Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
donderdag 15 maart 2018 om 21:47
@mevrouwtomatatensoep. Hier gelukkig geen last van. Moet nog even niet aan een tweede denken. Wel vind ik dat dochter alweer zo groot word. Het gaat zo snel.
Soms mis ik het bijzondere gevoel van zwanger zijn wel. Die dikke buik mis ik niet. Maar een zwangerschap zelf is gewoon speciaal. Herkennen jullie dat?
@mevrouwtomaat hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk? Ik vind werken weer leuk maar soms ooh zo vermoeiend. Hopelijk snel een nieuw ritme.
Genieten hier nog mensen van verlof?/ Vakantie?
Soms mis ik het bijzondere gevoel van zwanger zijn wel. Die dikke buik mis ik niet. Maar een zwangerschap zelf is gewoon speciaal. Herkennen jullie dat?
@mevrouwtomaat hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk? Ik vind werken weer leuk maar soms ooh zo vermoeiend. Hopelijk snel een nieuw ritme.
Genieten hier nog mensen van verlof?/ Vakantie?
vrijdag 16 maart 2018 om 11:15
Ze groeien inderdaad als kool. Vind dochter ook al echt groot. Van de week al enkele jurkjes maatje 68 aan. Maar nog geen kriebels voor een tweede hoor. Laten we daar nog maar even mee wachten.. ben ook benieuwd hoe je nieuwe werk bevalt MW tomatensoep.
Snap wel wat je bedoeld hoor kaartje. het is ook een heel bijzonder gevoel en zwanger zijn is gewoon speciaal!
Hier loopt tot nu toe alles wel op rolletjes qua werk, huishouden en ritme. Ben heel perfectionistisch, maar leer echt om de lat wat lager te leggen en het mezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken. Boodschappen bestellen bijv. Goed leerproces voor mij. Daarbij is er op m’n werk vrijwel niets veranderd, dus dat is ook fijn. Zit er vanaf het eerste moment al weer in.
Hoe gaat het met het flesje bij de gastouder kaartje?
Snap wel wat je bedoeld hoor kaartje. het is ook een heel bijzonder gevoel en zwanger zijn is gewoon speciaal!
Hier loopt tot nu toe alles wel op rolletjes qua werk, huishouden en ritme. Ben heel perfectionistisch, maar leer echt om de lat wat lager te leggen en het mezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken. Boodschappen bestellen bijv. Goed leerproces voor mij. Daarbij is er op m’n werk vrijwel niets veranderd, dus dat is ook fijn. Zit er vanaf het eerste moment al weer in.
Hoe gaat het met het flesje bij de gastouder kaartje?
dinsdag 20 maart 2018 om 09:56
Het gaat eindelijk wat beter! Zoon is denk ik over de krampjes heen gegroeid en is nu weer vrolijk en tevreden. Poeh wat een nare tijd was dat zeg. Ik heb nog dat ik hem af en toe hoor huilen terwijl hij helemaal niet huilt. En als ik buiten een andere baby hoor huilen heb ik meteen buikpijn. Was echt standje overleven hier.
Een tweede moet ik dus ook nog niet aan denken voorlopig!! Rond zoons eerste verjaardag zullen we daar eens over beginnen te denken.
Een tweede moet ik dus ook nog niet aan denken voorlopig!! Rond zoons eerste verjaardag zullen we daar eens over beginnen te denken.
zondag 25 maart 2018 om 14:26
Rustig hier. Ik denk iedereen druk met het gezin?
@vastha fijn om te horen dat het beter gaat met je zoon! Heftig hoor. Geniet je weer helemaal? Nog vrij of alweer aan het werk.
@lentegroetje wat gaat dat hard met die babies hè? Dochter heeft hier ook al enkele items in maat 68 aan. Maat 62 word langzaam te klein. @flesje gaat wisselend. Maar als ze echt honger heeft drinkt ze er wel uit. Dus dat is mooi!
@hier gaat alles goed. Ik begin een beetje aan het werk ritme te wennen. Morgen alweer 4 weken geleden dat ik begonnen ben met werken.
@hapjes. Dochter is over 1 week 4 maanden. Wanneer gaan jullie starten met de eerste hapjes? En wat geef je eigenlijk als 1e hapje.
@vastha fijn om te horen dat het beter gaat met je zoon! Heftig hoor. Geniet je weer helemaal? Nog vrij of alweer aan het werk.
@lentegroetje wat gaat dat hard met die babies hè? Dochter heeft hier ook al enkele items in maat 68 aan. Maat 62 word langzaam te klein. @flesje gaat wisselend. Maar als ze echt honger heeft drinkt ze er wel uit. Dus dat is mooi!
@hier gaat alles goed. Ik begin een beetje aan het werk ritme te wennen. Morgen alweer 4 weken geleden dat ik begonnen ben met werken.
@hapjes. Dochter is over 1 week 4 maanden. Wanneer gaan jullie starten met de eerste hapjes? En wat geef je eigenlijk als 1e hapje.
zondag 1 april 2018 om 12:18
@mevrouwtomatensoep vind je je nieuwe werk wel leuk? Lijkt mij pittig baby in combinatie nieuwe baan. Ook nog op zoek naar nieuwe woonruimte. Is jullie huisje nu te klein?
@hier is helaas mijn opa overleden. Gelukkig hebben we nog een mooie 4 generatie foto.
Hoe is het met de rest? Dochter vandaag 4 maanden oud wat vliegt die tijd!!
@hier is helaas mijn opa overleden. Gelukkig hebben we nog een mooie 4 generatie foto.
Hoe is het met de rest? Dochter vandaag 4 maanden oud wat vliegt die tijd!!
maandag 2 april 2018 om 19:48
@kaartje gecondoleerd. Fijn dat er nog een 4 generatie foto is! En wat vliegt de tijd. We gaven dochter afgelopen week rijstebloem, maar daar raakt ze helemaal van verstopt. Nu gestopt en dan is de ontlasting ook weer Oke. Hebben jullie een alternatief voor een papfles?
Verder dan twee hapjes groente komt ze niet. Huilen omdat ze het niet kent en wat moe is. Welk tijdstip geven jullie de groentehap?
Ik vergeet gewoon vaak te reageren, al lees ik wel vaak zowel hier als op het babytopic. Verder gaat het dus erg goed! Met Pasen veel gewerkt dus komende week wat meer vrij, lekker genieten!
Verder dan twee hapjes groente komt ze niet. Huilen omdat ze het niet kent en wat moe is. Welk tijdstip geven jullie de groentehap?
Ik vergeet gewoon vaak te reageren, al lees ik wel vaak zowel hier als op het babytopic. Verder gaat het dus erg goed! Met Pasen veel gewerkt dus komende week wat meer vrij, lekker genieten!
donderdag 12 april 2018 om 21:20
Kaartje, gecondoleerd!
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, druk met werk en zorg voor zoon.
Inmiddels is hij bijna zes maanden, gaat echt ontzettend snel!
Hapjes zijn we begonnen met pompoen. Ik heb in de bieb het boek van Eibertje kiest geleend, heet Babyvoeding. Gaat over zowel potjes als vers maken en waar je dan op moet letten. Erg fijn als leidraad, want ik wist ook niet hoe te beginnen met hapjes en hoe je alles het beste klaar kan maken.
Zo, en nu ga ik tientallen pagina`s lezen
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, druk met werk en zorg voor zoon.
Inmiddels is hij bijna zes maanden, gaat echt ontzettend snel!
Hapjes zijn we begonnen met pompoen. Ik heb in de bieb het boek van Eibertje kiest geleend, heet Babyvoeding. Gaat over zowel potjes als vers maken en waar je dan op moet letten. Erg fijn als leidraad, want ik wist ook niet hoe te beginnen met hapjes en hoe je alles het beste klaar kan maken.
Zo, en nu ga ik tientallen pagina`s lezen
zondag 15 april 2018 om 17:28
Hoe gaat het met iedereen?
Hoe bevalt het met werk? Ik vind het soms nog steeds pittig en zwaar. Maar het verbreed wel je horizon. Weer even lekker wat anders en daarna weer exfsa genieten van dochter.
@hapjes. Dochter vind nog steeds alles vies. Spuugt het vaak uit. Maar we blijven gewoon elke dag proberen.
Gisteren samen met vriend dagje uit geweest. Dat was wel echt even lekker zeg!!
Hoe bevalt het met werk? Ik vind het soms nog steeds pittig en zwaar. Maar het verbreed wel je horizon. Weer even lekker wat anders en daarna weer exfsa genieten van dochter.
@hapjes. Dochter vind nog steeds alles vies. Spuugt het vaak uit. Maar we blijven gewoon elke dag proberen.
Gisteren samen met vriend dagje uit geweest. Dat was wel echt even lekker zeg!!
dinsdag 17 april 2018 om 11:14
hoi allemaal!
ook maar weer eens een update van mij, af&toe kom ik hier toch nog even spieken
onze dochter is inmiddels vier maanden. het gaat goed! overmorgen weer naar het CB voor 3e prikjes, we zijn wel benieuwd of ze goed genoeg is gegroeid dit was de vorige keer namelijk iets afgenomen. als dat nu weer zo is gaan we bijvoeden met kunstvoeding en misschien ook al wel hapjes. en wellicht dan toch ook maar eens de borstvoeding gaan afbouwen.
ben benieuwd hoe jullie dat doen met hapjes! waar ben je mee begonnen, op vaste momenten op de dag, ook bij de kinderopvang?
verder heeft ons meisje hier wel regelmatig last van hoestbuien en snotneus. eigenlijk heeft ze daar nu al non stop 8 weken last van ofzo. soms wel iets beter maar dan wordt t weer erger. overmorgen ook maar eens aankaarten bij t CB. weten jullie of dit normaal is? ze gaat wel naar het KDV ook...
qua werk gaat het ook wel lekker. ik werk nu toch weer 4 dagen in de week. merkte dat ik met 3 dagen toch niet echt gedaan kon krijgen wat ik wilde en het voelt op zich ok zo. dus dan is het ook goed.
en verder.... vind ik het nog steeds heerlijk met haar! zo leuk om te zien
hoe ze zich ontwikkelt en steeds meer kan! brabbelen, op haar zij rollen, speeltjes vastpakken. ENORM KNAP ALLEMAAL haha.
ook maar weer eens een update van mij, af&toe kom ik hier toch nog even spieken
onze dochter is inmiddels vier maanden. het gaat goed! overmorgen weer naar het CB voor 3e prikjes, we zijn wel benieuwd of ze goed genoeg is gegroeid dit was de vorige keer namelijk iets afgenomen. als dat nu weer zo is gaan we bijvoeden met kunstvoeding en misschien ook al wel hapjes. en wellicht dan toch ook maar eens de borstvoeding gaan afbouwen.
ben benieuwd hoe jullie dat doen met hapjes! waar ben je mee begonnen, op vaste momenten op de dag, ook bij de kinderopvang?
verder heeft ons meisje hier wel regelmatig last van hoestbuien en snotneus. eigenlijk heeft ze daar nu al non stop 8 weken last van ofzo. soms wel iets beter maar dan wordt t weer erger. overmorgen ook maar eens aankaarten bij t CB. weten jullie of dit normaal is? ze gaat wel naar het KDV ook...
qua werk gaat het ook wel lekker. ik werk nu toch weer 4 dagen in de week. merkte dat ik met 3 dagen toch niet echt gedaan kon krijgen wat ik wilde en het voelt op zich ok zo. dus dan is het ook goed.
en verder.... vind ik het nog steeds heerlijk met haar! zo leuk om te zien
hoe ze zich ontwikkelt en steeds meer kan! brabbelen, op haar zij rollen, speeltjes vastpakken. ENORM KNAP ALLEMAAL haha.
dinsdag 17 april 2018 om 21:46
@maryline ik hoop dat je dochter goed gegroeid is! En anders bijvoeden met kv ook prima natuurlijk.
@hapjes hier wortel,banaan en pompoen geprobeerd en het gaat hier hetzelfde als bij mevrouw tomatensoep. Wij proberen elke dag bij avond eten. Paar dagen zelfde smaak dan wat anders.
Die ontwikkeling is zo leuk hè? Hier rolt dochter sinds vanavond van rug naar buik.
@hapjes hier wortel,banaan en pompoen geprobeerd en het gaat hier hetzelfde als bij mevrouw tomatensoep. Wij proberen elke dag bij avond eten. Paar dagen zelfde smaak dan wat anders.
Die ontwikkeling is zo leuk hè? Hier rolt dochter sinds vanavond van rug naar buik.
zaterdag 21 april 2018 om 22:16
Hapjes: ochtend/middag fruit en namiddag/avond groenten. Steeds aantal dagen achter elkaar hetzelfde en altijd aan tafel, zodat hij leert dat dat betekent dat hij eten krijgt. Geen idee of dat helpt, hoop het
Eten gaat meestal prima. Toevallig spuugde hij vandaag alles net zo hard weer uit.
Ik geef overigens altijd na de borstvoeding de hapjes. Meesta binnenl 2 uur erna (zit 4 uur meestal ongeveer tussen de bv).
Echt zo gek, woensdag bij CB geweest en hij mag nu zelfs al een korstje brood
Echt bizar hoe snel hij opeens vanalles mag eten.
Ik geef overigens altijd na de borstvoeding de hapjes. Meesta binnenl 2 uur erna (zit 4 uur meestal ongeveer tussen de bv).
Echt zo gek, woensdag bij CB geweest en hij mag nu zelfs al een korstje brood
zondag 27 mei 2018 om 19:54
zondag 10 juni 2018 om 20:22
Onze babies zijn zo ongeveer een half jaar oud! Hebben jullie zin om een update te schrijven? Ik ben wel heel benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Dochter hier. Is bezig om haar beentjes onder haar kont te krijgen. Begin van kruipen?? Zo leuk om te zien. Ook zijn wij druk met hapjes. Helaas is dochter er nog steeds niet zo van. Maar we blijven volhouden.
Deze week lekker een weekje vakantie. We gaan niet weg. Maar lekker even vrij met elkaar. Op vakantie gaan wij in september.
Hoe gaat het verder met jullie? Lukt het werk combineren met gezin? Ik vind het soms best pittig. Maar ook leuk om te werken.
Dochter hier. Is bezig om haar beentjes onder haar kont te krijgen. Begin van kruipen?? Zo leuk om te zien. Ook zijn wij druk met hapjes. Helaas is dochter er nog steeds niet zo van. Maar we blijven volhouden.
Deze week lekker een weekje vakantie. We gaan niet weg. Maar lekker even vrij met elkaar. Op vakantie gaan wij in september.
Hoe gaat het verder met jullie? Lukt het werk combineren met gezin? Ik vind het soms best pittig. Maar ook leuk om te werken.
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:24
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:02
donderdag 15 november 2018 om 20:17
Jaa echt stil hier. Leuk een berichtje fritzz! Leuk dat je dochter achter een karretje loopt. Ik vind dat zo'n schattig gezicht. Verder ook alles goed met je dochter en met jou?
Hier gaat ook alles goed met dochter. Ze loopt inmiddels los.
Nog ruim 2 weken en dan word ze 1. Geen baby meer.
Ik ben wel benieuwd hoe het met de rest gaat
Hier gaat ook alles goed met dochter. Ze loopt inmiddels los.
Nog ruim 2 weken en dan word ze 1. Geen baby meer.
Ik ben wel benieuwd hoe het met de rest gaat