geweest.

Wij hebben dan weer geen box. Ik gebruik beneden een wipstoeltje, middelste verdieping haar ledikant, als ik daar bezig ben. En babynestje op zolder. En die neem ik ook weleens mee naar beneden. En zal ik ook meenemen als we op visite gaan. Ik ben fan. Als ze groter is en ik ga de box missen halen we die alsnog.

Echt heel veel succes de komende dagen, een voorspoedige bevalling gewenst❤️
@vastha als jij je wilt omkleden met een infuus kan daar een verpleegkundige gewoon met helpen. Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Ik had trouwens 2 bevalshirts. Geen een aan gehad. Ik wou tijdens bevalling opeens iets anders.

@maryline gefeliciteerd!! Hopelijk knap. Je wat op van de bloedtransfusie. Niet leuk zware bevalling.

@slapen hier dochter soms in de wieg, soms tussen ons in bed en soms wanneer slapen echt niet lukt op onze borst. Wij kijken nu gewoon wat haar op dat moment het beste bevalt. Dochter heeft dag en nacht ritme omgedraaid dus 's nachts druk in de weer.

@sleutels eerste uitje was leuk. Viel me echt mee. Heerlijk van genoten.
@cactus fijn dat alles op ctg er nog goed uit ziet. Wat was jou uitgerekende data?
Marilynne 💕 gefeliciteerd met jullie dochtertje! Dat het strippen toch zo snel zn werk gedaan heeft hè? Fijn dat het goed gaat met haar en met jouw natuurlijk. Na zon pittige bevalling is het ook helemaal niet gek dat je “eventjes” moet wennen. Ik herken dat enorm van mijn eerste bevalling. Je bent gewoon even flabbergasted en na een hoop bloedverlies ook nog eens suf en vermoeid. Die besef momentjes zijn er dan gelukkig wel en daar geniet je dan zo van! 😍
Ik weet nog wel toen ik en mijn vriend voor het eerst alleen op de kamer waren in het ziekenhuis echt het besef kwam van wow!! Zitten we dan met zn 3tjes! Toen hebben we een potje zitten janken en kwam alles pas echt binnen!
Een voorspoedig herstel gewenst en geniet van jullie meisje!

Vashta, succes vandaag meis! 💪🏼 Nu écht nog even en dan heb je je lieve kindje in je armen! Kan me voorstellen dat het ook een best gek gevoel is. Maanden denk je aan dit moment maar de afgelopen 2 weken zit je er écht op te wachten. En dan ineens weet je “oké?!” Morgen gaat het dan toch echt wel beginnen, zoiezo! Zorg gewoon dat je wat verschillende dingen in je tas bij hebt qua kleding. Zoals kaartje zegt, je kunt ineens iets héél anders willen..
straks ben je daar van af, van dat ge-nadenk en gepieker 😅 Ik hoop er ook snel van af te zijn, blegh!
Nou toi toi toi! Breng ons maar gauw mooi babynieuws! 😍

Kaartje, ik was 6december uitgerekend. (net als Marilynne) Vandaag start dus mijn 42e week 😅😫
Goed dat jullie gewoon aankijken wat jullie meisje fijn vind qua slaapplek. Je bent al lang blij als ze slapen hè? Waar maakt dan niet uit! Ik heb altijd genoten van die borst slaap momenten in de nacht. Ik wikkelde mezelf in zon lange Voedingskussen zodat ik niet kon omrollen met dochtertje op mijn borst. Heerlijk vond ik dat! Nu wil ze liever met
Papa knuffelen ☹️😜

Sleutels,
Ook de nodige ervaring lees ik al wel met slaap ritueeltjes haha! Ik snap ook echt wel dat je nu denkt: oké! deze gaan we het “goed” aanleren! 💪🏼 Haha. Was het maar zo makkelijk hè? 😅
Wij hebben in de zomervakantie al onze tijd genomen om dochtertje weer in dr eigen bed te laten slapen. De ene tactiek na de andere en het had geholpen! Heerlijk was dat, we genoten er van. Totdat ze 3 weken geleden buikgriep kreeg en dan breekt mama’s hart he? “Kom maar bij ons slapen schatje, kan ik je in de gaten houden” en Viola! Sindsdien heeft mevrouw ons weer in haar grip... 🙈🙄🤣 liggen we dus alsnog dadelijk met zn 4e op 1 kamer..
Ach ja... ooit willen ze dat écht niet meer. Toch? 🤓
Wat ik dan weer wel schattig vind is dat ze dan bij jouw samen op 1 kamer wilde slapen. Dat is toch super zoet!

Nou ik zit hier weer als een oempaloempa op de bank in mn badjas. Alle buren zijn weer voorbij gereden en keken weer even naar binnen of ik nog present ben. 🙋🏼 (Elke dag weer)

Dus ik ga maar eens lekker douchen en nadenken of ik me morgen ga laten strippen.. vind het ineens rete spannend!
vashta zit hier ook aan t infuus. komt goed. iets wijds aanhebben is handig en voor de rest helpt de verpleging je!
@cactus jou geduld word ook op de proef gesteld. Hopelijk dient de kleine zich snel aan.
Ja en ik ben allang blij als de kleine slaapt. Overdag doet ze dat trouwens prima. Haha ondeugende dame.
Hahaha Cactus je omschrijft het wel grappig. 42e week echt poeh hey. Ik word al ellendig als ik eraan denk.

Ja het is ook wel schattig. Ik had ook van alles geprobeerd. Ook hun bedden samen op een kamer gezet en de andere kamer als speelkamer, maar alsnog kropen ze bij elkaar in bed. Op een gegeven moment maar opgegeven en gedacht het gaat vanzelf wel over. En het is natuurlijk ook hartstikke gezellig. Ze slapen nu wel ieder in hun eigen bed maar heel soms logeren ze nog weleens bij elkaar. Als ze een spannende film hebben gezien ofzo. En als mijn vriend er niet is komen ze ook nog weleens bij mij liggen. Gelukkig hebben we een groot bed🙂

Net even naar het consultatiebureau gewandeld om dr te wegen en ze is nu 3700 gram en dus boven haar geboortegewicht🎉 Echt top! Ze had dr gelijk even nagekeken en ze zei wat is ze ontspannen! Heerlijk kind😍
Eind van de ochtend naar de verloskundige geweest en wat denken jullie? Toch nog gestript! Was weer een van mijn favorieten, die vorige week ook het eerste inwendig onderzoek had gedaan. Zij voelde dus duidelijk verschil met vorige week en kon dus strippen. Blij dat we het toch nog geprobeerd hebben nadat mijn minst favo verloskundige gisteren de hele baarmoedermond uberhaupt niet meer kon vinden.
Is natuurlijk niet gezegd dat het nu dus alsnog vanavond gebeurt maar we hebben in ieder geval ons best gedaan!
En verder heeft ze nog aangegeven dat we ook bij inleiding altijd met hun kunnen bellen om advies te vragen of om even langs te komen als wij het niet fijn vinden met de ziekenhuis artsen. Dat stelt me enorm gerust. Het zal vast wel goed gaan met die andere artsen maar het idee is heel fijn.

@cactus ik heb volgens mij genoeg kleren voor 2 weken in de tas :$ dus dat komt wel goed. Ik ben niet zo goed met praktisch inlakken, heb altijd heel veel mee voor de zekerheid. Ik ga nu zelfs een tweede tas maken omdat we ook maar wat tijdschriften, boek en ipad meenemen voor als we lang moeten wachten. Heb alvast een paar films gedownload op netflix (geen wifi i het ziekenhuis!)

Bedankt voor de kledingtips! Ik heb bij een familielid gezien dat zij alleen kon omkleden wanneer ze even van haar infuus af was bij het wisselen van de zakken, vandaar dat ik daar vanuit was gegaan. Maar zij zat ook met hele andere reden aan infuus.

Nou als er naar aanleiding van het strippen wat gebeurt, laat ik het jullie weten! Vanmiddag weer lekker op de bank. Voel me een stuk opgewekter nu :biggrin: het einde is in zicht :yes: eindelijk onze baby ontmoeten dit weekend :heart:
@vastha ik hoop dat het strippen iets heeft geholpen! En anders komt jullie kleintje snel.
Zo, de 42 weken hebben we gehaald. Of zoals cactus zou zeggen, de 43e week O_O
Zullen we maar doen alsof dit een super leuke mijlpaal is? Eerlijk is eerlijk, een paar weken geleden had ik niet gedacht dat ik het zou overleven als het nog zo lang zou duren. Maar ook dit hebben we toch weer gehaald.
Zometeen het ziekenhuis bellen hoe laat we kunnen komen voor de plaatsing van de ballon. Best spannend toch. Nu zijn we dan toch echt over op het ziekenhuis.
Nog een paar dagen???

Cactus, als ik echt de laatste in de lijst moet worden, moet jij wel aan de bak vandaag :biggrin: ik hoop dat jij snel mooi nieuws hebt!!
Erg he die buren. Ik zei nog tegen mijn man, je zou in plaats van zo’n “hoera een jongen/meisje” slinger ook een “nog geen baby” slinger voor op het raam moeten hebben! Hoeven ze hun nek niet zo te verdraaien... ik krijg nu ook weer nog meer appjes van de mensen die ik eerder genegeerd heb met de vraag waarom ik niet reageer en of de baby er dus al is.
En zelfs van oa mijn zwager de vraag of de baby er al is. Alsof we dat niet zouden vertellen of zo? Voor straf vertellen we pas drie weken na de geboorte wat :p:
@vastha die slinger😂😂 haha geweldig. Verder duim ik dat je bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je morgen een baby in je armen hebt. Of vandaag mag ook.

Hier een vraagje. Hoe lang moet een baby zo'n babymutsje op binnen? Iemand enig idee?
Succes Vastha! Zet hem op💪💪

Kaartje bij hebben hem sinds gisteren af op advies van het consultatiebureau. Zij legde uit dat ze nu binnen en met slapen geen muts meer ophoeft. Haar temperatuur is stabiel en anders kan ze het juist weer te warm krijgen. Ik vroeg het me inderdaad ook af en was hier dus meteen gevraagd. Te warm is ook niet goed. Als dr nekje en voetjes gewoon een lekkere temperatuur hebben is het goed.
Hahaha Vashta 😂 doe mij zon slinger, ik hang hem meteen op!
Spannend zeg, het gaat beginnen bij je. Mag onderhand 😜 hihi...
Hopelijk gaat alles voorspoedig en valt het je allemaal reuze mee. Denk maar zo, je gaat je kindje ontmoeten! Met dat in je achterhoofd kom je er wel!
Ik ben benieuwdddd! Héél veel succes en kom ons maar snel mooi baby nieuws brengen! 🍼

Kaartje,
Wat ik me nog kan herinneren is dat ze echt goed zelf hun temperatuur moeten kunnen regelen. Ze verliezen veel warmte via het hoofdje.. dus dat is gewoon echt even proberen? Temp bijhouden als je het mutsje af doet. Wat ik dan deed is zon badcape of wikkeldoek met zon punt mutsje er aan een beetje over dr hoofdje. Hoefde ze mooi geen mutsje op maar had ze het nog wel lekker warm daar! Na mijn idee begon ik daarmee een paar dagen nadat de kraamhulp weg was..

Hier net een poging gedaan tot strippen. Er was nog niet heel veel gaande maar 1cm was er wel. Bij een tweede wil dat helaas echt niks zeggen. Daar kan ik al 3 weken mee rond gelopen hebben zeg maar. Ze heeft het iig wel geprobeerd dus nu is het afwachten. Anders a.s zondag weer! (Net als bij mn dochtertje😅) echt een deja vu hier hoor!
Nu ga ik zo hopelijk lekker even slapen op de bank want heb de hele nacht naar het gehoest van mn dochtertje geluisterd. En ben zelf ook stront verkouden. Ik voel me voor een a.s bevalling dus echt mega brak helaas. Even wat bijtanken kan geen kwaad...
Ik zit wel in een dubio.. afgelopen woensdag op controle in het ziekenhuis was ons menneke nog verre van ingedaald. En vanmorgen ineens wel helemaal? Ik heb hier geen ervaring mee maar ik twijfel nu dus wie er gelijk heeft... de VK of het Z-H 😅🙄 ik neem aan dat ik zoiets toch zou moeten merken als die daar zo snel mee bezig os geweest?
Oké, ik maak me zelf vast gewoon gek en moet ik het maar gewoon aan nemen dat het nu wél zo is!

Fijne dag en toi toi toi Vashta! 💪🏼
Bedankt voor de tips over het mutsje. Morgen geen mutsje meer op en temperatuur even controleren.

@cactus hopelijk helpt het strippen. Tijd voor de laatste 2 baby's.
Goedeavond dames.
Gefeliciteerd met al jullie lieve baby's.
En leuk voor mij dat ik mee kan lezen met de laatste loodjes voor sommigen van jullie.
Zelf weer ik sinds een week dat ik zwanger ben van de 4e en ga je als een malle lezen natuurlijk.
Ik zag hier recent iets staan over mutsjes en temperaturen en wou graag de beste tip ever delen die ik had gekregen van de kraamverzorgster met baby nr 3.

Een baby is al een bloemetje als je in het nekje voelt en het hoofdje gaat omhoog hebben ze het warm. Blijft het hoofdje fijn liggen is het perfect . Hoofdje naar beneden in elkaar kruipen dan hebben ze het koud.
Ik heb daar veel aangehad en hoefde niet meer elke keer te temperaturen en kreeg er al snel vertrouwen in.

Geniet allemaal maar van deze mooie tijd !

Liefs x
Baby is hier gelukkig aan de beterende hand. Én, ik durf mog niet te juichen, maar vandaag voor het eerst sinds we thuis zijn heeft hij al drie slaapjes in zijn eigen bed volgehouden! Kwam vandaag op het idee om zo'n enorme hydrofiel aan te schaffen en hem daarin te wikkelen. Ben benieuwd wat dat voor zijn en onze nachtrust gaat doen..

Ben ook zeer benieuwd naar Vashta trouwens!
Natte tosti..
@preciousbaby bedankt voor de tip. Ook bedankt voor de felicitatie voor alle pasgeborenen baby's. Jij gefeliciteerd met je zwangerschaps.

@mevrouwtomatensoep fijn dat je zoon 3 slaapjes in eigen bed heeft gedaan. Hopelijk is het ook goed voor jullie nachtrust.

Ik ben ook benieuwd naar Vastha ik hoop dat je lekker met je baby mag knuffelen.
Ja, hij heeft vannacht maar 1 keer niet in zijn bed geslapen, de nachten ervoor was het eigenlijk gewoon standaard niet/op mama/in de wagen. Bovendien ziet zo'n ingewrapt babietje er zó super schattig uit :love:

Vashta, hou ons niet langer in spanning! Hoe gaat het? :proud:
Natte tosti..
Ik ben ook zo benieuwd! Hopelijk is Vashta inmiddels ook mama! 😍

Hier weer een dag voorbij zonder baby... 🙄 morgen 41+4

Pffff...
Elke keer snel even kijken of er al meer nieuws is. Spannend Vastha! Hopelijk is geen bericht goed bericht. Jammer dat er bij jou nog niets aan de hand is cactus.

Hier word ik echt geleefd. Amper tijd om hier te schrijven... de kraamzorg is inmiddels afgesloten. Iemand vroeg hoe ik het vond een vreemde in huis. Aan de ene kant super fijn dat alles gedaan werd (all-in vakantje in eigen huis), maar nu we met z’n drieën zijn is dat wel echt genieten hoor. We zetten de wekker wel voor de kraam en nu slapen we lekker uit. Fijn!

Omdat onze dochter nog niet op geboortegewicht is moeten we haar overdag om de drie uur en ‘s nachts om de max vijf uur voeden. We moeten haar overdag elke keer wakker maken. Heel zielig. Morgen komt het cb en dan hopen dat ze genoeg gegroeid is en ze weer op verzoek mag. Merk dat ik daar wel wat onzeker van word. Ik geef flesvoeding, dus wellicht daarom nog niet voeden op verzoek? Verder doet ze het super goed. ‘S avonds last van krampjes en wat meer honger. Dus lekker bij ons liggen. Ze slaapt hier in eigen bedje en dat gaat goed tot toe. Kortom een super tevreden meisje.

Gisteren voor het eerst naar buiten geweest. Een trotse mama achter de kinderwagen! Ik kon trouwens maar een heel klein stukje lopen. Hebben er daar meer last van? Ik wil van alles maar merk dat m’n lichaam nog herstellende is en ik het echt rustig aan moet doen. Lastig voor een bezige, perfectionistische ‘bij’ :facepalm:
@vastha ik spiek ook elke keer voor nieuws. Lekker nieuwschierig.

@lentegroetje herkenbaar met de kraamzorg. Wij hadden een top dame maar toen ze eenmaal weg was vond ik dat ook wel heel lekker. Lekker alles op onze eigen manier. Over dat lopen heel herkenbaar. In huis lijk je heel wat maar buiten valt het dan tegen. Elke dag kun je een stukje verder wandelen. Dochter is nu 17 dagen oud en ik denk dat ik max 1km kan lopen. Als het moet 1,5km maar dan ga ik over mij grenzen heen. Herstel duurt toch langer dan ik verwacht had denk ik. Al mag ik niet klagen hoor.

@cactus baby zit goed bij jou. Word de zwangerschaps elke dag een stukje zwaarder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven